zzizzy Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 http://sport.onet.pl/0,1248769,1976658,wiadomosc.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heidfeld tez nie dowiezie nawet punktu! Nie rozumiem tego, mają pieniądze, zaplecze inżynierowie też nieźli skoro w zeszlym sezonie było dobrze...więc dlaczego nie potrafią się dopasowac do nowych standardów? Brawo Raikonen, Masa, i oczywiście cały Brawn! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 "wyścig był bardzo ciekawy dla tych co potrafili go oglądać" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 czyli dla tych, ktorzy saczyli kilkunastoletnia whisky w towarzystwie pieknych kobiet na jachcie w monte carlo ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojeczny Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 Jak miło :) wydaje mi się że z tylnego skrzydła zniknął napis BMW Power ;] Sezon stracony. Zobaczymy co w Turcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 Napis zniknął bo zastąpił go "Mini turns 50". Od następnego wyścigu będzie normalnie. W Turcji będzie dyfuzor więc będzie dobrze (irionia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 Dyfuzor da im około 4 sekund i zaczną w końcu wygrywać, zobaczycie :ploom: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 nie ma biedy ;) jest nędza szkoda cokolwiek pisać, poczekamy i zobaczymy p.s. całkiem ciekawe zawody (nie licząc paru wpadek ;) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 Tylko Nakajimy szkoda :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 To się nawet nie nadaje żeby komentować: Nie tylko Kubica boryka się z problemami z bolidem i z fatalną pracą mechaników. Nick Heidfeld nie zaliczy GP Monaco do udanych. Co prawda Niemiec nie zakończył wyścigu w połowie, ale miał spore problemy z... siedzeniem. - Poluzował się fotel w moim bolidzie, co było bardzo uciążliwe szczególnie w zakrętach - przyznał na antenie Polsatu Sport Nick Heidfeld. Mechanicy nie dopatrzyli się, że fotel Niemca jest źle dokręcony. Oczywiście, błędy się zdarzają, ale w zespole BMW jest ich zbyt dużo :lol: :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 No to może nastepnym razem kierownica nie będzie przymocowana... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 Nie ma co, profesjonalne podejście do sprawy... źle dokręcony fotel ; o. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 Ale przynajmniej Heidfeld dojezdża do mety bijąc kolejne rekordy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2009 Szef inżynierów BMW Sauber, Willy Rampf był zaskoczony postawą Roberta Kubicy w GP Monaco - Po zmianie opon i dotankowaniu bolidu, dość zaskakująco, był w stanie osiągać bardzo dobre czasy okrążeń, bardzo ciężkim bolidem - powiedział.Nawet oni sami się dziwią, że tym gów... da się czasami szybko jechać. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 Ale przynajmniej Heidfeld dojezdża do mety bijąc kolejne rekordy.do czego pijesz? robert mial problemy z hamulcami plus problem z napedem. nie dalo sie dalej jechac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 Do tego, że Heidfeld ma najbardziej bezawaryjny bolid w historii :D a Kubkowi się sypie coś co chwilę. Jak sprzegło zle działa, to hamulce wysiadają, albo silnik się zapala :lol2: Jak można zrobić bolid, który za razem jest najmniej i zarazem najbardziej awaryjny??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 To proste - Kubicy robia upgrejdy , Heidfield nie pozwala auta dotykac :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 Do tego, że Heidfeld ma najbardziej bezawaryjny bolid w historii :D a Kubkowi się sypie coś co chwilę. Jak sprzegło zle działa, to hamulce wysiadają, albo silnik się zapala :lol2: Jak można zrobić bolid, który za razem jest najmniej i zarazem najbardziej awaryjny??? No właśnie do tego piłem. O ile w zeszłym roku obaj mieli niezwykle niezawodne bolidy, to w tym sezonie co chwile w bolidzie Kubicy coś jest nie tak, a Heidfeld już 26 wyścigów z rzędu ukończył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 A nikt nie zauwazylem pewnych korelacji miedzy BWM , Toyota a reszta? AUS - Toyota + BWM bardzo dobrze Malezja - b/d Chiny - Toyota srednio, BWM slabo Bahrajn - Toyota dobrze, BWM slabo SPA - Toyota i BWM srednio Monaco - Tragedia :D Zarowno Toyota i BWM maja cos zwalone w szczegolnosci pod wzgldem przyczepnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 Robert sam oznajmił że z pełnym bakiem (dobry docisk na obie osie) fura zapitalała tylko te hamulce ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 Pamiętacie sytuacje kiedy Kubek był nowy w F1 i dopiero zaczynał przygodę z F1 też mu się bolid często psuł wtedy były spekulacje, że BMW promuje "szybkiego Nicka" bo niemiecka firma niemiecki kierowca i to niby Heid. był pierwszym kierowcą w team-ie. Teraz kiedy Kubek udowodnił swoją wartość możliwe jest, że wszystkie nowości, ustawienia które mają dać kopa ładowane są w bolid Kubicy bo lepszy kierowca + lepszy bolid = szansa na punkty tylko, że te nowości zamiast pomagać po prostu szkodzą, być może Nickowi nie ładują i dlatego mimo słabych wyników do mety dojeżdża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 O czym wy piszecie... nie możliwym jest, żeby "wszystkie nowości, ustawienia które mają dać kopa ładowane są w bolid Kubicy". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 No ma to sens i może tak być... tylko lepiej żeby się bardziej starali bo nowości w innych bolidach jakoś pozwalają im kończyć wyścigi i to na o wiele lepszych pozycjach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 O czym wy piszecie... nie możliwym jest, żeby "wszystkie nowości, ustawienia które mają dać kopa ładowane są w bolid Kubicy".Jest możliwe. W poprzednim wyścigu Raikkonen jechał zupełnie nowym bolidem a massa jeszcze starym. Tak więc i w BMW może tak być że nowe party ładują do bolidu Kubicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 jak Kubica był drugim kierowcą to wszyscy mówili że mu pakują nowe części bo je testuje i dopiero Nickowi, jak Kubica jest pierwszym kierowcą mówicie to samo :) mi się wydaje że on ma po prostu strasznego pecha w tym sezonie, no ale mogę się mylić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 A jak nazwiesz odkrecajace sie siedzenie w aucie Niemca? To nie wymaga komentarza :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2009 To nie było testowani bolidu, tylko Niemca ;) Ciekawe czy podwójny dyfuzor i KERS w Turcji będzie w obu bolidach, czy będą wprowadzać to pojedynczo bo znowu z czymś nie zdążą :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2009 A moim zdaniem w Monaco najważniejsze było to, że Kimi uśmiechnął się podczas dekoracji :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2009 A moim zdaniem w Monaco najważniejsze było to, że Kimi uśmiechnął się podczas dekoracji :DMoim zas tekst Kubicy przed wyscigiem : -Robert , sa jakies szanse? -szanse zawsze sa , jak odpadnie 15 (nie dojedzie , rozwali auta) wtedy mozna o cos powalczyc... Cytaty niedokladne , ale to mniej wiecej o to chodzilo ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2009 Cztery nowe teamy potwierdziły zgłoszenie się do przyszłego sezonu, zrobił to już także Williams. Tak więc jeśli pozostała dziewiątka obecnych zespołów się zgłosi, to ciekawe komu odmówią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...