Gość rafi15 Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 dokladnie przejedz sie i sam ocen, powiem tylko ze jezeli szukasz benzynki to D8 wychodzily z fajnym silnikiem 2.0T 150KM :) ale ciezko jest dostac :/no wlasnie:/ duzo jest 1.6 a na takie auto to to ze tak powiem pewnie nie jezdzi;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 jak benzyna to tylko 1.8 albo 2.0, 1.6 zdecydowanie za slaby. No chyba ze chcesz 3.0V6 192KM :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 jak benzyna to tylko 1.8 albo 2.0, 1.6 zdecydowanie za slaby. No chyba ze chcesz 3.0V6 192KM :)3.0 to tylko w coupe jest chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) w kazdej wersji, po lifcie tylko ma wieksza moc 208KM chyba Edytowane 8 Marca 2009 przez chojrakrock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) mozna powiedziec ze w sedanie jest 1 sztuka z autematem i za 11tys wiec odpada... a tak nawiasem mowiac ile taki 3.0 spala gazu? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8013782 Edytowane 8 Marca 2009 przez rafi15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PartyBOY Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 Myślę że 10-12 na trasie, do 14-15 w mieście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Raczej od 15stu w miescie :) MaSell chyba nie zaglądał do środka.Zagladalem. Kolega Gregor1230 chyba nie ma porównania do innych samochodów :) . Do dzis honda jest 5lat do tyłu w porównaniu do innych europejskich marek pod wzgledem jakosci wykonania wnetrza. Tak, jezdzilem najnowszym civiciem, accordem, crv, jazzem etc dla mnie wazniejsza jest wygoda niz to ze nie bedzie gdzie zaparkowacWygode docenisz robiac trasy po 500km, nie tłukac sie po miescie :) Edytowane 8 Marca 2009 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 mozna powiedziec ze w sedanie jest 1 sztuka z autematem i za 11tys wiec odpada... a tak nawiasem mowiac ile taki 3.0 spala gazu? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8013782 bo to sa rarytasy, cholernie ciezko dostac D8 z dobrym wyposazeniem z silnikiem V6, po lifcie jest ich juz wiecej, ale taki 2.0T tez daje rade zaufaj mi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 bo to sa rarytasy, cholernie ciezko dostac D8 z dobrym wyposazeniem z silnikiem V6, po lifcie jest ich juz wiecej, ale taki 2.0T tez daje rade zaufaj mi :)spoko mi jako nowemu kierowcy wystarczy najlepszy bylby diesel bo nie trzeba tyle biegow zmieniac to samo jakbym mial 3.0 a i tak bym tym nie szalal pewnie ma dluzsze przelozenia niz np 1.4 punto:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 z diesli tez masz wybor albo 1.9TD 90KM albo 2.1TD 110KM (w tym przedziale cenowym ofc) do tego auta lepszy jest 2.1TD np http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7506065 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 90km w 406 musi ciezko jezdzic :/ jezdzilem w 306 i juz bylo tak sobie... ale wydaje mi sie ze sam wybor 406 to dobry pomysl zwazywszy na Twoje potrzeby :) a moze jakas omega? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 szwagier ma 406 1.9TD 90KM, jakos to jezdzi, ale demonem szybkosci nie jest. Do bezpiecznego wyprzedzania co najmniej te 110KM :) nad omegami sam myslalem, ale jakos mnie nie przekonaly... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 podoba mi sie omega ale nikt tutaj sie nia nie zainteresowal :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 Omega jezdzilem i sam myslalem nad kupnem, w srodku duzoo miejsca, ale reszta jakos mnie nie przekonala :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukifas Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 rowniez polecam rozejrzec sie za omega:) jak chcesz limuzyne, to wlasnie omega, naprawde mega wygodna warto sie przejechac http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania...4&model=519 jesli omega to tylko V6, do tego tylni naped, naprawde zacnie jezdzi (chociaz swoje pije) http://www.autocentrum.pl/spalanie/opel/om...ga_b_sedan.html z kosztami napraw i przegladow na pewno mniej niz honda/mazda :) http://otomoto.pl/opel-omega-2-5v6-cd-C7961141.html sam wlasciciel pisze - jak to z oplami z tamtych lat - KOROZJA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) Kumpel ma Omege 2.0 z sekwencyjnym gaziwem to we Wrocku w korkach spokojnie żłopnie 15 literków (są ekstrema gdzie pokonanie 3 km drogi zajmuje godzinę i 30 minut), na trasie 10-11. Względnie w lecie można zejść do 8.5, ale przy prędkości przelotowej 90 km/h, jeździłem za to Omega B 3.0 z automatem full skóra i takie tam pier-doły furka zacna, ale nie na kieszeń przeciętnego śmiertelnika. Powiem tak jak Omega to i nawet 2.0 może być tylko przy tym ciężarze rozpędzenie tego trochę zajmuje, ale za to komforcik już jest całkiem całkiem. Przy 2.5 V to pewnie też niezła jazda bo o 3.0 się już wypowiedziałem taki europejski potworek i zacnie się tym jeździ naprawdę w długie trasy. Czytałem rafi15, że sporawy z ciebie gościu to docenisz ogromne i wygodne fotele w każdej omedze. PS. Co do tej Omegi 2.0 jeżdżona na benzynie trasa 7.5-8, miasto 12. Edytowane 9 Marca 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 spoko mi jako nowemu kierowcy wystarczy najlepszy bylby diesel bo nie trzeba tyle biegow zmieniac to samo jakbym mial 3.0 a i tak bym tym nie szalal pewnie ma dluzsze przelozenia niz np 1.4 punto:PTo w dieslu trzeba czesciej biegi zmieniac, bo masz bardzo maly zakres uzytecznych obrotow silnika. Szczegolnie jak jest skrzynia 6 biegowa jesli omega to tylko V6, do tego tylni naped, naprawde zacnie jezdziV6 sa bardzo awaryjne Omega 2.0 136hp pali tyle co kolega wyzej pisal, ale tylko jesli naprawde spokojnie sie jezdzi. Jezeli ktos lubi czasem byc pierwszy spod swiatel czy zlamac ograniczenie predkosci, to 20 bez zadnych problemow łyka - bez katowania i znecania sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 To w dieslu trzeba czesciej biegi zmieniac, bo masz bardzo maly zakres uzytecznych obrotow silnika. Szczegolnie jak jest skrzynia 6 biegowaspalanie to dla mnie drugorzedna sprawa nie jestem spory ale mam ojca sporego:P co do tych biegow to wydaje mi sie inaczej poniewaz jadac dieslem 20km/h i 3 wrzucona rozkulam go spowrotem bez problemu a z benzyna moze juz tak ciekawie nie byc - oczywiscie wszystko od auta zalezne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) Do dzis honda jest 5lat do tyłu w porównaniu do innych europejskich marek pod wzgledem jakosci wykonania wnetrza. Dziwne stwierdzenie i jakoś według mnie to troszkę mija się z prawdą. Patrząc na peugoty mondea z lat 90 - tych to tak nie bardzo wyglądają lepiej w środku. Nowe Hondy to ja nie wiem jak można cokolwiek wnętrzu zarzucić poprostu o 5 lat doprzodu rzec prędzej można jedyne co to w nowym accordzie ciutkę mało miejsca z tyłu. MaSell może o City mówisz :P ? No chyba, że mówisz o maleństie ;) to tam to można spać. Edytowane 9 Marca 2009 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) jadac dieslem 20km/h i 3 wrzucona rozkulam go spowrotem bez problemuHeh, przy 20kmph na trójce to i majac pińcet koni samochod nie bedzie jechal ;) . Dieslem bys sie rok rozpedzał do osiagniecia tych ~2000rpm, gdzie dopiero samochod jakos zaczyna jechac Dziwne stwierdzenie i jakoś według mnie to troszkę mija się z prawdą. Patrząc na peugoty mondea z lat 90 - tych to tak nie bardzo wyglądają lepiej w środku. Nowe Hondy to ja nie wiem jak można cokolwiek wnętrzu zarzucić poprostu o 5 lat doprzodu rzec prędzej można jedyne co to w nowym accordzie ciutkę mało miejsca z tyłu. MaSell może o City mówisz :P ?Nie wielkosc, przestronnosc, a jakość jest do tyłu :) . Mondeo czy peugeot z lat 90tych to akurat kiepskie porównanie - zobacz co w tym czasie bylo w np omedze czy a6. Edytowane 9 Marca 2009 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 co do tych biegow to wydaje mi sie inaczej poniewaz jadac dieslem 20km/h i 3 wrzucona rozkulam go spowrotem bez problemu a z benzyna moze juz tak ciekawie nie byc - oczywiscie wszystko od auta zalezneniestety sie mylisz, latwiej benzyne rozbujasz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 nie wiem mialem okazje jechac dieslem 2.5TDI w A6 ktory majac 1500/min i wciskajac mu gaz szedl w momecie jak burza... (C4) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 nie wiem mialem okazje jechac dieslem 2.5TDI w A6 ktory majac 1500/min i wciskajac mu gaz szedl w momecie jak burza... (C4)Na pierwszym i drugim biegu racja - jak burza ;) . Gorzej na wyższych. Z doswiadczenia znam tylko dwa silniki które juz przy 1200-1500rpm jadą jak trzeba - 5.7/6.1 Hemi oraz 8.3 PVO ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mothman Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 jakość jest do tyłuTy siedziałeś w jakiejś nowej Hondzie? :blink: Do takiego Accorda VII czy Civica VIII pod względem materiałów i wykonania z tego samego rocznika nie ma startu nic poza klasą premium pomniejszoną o Audi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) Ty siedziałeś w jakiejś nowej Hondzie? :blink: Do takiego Accorda VII czy Civica VIII pod względem materiałów i wykonania z tego samego rocznika nie ma startu nic poza klasą premium pomniejszoną o Audi.Nie wiem co to jest klasa premium, ale nawet w nowych VW jest lepiej. O ile nowy accord jeszcze jakos przejdzie, to civic ma tragiczne plastiki, ten caly kokpit dobrze wyglada tylko na zdjeciach i w nowych autach. Tak siedzialem w wielu nowych (2008/2009) hondach. Nawet dzis :D . Edytowane 9 Marca 2009 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mothman Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 Nie wiem co to jest klasa premiumNp. Mercedes, BMW, Lexus, Audi, Volvo, Saab. Jeśli siedziałeś i tak uważasz to dziwny pogląd masz powiem ci. Jak dla mnie wykończenie Audi A4 B7 czy A3 Mk2 ma się do wspomnianych modeli Hondy jak wino musujące do szampana. A wnętrze takiego Golfa V to już w ogóle śmiech na sali, IV-ka jest lepiej wykonana. Passata Highline bym porównał do Hondy, niższe wersje wyposażenia nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 Zmien A4 B7 na B8 oraz Golfa V na VI, przejedz kazdym z wymienionych wyzej samochodow 50k km i wtedy porównaj jakosc wnetrza :) EOT :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mothman Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2009 Rozumiem, że zrobiłeś już po 50 tyś. Golfem VI i B8. Kewl. Accorda VII do B8 porównać nie można, nie ta generacja. Nie porówasz przecież E36 do W203 ani Golfa III do Corolli E12. W Golfie VI jeszcze nie siedziałem, więc się nie wypowaidam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2009 nie wiem mialem okazje jechac dieslem 2.5TDI w A6 ktory majac 1500/min i wciskajac mu gaz szedl w momecie jak burza... (C4)od 1700obr diesel sie juz tak znosnie zbiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psychodeliczny Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2009 Pamiętajcie o tym, że dla każdego przyspieszenie to pojęcie względne, każdy ma subiektwyne odczucia. Dla jednego będzie się dobrze zbierał od samego dołu, bo wcześniej jeździł malaczem, dla drugiego na samym dole będzie mułowaty, bo jeździł samochodami z dobrymi przyspieszeniami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...