alleycat Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2009 Witam. W grudniu ub. roku kupiłem dysk 2,5" Seagate - Momentus 5400.3 na ATA. Od 3 stycznia ST skrócił okres gwarancji na większość nowo sprzedawanych dysków z 5 do 3 lat. Pytałem w sklepie, w którym kupowałem dysk (i dodatkowo jeszcze w innym sklepie) czy obowiązuje mnie gwarancja 5-letnia czy 3-letnia (bo nawet nie wiem, czy dysk był sprzedawany z gwarancją 3-letnią czy 5-letnią czy jeszcze inną) i nie dostałem wiarygodnej odpowiedzi :) Ale może ktoś z forumowiczów się orientuje - Momentus ATA 5400.3 ST9160821A 160GB kupiony w grudniu 2008 roku i wcześniej - na jakiej jest gwarancji? Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla_pl Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2009 Sprawdź sobie TU. Btw, tak trudno było wpisać w googlach: ''seagate gwarancja''? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIBOR Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2009 (edytowane) masz 5 lat gwarancji ( zmiana warunków nie działa wstecz :) ), mam ten sam dysk. dopiero wybrane modele sprzedawane od stycznia mają 3 lata gwarancji Edytowane 11 Marca 2009 przez VIBOR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alleycat Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2009 Pytałem dlatego, że sprzedawcy twierdzą że gwarancja jest sklepowa - X lat od chwili zakupu, tylko tego X-a chciałem się upewnić (3 czy 5). W skrypcie na stronce ST (który oczywiście wygooglałem wcześniej :) ) jest info o gwarancji producenta, nie pytają o datę zakupu, kończy się dla mojego dysku w pierwszej połowie 2013 roku - no ale zakładam, że mnie obowiązuje gwarancja do grudnia 2013. Wielkie dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...