ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 Czesc mam do was pytanko czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac przerobka anglika na nasza wersje? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8050138 bo idzie za 5tys dostac anglika w nowej budzie ale jak przerobka kosztuje 7tys to juz sie to z celem mija... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 srednio okolo 5k zalezy u kogo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 srednio okolo 5k zalezy u kogo....a ile dales za tego puga z podpisu? 10tys oplacalo bys sie z przerobka chyba nie? +rejestracja to jakies 12 by wyszlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 ja dalem 17k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 ja dalem 17kcholernie mi sie te auta podobaja musze podzwonic po warsztatach ile kosztowala by przerobka a mam takie pytanie czy auto po przerobce odbiega jakosciowo od normalnego europejskiego takiego samochodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 jezeli jest porzadnie zrobione to nie, zapodaj linka do aukcji to cos ci o nim powiem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 jezeli jest porzadnie zrobione to nie, zapodaj linka do aukcji to cos ci o nim powiem ;)nie nie chodzi mi o to zeby zakupic anglika i go dac do przerobki jest pare gosci na allegro ktorzy sie tym zajmuja np http://allegro.pl/item578063169_przerobka_...uro_anglik.html napisalem ile by kosztowala przerobka zobaczymy co odpisze w sumie na jakosci mi tak nie zalezy jak na cenie i zeby wszsytko funkcjonowalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 za 2.5k to masz fuszerke, na zrobienie 406 D9 potrzeba minimum 5-6k aby bylo to zrobione porzadnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 za 2.5k to masz fuszerke, na zrobienie 406 D9 potrzeba minimum 5-6k aby bylo to zrobione porzadnierozumiem, dzieki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 moze ci sie przyda znalazlem cos: Wklejam wszystko co znalazłem na internecie w sprawie przekładki : "części wyniosły mnie 3000zł za cały kpl ale ja to robiłem sam dla siebie i nie wiem ile się płaci za robociznę" "Jeśli chodzi o peugota 406 sprawa jest trudna ponieważ grodź jest nie symetryczna.W zależności od klienta albo przerabiamy fabryczną bądź na zgrzewach zakładamy nową na której później podczas przeglądu nabijane są nowe numery nadwozia. to pierwszy krok grodź, następny krok to pedały i serwo które niektórzy mocują nie co niżej niż fabrycznie co na dłuższą metę nie bardzo się sprawdza. Powiem tylko tyle że pedały trzeba też nowe , chociaż da się też przerobić angielskie jeśli ktoś ma prasę.Następnie nagrzewnica też trzeba założyć inną ponieważ filtr pyłkowy w anglikach jest po lewej stronie a w europejczykach po prawej.Przekładka całej wiązki kabli z prawej na lewą, nowe zamki maski przedniej i linka i najmilsza końcówka montaż nowego kokpitu którym związane jest przekładka wzmocnienia kokpitu.A właśnie zapomniałbym potrzeba też nowe wycieraczki my osobiście przerabiamy angielskie które też pasują po małych modyfikacjach.Koszt części potrzebnych do przekładki zaczynają się od około 2700 do maksymalnie 3500 dosłownie wszystko. Very Happy " "Z przerobka Peugeota 406 wszystko zalezy od wersji. Ta po liftingu z full options jest bardziej zlozona. Oprocz tego co wymienione wyzej bym dodal wyklepanie podszybia, w miejscu silniczka wycieraczek, bo w oryginale nie jest symetryczne, a po drugiej stronie tego podszybia trzeba dorobic plastykowa przejsciowke tunelu powietrznego. Nalezy zmienic wklady reflektorow oraz mocowania bocznych lusterek. W sprawie pedalow, to po "dobrym przerobieniu" scianki, sa umieszczone o 1cm nizej nic w oryginale, niema w tym zadnej roznicy:) Jeszcze sporo drobiazgow oraz kabli... Wiec ten model jest trudny do profesjonalnego przerabiania" Pug po lifcie-bez wymiany ściany grodziowej-(wymiana ściany masakra bez dobrego blacharza nie radzę ale i co to nie ,chociarz wtedy byloby dużo prościej) Więc. -wyciąć otwór do mocowania kolumny kierownicy (jest wytloczony), stary zaslepić - maglownica- eur. otwory do mocowania pasują -wywiercić dwa otwory w podszybiu na mocowanie kolumny dwoma śrubami(stare nie pasuja -zrobić nowe mocowania pod mechanizm wycieraczek(ramiona muszą być europejskie) -cała klima z nagrzewnicą wersja eur. ,wyklepać miejsce pod nawiew i wyciąć otwór -dorobić z plastiku lub sztywnej pianki kawalek kanału nadmuchu -otwory do mocowania klimy wywiercić dwa (pasuje tylko jeden) -przewody do klimy lepiej eur. przy dużym szczęściu da się wygiąć angielskie -przewody wspomagania jw. ale bezpieczniej się wyginają (stalowe) - mocowanie kokpitu OK. pasują trzy główne otwory w podszybiu -rura wzmacniająca pod kokpitem musi być eur. -serwo wraz z pedałami europejskie , będzie lekki problem, ale wyklepać miejsce i wyciąć otwory do mocowania -wychodzi jakieś 1-2 cm niżej niż w oryginale lecz w zasadzie jest to bez różnicy - musi być eur. dzwignia otwierania wlewu paliwa ,angielska linka też jest za długa -otwieranie maski oraz zamek eur. -plastikowe osłony lunelu muszą być eur. -spocznik na lewą nogę kierowcy też -zamykanie barku na klucz- można bez trudu przełożyć zamek -dywaniki przód dzielony wymienić na eur. w angolu będą dziury -boczki zostają ,konsolki otwierania szyb symetryczne- przekładamy,ale -przełożyć trzeba wiązki kabli z dzrzwi lewych do prawych,ale -silniczki otwierania szyb też bo inaczej będą się szyby otwierać na opak,ale -aby zamocować silniczki trzeba wywiercić nowe pasujące otwory( nie próbowalem czy da się to zrobić elektronicznie , chodzą rózne legendy ale nie było czasu sprawdzać) - jeśli chcesz aby glośniki przy regulacji balance odpowiadaly dobrym stroną też trzeba przelożyć kable -jak masz czujnik temp. zewnętrznej musisz go przełożyć z lusterka prawego na lewe bo przeciez przelożyleś wiązki kabli z dzrzwi -główną wiązkę kabli trzeba przedlużyć i przenieść na lewo (jest to najtrudniejsza i najbardziej odpowiedzialna operacja w całej przeróbce, kabel po kablu, nie można pomylić bo pożniej trudno się polapać gdzie jest błąd ,wskazany superowy elektryk) -jesli lusterka angielskie to lewe ok. ale prawe do kitu można go ew. rozbroić i podpilować element w obudowie coby bardziej sie wychylało -reflektory oczywiście eur. -w liczniku można zmienić samą tarcze predkościomoerza na km/h, lub caly licznik, ale może się nie zgrać, pamietając że jak do diesla to z diesla(obrotomierz). - zmiana przebiegu z mil na km przy pomocy machera z laptopikiem ok. 150zł Części ok.3000 zł najlepiej skąbinować przód z całym ustrojstwem odcięty na podlużnicach i na wysokości lewarka biegów Jak się włoży serce w przeróbkę to autko śmiga że hej i nie ma różnicy GB czy EU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 nie ma sensu z tego co widze... jak ktos to spapra to wiecej jest problemow jak korzysci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 musialbys poszukac naprawde dobrego i sprawdzonego warsztatu, a wtedy to juz nie jest taka okazja ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 musialbys poszukac naprawde dobrego i sprawdzonego warsztatu, a wtedy to juz nie jest taka okazja ;)no dokladnie dlatego poszukam starszej wersji 2.1TD albo 1.9TD ew 2.0 benzynke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 zalezy jaka bude chcesz D8 czy D9, 1.9TD jest fajnym silnikiem ale 90KM to troche malo, lepiej szukac 2.1TD badz 2.0HDI jesli chodzi o diesle. Jesli szukasz nowej budy to sprawdzaj czy maja FAPa staraj sie go omijac bo tylko problemy sa z zatykaniem etc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 zalezy jaka bude chcesz D8 czy D9, 1.9TD jest fajnym silnikiem ale 90KM to troche malo, lepiej szukac 2.1TD badz 2.0HDI jesli chodzi o diesle. Jesli szukasz nowej budy to sprawdzaj czy maja FAPa staraj sie go omijac bo tylko problemy sa z zatykaniem etcpo tym wyzej chce D8, za porzadnego D9 trzeba dac nadal 17-18tys... wiec zostaje mi D8 w wypasionej wersji 2.1TD:) zawsze do 1.9TD idzie dolozyc boxa i dojdzie z 15KM jak zacznie brakowac... choc mysle ze do zwyklej jazdy wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 w benzynie dostaniesz taniej, ale za diesle to masz racje te 17k musisz dac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 (edytowane) w benzynie dostaniesz taniej, ale za diesle to masz racje te 17k musisz daczostaje satry model mi :) chociaz jak patrze na Twojego to az mi sie cos w srodku robi;P to jest najpiekniejsze auto za ta kase:P:) dobra koniec rozczulania sie trzeba zabrac stary model;) Edytowane 19 Marca 2009 przez ed20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 D8 tez maja swoj urok, bardziej mi sie podoba ich tyl, zwlaszcza sciecie klapy bagaznika ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 (edytowane) D8 tez maja swoj urok, bardziej mi sie podoba ich tyl, zwlaszcza sciecie klapy bagaznika ;)tak bede patrzyl na tyl tylko choc faktycznie tyl ma swoj urok jak na tamte lata;) spoko koniec tematu bo OT sie robi :) jestem zdecydowany na 406 mam nadzieje ze zalowac nie bede i chyba rozgladne sie za 2.0 benzyna bo diesla ciezko dostac w sedanie, jest tylko pare sztuk:) a 1.8 benzyna daje rade czy raczej tez nici z tego? Edytowane 19 Marca 2009 przez ed20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 z benzynki tylko 1.8 badz 2.0 tu masz cala game slnikow, ale pamietaj ze niektore nie wystepowaly w D8 np 2.2 160KM :), poszukaj 2.0T to jest fajna zabawka :> Wersje silnikowe "406" 1.6 XUJ5P (BFZ) 1580cc 65kW 1.8 XUJ7P (L6A) 1761cc 70kW 1.8 XUJ7B (LFX) 1761cc 66kW 1.8 16v XU7JP4 (LFY) 1761cc 81kW 1.8 16v EW7J4 (6FZ) 1749cc 85kW 1.9D Turbo XUD9TF (D8B) 1905cc 68kW 1.9D Turbo XUD9BTF (DHX) 1905cc 66kW 1,9D Turbo XUD9TE (DHX) 1905cc 68kW 1.9D Turbo XUD9SD (DHW) 1905cc 55kW 2.0 16v XU10J4R (R6E) 1997cc 100kW 2.0 16V XU10J4R (RFV) 1998cc 98kW 2.0 16v EW10J4 (RFR) 1997cc 99kW 2.0 16v EW10J4 (RFN) 1997cc 100kW 2.0 16v HPi EW10D (RLZ) 1998cc 103kW 2.0 HDi DW10ATED (RHZ) 1997cc 80kW 2.0 HDi DW10TD (RHY) 1997cc 66kW 2.0 HDiF DW10ATED (RHS) 1997cc 79kW FAP 2.0 Turbo XU10J2CTE (RGX) 1998cc 108kW 2.1 D Turbo XUD11BTE (P8C) 2088cc 80kW 2.2 16V EW12J4 (3FZ) 2230cc 116kW 2.2 16V HDi DW12TED4 (4HZ) 2179cc 98kW 2.2 16V HDiF DW12TED4 (4HX) 2179cc 98kW FAP 3.0 V6 ES9J4 (XFZ) 2946cc 140kW 3.0 v6 ES9J4S (XFX) 2946cc 152kW gdybys mial jakies pytania wal, a postaram sie pomoc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 (edytowane) nie wiem czy w ogole sa na sprzedaz te 2.0T ;) bo nie widze nigdzie nie wiem nawet jak to odroznic nawet http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8096640 ten nie wiem jaki ma ;) Edytowane 19 Marca 2009 przez ed20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 to zwykly 2.0 w pracy polukam moze znajde jakies bo teraz na szybkiego nie widze ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoctorPulse Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 generalnie z przeróbką 406 jest dużo zabawy, do tego sam koszt dość spory, jeśli masz model w idealnym stanie z pełnym wyposażeniem i silnikiem jaki ci odpowiada, oraz okazyjną ceną to kup, lecz wcześniej poszukaj zakładu który ci to zrobi, wystawi FV da gwarancję, sam kiedyś chciałem przerobić Passata B5 miałem na oku piękną sztukę 1.8T w automacie prosto od angola który miał go od nowości, lecz jak podliczyłem wszystkie koszty, auto 8tys + przyprowadzenie 1000zł + przekładka 6tys + lusterka, licznik, światła 1500zł + rejestracja w PL + ubezpieczenie 2,5tys zł + sekwencyjny gaz 4,5tys to już wychodzi ponad 20 tys, sam zakup anglika jest tani ale reszta trochę kosztuje...do tego doliczmy czas oczekiwania na przekładkę (dobry zakład na śląsku ale robi tylko VAG) ok. 3 miesięcy, auto zapewne do mechanika trzeba na lawecie zawieść następne koszty później nim wrócić, więc najpierw lepiej podliczyć czy jest sens robić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 znalazlem tylko anglika http://moto.allegro.pl/item581702941_peuge..._w_calosci.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 (edytowane) znalazlem tylko anglika http://moto.allegro.pl/item581702941_peuge..._w_calosci.html no ale cena 3200 i to w full wypasie nie wiesz ile przerobka kosztuje? tez 5000? to i tak nie byloby zle bo wyszlo by 8000zl jak z niezawodnoscia tych silniczkow? Bo o to czy jest dynamiczny mysle nie musze pytac;) jeszcze takie pytanie ktos wyzej pisal lusterka, swiatla, licznik... to co oni biora 5000zl za sama robocizne a te duperela musze dokupic sam? Przeciez to wtedy wychodzi z 8000zl i ile taka rejestracja kosztowala by anglika w PL chyba prosciej bedzie poszukac europejczyka z normalnym 2.0 ew 1.8... 1.8 ma 110HP wiec nie powinno byc nawet z nim tak zle PS. Wygasl Ci filmik z podpisu ;) Edytowane 20 Marca 2009 przez ed20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 calkowita przerobka powinna wyjsc okolo 5-6k zalezy u kogo. Te silniki sa dosc dobre kumpel ma takiego i nie ma zadnych problemow. Anglika nie zarejstrujesz w polsce, musi byc po przekladce i przejsc badania techniczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoctorPulse Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 w dobrym zakładzie po przekładce jak odbierasz auto to jest już ono po przeglądzie, wiec pozostają się normalne procedury rejestracyjne. Jeśli oni nie zrobią ci przeglądu to musisz dostać świadectwo homologacji od producenta, niestety nie wszyscy takie chcą wystawiać, wiem że z VW nie ma problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed20 Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 calkowita przerobka powinna wyjsc okolo 5-6k zalezy u kogo. Te silniki sa dosc dobre kumpel ma takiego i nie ma zadnych problemow. Anglika nie zarejstrujesz w polsce, musi byc po przekladce i przejsc badania techniczne.chodzi mi o rejestracje tego auta po przekladce;) i przegladzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 jezeli nie bedzie zrobionej fuszerki to nie powinno byc problemow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoctorPulse Opublikowano 20 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2009 (edytowane) chodzi mi o rejestracje tego auta po przekladce;) i przegladzie koszt taki sam jak każdego normalnego auta http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/...-zagranicy.html spędź 5 min przy google to się wszystkiego dowiesz, albo idź to "przemiłej" pani w urzędzie komunikacyjnym Edytowane 20 Marca 2009 przez DoctorPulse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...