Skocz do zawartości
mateuszgreloch

Office 2007 + Wiele Kont

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

za pośrednictwem Outlook'a korzystam ze swoich 3 kont pocztowych. Prywatne, studia i praca. Prywatne działa w IMAP więc pobraną pocztę automatycznie przekierowuje do odpowiedniego folderu, jednak co zrobić żeby z pozostałą też tak robił?

 

Czyli: Dostaję maila na skrzynkę ze studiów, automatycznie przenosi do osobnego folderu [np. "skrzynka odbiorcza - STUDIA"], analogicznie z pracą: [skrzynka odbiorcza - PRACA].

 

Da się coś takiego zrobić? Przepraszam jeżeli piszę niejasno ale jestem laikiem jeżeli chodzi o komputery ;/

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tworzysz sobie osobne foldery, następnie z menu Narzędzia wybierasz Reguły i alerty

tam możesz stworzyć regułę.

- klikasz Nowa reguła

- z kategori rozpoczynanie od pustej reguły wybierasz sprawdzanie przychodzącej wiadomości

- w pierwszym kroku wybierasz opcje przez konto a następnie wybierasz z jakieś określone konto na przykład twoje prywatne

- w kolejny kroku wybierasz opcję przenieś ją do folderu i wybierasz jakiś folder klikasz zakończ i gotowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...