Skocz do zawartości
Ram1rez

F1 Sezon 2009

Rekomendowane odpowiedzi

Ciężar samochodów na starcie do Grand Prix Chin (według kolejności startowej):

Sebastian Vettel – 644,0 kg

Fernando Alonso – 637,0 kg

Mark Webber – 646,5 kg

Rubens Barrichello – 661,0 kg

Jenson Button – 659,0 kg

Jarno Trulli – 664,5 kg

Nico Rosberg – 650,5 kg

Kimi Räikkönen – 673,5 kg

Lewis Hamilton – 679,0 kg

Sébastien Buemi – 673,0 kg

Nick Heidfeld – 679,0 kg

Heikki Kovalainen – 697,0 kg

Felipe Massa – 690,0 kg

Timo Glock – 652,0 kg

Kazuki Nakajima – 682,7 kg

Sébastien Bourdais – 690,0 kg

Nelson Piquet – 697,9 kg

Robert Kubica – 659,0 kg

Adrian Sutil – 648,0 kg

Giancarlo Fisichella – 679,5 kg

 

 

Nie bardzo rozumiem strategie dla Roberta. Jak nie wskoczy przed Piqueta, Bourdaisa i Nakajime na pierwszych okrążeniach to z punktami możemy się pożegnać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczyli na to ze wypuszcza kubice i jedno okrazenie mu styknie, a tu psikus bo popelnil blad na dohamowaniu, a na 2gie juz nie mial czasu...

 

Nie bardzo rozumiem strategie dla Roberta. Jak nie wskoczy przed Piqueta, Bourdaisa i Nakajime na pierwszych okrążeniach to z punktami możemy się pożegnać.

Co tu rozumiec... to poker ;) z 2giej strony jezeli zatankuje duzo to bedzie musial sie za nimi wlec i liczyc na SC ;) Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale gdyby wleli mu tyle paliwa co ma chociażby Vettel albo Alonso i założyli miękke opony to szanse na podskoczenie byłyby większe. Potem po dziesięciu okrążeniach zjechać na twarde oponym i jechać jak najlepiej. A tak to ma średnio zatankowany bolid i trzech "grubasów" :D przed sobą to wyminięcia. Ciemno to widze i prosze o deszcz.

Edytowane przez krzychu26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Deszcze w Szanghaju

 

Kiedy półtorej godziny przed startem do wyścigu rozpoczynała się parada kierowców, ze zgromadzonych nad torem chmur lunął deszcz.

 

Niebo od rana zasnute było ciemnymi chmurami, z których od czasu do czasu kropiło. Kiedy o 13:30 czasu lokalnego (półtorej godziny przed startem) zawodnicy wsiadali na pokład piętrowego autobusu, obwożącego ich wokół całego toru, rozpadało się na dobre.

źródło: f1.sport.pl

 

 

Moje modlitwy zostały wysłuchane, bedzie szansa :D

Edytowane przez krzychu26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kubica rozwalił Truli-ego reszta zjeżdża do boksu na tankowanie Kubica się przesuwa ciekawe czy dostanie jakąś karę za ten wypadek.

Po restarcie zobaczymy jakie tempo Kubica będzie utrzymywał czy na pewno nie uszkodził poważniej bolidu.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Vettel

2. Webber

 

3. Button

4. Barrichello

 

 

Adrian Newey vs Ross Brawn 1:0 :D

 

10. Raikkonen - znowu SF bez punktów.

 

Szkoda Sutila, FI wreszcie zdobyłaby punkcik :)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nom, Sutila szkoda - pech, jak Kubicy w Australii.

 

Swoja droga, Red Bull pokazal, ze da sie jezdzic i wygrywac bez zadnych dyfuzorow i innych cudow.

 

A BMW powinno wbic sobie do glowy zasade "why fix something that isn't broken", bo to ich grzebanie w bolidach bardziej przeszkadza niz pomaga...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć czy nowatorskie tylne zawieszenie RBR nie miało tu istotnego wpływu. Newey od GP Malezji pracuje przy desce kreślarskiej aby tak przeprojektować obecny bolid by wpakować jeszcze zmodyfikowany dyfuzor. Obaj konstruktorzy to klasy same w sobie :)

 

Co do BMW - przestaję się przejmować... już nic więcej sp.... się nie da przez nich. Owszem jak jeden z komentatorów stwierdził: "BMW na razie wykonało swój plan, pokonali Ferrari i McLarena na początku sezonu." :damage_wall:

 

 

Ale cieszy mnie, że wiedza, doświadczenie i nowatorskie rozwiązania wywiozły BrawnGP i Red Bull Racing na szczyt. Technologia to esencja F1, a nie tylko najbogatsze i najsilniejsze zespoły jak Ferrari i McLaren.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działo się dziś sporo szkoda, że Robert skasował Trulliego, bo już złapał niezłe tempo, później ten nieszczęsny "nos" i wynik daleki od oczekiwań. Bolid BMW zawodzi niestety. Szkoda Sutila miał szanse na pierwsze pkt. dla FI. Hamilton człowiek piruet :lol: Brawa dla Vettela dziś był jako jedyny bez błędny, należało mu się zwycięstwo. Pozytywnie mnie zaskoczył Buemi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale musze przyznać że groteskowo wyglądało bmw z dwoma skrzywionymi nosami :lol2: (w bolidzie i u kierowcy, bez obrazy). Wiadomo wogóle w jaki sposób ten nos się odczepił? Kolejna kolizja czy mechanicy znowu sie popisali?

Edytowane przez Koen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy Doktorek Mario dostał reprymendę od szefa bo jak na razie kupa kasy idzie w błoto, a w nieskończoność to raczej pakować $$ nie będą w coś co nie tyle nie przynosi sukcesów to jeszcze ośmiesza firmę.

 

Dlaczego nikt nie pochwalił jeszcze Kubicy? Osiągnął dziś niewątpliwy sukces, mianowicie pierwszy raz w sezonie dojechał do mety. Cały zespół zapracował na to niebywałe osiągnięcie!

 

 

:lol: :sad:

Zespół to pracował przez cały weekend żeby Kubek nie dojechał do mety najpierw testowali przez 2 treningi to co już wiedzieli przed sezonem, a dzisiaj nawet kawałka bolidu nie potrafili dobrze przymocować <_< :blink: Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nikt nie pochwalił jeszcze Kubicy? Osiągnął dziś niewątpliwy sukces, mianowicie pierwszy raz w sezonie dojechał do mety. Cały zespół zapracował na to niebywałe osiągnięcie!

 

 

:lol: :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tak! Widać progress BMW, dojechać do mety to jak na razie największy sukces w tym sezonie :banana:

 

"Tymczasem na konferencji prasowej po wyścigu szef BMW Sauber Mario Theissen prorokuje duże zmiany dopiero na Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie. Na Bahrajn możemy jeszcze nie zdążyć, ale już w Barcelonie za pięć tygodni zobaczycie zupełnie inną jakość BMW Sauber. Będziemy mieli silniejszy bolid - mówił Theissen.

 

Theissen zdradził również, że BMW Sauber przeprowadzi w tym newralgicznym czasie prywatne testy bolidów w Hiszpanii. "

źródło: wp.pl

 

Ta, zobaczymy co im wyjdzie z tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW za wolno wdraża wynalazki,inne teamy ciągle coś testują,dokładają aby iść do przodu a u niemców spokój,tak samo było w zeszłym sezonie

Doktorek ze swoim niemieckim spokojem i precyzją nie nadaje się do tej roboty,rzuca tylko jak na razie pustymi hasłami na wiatr, podobnie jak nasi politycy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tak! Widać progress BMW, dojechać do mety to jak na razie największy sukces w tym sezonie :banana:

 

"Tymczasem na konferencji prasowej po wyścigu szef BMW Sauber Mario Theissen prorokuje duże zmiany dopiero na Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie. Na Bahrajn możemy jeszcze nie zdążyć, ale już w Barcelonie za pięć tygodni zobaczycie zupełnie inną jakość BMW Sauber. Będziemy mieli silniejszy bolid - mówił Theissen.

 

Theissen zdradził również, że BMW Sauber przeprowadzi w tym newralgicznym czasie prywatne testy bolidów w Hiszpanii. "

źródło: wp.pl

 

Ta, zobaczymy co im wyjdzie z tego.

A w malezji to Nicklaus "Nick" Heidfeld, przecież dojechał bodaj na 3 miejscu :wink: IMO by wygrywać trzeba mieć kierowców... Z całym szacunkiem do R.K. aczkolwiek jego były kolega z zespołu podczas debiutu w Kubicowym bolidzie zdobył 8 miejsce. Obecnie jak widzimy Vettel szaleje. Samochód to również ważny czynnik (o ile nie najważniejszy), ale liczy się także talent!

 

Jeśli chodzi o wczorajszy wyścig dało się odczuć że wygrał team z lepszą strategią tankowania. Ciekawe czy Button przez cały sezon utrzyma się w punktowanej 8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w malezji to Nicklaus "Nick" Heidfeld, przecież dojechał bodaj na 3 miejscu :wink: IMO by wygrywać trzeba mieć kierowców... Z całym szacunkiem do R.K. aczkolwiek jego były kolega z zespołu podczas debiutu w Kubicowym bolidzie zdobył 8 miejsce. Obecnie jak widzimy Vettel szaleje. Samochód to również ważny czynnik (o ile nie najważniejszy), ale liczy się także talent!

Jeśli już mówimy o debiutach w BMW to Kubica w swoim debiucie zajął 7 miejsce (zdyskwalifikowany ze względu na zbyt małą wagę o 2 kg) na torze Hungaroring. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...