KaxxL Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2009 Witam Mam taki poroblem, w laptopach z serii dv9000 byla wada fabrczyna w plytach glownych, no i hp wymienia plyty na nowe. No i tu jest sprawa wymienili mi plyte glowna na NOWA czyli powinienem miec 12msc gwarancji tym bardziej ze: Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku. A hp chce mi wcisnac 3msc... Twierdzac ze wcale nie wymienili plyty glownej na nowa tylko naprawili... to ja mowie jak naprawili skoro jest nowa, a hp na to twierdzi ze UMIESZCZENIE NOWEJ PLYTY W LAPTOPIE TO NAPRAWA :D nie ogarniam o co im chodzi.. ja chce tylko 12msc gwarancje na plyte glowna bo wsadzili nowa. Jak myslicie mam szanse? Macie moze jakies doswiadczenie? przyklady argumentow jakie moge uzyc bo czuje ze jutro bedzie przeprawa, bo dzsiaj kontaktuja sie z przelozonymi ;) Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbchp250 Opublikowano 18 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2009 Wyglada na to ze maja racje. Chyba ze kupujac laptopa miales gwarancje na poszczegolne podzespoly, a nie jako calosc. Jezeli gwarancja na lapotpa byla typowa, czyli ogolnie na laptopa, to wymieniajac plyte, wymienili tylko uszkodzana czesc, calosci. Plyta nie jest traktowana jako odrebna calosc, tylko jako element... typu np. kondensator... itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 18 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2009 ale laptop jest po gwarancji ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbchp250 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 ale laptop jest po gwarancji ;) W takim wypadku nie mam pojecia jak sie postepuje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 mieli dzwonic i nic nie dzwonili.... zaraz tam chyba zadzwonie. dzieki za odpowiedz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thermalfake Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 Nie masz szans. Przy zakupie dostałeś gwarancję całościowo na laptopa a nie na części, rozumiem, że sprzęt oddałeś przed końcem 2 letniej dobrowolnej gwarancji producenckiej. W tym momencie ciesz się, że dostałeś nowy podzespół bo hp robi takie akcje, że głowa boli. Odeślij zrypaną nowo zakupioną rzecz. Firma robi naprawy przez wymianę na inny używany sprzęt. Ręce opadają. Przechodzone nie raz z drukarkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 21 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2009 W moim laptopie byla wada fabryczna i oddalem go po gwarancji. Gwarancja byla na rok a laptop popsul sie po roku i 2msc O to chodzi ;) Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...