westsajd Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2009 Kiedy Fin staranował Niemca turlałem się ze śmiechu. Gdzie ten taran bo nie widzę? :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2009 Oj dobra, słówek się czepiacie. Jak się zderzyli - pasuje? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2009 te przednie skrzydla sa zdecydowanie za duze. i jak ci zawodnicy maja sie mijac, skoro wiekszosc sie boi pojechac w jakimkolwiek blizszym kontakcie, w obawie o strate spojlera? bez sensu. powiedzcie mi, kiedy to bolidy f1 mialy skrzydla wystajace poza kola? bo ja sobie nie przypominam. co do samej akcji sutil-ice man to mozna by ja porownac do zuzla - sutil chcial kimiego wywiezc w plot :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2009 Sutil ma coś z banią i nie do końca rozumie na czym polegają te wyścigi. Próbkę swego geniuszu już dał w Bahrajnie w kwalifikacjach :lol: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2009 Chyba oglądaliście jakiś inny wyścig :P Kimi był szybszy i zostawił Sutilowi miejsce zjeżdżając mocno na zewnętrzną, ale Adrian złapał podster i uderzył w Fina. Troche mi to przypominało akcje Kubica-Vettel w Australii. Czy kolega ma kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem ? Napisałem, że mi szkoda Sutila a nie, że Kimi go staranował. A po drugie to bolid który wyjeżdza z pit lane ma niebieską flage więc to nie była wina Kimiego. te przednie skrzydla sa zdecydowanie za duze. Też odnoszę takie wrażenie, co drugi wyścig przynajmniej 2 bolidy rozwalają przednie skrzydło na poczatku wyścigu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Ma ktos linka do wypadku massy z Q2? Przegapilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Ma ktos linka do wypadku massy z Q2? Przegapilem Massa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.r Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 http://www.youtube.com/watch?v=b2dssDICDoA Nastepny piekny wystep bmw... Przynajmniej pole position Alonso cieszy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 No Alonso super! Bardzo sie ciesze. BMW NC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Rzadko są ciekawe kwalifikacje, a tu już drugie z rzędu niezwykle interesujące, dzisiaj zwłaszcza końcówka. Obrazki kierowców po zakończeniu sesji były super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Wolny weekend juz nie cieszy jak dawniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Filip wyglądał masakrycznie (z kasku dużo nie zostało...), ale i tak miał ogromnie dużo szczęścia- gdyby ten obiekt (część zawieszenia Rubensa?) uderzył bardziej centralnie i prosto w wizjer mielibyśmy inne zmartwienia, niż wyniki Gargamela w Q. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Filip wyglądał masakrycznie (z kasku dużo nie zostało...), ale i tak miał ogromnie dużo szczęścia- gdyby ten obiekt (część zawieszenia Rubensa?) uderzył bardziej centralnie i prosto w wizjer mielibyśmy inne zmartwienia, niż wyniki Gargamela w Q. Prawdopodobnie sprężyna. Mało brakowało i by się powtórzyło to http://www.youtube.com/watch?v=06dsOwfe7xo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Hmmm, ciekawe, czy FIA zareaguje po tych dwóch jakże niefartownych wypadkach? Mnie pierwsze co przyszło do głowy, to skojarzenie z myśliwcami bojowymi: ; ) Kurde, ale to trzeba mieć niewiarygodnego pecha... głupia sprężyna 'znikąd' / : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 (edytowane) Niestety oglądałem dziś kwalifikacje na raty bo miałem trochę rzeczy do zrobienia ale już po pierwszej powtórce przejazdu Felipe zauważyłem, że jakiś fragment leci w powietrzu w kierunku kokpitu. Potem Felipe przestaje poruszać kierownicą i jedzie na wprost. Miał sporo szczęścia - widać dziś patron kierowców św. Krzysztof nad nim czuwał (25 lipca). Szczęście w nieszczęściu. Potem nie ruszyłem się z domu dopóki nie dowiedziałem się w jakim jest stanie. Link do zdjęcia - uwaga, drastycznie to wygląda Ciekawi mnie jak Barichello dojechał bez tej sprężyny obsługującej tylną oś do pitlane na tak krętym torze. Czy mechanicy nie kontrolują stanu zawieszenia? Przy takiej ilości elektroniki w bolidach powinny być jakieś czujniki wibracji tylnej osi lub inne monitorujące zawieszenie więc inżynier wyścigowy coś powinien zauważyć. PS. Obejrzałem nagrane Q3 i faktycznie komicznie wyglądało to, jak Fernando chodzi od kierowcy do kierowcy i pyta się kto wygrał kwalifikacje :lol: Nawet Hamiltona zapytał :wink: Edytowane 25 Lipca 2009 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeku Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Trochę info na temat Massy link byle szybko wrócił do zdrowia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Jedno co pewne, to że przynajmniej przez dwa wyścigi (a być może nawet do końca sezonu) będziemy mieć kolejnego "nowego" kierowcę. Zapewne Luca Badoer albo Marc Gené. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilear Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) Ciekawi mnie jak Barichello dojechał bez tej sprężyny obsługującej tylną oś do pitlane na tak krętym torze. Czy mechanicy nie kontrolują stanu zawieszenia? Przy takiej ilości elektroniki w bolidach powinny być jakieś czujniki wibracji tylnej osi lub inne monitorujące zawieszenie więc inżynier wyścigowy coś powinien zauważyć. na powtorkach jak rubens jechal, jego mechanik mowil mu przez radio ze cos zgubil, wiec wiedzieli ze cos odpadlo :). mam dziwne przeczucie ze dzis bedzie nudno :/ Edytowane 26 Lipca 2009 przez ilear Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) A kiedy nie było? :lol: Ogólnie ciekawi mnie postawa McLarena. Czyżby najlepszych inżynierów w F1 posiadał RedBull? :rolleyes: Może Brown'owi kończą się pomysły, a może Button jest jednak słabym kierowcą co udowadniał przez ostatnie kilka sezonów :lol: Jeszcze może wagi bolidów, żeby "usprawiedliwić" pozycję Alonso :wink: 1. Fernando Alonso, Renault, 637.5kg 2. Sebastian Vettel, Red Bull, 655 3. Mark Webber, Red Bull, 652 4. Lewis Hamilton, McLaren, 650.5 5. Nico Rosberg, Williams, 654 6. Heikki Kovalainen, McLaren, 655.5 7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 651.5 8. Jenson Button, Brawn GP, 664.5 9. Kazuki Nakajima, Williams, 658 10. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 671.5 11. Jarno Trulli, Toyota, 671.3 12. Rubens Barrichello, Brawn GP, 689 13. Timo Glock, Toyota, 679.2 14. Nelson Piquet, Renault, 667.7 15. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 658 16. Giancarlo Fisichella, Force India, 680.5 17. Adrian Sutil, Force India, 683.5 18. Robert Kubica, BMW Sauber, 666 19. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 675.5 Edytowane 26 Lipca 2009 przez chemiczny_ali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) Ja chyba start chociaż obejrzę bo ostatnio nawet tego mi sie nie chciało ;]. Średnio jest i tyle... EDIT. No i na starcie się skończyło. Niech stracę - wyścig bedzie nudny ;d. Edytowane 26 Lipca 2009 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Oj, Briatore się wk...wi. Nie dokręcili Alonso koła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Ujawniła się solidność francuskich aut :lol: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) Dobrze, że nikt tym kołem nie dostał. Coś pechowy ten wyścig: Sutil, Alonso już nie jadą, Vettel zaczyna kopcić. 1. Hamilton 2. Raikkonen 3. Weber 4. Rosberg 5. Kovalainen 6. Glock 7. Button 8. Trulli ... 13. Kubica .... 15. Alguersuari 16. Buemi Edytowane 26 Lipca 2009 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 No i stara ekipa (poza Weberem) powróciła do walki! Maclaren widać zrobił super postęp, Ferrari też tylko po BMW nie widać efektów. Brawn GP coś zadyszke ostatnio mają. Szkoda że Alonso nie dojechał, choć myśle że straciłby pierwsze miejsce ale podium było realne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeku Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 BMW ma tylko z wyścigu na wyścig optymistyczne nastawienie i nowe super ustawienia bolidu, które dają taki ogromny postęp, że to głowa mała. Mclair zrobił ogromny postęp i dziś Hamilton bezproblemowo zwyciężył, zresztą było widać progres już na poprzednim grand prix. Szkoda bardzo Alonso miał szansę dziś na podium. Dużo nie brakło, aby Webber z Raikkonenem walnęli dzwona w pitstopie. Toyota znów pokazała, że z dalekich pozycji można zdobywać punkty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Po dzisiejszym wyścigu motocykli wiem jaką bolączkę ma F1 :wink: I dlaczego wyścigi są tak niezmiernie nudne :D Po pierwsze zakazać komunikacji przez radio w trakcie wyścigu (powrót tablic), dwa urządzenia do telemetrii (chyba tak się nazywa urządzenie transmitujące dane z bolidu do boksu), won. To kierowca decyduję co jest nie tak z bolidem i dlaczego inaczej się prowadzi i to ON podejmuję kluczowe decyzję. Trzy zakaz tankowań w trakcie wyścigu (tego może doczekamy). Cztery to kierowcy decydują czy już trzeba zmieniać opony, bo pada, a nie jakiś SC :lol: Po tych zmianach kierowcy znowu będą kierowcami, a nie pracownikami koncernu, a my doczekamy ciekawych wyścigów :) Co do samego wyścigu to cóż, znowu Kubica po starcie przed kolegą z zespołu, a kończy się jak zawsze :D pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Fajny był obrazek Briatore na 6 okrążeń przed metą. Piquet już go chyba zupełnie nie interesuje. W końcu McLaren się odrodził, brawo Lewis, przejechal idealny wyścig. Co do formy Brawn GP to mam mieszane uczucia. Cięszę się że Button traci punkty, ale szkoda mi Rubensa, bo szanse na wygranie wyścigu coraz bardziej maleją. Nawet jak będzie okazja to pewnie już mu nie dadzą i znowu będą mieszać w strategiach albo zawalą pitstop czy coś tego pokroju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeku Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) Renault zawieszone w Grand Prix Europy link Edytowane 26 Lipca 2009 przez czeku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Ciekawe, to może będzie pretesting Alonso w Ferrari. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeku Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Jeżeli byłoby to możliwe do wykonania w kwestii regulaminowej nie widzę przeszkód :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...