mateuszgreloch Opublikowano 18 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2009 Witam, za pośrednictwem Outlook'a korzystam ze swoich 3 kont pocztowych. Prywatne, studia i praca. Prywatne działa w IMAP więc pobraną pocztę automatycznie przekierowuje do odpowiedniego folderu, jednak co zrobić żeby z pozostałą też tak robił? Czyli: Dostaję maila na skrzynkę ze studiów, automatycznie przenosi do osobnego folderu [np. "skrzynka odbiorcza - STUDIA"], analogicznie z pracą: [skrzynka odbiorcza - PRACA]. Da się coś takiego zrobić? Przepraszam jeżeli piszę niejasno ale jestem laikiem jeżeli chodzi o komputery ;/ Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukIT Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Tworzysz sobie osobne foldery, następnie z menu Narzędzia wybierasz Reguły i alerty tam możesz stworzyć regułę. - klikasz Nowa reguła - z kategori rozpoczynanie od pustej reguły wybierasz sprawdzanie przychodzącej wiadomości - w pierwszym kroku wybierasz opcje przez konto a następnie wybierasz z jakieś określone konto na przykład twoje prywatne - w kolejny kroku wybierasz opcję przenieś ją do folderu i wybierasz jakiś folder klikasz zakończ i gotowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...