kurniczek Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 Filmik pięknie przedstawia poziom komentatorów z polsatu. Powinna być możliwość wyłączenia tych pajaców i słuchania tylko ryków silników i teamradio.... :rolleyes:Bez przesady, mi oni w ogole nie przeszkadzaja, a wrecz ciesze sie ze akurat oni komentuja wyscigi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 Bez przesady, mi oni w ogole nie przeszkadzaja, a wrecz ciesze sie ze akurat oni komentuja wyscigi.Same here bo pamietam jakich gosci miewali w studio , a od momentu , gdy studio prowadzi Zientarski nie mam w ogole ochoty na ogladanie tego... To jest dopiero dramat , zas lubie gawedzenie Borowczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 Zientarski to jest totalna porażka. Czasami po zachowaniu trudno wywnioskować czy on ma parenascie lat czy paredziesiat?? Borowczyk no, coż jest jaki jest, czasami gadają jakieś głupoty, ale też można się coś ciekawego dowiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 ale też można się coś ciekawego dowiedzieć.+1, chociaż respekt dla Borowczyka mam głównie za komentowanie WRC na TV4 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 Z tego wzgledu , ze on czesto dopowie cos od kuchni , tez to lubie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurniczek Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 Jeśli chodzi o Zientarskiego to też sie z wami zgadzam. Bardzo rzadko oglądam studio przed i po wyścigu gdyż tego człowieka w ogole nie da się słuchać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 E tam marudzicie, cieszcie sie ze nie musicie ogladac F1 na niemieckim RTLu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 Komentatorzy na takim ITV to inna liga ale nie jest źle, i tak trzeba się cieszyć że nie ma przerw reklamowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 ITV już nie ma F1. Prawa do F1 kupiło BBC. Imo komentarz ujdzie, nie ma reklam tylko jest wkurzający Jordan. ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2009 RTL ma lepsze studio F1(ciekawsze reportaże z pit lane) niż nasz kochany polshit. W Polsacie wszystko kręci się wokół Roberta, Artura i Włodka. No spoko, jedyny Polak w F1 ale mnie jako widza i fana F1, Szumigo też interesuje co się dzieje w Ferrari oraz Renault... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 I co, myślicie że Ferrari odejdzie? Bo jakoś mi się nie wydaje, raczej straszyli tylko myślac że coś zmienią. No ale zobaczymy za 9 dni. Pojawiają się też komentarze, których nie rozumiem. Ludzie twierdzą że po ograniczeniu budżetów formuła będzie tak atrakcyjna jak trzecia liga, a Ferrari zasugerowało zmianę nazwy na Formuła GP3. Tylko dopiero co padały stwierdzenia że bonusy z tego ograniczenia (ruchome spoilery, brak limitów obrotów itd.) mogą dać nawet kilka sekund na okrążeniu. To w końcu będzie wolniej czy szybciej? Jeszcze jedno - czemu Ferrari tak się boi tego ograniczenia budżetu? Czy nie czasem dlatego że nie będą w stanie stworzyć wystarczająco szybkiego bolidu? A czy to nie właśnie to świadczy o klasie zespołu, tworząc coś najlepszego jak najmniejszym kosztem? Bo chyba nie trudno jest zrobić super bolid wydając 300 czy 400 milionów rocznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 (edytowane) Bo chyba nie trudno jest zrobić super bolid wydając 300 czy 400 milionów rocznie. no chyba jednak trudno, bo honda czy toyota nie dawaly rady. ja czekam z niecierpliwoscia na bunt i rozlam w f1 bo tylko to moze uratowac ten sport. ferrari, mclaren, bmw, toyota, redbull i renault odeszliby i zalozyli wlasna serie. koniec z mosleyem, ecclestonem i reszta kolesiow, ktorych prawdziwa f1 nie obchodzi tylko ich zyski. Edytowane 20 Maja 2009 przez dzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Dla mnie F1 zawsze była oprócz kierowców, wyścigiem technologii niezależnie od kosztów. I wciąż tego oczekuje. Nie podobaja mi sie takie pomysły. Nie sądze żeby takie dziwne zmiany zaszły bo teamy na to nie pozwolą. FIA tez nie może ich zmusić bo liczy sie z tym że to jednak dzięki zespołom ma kase...więc mogą naciskać ale przy zdecydowanym sprzeciwie odpuszczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 A czasem nie było zmienione, że ma nie być podziału zespołów ponad 40 i poniżej 40mln, tylko każdy ma się dostosować do 40mln? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 po dzisiejszej deklaracji prez. Obamy o przechodzeniu na ekologię nie dziwi mnie pchanie się na siłę USGPE do F1, większość innowacji trafia do szarego konsumenta z technologii wypracowanych w wojsku i wyczynowym sporcie.BMW i inni tez czuja pismo nosem (KERS) bo będzie za 2-3 lata spory tort do ukrojenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) No i zaczął się I trening. Zobaczymy co kto pokaze :) @EDIT BMW świetnie przygotowało bolid :lol2: @EDIT2 To się Kubica natrenował dzisiaj <_< Edytowane 21 Maja 2009 przez torque Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 Wygląda na to że jest po wyścigu dla BMW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 Nie do końca, jeśli mocno w sobotę popracują będzie szansa powalczenia z Force Indią :lol2: Za to chyba McLaren i Ferrari mocno pracowali, bo są już znacznie bardziej konkurencyjni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 w Monaco sporą rolę odgrywa silnik i hamulce więc Ferrari McLaren dają rade poczekajmy na te ich rewelacje, szkoda gadać ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 Skrzynia tez się musi napracować - ciekawe czy komuś wysiądzie w tym wyścigu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 22 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2009 (edytowane) W tym sezonie BMW robi dobra autopromocje... 2 wyscigi 2 silniki sie spalily. Prawie jak F1. Edytowane 22 Maja 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 23 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2009 Niesamowita forma BMW! Oba bolidy w drugiej linii! » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "." od końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 23 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2009 Kolejny swietny wynik kubicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gi3r3k Opublikowano 23 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2009 Niestety, ale teraz można to powiedzieć bez wahania - patrząc na rezultaty Q1 widać, że BMW Sauber zastąpił Force India w roli najsłabszego zespołu F1... :mur: Żal będzie znowu oglądać Kubicę błąkającego się na końcu stawki... :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 23 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2009 ciekawe czy sie znowu po przyjacielsku spikna na starcie ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 23 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2009 (edytowane) Po kwalifikacjach wypowiedzi ekipy/kierowców BMW będą wyglądały następująco "Nie wiemy co się dzieje bolid ma problemy z przyczepnością i stabilnością, ślizga się po całym torze", a i jeszcze oczywiście Glock będzie winny bo się obrócił, żal, przykrość, ale przynajmniej z podniesioną przyłbicą wyjdę na podwórko i wyśmieje posiadaczy BMW :wink: Następnym razem niech Kubek pomyśli przynajmniej dwieście razy zanim zdecyduje się zostać w Biemdablju bo doktorek obieca mu super bolid w przyszłym sezonie i możliwość walki o mistrzostwo :lol: Edytowane 23 Maja 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 23 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2009 Gdyby nie BMW to w ogole nie mialby gdzie jezdzic. Jakos o tym , ze Button to "miszcz" slysze bodajze 3 lata i dopiero AD2009 pokazuje , ze faktycznie umie jezdzic bo ma bolid. Nie dramatyzuj ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 23 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2009 (edytowane) kurcze. taka mysl przeszla mi przez glowe przed kwalfikacjami, ze fajnie byloby, gdyby kimi wrocil do gry w monako. bylo tak bliiiiisko. jutro kibicuje kimiemu i rubensowi. a bmw no coz. przyzwyczailem sie do tego, ze ciagle sa na koncu. no ale czemu sie tu dziwic, skoro tylko oni nie maja podwojnego dyfuzora. Edytowane 23 Maja 2009 przez dzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 23 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2009 Niektóre wartości mnie rozwaliły. 1. Jenson Button Brawn GP 647,5 kg 2 Kimi Raikkonen Ferrari 644,0 kg 3. Rubens Barrichello Brawn GP 648,0 kg 4 Sebastian Vettel Red Bull 631,5 kg 5. Felipe Massa Ferrari 643,5 kg 6 Nico Rosberg Williams 642,0 kg 7. Heikki Kovalainen McLaren 644,0 kg 8 Mark Webber Red Bull 646,5 kg 9. Fernando Alonso Renault 654,0 kg 10 Kazuki Nakajima Williams 668,0 kg 11. Sebastien Buemi Toro Rosso * 670,0 kg 12 Nelson Piquet Renault * 673,1 kg 13. Giancarlo Fisichella Force India * 693,0 kg 14 Sebastien Bourdais Toro Rosso * 699,5 kg 15. Adrian Sutil Force India * 670,0 kg 16 Lewis Hamilton McLaren * 645,5 kg 17. Nick Heidfeld BMW Sauber * 680,0 kg 18 Robert Kubica BMW Sauber * 696,0 kg 19. Jarno Trulli Toyota * 688,3 kg 20 Timo Glock Toyota * 700,8 kg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 No cóż jaka firma taki bolid :lol: BMW po raz kolejny nie tyle co sięgnęło dna to jeszcze przebija się przez grubą warstwę mułu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...