Skocz do zawartości
Gość rafi15

Tuning Mechaniczny Benzyniakow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam takie pytanko... wiadome jest od dawna ze jest chip do diesli ktory dodaje nam pare KM i Nm a jak zwiekszyc te parametry w benzyniaku?

Przykladowo: Omedze B, Pugu 406 czy Audi 100??

I jakie sa koszty tego?

I czy magnetyzery cokolwiek daja?

Edytowane przez rafi15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu mam wrażenie że ten topic skonczy tak jak twój poprzedni BLACHA W LANOSACH?:)

http://allegro.pl/item574215388_chip_tunin...ynowe_25km.html

To mi google wypluło po 2 sekundach....

Ogolnie to wszystko to raczej dla ludzi którzy się w NFS za dużo nagrali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu mam wrażenie że ten topic skonczy tak jak twój poprzedni BLACHA W LANOSACH?:)

http://allegro.pl/item574215388_chip_tunin...ynowe_25km.html

To mi google wypluło po 2 sekundach....

Ogolnie to wszystko to raczej dla ludzi którzy się w NFS za dużo nagrali...

nie, nie nfs ale chodzi mi o to ze jesli np kupie auto ktore pozniej okaze sie za slabe to czy jest mozliwosc go podkrecenia czy juz kapa i meczenie sie...

bo slyszalem ze omega 2.0 czy pug 1.6 to sa muly a jednak w pi... i troche tego jest na allegro a jako ze jestem nowym kierowca to kazde auto na poczatek z silnikiem 1.6 bedzie robilo wrazenie na mnie a po roku moze byc juz gorzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam tylko, że przynajmniej 10 KM zyskasz instalując tylni spojler im większy tym więcej koni, do tego parę kucy przybędzie po zainstalowaniu niebieskich diód w każdym możliwym miejscu nawet w zapalniczce, a na koniec +100 KM za podziurawienie tłumika i szpanowanie na dzielnicy po godzinie 22 :lol2: a tak na serio jak pisał HeatheN na google znajdziesz setki info jak zwiększyć moc silnika i czy da się w konkretnym wozie (sam silnik to nie wszystko skrzynia biegów, układ przeniesienia napędu, itd.).

 

PS.

Tak już kończąc napiszę, że generalnie moc silnika w nowszych wozach zmienia się poprzez chiptuning, ale nie to pudełko za 99 zł tylko porządny chiptuning, który trochę kosztuje, ew. jeśli zainstalowany w wozie komputer pozwala to można podmienić softa na innego z innymi parametrami (lub zmienić parametry w oryginalnym sofcie) co również dodaje trochę mocy do tego można bawić się w planowanie głowicy, itd. ale jak pisałem na google jest tego pełno.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam tylko, że przynajmniej 10 KM zyskasz instalując tylni spojler im większy tym więcej koni, do tego parę kucy przybędzie po zainstalowaniu niebieskich diód w każdym możliwym miejscu nawet w zapalniczce, a na koniec +100 KM za podziurawienie tłumika i szpanowanie na dzielnicy po godzinie 22 :lol2: a tak na serio jak pisał HeatheN na google znajdziesz setki info jak zwiększyć moc silnika i czy da się w konkretnym wozie (sam silnik to nie wszystko skrzynia biegów, układ przeniesienia napędu, itd.).

na bank nie oswiece auta jak choinki tym czyms niebieskim :] i nie chce zeby auto bylo slychac z kilometra:|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam takie pytanko... wiadome jest od dawna ze jest chip do diesli ktory dodaje nam pare KM i Nm a jak zwiekszyc te parametry w benzyniaku?

Przykladowo: Omedze B, Pugu 406 czy Audi 100??

Wydech (nie rura od kibla tylko wydech) + dolot + wałki rozrządu + obróbka głowicy. Władujesz kupę kasy i będziesz miał nieco więcej mocy. Nie polecam :)

 

I jakie sa koszty tego?

Duże jeśli chcesz poczuć jakąkolwiek różnicę

 

I czy magnetyzery cokolwiek daja?

średnio +40KM

Naklejka M-power z BMW + 50KM

Naklejka NO BASS NO FUN + 25KM i 50Nm

 

EDIT: Jeśli o chiptuning chodzi, to jest dla silników turbodoładowanych lub wysokopojemnościowych N/A po zrobieniu wydechu. W taczce typu 406 da 5 kuni mechanicznych, o ile komukolwiek zechce się w tym grzebać (1000zł++ w poważnych firmach) :)

Edytowane przez saleen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, nie nfs ale chodzi mi o to ze jesli np kupie auto ktore pozniej okaze sie za slabe to czy jest mozliwosc go podkrecenia czy juz kapa i meczenie sie...

bo slyszalem ze omega 2.0 czy pug 1.6 to sa muly a jednak w pi... i troche tego jest na allegro a jako ze jestem nowym kierowca to kazde auto na poczatek z silnikiem 1.6 bedzie robilo wrazenie na mnie a po roku moze byc juz gorzej

A to po pół roku co zwiększa się średnia prędkość?

Wszystko zależy od kierowcy jego stylu, i warunków, sa auta z silnikami 1,2 i jakos potrafi tym wyprzedzic kierowca.

Moj tescio (40letni staż) to powinien juz miec Vśrednie 400km/h :D

 

Powiem ci jedno 1,6 na poczatek bedzie bardzo bardzo duzo w stosunku do tego czego sie uczyles na kursie, jednak jak wsiadziesz pierwszy raz za kolkiem SAM bez insturktora bedziesz tak przerazony ze nawet nie wykorzystasz wszystkich kucy...sam pamietam jak w espero 1,5 wsiadlem...bylem przy 60km/h przerazony....dzis gazuje go do samej podlogi i autko jest co najmniej żwawe (nie demon predkosci!) redukcja do 3 i jedziemy;)

Kup auto przejezdzij pol roku bez wypadku, a dopiero potem martw sie o brak mocy:)

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to po pół roku co zwiększa się średnia prędkość?

Wszystko zależy od kierowcy jego stylu, i warunków, sa auta z silnikami 1,2 i jakos potrafi tym wyprzedzic kierowca.

Moj tescio (40letni staż) to powinien juz miec Vśrednie 400km/h :D

 

Powiem ci jedno 1,6 na poczatek bedzie bardzo bardzo duzo w stosunku do tego czego sie uczyles na kursie, jednak jak wsiadziesz pierwszy raz za kolkiem SAM bez insturktora bedziesz tak przerazony ze nawet nie wykorzystasz wszystkich kucy...sam pamietam jak w espero 1,5 wsiadlem...bylem przy 60km/h przerazony....dzis gazuje go do samej podlogi i autko jest co najmniej żwawe (nie demon predkosci!) redukcja do 3 i jedziemy;)

Kup auto przejezdzij pol roku bez wypadku, a dopiero potem martw sie o brak mocy:)

nie ze sie srednia zmienia ale... narazie nie jezdzilem innymi autami, czuje ze jak wsiade do ojca auta z silnikiem 3.8 to moge sie przyzwyczaic pozniej tak ze te 1.6 bezdzie zamulowate :) wiadome jak przesiade sie z punta 1.4 ktorym sie uczylem jezdzic do 1.6 to pewnie jakis przyrost bedzie... i jeszcze jedno nie wiem jak Ty ale ja autem nie boje sie jezdzic czy to z intruktorem czy bez :)

wiadome jak to jest :) kazdy starszy kierowca mowi ze w omedze 2.0 to slaby silnik... a przeciez to ma 130KM... wiec z czegos to sie bierze;)

aha i nie zamierzam auta zmieniac co rok bo kupie auto na dluzej dlatego wole sie przed zakupem wszystkim pomartwic;)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam takie pytanko... wiadome jest od dawna ze jest chip do diesli ktory dodaje nam pare KM i Nm a jak zwiekszyc te parametry w benzyniaku?

Przykladowo: Omedze B, Pugu 406 czy Audi 100??

I jakie sa koszty tego?

I czy magnetyzery cokolwiek daja?

 

Czemu mam wrażenie że ten topic skonczy tak jak twój poprzedni BLACHA W LANOSACH?:)

http://allegro.pl/item574215388_chip_tunin...ynowe_25km.html

To mi google wypluło po 2 sekundach....

Ogolnie to wszystko to raczej dla ludzi którzy się w NFS za dużo nagrali...

Masz dobre wrazenie. Napisalbym ze autor ma zakaz pisania w tym dziale bo sieje debilizm ale i tak dobil do perma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...