blacklio Posted March 8, 2009 Report post Posted March 8, 2009 Jak w tytule, laptop ( patrz sig ) odmówił współpracy, podczas gry ( UT2004 ) się wyłączył i już tak pozostał, gwarancji już nie ma bo była tylko rok, lapek kupowany w komputroniku. Prawdopodobnie będę go wysyłał na serwis Sony na diagnostykę i wycenę kosztów naprawy jakie podjąć kroki żeby nie zrobili mnie w bambuko ( wiadomo ksero dokumentów zakupu, fotki lapka z zew i wew ) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
KitKat Posted March 8, 2009 Report post Posted March 8, 2009 (edited) Jakieś diodki migają, kiedy próbujesz go włączyć? Stawiałbym na uszkodzoną płytę główną, ale to chyba najgorsze co może być, bo sprzęt nie daje znać co mu dolega. Odeślij do serwisu, bo sam raczej nic nie zdziałasz. Edited March 8, 2009 by KitKat Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
blacklio Posted March 8, 2009 Report post Posted March 8, 2009 (edited) Właśnie żadnej diody totalnie nic, można by rzec martwy Czy na tą ustawę można się powołać Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku. Edited March 8, 2009 by blacklio Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
SGJ Posted March 8, 2009 Report post Posted March 8, 2009 Czy na tą ustawę można się powołaćJesli jestes w stanie udowodnić ze przestał działać przez niezgodnosc towaru z umową która musiała istniec w chwili zakupu to można... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
saleen Posted March 8, 2009 Report post Posted March 8, 2009 Nie, laptop jest zgodny z umową. Tyle że padł. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
blacklio Posted March 8, 2009 Report post Posted March 8, 2009 (edited) uuu to lipa czyli serwis będzie echh, i znowu kasę trzeba będzie liczyć Edit Chociaż jeśli bym zlecił diagnostykę serwisowi ( co poszło ) jeśli jakiś detal wpływający na poprawne działanie laptopa, może bym i udowodnił wszystko możliwe co nie? Edited March 8, 2009 by blacklio Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
dustone Posted March 9, 2009 Report post Posted March 9, 2009 Sprawdź zasilacz miernikiem. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Elektronek Posted March 10, 2009 Report post Posted March 10, 2009 Podczas grania? A nie zagrzał ci się przypadkiem zbytnio? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ridczak Posted March 10, 2009 Report post Posted March 10, 2009 Nie, laptop jest zgodny z umową. Tyle że padł. Nieprawda. Jest niezgodny, bo nie dziala. Teraz odpowiada sklep (Komputronik), a nie producent (Sony dalo tylko 1 rok gwarancji). Uderzaj do sklepu, powolaj sie na niezgodnosc z towarem. Maja albo naprawic, a jak nie beda mogli to zwrot $$$. W razie czego rzecznik praw konsumenta. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
SlawioG Posted March 10, 2009 Report post Posted March 10, 2009 (...)gwarancji już nie ma bo była tylko rok, lapek kupowany w komputroniku.(...)Gwarancji udziela gwarant (w tym przypadku producent), ale szanowny forumowicz skorzystać może (jeśli nie kupował laptopa "na firmę") z tzw. "ustawy konsumenckiej", czyli o "USTAWY o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej". Ustawa konsumencka NIE MA NIC wspólnego z zapisami gwarancji (gdyż gwarant - SONY - może udzielić owej gwarancji na dowolny okres czasu i dowolnie sformułować jej warunki). Jako konsument każdy z nas może wybrać czy w razie usterki korzystamy z gwarancji udzielanej przez producenta, czy też z zapisów sformułowanych w ustawie konsumenckiej. W każdym razie w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu możesz powołać się na przepisy OBOWIĄZUJĄCE na terenie RP (j.w.). W takim przypadku podmiotem odpowiedzialnym jest sprzedawca, czyli w tym przypadku KOMPUTRONIK. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
blacklio Posted March 19, 2009 Report post Posted March 19, 2009 (edited) Laptop jest już w komputroniku, mam czekać na decyzję 12- 14 dni czy będzie naprawiany czy nie EDIT Laptop będzie naprawiony przez serwis na koszt kompuszrota, czas oczekiwania 10 dni roboczych od daty dostarczenia przez kuriera ( wczoraj już znalazł się w serwisie ) EDIT2 Od poniedziałku ( 05.04 ) mam laptopa już naprawionego poszła płyta główna którą wymienili, oraz dysk twardy choć nie wiem po go wymienili Edited April 9, 2009 by blacklio Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...