torque Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Ten zmodyfikowany bolid to już szczyt brzydoty! Miejmy nadzieję że jeździ lepiej niż wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Jeździ lepiej ;) KUB 3th, HEI 4th - tak to tylko trening, ale daje to powody do optymizmu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Wynik Kubicy bardzo ładny, nawet jeśli kierowcy za nim jechali na twardych, spora przewaga. Szkoda że nie pokazują w wynikach na jakich oponach uzyskany najlepszy czas, zapewne nie było by to problemem a rozjaśniało by sytuację. Zobaczymy co będzie w drugim treningu. Być może Kubica trafił już z ustawieniami, a reszta jeszcze nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Jak na razie dobrze :) Zobaczymy jak pójdzie o 14 ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Velocity120 Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Button podobno tez jechał na miękkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Button tak, Toyota też na początku na miękkich od razu wyskoczyła na czołowe lokaty, nie wiem jak jeździli w środku, ale pod koniec Trulli też był na miękkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Dobra dobra Panowie! Ja bym tak w euforie nie wpadał po tym treningu. Wiadomo jak to jest z "mechanikami" od BMW na pewno coś skopią i znowu auto nie będzie takie jakie być powinno. Nie jest to ładny bolid ale ma być skuteczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Tragedii chyba nie ma, choć Red Bull też jeździł dość długie przejazdy a mimo to uzyskiwali dużo lepsze czasy. Wogóle to tragiczna jakośc dźwięku dziś na PSE. Całość jakoś strasznie stłumiona, cicha, a komentatorów czasami ledwo było słychać podczas widoku z bolidu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 Wogóle to tragiczna jakośc dźwięku dziś na PSE. Całość jakoś strasznie stłumiona, cicha, a komentatorów czasami ledwo było słychać podczas widoku z bolidu. U mnie rewelacja, zarówno jakość obrazu jak i dźwięku. Hmm, tv satelitarna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2009 ciekawe to tylne skrzydlo. gdzies czytalem, ze ktos chce to oprotestowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Mam takie pytanie, a mianowicie: Czy na torze w Barcelonie można zobaczyć chociaż ułamek toru nie płacąc za bilet? W innych GP widziałem, że ludzie siedzieli gdzieś na pagórkach okalających tor. Takie miejscówki są płatne czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) Ferrari na trzecim treningu błysnęło pytanie czy to zwiastun rewolucji czy śmigali na oparach, Kubica 5 miejsce całkiem nieźle w drugim sektorze trochę traci do czołówki ale tam wyniki wszyscy mają zbliżone, w 1 i w 3 różnice minimalne. Za niecałe 2 godzinki kwalifikacje zobaczymy czy Ferrari jest znowu w czołówce i czy zmiany w BMW dadzą jakiegoś większego "kopa". I jeszcze takie info z obozu BMW Zespół BMW Sauber zdecydował, że Robert Kubica po piątkowych treningach otrzyma nowy silnik. To już czwarta jednostka napędowa, z jakiej polski kierowca korzystać będzie w tym sezonie. W tym sezonie zespoły mogą dowolnie wymieniać silniki, jednak z jednym zastrzeżeniem - w ciągu całego sezonu składającego się z siedemnastu eliminacji każdy kierowca może skorzystać z ośmiu jednostek. Każda następna wymiana będzie karana przesunięciem na starcie do wyścigu. W sobotę bolidzie Roberta Kubicy zamontowany został czwarty świeży silnik. To oznacza, że na pozostałe dwanaście wyścigów sezonu polskiemu kierowcy zostaną jeszcze 4 nowe jednostki. PS. Całkiem zapomniałem przecież "Quick Nick", a może "Crash Nick" :lol: pokazał dzisiaj na co go stać. Edytowane 9 Maja 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Ferrari rzeczywiście wystrzeliło. Robert dużo traci na twardych oponach. Co do silnika, jak mówił Borowczyk - jak zabraknie mogą użyć któregoś ze starszych, który już wyjęli a był dalej sprawny. Byle nie był to całkiem nowy silnik to nie będzie kary. Ale wtedy to wiadomo, ryzyko awarii wzrasta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) Tych bardziej używanych silników BMW używa w piątki. W razie awarii przynajmniej nie tracą nic istotnego poza czasem na ustawienia. Strategia to jest dobra, o ile silniki nie będą się psuć przed czasem. Ten przepis o ośmiu silnikach powinien zostać zmodyfikowany - gdy silnik ulegnie awarii podczas wyścigu (i ewentualnie kwalifikacji) to powinna przysługiwać gratisowa wymiana. W zeszłym sezonie silnik musiał wytrzymać trzy wyścigi, celem tego było zwiększenie ich niezawodności na etapie produkcyjnym, jednak gdy ktoś nie ukończył wyścigu mógł wymienić silnik na następny weekend bez kary, niezależnie od tego co było przyczyną nieukończenia wyścigu. Czyli teoretycznie można było zmieniać silnik co wyścig, o ile się każdego nie ukończyło. Silnik, który psuł by się podczas treningów już by się liczył jako użyty, zapobiegało by to celowemu psuciu silników. W kwalifikacjach czy wyścigu chyba nikt celowo nie psuł by silnika, można by je zresztą po awarii dokładnie analizować aby stwierdzić co było przyczyną. EDIT. Czy GP2 będzie wogóle gdziekolwiek transmitowane? Bo nie widzę żadnego info o tym w necie, a od Polsatu Sport oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi. Szkoda, lubiłem to oglądać. Edytowane 9 Maja 2009 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Mam takie pytanie, a mianowicie: Czy na torze w Barcelonie można zobaczyć chociaż ułamek toru nie płacąc za bilet? W innych GP widziałem, że ludzie siedzieli gdzieś na pagórkach okalających tor. Takie miejscówki są płatne czy nie?Nie ma szans. Tor jest otoczony wysokim na kilka metrów nasypem. Za to hałas słyszalny z bardzo daleka :D Ewentualnie osiedla na wzgórzach w odległości kilku kilometrów i dobra lornetka :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) dziwna taktyka BMW (coś tam jednak szwankowało w sprzęcie na Q3 ale prawda wyjdzie na jaw po ważeniu) start jak zwykle do bani i Robert będzie się turlać na 7-8 pozycji ;/ mogę się mylić oby :) Edytowane 9 Maja 2009 przez Racuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Ciekawe co sie stalo na pitstopie w Q3. Jakis filmik z bosku by sie przydal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Podobno zamienili lewe przednie z prawym przednim kołem i przez to była duża strata w przyczepności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) Strategia wydaje się być bardzo dobra, o ile Kubica wystartuje na miękkich oponach. Teoretycznie nikt nie powinien go wyprzedzić na starcie, więc mógłby sobie spokojnie jechać do pierwszego tankowania (choć Rosberg może go blokować jeśli się z nim nie upora). Alonso bardzo lekki, Toyoty też dość lekkie więc jest szansa ich wyprzedzić po pierwszych pit-stopach. Jeśli nie będzie żadnych cudów na torze to punkty będą na pewno. Jeśli jakieś cuda będą, to będzie albo podium, albo też nic. Ja osobiście liczę na dużo ciekawych wydarzeń, niezależnie jaki miał by być wynik. Ostatni wyścig był strasznie nudny. Edytowane 9 Maja 2009 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2009 Dużo będzie zależeć od wyprzedzenia Rosberga na starcie, jest cięższy i musi mu Kubica uciekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 Heh, Trulli niechcący wykasował skutecznie 3-4 bolidy na pierwszych zakrętach :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trymek Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 Może oglądaliśmy inny wyścig, ale gdyby Sutil nie ściął zakrętu to mogłoby do tego nie dojść... Także wina leży raczej po obydwu stronach, ale ja się tam nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 (edytowane) Dlatego napisałem, że Trulli zrobił to niechcący :) Oglądałem kilka razy powtórkę i to jednak Trulli trochę przeszarżował w zakręcie, postawiło go bokiem i tyle. Sutil był za daleko by go puknąć. Inżynier informuje już drugi raz Masse by bardzo oszczędzał paliwo - chyba trochę poskompili mu tego w pitstopie. Ferrari po raz kolejny pokazało, że ma w swoich szeregach stratega - debila. Za to cieszy dublet BrawnGP :D Edytowane 10 Maja 2009 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 Mnie wyniki Brawna nie cieszą, dominacja jednego zespołu źle wróży na resztę sezonu, jeszcze kilka wyścigów i poznamy mistrza <_< Zły start Kubicy (cóż, nie miał gdzie uciekać, z każdej ktoś blokował) i już od początku było wiadomo że punktów nie będzie :/ Massa i paliwo -> :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbass Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 Zasnalem prawie na wyscigu ;| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 (edytowane) teraz widac jaka szkoda byla po kwalfikacjach. gdyby te nedzne szwabskie mechaniki dobrze zalozyli opony to kubek startowalby z 9 miejsca (lepsza nawierzchnia, przed rosbergiem) to spokojnie zakonczylby z punktami wyscig. bmw. ech. no to felipe mial kurs eco drivingu :D zenada w ferrari jest w tym sezonie :D dobrze ze go heidfeld przypadkiem nie wyprzedzil to wtedy to bym sie chyba pocial Edytowane 10 Maja 2009 przez dzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 No to teraz trzeba przenieść nadzieje na większe emocje na Monako. Dalsze zminay bolidów i super trudny technicznie tor. To musi przynieść więcej radochy kibicom :) A sprawa z paliwem niezła :D kto wie może jakby Heidfeld tez zaczął naciskać pod koniec to może by łyknął to miejsce, w końcu dojechał ok 1.5s za Massą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 Zasnalem prawie na wyscigu ;| ja zasnalem przy pierwszych pitach a obudzilem sie na 4 laprzy przed koncem :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 Ja się zastanawiam tylko gdzie ten postęp BMW o którym trąbią media i szpece w BMW? Przecież jest gorzej niż w Australii,pozostałe wyścigi to raczej splot różnych nieszczęśc i wypadków No chyba że bierze się pod uwage fakt że oba dreswozy dojechały cało do mety a jeden nawet punktował :lol2: Teraz Monte Carlo i kolejna procesja,wynik wyścigu będzie znany już w sobote o ile nie będzie jakiś cudów :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2009 Zasnalem prawie na wyscigu ;|Ja w polowie i zbudzilem sie przy tekstach o paliwie. W sumie mala strata bo ten wyscig byl nudny. Kilka ciekawych akcji i tyle. Liczylem na cos ze strony BMW - nic z tych rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...