blacklio Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 Jak w tytule, laptop ( patrz sig ) odmówił współpracy, podczas gry ( UT2004 ) się wyłączył i już tak pozostał, gwarancji już nie ma bo była tylko rok, lapek kupowany w komputroniku. Prawdopodobnie będę go wysyłał na serwis Sony na diagnostykę i wycenę kosztów naprawy jakie podjąć kroki żeby nie zrobili mnie w bambuko ( wiadomo ksero dokumentów zakupu, fotki lapka z zew i wew ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KitKat Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Jakieś diodki migają, kiedy próbujesz go włączyć? Stawiałbym na uszkodzoną płytę główną, ale to chyba najgorsze co może być, bo sprzęt nie daje znać co mu dolega. Odeślij do serwisu, bo sam raczej nic nie zdziałasz. Edytowane 8 Marca 2009 przez KitKat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacklio Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Właśnie żadnej diody totalnie nic, można by rzec martwy Czy na tą ustawę można się powołać Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku. Edytowane 8 Marca 2009 przez blacklio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 Czy na tą ustawę można się powołaćJesli jestes w stanie udowodnić ze przestał działać przez niezgodnosc towaru z umową która musiała istniec w chwili zakupu to można... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saleen Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 Nie, laptop jest zgodny z umową. Tyle że padł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacklio Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) uuu to lipa czyli serwis będzie echh, i znowu kasę trzeba będzie liczyć Edit Chociaż jeśli bym zlecił diagnostykę serwisowi ( co poszło ) jeśli jakiś detal wpływający na poprawne działanie laptopa, może bym i udowodnił wszystko możliwe co nie? Edytowane 8 Marca 2009 przez blacklio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustone Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 Sprawdź zasilacz miernikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elektronek Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2009 Podczas grania? A nie zagrzał ci się przypadkiem zbytnio? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2009 Nie, laptop jest zgodny z umową. Tyle że padł. Nieprawda. Jest niezgodny, bo nie dziala. Teraz odpowiada sklep (Komputronik), a nie producent (Sony dalo tylko 1 rok gwarancji). Uderzaj do sklepu, powolaj sie na niezgodnosc z towarem. Maja albo naprawic, a jak nie beda mogli to zwrot $$$. W razie czego rzecznik praw konsumenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawioG Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2009 (...)gwarancji już nie ma bo była tylko rok, lapek kupowany w komputroniku.(...)Gwarancji udziela gwarant (w tym przypadku producent), ale szanowny forumowicz skorzystać może (jeśli nie kupował laptopa "na firmę") z tzw. "ustawy konsumenckiej", czyli o "USTAWY o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej". Ustawa konsumencka NIE MA NIC wspólnego z zapisami gwarancji (gdyż gwarant - SONY - może udzielić owej gwarancji na dowolny okres czasu i dowolnie sformułować jej warunki). Jako konsument każdy z nas może wybrać czy w razie usterki korzystamy z gwarancji udzielanej przez producenta, czy też z zapisów sformułowanych w ustawie konsumenckiej. W każdym razie w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu możesz powołać się na przepisy OBOWIĄZUJĄCE na terenie RP (j.w.). W takim przypadku podmiotem odpowiedzialnym jest sprzedawca, czyli w tym przypadku KOMPUTRONIK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacklio Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 (edytowane) Laptop jest już w komputroniku, mam czekać na decyzję 12- 14 dni czy będzie naprawiany czy nie EDIT Laptop będzie naprawiony przez serwis na koszt kompuszrota, czas oczekiwania 10 dni roboczych od daty dostarczenia przez kuriera ( wczoraj już znalazł się w serwisie ) EDIT2 Od poniedziałku ( 05.04 ) mam laptopa już naprawionego poszła płyta główna którą wymienili, oraz dysk twardy choć nie wiem po go wymienili Edytowane 9 Kwietnia 2009 przez blacklio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...