Aurora001 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2009 Kontrakt Kubicy w mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2009 Biorąc pod uwagę osiągi bolidu Renault na przestrzeni ostatnich dwóch, trzech lat i wykruszających się głównych inżynierów w tym Pata Symondsa. Przekazanie projektowania, budowy i rozwoju samochodu w ręce Prodrive i doświadczonego Richardsa (Benetton, Subaru WRC) wyjdzie tylko na korzyść. Nowa ekipa to świeże spojrzenie, nowe pomysły. Przekazanie zarządzania zespołem jak i inżynierią to zwykły outsourcing, a więc skuteczne cięcie kosztów. Renault wybrało sobie podwykonawców nadal będąc właścicielem teamu - jeśli sprawdzą się to ok, w przeciwnym razie out i od kolejnego sezonu inne firmy się tym zajmą. Proste. Będzie dobrze, z korzyścią dla Roberta :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2009 A ja jakoś nie jestem do tego przekonany :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 11 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2009 No co tak cicho? http://www.formula1.com/news/headlines/2009/12/10279.html Imo bardzo dobra decyzja, chociaż bardziej odpowiadało by mi punktowanie znane z MotoGP :) pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2009 Mnie też się podoba ten system punktowania. Na tylu zawodników pierwsze 10 punktowanych jest jak najbardziej ok. Różnice w pierwszych miejscach ogromne może bardziej wymuszą walke bo będzie się o co bić! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2009 (edytowane) A mi sie nie podoba, za tym, że punktowane jest 10 pierwszych miejsc jestem za, ale taka różnica punktowa to przesada, jak by było np. 15-12-10-8-6-5-4-3-2-1 to ok, ale 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1 to IMHO przesada. Edytowane 12 Grudnia 2009 przez demon92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2009 Dla mnie nie zrozumiała jest ta przerwa: 6-5 a poznij 3-2-1. dlaczego miedzy 6 a 7 miejscem jest 1pkt różnica, a pomiędzy 7 i 8 już 2pkt?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2009 (edytowane) KUBICA W MERCEDESIE - Jesli Schumi nie wroci, a Renault odda udzialy I to jest moim zdaniem bardzo dobra wiadomosc, renault jest w porzadku, ale mercedes bardziej do mnie przemawia - chociaz silnik renault w przyszlym sezonie moze byc kluczem. Edytowane 12 Grudnia 2009 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2009 ale 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1 to IMHO przesada. Jeśli w przyszłym sezonie będą mocne co najmniej cztery zespoły, a nie jeden jak w 2009 roku to taki system punktowy będzie miał sens. Zaostrzy walkę, co przy wyrównanym poziomie za bardzo nie pozwoli odskoczyć jednemu kierowcy w generalce, a pozostali będą stawiać wszystko na jedną kartę aby zdobyć 25 pkt, a nie np. 15 czy 10 :) Może to dobry sposób na eliminację zachowawczej jazdy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2009 Dla mnie nie zrozumiała jest ta przerwa: 6-5 a poznij 3-2-1. dlaczego miedzy 6 a 7 miejscem jest 1pkt różnica, a pomiędzy 7 i 8 już 2pkt??No to jest dziwne, lepiej gdyby było np 1-2-3-4-6-8-10-15-20-25. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2009 Co do Mercedesa to jest podstawowy problem - Rosberg. On będzie pierwszym kierowcą, i ktokolwiek by nie był drugim (chyba że jakiś jeszcze lepszy Niemiec) to zapewne będzie podobna sytuacja jak w tym roku z Buttonem i Rubensem. Renault niestety wydaje się być strasznie niestabilne, niby chcą być, ale ciągle jakieś informacje że mogą odejść. Ciekawe czy sie wogóle postarają zrobić dobry bolid. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 moim skromnym zdaniem : uciekaj Kubek z tego renault jak tylko będzie okazja. Tylko z "wielkimi tego cyrku" jakikolwiek kierowca ma szanse na rozwój i sukcesy, jeżeli da się omamić obietnicami to 2K10 też będzie dla kubka stracony p.s. obym, się mylił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2009 (edytowane) Jesli Kubica bedzie mial mozliwosc odejscia z Renault i prawda jest to ze kontaktowal sie z nim Mercedes, to chyba nie ma sie nad czym zastanawiac, postac Ross Brawn'a, ktory z Hondy zrobil killera, dzieki niemu wiele lat rzadzilo Ferrari... nie ma sie nad czym zastanawiac, Kubica na pewno o tym wie, a Rosberga nie powinien sie obawiac. http://www.f1.wp.pl/kat,1775,title,Bell-Ku...,wiadomosc.html - i "nadzieja" chyba prysla ;) Edytowane 14 Grudnia 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2009 No i reno sprzedane http://www.formula1.com/news/headlines/2009/12/10290.html Zobaczymy jak się sprawy potoczą dla Kubicy :) pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Sauber + silnik Ferrari + Kobayashi = :D http://www.formula1.pl/F1_news-7608-Kobaya...py_Saubera.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 No ciekawy koktail. Te wszystkie zmiany powodują że nie moge się doczekać nowego sezonu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ze starych wyjadaczy zostal tylko heidfeld dla renault lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2009 No i Michaś wrócił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 23 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2009 No i Michaś wrócił. No to Rosberg przepadł ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 23 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ciekawe jaką forme pokaże. Czy np średnim autem da rade walczyć z najszybszymi bolidami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 23 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2009 No i mój idol sportów motorowych wrócił :wub: Moim zdaniem będzie w dobrej formie, ale chyba nie jestem obiektywny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 23 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2009 Też jestem ciekaw formy Schumachera. Ale on jeździł jak robot, nawet w ostatnim swoim wyścigu GP Brazylii pokazał jak wiele potrafi. Wyprzedzał kogo tylko mógł, nawet na chama na zakręcie za prostą startową ;) Jeśli forma i zdrowie mu nie przeszkodzi to dzięki geniuszowi Brawna może sięgnąć po ósmy tytuł mistrza świata kierowców. Na razie MSC przyciąga sponsorów jak magnes. Odnoszę wrażenie, że Mercedes GP powstało właśnie dla Schumachera. Niemiecki kierowca, koncern motoryzacyjny, silnik etc. Mają też solidne podstawy pod szybki bolid. Myślę, że rozmowy z Schumim trwały już od dawna - Mercedes raczej by nie wykładał tak dużych pieniędzy aby w zespole mieli jeździć Rosberg i np. Heidfeld. Tak więc jedynym kierowcą "must have" dla Mercedesa poza Schumim mógł być tylko Vettel. Sezon zapowiada się smakowicie: cztery mocne zespoły: Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes i najlepsi kierowcy: Massa, Alonso, Hamilton, Vettel i Schumacher - będzie się działo :) Oby tylko oni wszyscy mieli tak samo szybkie bolidy - przeczuwam, że będzie wspaniała walka ;) Ciekawi mnie też jak będzie wyglądał start w wykonaniu Hamiltona w bolidzie bez KERS'u gdy obok będzie stał Button, który nigdy KERS'u nie używał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 24 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2009 http://sport.onet.pl/0,1248769,2101205,,f1...,wiadomosc.html haha tego sie chyba nikt nie spodziewal :D ciekawe ciekawe, Reno tonie bo nie ma juz zadnego dobrego kierowcy na rynku ktory by mogl jezdzic z Kubica, a wiecznie placzacy Heidfeld chyba im nie odpowiada. Oby tylko Francuzi prezentowali jakis poziom w przyszlym sezonie bo szkoda Kubicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 24 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2009 trzeba będzie jakoś "przetrwać" przyszły rok, fotel w Maranello już czeka w 2K11 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2009 Racuch oj nie był bym tego taki pewien, wkońcu jeśli Renault zawiedzie i Kubica nie będzie miał dobrych wyników, to kto wie czy Ferrari będzie go nadal chciało i czy kiedykolwiek go chciało bo narazie to były tylko plotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 24 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2009 (edytowane) http://sport.onet.pl/0,1248769,2101205,,f1...,wiadomosc.html haha tego sie chyba nikt nie spodziewal :D ciekawe ciekawe, Reno tonie bo nie ma juz zadnego dobrego kierowcy na rynku ktory by mogl jezdzic z Kubica, a wiecznie placzacy Heidfeld chyba im nie odpowiada. Oby tylko Francuzi prezentowali jakis poziom w przyszlym sezonie bo szkoda Kubicy... Cytujesz info z onetu??? Przestań,proszę I nie piszcie że Kubica będzie w Ferrari za rok,skąd te bzdury???Kolejne wypociny jakiegoś marnego pismaka marzyciela powielana przez portale internetowe Mam wrażenie że jego dobry "przyjaciel" Ferdek wsadził Robcia na niezłą minę,nie więrzę że hiszpański cwaniaczek nie wiedział co w zespole się święci,tak samo jak jest niewinny w aferze Piqueta,szkoda naszego rodaka,kolejny sezon stracony w marnym zespole Edytowane 24 Grudnia 2009 przez B@nita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 25 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2009 trzeba będzie jakoś "przetrwać" przyszły rok, fotel w Maranello już czeka w 2K11 :)na vettela ,chyba ze go merc wczesniej zgarnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2010 Szef Renault zaskakuje - nowy "stary" partner Roberta Kubicy? Nowy szef zespołu Formuły 1 Renault Eric Boullier przyznał w wywiadzie dla dziennika "Le Figaro", że nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja w sprawie składu ekipy na sezon 2010. Jednym z kandydatów na partnera Roberta Kubicy jest Niemiec Nick Heidfeld. Obaj w ostatnich latach reprezentowali barwy BMW-Sauber. - Chcemy mieć w teamie doświadczonego kierowcę, który będzie partnerem dla Roberta Kubicy i będzie mógł walczyć o punkty w mistrzostwach świata. Zastanawiamy się nad odtworzeniem pary Kubica - Heidfeld z BMW-Sauber, ale pod uwagę brana jest także inna koncepcja - postawienie na młodego, rozwojowego kierowcę. Decyzja zapadnie wkrótce - stwierdził Boullier. Team Renault, z siedzibą w angielskim Enstone, na razie ma podpisany kontrakt na 2010 rok tylko z Robertem Kubicą. http://sport.onet.pl/0,1248769,2107260,,sz...,wiadomosc.html :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2010 buahahaha.... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2010 "Nowy szef stajni z Enstone, Eric Boullier, oświadczył, że Renault chce, aby drugi kierowca zespołu punktował i działał mobilizująco na Roberta Kubicę." Grunt że Robert będzie nr.1, choć cała sytuacja jest dość zabawna :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...