michu98 Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 zielony pasek na obrysie miękkiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makchiavelli Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 Na Albert Park okrązenie to ok. 2,48 kb spalonego paliwa, mniej wiecej rober do 18 okrazenia powinien sie pojawic w boxie. Dla przykladu Heidfeld 290kb wazy wiec, pojawi sie gdzies nawet kolo 34 okrazenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 Heh,nowe przepisy sprawiły że zniknęły te wszystkie skrzydełka,rogi i inne dziwolągi z przodu ale za to pojawiły się z tyłu w mniej widocznym miejscu,i o so tu chodzi? :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 (edytowane) Te wagi kierowców z miejsc 9. w dół to skąd się wzieły? Już po zatankowaniu bolidów do wyścigu? Edytowane 28 Marca 2009 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 (edytowane) Moze przestaniecie brac swoje liczby co do l/km bo sa one wyraznie z pupy <_< 1. Jenson Button 664.5kg 2. Rubens Barrichello 666.5kg 6. Felipe Massa 654kg 7. Kimi Raikkonen 655.5kg Powinno mowic samo za siebie ze obydwaj kierowcy z tych teamow beda zjezdzac zaraz po sobie, co ewidentnie swiadczy o zatankowaniu i zuzyciu paliwa. Zreszta to ze pala mniej niz w zeszlym sezonie to chyba jasne, mniej aerodynamiki -> mniejsze opory na korzysc przyczepnosci mechanicznej i mniejszego spalania. Edytowane 28 Marca 2009 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 licząc te kg/czas okrążenia to BrawnGp ma niesłychanie szybkie bolidy Robert przy tej samej wadze jest nie 0,7 sec. wolniejszy ale ponad 1 sec. przepaśc ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 Moze przestaniecie brac swoje liczby co do l/km bo sa one wyraznie z pupy <_< Skąd wiesz? Wg. Ciebie 2,6 kg/ okrążenie to tak nie realna wartość że widać wyraźnie że jest błędna? To dane Renault z poprzedniego sezonu, na pewno jakoś drastycznie się one nie różnią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 (edytowane) Uwazam ze zuzycie jest mniejsze patrzac na dotankowanie bolidow tej samej stajni niz w poprzednich latach, powody chyba sa sensowne aby tak twierdzic. Zas roznica miedzy 2l/km do 2.5l/km to juz 25% mniej zuzycia, co oznacza iz przy moim wyliczeniu zrobia 25% wiecej kolek na tej samej ilosci. A teraz troche wiecej porownan: Kierowca || Q1/2 Best time || Q3 time || Roznica czasu Q3minusQ1lub2 || Roznica mas Button || 1:24.855 || 1:26.202 || 1s347 || +14.5kg Vettel || 1:25.121 || 1:26.830 || 1s709 || +7kg Kubica || 1:25.152 || 1:26.914 || 1s762 || 650kg Rosber|| 1:25.123 || 1:26.973 || 1s850 || +7kg Takie porownania danych dosc latwo pozwalaja okreslic wplyw masy na czasy, a kazdy +kg ma rozny wplyw na roznego typu rozwiazania. Oczywiscie warto byloby jeszcze dodac Najlepsze czasy z treningow i podobne. Oczywiscie to jest tylko garstka, moze pozniej zrobie pelne tabelki co da nam lepszy obraz tego co bedzie w malezji i nastepnych wyscigach. Edytowane 28 Marca 2009 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu26 Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 (edytowane) Ja się jednak dalej boję o Roberta. Biorąc pod uwage że zwycięzca kwalifikacji bedzie ustawiony po wewnetrznej względem pierwszego zakręt, w takim razie Kubica startuje po zewnetrznej i nieźle będzie musiał się nakręcić, że przejść przed Fotela ;) Niby jest 16kg lżejszy od obydwu Brawn GP, ale to jednak 4 miejsce. No i strach pomysleć co będzie wyczyniał nasz samuraj pomiędzy Alonso i Kovalainenem :D I po proteście. Edytowane 28 Marca 2009 przez krzychu26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAV Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 (edytowane) Zas roznica miedzy 2l/km do 2.5l/km to juz 25% mniej zuzycia, co oznacza iz przy moim wyliczeniu zrobia 25% wiecej kolek na tej samej ilosci. gwoli ścisłości, różnica między 2,5 l/km a 2l/km to o 20% mniej, a nie 25%. Edytowane 28 Marca 2009 przez RAV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 Nie można do końca tak tego porównywać. Nie wiemy tego czy kierowca przejechał swoje okrążenie idealnie czy mógł być szybszy (Kubica sam stwierdził, że byłoby lepiej, gdyby nie Rosberg) Z chęcią zobaczę taką tabelkę, fajnie by było gdybyś takie coś przygotował :) Zobaczymy jutro, jakie było mniej więcej spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 Nie porównujmy treningu czy quala z wyścigiem,co innego przejechać dwa,trzy okrążenia i jechać na zmiane opon a co innego przejechać dwadzieścia pare kółek,nie wiadomo jak będą zużywać się opony w Brawn GP,a ma to istotny wpływ na wyniki,choć z drugiej strony jest jednak obawa że przy takiej przewadze czasowej Brawny mogą nieżle odjechać od reszty i zdublować takie ferrari już po kilkunastu okrążeniach :blink: ,to by był obciach dla ekipy z Maranello Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 choć z drugiej strony jest jednak obawa że przy takiej przewadze czasowej Brawny mogą nieżle odjechać od reszty i zdublować takie ferrari już po kilkunastu okrążeniach :blink: ,to by był obciach dla ekipy z Maranello Ta, jasne. Ciekawe co jeszcze ... Jakiej przewadze ? Nawet jeśli to będzie 1sek na okrążenie, to nie ma szans na zdublowanie Ferrari ... marzyciel. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ram1rez Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 MaciekCi będzie to niewątpliwie więcej niż 1s na kółku. Sugerujesz się wynikami z kwalifikacji, a należy pamiętać że nikt nie przepuści Hamiltona do przodu tylko dlatego że jedzie Mclarenem czy też jest obrońcą tytułu mistrza. Ciekawe co panowie z Ferrari oraz wspomnianego już Mclarena szybują w laboratoriach :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2009 Za niecałe 8h start B-) Bardzo jestem ciekaw samego startu do pierwszej zawrotki. Ilu pogubi tam skrzydła :D ? Jak sobie poradzi Kubica, który jak się nie mylę jest po zewnętrznej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 Trzeba przyznać, że jak na niepełnosprawny "dresowóz" Kubica radził sobie przyzwoicie :wink: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 Niestety "dresowóz" nie wytrzymał spotkania z bandą! A wielka szkoda, mogło być pięknie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 (edytowane) Jestem idiotą, że nie przepuściłem Kubicy – powiedział Vettel. Pierwsze miejsce było tak realne :mur: . Edytowane 29 Marca 2009 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeku Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 Ajj szkoda wielka, bo była szansa nawet na zwycięstwo Roberta, a na 2 miejsce miał już w garści. Vettel za wszelką cenę chciał utrzymać 2 pozycję i skończyło się fatalnie i dla niego i dla Kubicy. Trzeba przyznać, że Brawn GP pokazało, że testy i kwalifikacje, to nie przypadkowe wyniki są w stanie w całym wyścigu utrzymywać wysokie tempo. Opony z miękkiej mieszanki, to było dziś jedno wielkie nieporozumienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 Nie ma co się łamać, jak uda się płynnie wbudować w auto ten jak mu tam hmmm... dyfuzor :D (nie wiem w sumie czy teraz jest to takie proste, jak bolid był projektowany z wykluczeniem tego :unsure: ) To będę się tarzał ze śmiechu jak reszta będzie się pocić i nawet te dodatkowe 80KM nie pomoże :lol2: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 Vettel 50 000$ kary za jazdę niesprawnym autem (3 koła) i 10 miejsc w tył w Malezji. "It's been very disappointing for both drivers, we are very confident Robert had won the race because he had closed in on the hard tyres," Theissen added. szkoda :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 (edytowane) Nie Vettel, tylko Red Bull dostał karę 50k $, za namawianie kierowcy do dalszej jazdy zepsutym samochodem. Następny wyścig już za tydzień. Miejmy nadzieje, bardziej udany dla Roberta ;) Edytowane 29 Marca 2009 przez torque Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 Trzeba powiedziec ze BWM jest B A R D Z O mocne. Jezeli nie bedzie jakis problemow z tylka jak w poprzednim sezonie na niektorych torach to sie tylko cieszyc. Dojda albo odejda dyfuzorki i BWM moze bardzo odskoczyc. Ide postawic zaklady na Kubice #1 po sezonie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 Wielki pech. No cóż. Czekamy na Malezję ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 (edytowane) Nie Vettel, tylko Red Bull dostał karę 50k $, za namawianie kierowcy do dalszej jazdy zepsutym samochodem. Fakt, mój błąd. Najlepsze czasy jednego okrążenia w GP Australii: 1. N. Rosberg Williams 1:27.706 2. R. Kubica BMW 1:27.988 3. J. Button Brawn GP 1:28.020 4. S. Vettel Red Bull 1:28.140 5. N. Heidfeld BMW 1:28.283 6. T. Glock Toyota 1:28.416 7. K. Raikkonen Ferrari 1:28.488 8. M. Webber Red Bull 1:28.508 9. F. Alonso Renault 1:28.712 10. J. Trulli Toyota 1:28.916 11. A. Sutil Force India 1:28.943 12. G. Fisichella Force India 1:29.005 13. L. Hamilton McLaren 1:29.020 14. R. Barrichello Brawn GP 1:29.066 15. F. Massa Ferrari 1:29.141 16. S. Buemi Toro Rosso 1:29.230 17. S. Bourdais Toro Rosso 1:29.823 18. K. Nakajima Williams 1:29.923 19. N. Piquet Renault 1:30.502 20. H. Kovalainen McLaren bez czasu Edytowane 29 Marca 2009 przez michu98 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 (edytowane) MaciekCi będzie to niewątpliwie więcej niż 1s na kółku. Sugerujesz się wynikami z kwalifikacji, a należy pamiętać że nikt nie przepuści Hamiltona do przodu tylko dlatego że jedzie Mclarenem czy też jest obrońcą tytułu mistrza. Ciekawe co panowie z Ferrari oraz wspomnianego już Mclarena szybują w laboratoriach :wink: Wyszło na moje. A nie mówiłem ? :P Brałem pod uwagę o wiele więcej niż czasy Q. ;) P.S. Aha, rozmawialiśmy o Ferrari a nie o Hamiltonie. ;) Edytowane 29 Marca 2009 przez MaciekCi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasajas Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 No to BMW pokazało ze ma niezly samochod. Teraz byle by nie było takich pechowych sytuacji jak w dzisiejszym GP i Kubica bedzie wysoko :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 (edytowane) pierwsze koty za płoty ale niesmak jest ;/ Brawn i Redbull robili w majty po ostatniej zmianie opon na miękkie :lol2: 1 st zasłużone dla Buttona bo reszta miejsc to fuks <_< Edytowane 29 Marca 2009 przez Racuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 (edytowane) Ta, brawa dla BMW za przygotowanie bolidu i strategię. Cały wyścig świetnie, a potem taki klops. Nie wiem jaki był sens wyprzedzania na tym zakręcie, skoro Kubek i tak dochodził Vettela na prostych. Ale przynajmniej warto było wstawać rano, o treningach nie mogę tego powiedzieć. Edytowane 29 Marca 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2009 Widać, że Vettelowi brakuje jeszcze doświadczenia i trzymania nerwów na wodzy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...