Skocz do zawartości
Ram1rez

F1 Sezon 2009

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Harry Lloyd

Wynik Kubicy bardzo ładny, nawet jeśli kierowcy za nim jechali na twardych, spora przewaga. Szkoda że nie pokazują w wynikach na jakich oponach uzyskany najlepszy czas, zapewne nie było by to problemem a rozjaśniało by sytuację.

 

Zobaczymy co będzie w drugim treningu. Być może Kubica trafił już z ustawieniami, a reszta jeszcze nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Button tak, Toyota też na początku na miękkich od razu wyskoczyła na czołowe lokaty, nie wiem jak jeździli w środku, ale pod koniec Trulli też był na miękkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra Panowie! 

 

Ja bym tak w euforie nie wpadał po tym treningu. 

 

Wiadomo jak to jest z "mechanikami" od BMW na pewno coś skopią i znowu auto nie będzie takie jakie być powinno. 

 

Nie jest to ładny bolid ale ma być skuteczny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Tragedii chyba nie ma, choć Red Bull też jeździł dość długie przejazdy a mimo to uzyskiwali dużo lepsze czasy.

 

Wogóle to tragiczna jakośc dźwięku dziś na PSE. Całość jakoś strasznie stłumiona, cicha, a komentatorów czasami ledwo było słychać podczas widoku z bolidu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wogóle to tragiczna jakośc dźwięku dziś na PSE. Całość jakoś strasznie stłumiona, cicha, a komentatorów czasami ledwo było słychać podczas widoku z bolidu.

U mnie rewelacja, zarówno jakość obrazu jak i dźwięku. Hmm, tv satelitarna ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, a mianowicie: Czy na torze w Barcelonie można zobaczyć chociaż ułamek toru nie płacąc za bilet? W innych GP widziałem, że ludzie siedzieli gdzieś na pagórkach okalających tor. Takie miejscówki są płatne czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ferrari na trzecim treningu błysnęło pytanie czy to zwiastun rewolucji czy śmigali na oparach, Kubica 5 miejsce całkiem nieźle w drugim sektorze trochę traci do czołówki ale tam wyniki wszyscy mają zbliżone, w 1 i w 3 różnice minimalne. Za niecałe 2 godzinki kwalifikacje zobaczymy czy Ferrari jest znowu w czołówce i czy zmiany w BMW dadzą jakiegoś większego "kopa".

 

I jeszcze takie info z obozu BMW

 

Zespół BMW Sauber zdecydował, że Robert Kubica po piątkowych treningach otrzyma nowy silnik. To już czwarta jednostka napędowa, z jakiej polski kierowca korzystać będzie w tym sezonie.

 

W tym sezonie zespoły mogą dowolnie wymieniać silniki, jednak z jednym zastrzeżeniem - w ciągu całego sezonu składającego się z siedemnastu eliminacji każdy kierowca może skorzystać z ośmiu jednostek. Każda następna wymiana będzie karana przesunięciem na starcie do wyścigu.

 

 

W sobotę bolidzie Roberta Kubicy zamontowany został czwarty świeży silnik. To oznacza, że na pozostałe dwanaście wyścigów sezonu polskiemu kierowcy zostaną jeszcze 4 nowe jednostki.

PS.

Całkiem zapomniałem przecież "Quick Nick", a może "Crash Nick" :lol: pokazał dzisiaj na co go stać.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ferrari rzeczywiście wystrzeliło. Robert dużo traci na twardych oponach.

Co do silnika, jak mówił Borowczyk - jak zabraknie mogą użyć któregoś ze starszych, który już wyjęli a był dalej sprawny. Byle nie był to całkiem nowy silnik to nie będzie kary. Ale wtedy to wiadomo, ryzyko awarii wzrasta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Tych bardziej używanych silników BMW używa w piątki. W razie awarii przynajmniej nie tracą nic istotnego poza czasem na ustawienia. Strategia to jest dobra, o ile silniki nie będą się psuć przed czasem.

 

Ten przepis o ośmiu silnikach powinien zostać zmodyfikowany - gdy silnik ulegnie awarii podczas wyścigu (i ewentualnie kwalifikacji) to powinna przysługiwać gratisowa wymiana. W zeszłym sezonie silnik musiał wytrzymać trzy wyścigi, celem tego było zwiększenie ich niezawodności na etapie produkcyjnym, jednak gdy ktoś nie ukończył wyścigu mógł wymienić silnik na następny weekend bez kary, niezależnie od tego co było przyczyną nieukończenia wyścigu. Czyli teoretycznie można było zmieniać silnik co wyścig, o ile się każdego nie ukończyło.

 

Silnik, który psuł by się podczas treningów już by się liczył jako użyty, zapobiegało by to celowemu psuciu silników. W kwalifikacjach czy wyścigu chyba nikt celowo nie psuł by silnika, można by je zresztą po awarii dokładnie analizować aby stwierdzić co było przyczyną.

 

EDIT. Czy GP2 będzie wogóle gdziekolwiek transmitowane? Bo nie widzę żadnego info o tym w necie, a od Polsatu Sport oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi. Szkoda, lubiłem to oglądać.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, a mianowicie: Czy na torze w Barcelonie można zobaczyć chociaż ułamek toru nie płacąc za bilet? W innych GP widziałem, że ludzie siedzieli gdzieś na pagórkach okalających tor. Takie miejscówki są płatne czy nie?

Nie ma szans. Tor jest otoczony wysokim na kilka metrów nasypem. Za to hałas słyszalny z bardzo daleka :D

Ewentualnie osiedla na wzgórzach w odległości kilku kilometrów i dobra lornetka :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwna taktyka BMW (coś tam jednak szwankowało w sprzęcie na Q3 ale prawda wyjdzie na jaw po ważeniu)

start jak zwykle do bani i Robert będzie się turlać na 7-8 pozycji

;/

mogę się mylić

oby :)

Edytowane przez Racuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Strategia wydaje się być bardzo dobra, o ile Kubica wystartuje na miękkich oponach. Teoretycznie nikt nie powinien go wyprzedzić na starcie, więc mógłby sobie spokojnie jechać do pierwszego tankowania (choć Rosberg może go blokować jeśli się z nim nie upora). Alonso bardzo lekki, Toyoty też dość lekkie więc jest szansa ich wyprzedzić po pierwszych pit-stopach.

 

Jeśli nie będzie żadnych cudów na torze to punkty będą na pewno. Jeśli jakieś cuda będą, to będzie albo podium, albo też nic. Ja osobiście liczę na dużo ciekawych wydarzeń, niezależnie jaki miał by być wynik. Ostatni wyścig był strasznie nudny.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem, że Trulli zrobił to niechcący :)

 

Oglądałem kilka razy powtórkę i to jednak Trulli trochę przeszarżował w zakręcie, postawiło go bokiem i tyle. Sutil był za daleko by go puknąć.

 

 

Inżynier informuje już drugi raz Masse by bardzo oszczędzał paliwo - chyba trochę poskompili mu tego w pitstopie.

 

Ferrari po raz kolejny pokazało, że ma w swoich szeregach stratega - debila.

 

 

Za to cieszy dublet BrawnGP :D

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie wyniki Brawna nie cieszą, dominacja jednego zespołu źle wróży na resztę sezonu, jeszcze kilka wyścigów i poznamy mistrza <_<

 

Zły start Kubicy (cóż, nie miał gdzie uciekać, z każdej ktoś blokował) i już od początku było wiadomo że punktów nie będzie :/

 

Massa i paliwo -> :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz widac jaka szkoda byla po kwalfikacjach. gdyby te nedzne szwabskie mechaniki dobrze zalozyli opony to kubek startowalby z 9 miejsca (lepsza nawierzchnia, przed rosbergiem) to spokojnie zakonczylby z punktami wyscig. bmw. ech.

 

no to felipe mial kurs eco drivingu :D zenada w ferrari jest w tym sezonie :D dobrze ze go heidfeld przypadkiem nie wyprzedzil to wtedy to bym sie chyba pocial

Edytowane przez dzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz trzeba przenieść nadzieje na większe emocje na Monako. Dalsze zminay bolidów i super trudny technicznie tor.

To musi przynieść więcej radochy kibicom :)

 

A sprawa z paliwem niezła :D kto wie może jakby Heidfeld tez zaczął naciskać pod koniec to może by łyknął to miejsce, w końcu dojechał ok 1.5s za Massą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam tylko gdzie ten postęp BMW o którym trąbią media i szpece w BMW? Przecież jest gorzej niż w Australii,pozostałe wyścigi to raczej splot różnych nieszczęśc i wypadków

No chyba że bierze się pod uwage fakt że oba dreswozy dojechały cało do mety a jeden nawet punktował :lol2:

Teraz Monte Carlo i kolejna procesja,wynik wyścigu będzie znany już w sobote o ile nie będzie jakiś cudów :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Zasnalem prawie na wyscigu ;|

Ja w polowie i zbudzilem sie przy tekstach o paliwie. W sumie mala strata bo ten wyscig byl nudny. Kilka ciekawych akcji i tyle. Liczylem na cos ze strony BMW - nic z tych rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...