stivo Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Nowe zespoły od 2010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Czyżby powtórka z rozrywki ?? W piątek będę używał KERS - powiedział na konferencji przed Grand Prix Bahrajnu Robert Kubica. Nie wiadomo jeszcze, czy Polak skorzysta z systemu w kwalifikacjach i wyścigu. To okaże się dopiero po treningach. Pełna treść na Wirtualnej Polsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Nowe zespoły od 2010Dobrze by było :) Aston Martin jak się nie mylę byłby po raz pierwszy w F1? Widać, że firma idzie na całość. Jeśli chodzi o BiEmDabliu to nie rozumie po co oni ładują Kubkowi ten KERS? Narazie daliby sobie spokój, a jak będzie ten "lżejszy" bolid niech się wtedy bawią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Dobrze by było :) Aston Martin jak się nie mylę byłby po raz pierwszy w F1? Widać, że firma idzie na całość. Jeśli chodzi o BiEmDabliu to nie rozumie po co oni ładują Kubkowi ten KERS? Narazie daliby sobie spokój, a jak będzie ten "lżejszy" bolid niech się wtedy bawią. Tonący brzytwy się chwyta - ale niech próbują. Może coś poradzą. Ciekawe czy "BrawnGP gangsta" ;) zdobędzie dublet w kwalifikacjach :) No i czy Force India zdobędzie pierwsze punkty :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Na pierwszym treningu oba BMW w trójce ;) Zobaczymy co dalej. EDIT: Link był dobry, tylko do złego miejsca prowadził.. Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez stivo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Miejmy nadzieje, ze to sa mile milego poczatki. ;] Stronka do wynikow z pierwszego treningu --> KLIK Ta podana przez stivo prowadzi do wynikow z GP Australii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Na razie wyniki Roberta i Nicka zachęcające tym bardziej, że w piątki zespół przygotowuje bolidy pod wyścig :) Żeby w kwalifikacjach była taka kolejność to byłoby super - bo w przeciwnym razie znów mnie krew zaleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Ja już sie boje cokolwiek mowić o nadziejach. Będe tylko cicho oglądał i niczego nie oczekuje...może będzie pozytywne zaskoczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermes5 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 PO I treningu był 3. Miejmy nadzieje że z nowym pakietem aerodynamicznym będzie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 W pierwszym treningu jako jedyni kierowcy BMW jechali na miękkich oponach w końcówce, stąd te czasy. Mimo to w ostatnich 20 minutach na twardych oponach Kubica osiągał czasy w 10-tce. Ogólnie rozstrzał czasów gigantyczny. A czas Hamiltona jakiś wybitnie niezwykły, bo osiągnął go w miarę na początku, na twardych oponach. Do czasu awansu BMW drugi Rosberg tracił ponad 0.7 sekundy. Drugi trening bez tragedii. Wyraźnie jeździli tempem wyścigowym, w końcówce Kubica pojechał bodajże 11 okrążeń z rzędu uzyskując równe czasy na miękkich oponach, tak więc powinno być ok. Na Q2 myslę spokojnie możemy liczyć, na Q3 zobaczymy. A jakby ktoś się natknął na filmik pokazujący powtórkę przygody Buemi z końcówki pierwszej sesji to proszę o linka. Ciekawie to wyglądało jak nastąpiła cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) No i BMW wygląda bardzo słabo :lol: A Vettel robi swoje i ma w [gluteus maximus] resztę :wink: pzdr Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez chemiczny_ali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2009 To było do przewidzenia. Jedynie dziwi mnie dalekie miejsce Webbera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Widać że Webber miał problemy bo się zatrzymał na początku pitlane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) Sutil blokował Webbera, został ukarany cofnięciem o 3 miejsca do tyłu. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Waga bolidów" Jarno Trulli – 648,5 kg Timo Glock – 643,0 kg Sebastian Vettel – 659,0 kg Jenson Button – 652,5 kg Lewis Hamilton – 652,5 kg Rubens Barrichello – 649,0 kg Fernando Alonso – 650,5 kg Felipe Massa – 664,5 kg Nico Rosberg – 670,5 kg Kimi Räikkönen – 671,5 kg Heikki Kovalainen – 678,5 kg Kazuki Nakajima – 680,9 kg Robert Kubica – 698,6 kg Nick Heidfeld – 696,3 kg Nelson Piquet – 677,6 kg Sébastien Buemi – 678,5 kg Giancarlo Fisichella – 652,0 kg Mark Webber – 656,0 kg Adrian Sutil – 679,0 kg Sébastien Bourdais – 667,5 kg Kubica i Heidfeld zatankowani pod korek, wg. mnie bardzo dobrze. Na treningach było widac że przejechać nawet 20 okrążeń na miękkiej mieszance jest możliwe. Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez michu98 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2009 No i Vettel jednak nie tylko w deszczu sobie radzi, zdecydowanie najcięższy w czołówce. Kubica na starcie może łyknąć chyba tylko Nakajimę, choć może być za ciężki. Reszta przed nim ma KERS więc chyba będzie musiał czekać na pitstopy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Przy tej wadze jakos nie dziwi mnie , ze odpadli z quala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Przeciez w Q2 jada jeszcze na oparach firekage [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 (edytowane) Co tu tak cicho ?? :rolleyes: Nikt nie pisze o świetnej postawie dresowozów, oba bolidy dojechały po raz drugi do mety co jest niebywałym osiągnięciem :lol: Ba nawet mieli szansę powalczyć z Force India o miejsca w okolicach 15 :lol2: Edytowane 26 Kwietnia 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 kolejny dublet BMW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gi3r3k Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Aż żal patrzeć na wyczyny BMW Sauber... Czołowe miejsca od końca - widać odpuszczenie drugiej połowy poprzedniego sezonu przynosi efekty :mur: . Jedyna nadzieja to modyfikacje szykowane na Barcelonę, choć mam wrażenie, że oni jacyś nieogarnięci są w tym BMW i nie spodziewam się rewolucji. Choć z drugiej strony gorzej być nie może... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeku Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Już mogą budować bolid na sezon 2010 :lol2: Kubica jak niefart to na maksa, musiał się z tym Heidfeldem zderzyć na dzień dobry i cała taktyka poszła się ... Udany wyścig dla Brawn GP. Szkoda mi Glocka po pierwszym picie poszedł ostro do tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 I już tak nie narzekajcie, przecierz wiadomo że na razie nic nie może sie urodzić. Pozostańmy z nadzieją na mocno poprawione bolidy na hiszpanie. Szacuneczek dla Buttona. Stary Trulli to wciąrz świetny kierowca i dla niego też szacuneczek :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Jednego nie rozumiem. Jakim cudem w pierwszym wyścigu o GP Malezji Kubica mógł nawet wygrać, a w następnych trzech nie potrafi zgarnąć nawet jednego punktu? BMW się cofa, czy konkurencja wprowadza takie rewolucyjne zmiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RBEJ Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 To drugie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 kolejny dublet BMW props :D uśmiałem się :D I KERS na który poszło w @&^*% kasy na nic się nie zdał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Imo to pierwsze. Widać, że McLaren robi jakieś postępy, a czołówka pozostaje bez zmian. "Brawny" stale z przodu, Red Bull również (pomimo "zwykłego" bolidu). Toyota również przepracowała należycie zimę. A BMW spanikowało po pierwszym wyścigu i zaczęli kombinować i widać efekty. Widać, że inżynierów mają bardzo słabych którzy nie bardzo rozumieją zasady działania bolidu i za często sprawdzają dane w komputerach i jak trzeba coś na szybko wymyślić to niestety beztalencia są bezradne :lol: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Jednego nie rozumiem. Jakim cudem w pierwszym wyścigu o GP Malezji Kubica mógł nawet wygrać, a w następnych trzech nie potrafi zgarnąć nawet jednego punktu? BMW się cofa, czy konkurencja wprowadza takie rewolucyjne zmiany? SC wyjechał w odpowiednim momencie dla Kubicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 SC wyjechał w odpowiednim momencie dla Kubicy.Zgadza się, ale w kwalifikacjach bez problemu do 10 wskoczył, a co się teraz dzieje w kwalifikacjach to widać przy dużym farcie ledwo Q2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgadza się, ale inne zespoły wprowadzają z wyścigu na wyścig drobne poprawki, a BMW czeka na jedną ogromną zmianę w GP Hiszpanii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 I tak z tego g*wno będzie znając życie... Sezon stracony a w przyszłym Kubica IMO nie powinien jeździć już dresowozem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...