Skocz do zawartości
Borys-Tech

Samochód Do 23tys.

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.moto.allegro.pl/item587142137_o...efowa_8xpp.html

A co powiecie o Tym?

Ubzdurałem sobie ze swojego Espero na takiego kombiaczka zamienie :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Jest poprostu piekny...wszystkie kombi ktore tu padaly wygladaja jak panzerwageny...toporne, masywne i nadajace sie na karawan..a ta alfa mniam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.moto.allegro.pl/item587142137_o...efowa_8xpp.html

A co powiecie o Tym?

Ubzdurałem sobie ze swojego Espero na takiego kombiaczka zamienie :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Jest poprostu piekny...wszystkie kombi ktore tu padaly wygladaja jak panzerwageny...toporne, masywne i nadajace sie na karawan..a ta alfa mniam...

Sportwagon po prostu :D

Sam takiej szukam w cenie do około 20k, niestety po sobotnim przeszukaniu kilkunastu warszawskich komisów i importerów boję się że nie znajdę.

Samochody są w cenach dość atrakcyjnych, wyposażenie też mają ciekawe. Natomiast stan - przeważają sprowadzane, świeżo malowane, kręcone itd.

Jest też trochę krajowych, ale głównie benzynowe T-Sparki 1.8 lub 2.0, ja osobiście wykluczam bo troszkę za dużo jak dla mnie palą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz mieć 100% sprawdzony pojazd Lancie, Alfe to musisz uderzyć do Lanciateam z Łodzi.

Dają gwarancję, że bezwypadkowe, wymieniają absolutnie wszystko co jest podejrzane oraz dają gwarancję na te wymienione części.

Oczywiście nic za darmo - przeważnie 20% drożej niż na allegro.

W tej dosłownie chwili są wyprzedani ale zadzwonić trzeba i się umówić na konkretny samochód to załatwią.

 

http://www.lanciateam.pl

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja radze spojrzec na crash test tego 156 ostatnio ogladalem i sklada to sie jak stary golf

a tak w ogole alfe musisz kupic zadbana inaczej to bedzie jeden wielki problem... zreszta ta alfa nie jest autem bezawaryjnym... kolegi tata wymienial uszczelke pod glowica po 70tys km

Edytowane przez ed20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do omegi z tego co slyszalem tamtejsze diesle sa dosc awaryjne, ale nie wiem ile w tym prawdy

Nie wiem jak 2.2, ale raczej chodzi o pierwsze Omegi B, gdzie montowano 2.5 TDS (6 cylindrowy) od BMW. Przy beztroskim użytkowaniu przegrzewały się silniki i w konsekwencji pękały głowice.

 

Zdecydowanie bardziej obstawałbym przy Passacie i S40, niż 406 i Omedze... Dlaczego? 406 ma podobne ceny części do BMW, a Omega bo wersja przedstawiona tutaj jest rzadziej spotykana niż 156 czy S40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.moto.allegro.pl/item587142137_o...efowa_8xpp.html

A co powiecie o Tym?

Ubzdurałem sobie ze swojego Espero na takiego kombiaczka zamienie :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Jest poprostu piekny...wszystkie kombi ktore tu padaly wygladaja jak panzerwageny...toporne, masywne i nadajace sie na karawan..a ta alfa mniam...

Najladniejszy kombiak w tej klasie cenowej... oprocz tego jeszcze.. nie lapiace sie w tym pulapie cenowym alfa 159 sportwagon i audi rs4 kombi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak 2.2, ale raczej chodzi o pierwsze Omegi B, gdzie montowano 2.5 TDS (6 cylindrowy) od BMW. Przy beztroskim użytkowaniu przegrzewały się silniki i w konsekwencji pękały głowice.

 

Zdecydowanie bardziej obstawałbym przy Passacie i S40, niż 406 i Omedze... Dlaczego? 406 ma podobne ceny części do BMW, a Omega bo wersja przedstawiona tutaj jest rzadziej spotykana niż 156 czy S40.

dokladnie chodzilo mi o te silniki bwm ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

406 ma podobne ceny części do BMW, a Omega bo wersja przedstawiona tutaj jest rzadziej spotykana niż 156 czy S40.

tak tak jest udowodnione wyzej z cena sprzegla do bmw i puga... bmw-450zl zamiennik i 300zl-nowe org dla puga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli szukasz ładnego kombi za te pieniądze to ja polecam coś takiego

 

http://www.allegro.pl/item587000460_zareje...enon_skora.html

 

sam mam i jestem bardzo zadowolony :) tylko musisz kupić zadbany bo inaczej będzie to skarbonka (i tutaj nieważne czy to pasat czy laguna ) do 23 tys na pewno znajdziesz coś w dobrym stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tak jest udowodnione wyzej z cena sprzegla do bmw i puga... bmw-450zl zamiennik i 300zl-nowe org dla puga

Ktoś tu nieuważnie czytał. Podałem ceny podzespołów tych samych firm i dodatkowo do omawianych wersji silnikowych (M52B20 i 2.0 HDI). Poza tym, jeśli ten "org" jest naprawdę oryginalny, to dlaczego jest tańszy niż "zamiennik" od LUK?? Kumpel 3 lata temu kupował sprzęgło do 405 Diesel i płacił ponad 400 za regenerowane. Oryginały chodziły po 700.

TUTAJ (pierwszy lepszy wynik z Google) ceny do 2.0 HDI są jeszcze ciekawsze, więc nie wiem co niby chcesz udowodnić...

 

A co do Laguny II, to (o ile mi wiadomo) te modele są dość awaryjne (głównie elektronika).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli szukasz ładnego kombi za te pieniądze to ja polecam coś takiego

 

http://www.allegro.pl/item587000460_zareje...enon_skora.html

 

sam mam i jestem bardzo zadowolony :) tylko musisz kupić zadbany bo inaczej będzie to skarbonka (i tutaj nieważne czy to pasat czy laguna ) do 23 tys na pewno znajdziesz coś w dobrym stanie

chyba zle zyczysz koledze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile kilometrów przejechałeś Laguna ?

 

tak wszyscy wiemy ze dla ciebie jedynym mądrym wyborem jest zakup Peugota 406 ale np. dla mnie ważne jest bezpieczeństwo, komfort i wygląd a np. samochód który wszystkim polecasz wygląda dla mnie jak samochód sprzed epoki (powtarzam jak dla mnie) i mając do wybory Lagunę II i Peugota 406 za te same pieniądze wybrał bym Lagunę II ! (tak też zrobiłem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak i tak Laguna i 406 to francuzy, więc jeden kij. ;) Joke. Sprzeczacie się jak stare baby, termit_tm masz dobre doświadczenia z Laguną to fajnie, bo ja znam wiele przypadków gdzie rzeczywiście ta elektornika działała no ... nie do końca sprawnie. 406 też nie jest liderem zawodności i oba samochody bym do siebie tak naprawdę porównał, bo statystycznie to dużo od siebie nie odstają. Laguna ma to do siebie ze jest bezpieczniejsza. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile kilometrów przejechałeś Laguna ?

 

tak wszyscy wiemy ze dla ciebie jedynym mądrym wyborem jest zakup Peugota 406 ale np. dla mnie ważne jest bezpieczeństwo, komfort i wygląd a np. samochód który wszystkim polecasz wygląda dla mnie jak samochód sprzed epoki (powtarzam jak dla mnie) i mając do wybory Lagunę II i Peugota 406 za te same pieniądze wybrał bym Lagunę II ! (tak też zrobiłem)

opieram sie tutaj na opini wielu ludzi ze Laguna 2 jest dosc awaryjnym autem, potwierdza to nawet raport TUV gdzie jest na 58 miejscu.

 

Do czestych awarii nalezy: karta uruchamiajajaca, wyginanie sie alufelg, system kontroli cisnienia, turbo w silnikach dci, problemy z elektronika (klima, podnosniki szyb, zamek centr, wycieraczki) dane z motoru nr 11

 

Jesli ty nie masz problemow to bardzo sie ciesze widocznie dostalem dobra sztuke, ale statystyki jednak pokazuje inaczej :/

 

Co do 406 nie chodzi o to ze jestem faworytem poprostu sadze ze to dobry wybor, a nie ze nigdy nic innego bym nie kupil czy nie polecil :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

muszę przyznać ze swego czasu śledziłem forum Lagun i przyznaje że zamki, podnośniki szyb, czujniki ciśnienia oraz wycieraczka w kombi potrafią nawalić ale nie jest to tak ze co tydzień coś padnie po drugie taki zamek czy podnośnik to koszt 100-200 zł powiedzmy ze przytrafi nam się taka przygoda raz w roku chyba każdy w roku wydaje te 100-200 zł na samochód (w końcu to jedno tankowanie) wiec nie wiem o co tyle krzyku najlepiej kupić golfa 2 tam niema żadnego z tych bajerów wiec nic się nie popsuje :wink: po drugie wszystko to co jest wymienione nie spowoduje przerwania naszego urlopu i bez problemu bezpiecznie dojedziemy do domu :wink: wiec ja bym tego nie nazwał awariami tylko usterkami

 

o felgach pierwsze słyszę :mur:

 

co do turbin wszystko zależy od tego jak kto jeździ jednym w lagunie padnie przy 90 tys innym przy 200 identycznie jest VW czy innych niezawodnych markach .....

 

mit o niezawodności aut niemieckich powstał w okresie zmasowanego napływu aut z Niemiec handlarze umieją wytłumaczyć kupującym że samochód który kupili jest najlepszy :wink:

 

 

 

co do mojej laguny to kupiłem ją z niesprawnym zamkiem w jednych drzwiach i zatarta wycieraczką tylną ale poprzedni właściciel specjalnie nie dbał o auto :mur: jednak nie był to dla mnie wielki problem koszt w sumie 120 zł :wink:

 

aha i gdyby ktoś się jednak zdecydował na Lagune to lepszym wyborem jest PB+LPG niż ON :wink: (pisze to z doświadczenia innych osobiście jestem zadowolony z 1,9DCI :D )

 

 

hmm w właściwie to ja nie wiem po co tyle pisze skoro kierowcy panzerwagonow i tak nie zrozumieją :blink:

Edytowane przez termit_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a macie może jakieś doświadczenia z Fiatem Stilo lub Volvo V40??

 

Przeglądam Anonse oraz allegro i trafiłem na takie 3 ogłoszenia. Jak myślicie warto sobie zawracać nimi głowę czy darować i szukać dalej??

 

http://www.moto.allegro.pl/item594091379_f...limatronic.html

http://www.moto.allegro.pl/item585903935_v...full_opcja.html

http://www.moto.allegro.pl/item594183852_v...limatronik.html

Edytowane przez Borys-Tech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

V40 jest na podwoziu focusa, wiec dobrze się prowadzi, trochę sztywne w porównaniu z większymi braćmi ale jest ok. Jeździłem benzyna 1.8 i tym starym dieslem 1.9, benzyna nawet fajnie się zbierała ale diesel to straszny muł, nie wiem jak to wygląda z tym DCI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.moto.allegro.pl/item587142137_o...efowa_8xpp.html

A co powiecie o Tym?

Ubzdurałem sobie ze swojego Espero na takiego kombiaczka zamienie :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

Jest poprostu piekny...wszystkie kombi ktore tu padaly wygladaja jak panzerwageny...toporne, masywne i nadajace sie na karawan..a ta alfa mniam...

Kolega kupił taki, tyle że z 2.4 JTD. Ponieważ było to na początku roku, a nie jest to bardzo dobry kolega, nic nie wiem o awaryjności. Ale tydzień po kupnie pojechaliśmy w delegację do Holandii, wróciliśmy i jakoś książka "Alfa Romeo 156 - sam naprawiam" w PDFie nie była potrzebna :>

Jak na kombi ciut mały bagażnik, jakość materiałów przyzwoita, wnętrze ładne, zewnętrze ładniejsze. Silnik "gada" jak benzyna, z czterema aryjczykami i niemałym bagażem na pokładzie dał radę rozpędzić się do 195 km/h (wg GPSu). 1.9 JTD są jakoby trwalsze od 2.4 JTD, ale nie znam szczegółów. Jak chcesz, mogę popytać, tylko wypunktuj o co.

 

Kübelwageny dopiero zaczynają tak wyglądać - o wiele za późno, poza tym wprowadzają tym ferment i stupor w swój target, czyli rolników i niemieckich emerytów, którzy mogą mieć problem ze znalezieniem swojego auta na parkingu po zmianie na nowszy model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś dbał o 156 to będzie jeździło, jak nie dbał to będzie masakra skarbona, w 156 normą jest (nie zależnie czy ktoś dbal czy nie) padanie różnych podzespołów w zawieszeniu, ciągle coś zaczyna stukać pukać nie są to jaieś koszty kosmiczne ale to wkur...a bo co chwila musisz ustawiać zbieżność po wymianie jakiegoś elementu zawieszenia (wahacze, koncówki, łączniki - to leci szybko na pl drogach) alternatory w 1.9 jtd też są podobno awaryjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś dbał o 156 to będzie jeździło, jak nie dbał to będzie masakra skarbona, w 156 normą jest (nie zależnie czy ktoś dbal czy nie) padanie różnych podzespołów w zawieszeniu, ciągle coś zaczyna stukać pukać nie są to jaieś koszty kosmiczne ale to wkur...a bo co chwila musisz ustawiać zbieżność po wymianie jakiegoś elementu zawieszenia (wahacze, koncówki, łączniki - to leci szybko na pl drogach) alternatory w 1.9 jtd też są podobno awaryjne.

To samo znajomy mi mechanik powiedział:|

2 x w roku u niego ląduje taka jedna 156...na wymiany pierdół w zawieszeniu...

No ale chyba na naszych drogach to poza monster truckiem żadne autko nie wyrobi...

 

jonas dzięki wielkie za chęci, ale jest a w zasadzie są 2 małe ale. Po pierwsze, zmiana nie wcześniej niż pod koniec roku 2009 (więc sporo czasu), po drugie opinie userów mnie nie interesują, są często przejaskrawione i przekoloryzowane...(no co nie powiem że sie sypie!) czego dobitny przykład w tym temacie dał termit_tm, po prostu każdy swoje chwali.... przyatakuję jakieś testy, czy też forum alfy...i przygotuję się psychicznie na to co może się sypać...bo albo alfa albo rover:P

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a macie może jakieś doświadczenia z Fiatem Stilo lub Volvo V40??

 

Przeglądam Anonse oraz allegro i trafiłem na takie 3 ogłoszenia. Jak myślicie warto sobie zawracać nimi głowę czy darować i szukać dalej??

 

http://www.moto.allegro.pl/item594091379_f...limatronic.html

http://www.moto.allegro.pl/item585903935_v...full_opcja.html

http://www.moto.allegro.pl/item594183852_v...limatronik.html

tesciu ma V40 i nie narzeka, mi sie tez podobaja, ale jak zobaczylem deske i kokpit to sobie odpuscilem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozowle wtracic sobie pare slow nt. Laguny II (1.9 dCi[117km], ~150kkm) - turbo jak narazie w porzadku (gdzies czytalem, ze komus w czasie pol albo calego roku turbo padlo 5 czy 6 razy ;o ), generalnie pod wzgledem silnikowym ojciec ma zero zastrzezen, ale przeglady, wymiany etc. robione na czas. Co do elektryki no to faktycznie nawet sam zauwazylem popeline z czujnikiem cisnienia (cisnienie bedzie za duze lub za male chociazby o 0.1 to juz zaczyna cala deska swiecic i migac), do tego padlo podswietlenie licznika, pozniej po jakims czasie podswietlenie w panelu klimy ( wg. ASO naprawa miala kosztowac ~550 pln bo niby trzeba bylo caly nowy panel montowac[i oczywiscie mnostwo czasu na czekanie bo mialo to rzekomo z Gdanska isc ;o ]...ale zwykly elektryk ogarnal to bodaj za 5 dyszek, swiatlo w drzwiach tez czasem wariowalo, ale wymiana jakiegos tam diwajsu i wszytsko gra, smieszna opcja byla z lewym kierunkiem - wrzucajac kierunek i za chwilke nacisnakajac hebel lewa tylna lampla cala na czerwono pulsowala - tez to jakas duperelka nie laczyla. Co do karty - wszytsko w najlepszym porzadku, tak samo jak central i szyby. Klima faktycznie zawiodla pare miechow temu (26* niby ustawione, a pizgawica jak na Syberii ;) ), ale winowajca okazal sie czarny jak smola filtr kabinowy :D. Od siebie dodam, ze Laguna to wygodny dupowoz w trasy (bo glownie ja w tym celu uzywam), fajne spalanie - ja najmniejsze mialem ~6l, ojcu udalo sie zejsc do troszke ponad 5l/100km.

Edytowane przez gib

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajomy jeździł 156 1.8 TS największym jej plusem był kolor, był to taki delfinowy niebieski, rzadko dość spotykany, ale co miesiąc ładował w nią 1000-1500zł, i po pół roku zmieniła właściciela, niestety alfa generalnie jest drogim autem w utrzymaniu (lecz zależy to też od poprzednich właścicieli) i jeśli nie ma się pojęcia o mechanice jest ciężko, miałem kiedyś Alfe 33 1.7 Boxer, tyle że na dzień dobry był kapitalny remont i przez następne parę miesięcy była doprowadzana do dobrego stanu ale frajdę z jazdy dawała ogromną...

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8104042

a co sądzicie o tym BMW? przebieg coś bardzo niski jak na tę cenę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto wygląda interesująco, ale cena jest mocno podejrzana. Wiem, że ceny lecą w dół, ale <20K za R6 + skóra i drewno to mocno podejrzane. Dziwne wydaje mi się "36.3C" (jak mnie oczy nie mylą) na komputerze pokładowym i jakieś napisy (błędy?) na wyświetlaczu wyżej. Auto mocno podejrzane, ale zdecydowanie warte tej ceny (jeśli jest sprawne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka wątpliwości...

1. Jak ceny części i ich dostępność? To dość rzadki model - przynajmniej w mojej okolicy.

2. Jak 1.6 benzyna spisuje się w tak dużym aucie z 4x4? Jakie jest spalanie i osiągi? Pytam, bo za różowo ich nie widzę. Do 4x4 potrzebny jest spory moment obrotowy, którego tutaj nie ma - no chyba że kosztem obrotów i spalania.

3. Ogólnie nie wydaje mi się to dobrym pomysłem zarówno ze względu na serwisowanie jak i na pomysł 1.6 w "terenówce".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8104042

a co sądzicie o tym BMW? przebieg coś bardzo niski jak na tę cenę

Ciekawe dlaczego nie dał fot centralnie z przodu, już na zdjęciach profilu bocznego widać, że maska się nie schodzi równo z błotnikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...