Skocz do zawartości
Gość rafi15

Honda Accord 96r

Rekomendowane odpowiedzi

dokladnie przejedz sie i sam ocen, powiem tylko ze jezeli szukasz benzynki to D8 wychodzily z fajnym silnikiem 2.0T 150KM :) ale ciezko jest dostac :/

no wlasnie:/ duzo jest 1.6 a na takie auto to to ze tak powiem pewnie nie jezdzi;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak benzyna to tylko 1.8 albo 2.0, 1.6 zdecydowanie za slaby. No chyba ze chcesz 3.0V6 192KM :)

3.0 to tylko w coupe jest chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej od 15stu w miescie :)

 

MaSell chyba nie zaglądał do środka.

Zagladalem. Kolega Gregor1230 chyba nie ma porównania do innych samochodów :) . Do dzis honda jest 5lat do tyłu w porównaniu do innych europejskich marek pod wzgledem jakosci wykonania wnetrza. Tak, jezdzilem najnowszym civiciem, accordem, crv, jazzem etc

 

dla mnie wazniejsza jest wygoda niz to ze nie bedzie gdzie zaparkowac

Wygode docenisz robiac trasy po 500km, nie tłukac sie po miescie :) Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna powiedziec ze w sedanie jest 1 sztuka z autematem i za 11tys wiec odpada...

a tak nawiasem mowiac ile taki 3.0 spala gazu?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8013782

bo to sa rarytasy, cholernie ciezko dostac D8 z dobrym wyposazeniem z silnikiem V6, po lifcie jest ich juz wiecej, ale taki 2.0T tez daje rade zaufaj mi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo to sa rarytasy, cholernie ciezko dostac D8 z dobrym wyposazeniem z silnikiem V6, po lifcie jest ich juz wiecej, ale taki 2.0T tez daje rade zaufaj mi :)

spoko mi jako nowemu kierowcy wystarczy najlepszy bylby diesel bo nie trzeba tyle biegow zmieniac to samo jakbym mial 3.0 a i tak bym tym nie szalal pewnie ma dluzsze przelozenia niz np 1.4 punto:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rowniez polecam rozejrzec sie za omega:) jak chcesz limuzyne, to wlasnie omega, naprawde mega wygodna warto sie przejechac

http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania...4&model=519

 

jesli omega to tylko V6, do tego tylni naped, naprawde zacnie jezdzi (chociaz swoje pije)

http://www.autocentrum.pl/spalanie/opel/om...ga_b_sedan.html

 

z kosztami napraw i przegladow na pewno mniej niz honda/mazda :)

 

http://otomoto.pl/opel-omega-2-5v6-cd-C7961141.html

sam wlasciciel pisze - jak to z oplami z tamtych lat - KOROZJA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma Omege 2.0 z sekwencyjnym gaziwem to we Wrocku w korkach spokojnie żłopnie 15 literków (są ekstrema gdzie pokonanie 3 km drogi zajmuje godzinę i 30 minut), na trasie 10-11. Względnie w lecie można zejść do 8.5, ale przy prędkości przelotowej 90 km/h, jeździłem za to Omega B 3.0 z automatem full skóra i takie tam pier-doły furka zacna, ale nie na kieszeń przeciętnego śmiertelnika.

Powiem tak jak Omega to i nawet 2.0 może być tylko przy tym ciężarze rozpędzenie tego trochę zajmuje, ale za to komforcik już jest całkiem całkiem. Przy 2.5 V to pewnie też niezła jazda bo o 3.0 się już wypowiedziałem taki europejski potworek i zacnie się tym jeździ naprawdę w długie trasy. Czytałem rafi15, że sporawy z ciebie gościu to docenisz ogromne i wygodne fotele w każdej omedze.

 

PS.

Co do tej Omegi 2.0 jeżdżona na benzynie trasa 7.5-8, miasto 12.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko mi jako nowemu kierowcy wystarczy najlepszy bylby diesel bo nie trzeba tyle biegow zmieniac to samo jakbym mial 3.0 a i tak bym tym nie szalal pewnie ma dluzsze przelozenia niz np 1.4 punto:P

To w dieslu trzeba czesciej biegi zmieniac, bo masz bardzo maly zakres uzytecznych obrotow silnika. Szczegolnie jak jest skrzynia 6 biegowa

 

jesli omega to tylko V6, do tego tylni naped, naprawde zacnie jezdzi

V6 sa bardzo awaryjne

 

Omega 2.0 136hp pali tyle co kolega wyzej pisal, ale tylko jesli naprawde spokojnie sie jezdzi. Jezeli ktos lubi czasem byc pierwszy spod swiatel czy zlamac ograniczenie predkosci, to 20 bez zadnych problemow łyka - bez katowania i znecania sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w dieslu trzeba czesciej biegi zmieniac, bo masz bardzo maly zakres uzytecznych obrotow silnika. Szczegolnie jak jest skrzynia 6 biegowa

spalanie to dla mnie drugorzedna sprawa

nie jestem spory ale mam ojca sporego:P

co do tych biegow to wydaje mi sie inaczej poniewaz jadac dieslem 20km/h i 3 wrzucona rozkulam go spowrotem bez problemu a z benzyna moze juz tak ciekawie nie byc - oczywiscie wszystko od auta zalezne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do dzis honda jest 5lat do tyłu w porównaniu do innych europejskich marek pod wzgledem jakosci wykonania wnetrza.

Dziwne stwierdzenie i jakoś według mnie to troszkę mija się z prawdą. Patrząc na peugoty mondea z lat 90 - tych to tak nie bardzo wyglądają lepiej w środku. Nowe Hondy to ja nie wiem jak można cokolwiek wnętrzu zarzucić poprostu o 5 lat doprzodu rzec prędzej można jedyne co to w nowym accordzie ciutkę mało miejsca z tyłu. MaSell może o City mówisz :P ?

 

No chyba, że mówisz o maleństie ;) to tam to można spać.

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jadac dieslem 20km/h i 3 wrzucona rozkulam go spowrotem bez problemu

Heh, przy 20kmph na trójce to i majac pińcet koni samochod nie bedzie jechal ;) . Dieslem bys sie rok rozpedzał do osiagniecia tych ~2000rpm, gdzie dopiero samochod jakos zaczyna jechac

 

Dziwne stwierdzenie i jakoś według mnie to troszkę mija się z prawdą. Patrząc na peugoty mondea z lat 90 - tych to tak nie bardzo wyglądają lepiej w środku. Nowe Hondy to ja nie wiem jak można cokolwiek wnętrzu zarzucić poprostu o 5 lat doprzodu rzec prędzej można jedyne co to w nowym accordzie ciutkę mało miejsca z tyłu. MaSell może o City mówisz :P ?

Nie wielkosc, przestronnosc, a jakość jest do tyłu :) . Mondeo czy peugeot z lat 90tych to akurat kiepskie porównanie - zobacz co w tym czasie bylo w np omedze czy a6. Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do tych biegow to wydaje mi sie inaczej poniewaz jadac dieslem 20km/h i 3 wrzucona rozkulam go spowrotem bez problemu a z benzyna moze juz tak ciekawie nie byc - oczywiscie wszystko od auta zalezne

niestety sie mylisz, latwiej benzyne rozbujasz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem mialem okazje jechac dieslem 2.5TDI w A6 ktory majac 1500/min i wciskajac mu gaz szedl w momecie jak burza... (C4)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem mialem okazje jechac dieslem 2.5TDI w A6 ktory majac 1500/min i wciskajac mu gaz szedl w momecie jak burza... (C4)

Na pierwszym i drugim biegu racja - jak burza ;) . Gorzej na wyższych.

 

Z doswiadczenia znam tylko dwa silniki które juz przy 1200-1500rpm jadą jak trzeba - 5.7/6.1 Hemi oraz 8.3 PVO ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakość jest do tyłu

Ty siedziałeś w jakiejś nowej Hondzie? :blink: Do takiego Accorda VII czy Civica VIII pod względem materiałów i wykonania z tego samego rocznika nie ma startu nic poza klasą premium pomniejszoną o Audi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty siedziałeś w jakiejś nowej Hondzie? :blink: Do takiego Accorda VII czy Civica VIII pod względem materiałów i wykonania z tego samego rocznika nie ma startu nic poza klasą premium pomniejszoną o Audi.

Nie wiem co to jest klasa premium, ale nawet w nowych VW jest lepiej. O ile nowy accord jeszcze jakos przejdzie, to civic ma tragiczne plastiki, ten caly kokpit dobrze wyglada tylko na zdjeciach i w nowych autach.

 

Tak siedzialem w wielu nowych (2008/2009) hondach. Nawet dzis :D .

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to jest klasa premium

Np. Mercedes, BMW, Lexus, Audi, Volvo, Saab.

 

Jeśli siedziałeś i tak uważasz to dziwny pogląd masz powiem ci. Jak dla mnie wykończenie Audi A4 B7 czy A3 Mk2 ma się do wspomnianych modeli Hondy jak wino musujące do szampana. A wnętrze takiego Golfa V to już w ogóle śmiech na sali, IV-ka jest lepiej wykonana. Passata Highline bym porównał do Hondy, niższe wersje wyposażenia nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że zrobiłeś już po 50 tyś. Golfem VI i B8.

Kewl.

 

Accorda VII do B8 porównać nie można, nie ta generacja. Nie porówasz przecież E36 do W203 ani Golfa III do Corolli E12.

W Golfie VI jeszcze nie siedziałem, więc się nie wypowaidam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie o tym, że dla każdego przyspieszenie to pojęcie względne, każdy ma subiektwyne odczucia. Dla jednego będzie się dobrze zbierał od samego dołu, bo wcześniej jeździł malaczem, dla drugiego na samym dole będzie mułowaty, bo jeździł samochodami z dobrymi przyspieszeniami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...