rafa Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Fajne GP. Oglądałem z zaciekawieniem. Co do problemów w boxie maclarena to wydaje mi się że obje przednie opony były spóźnione tylko prawa była jeszcze bardziej oóźniona i bliżej kamery i łatwej było to zauwazyć. Mimo wszystko 4-5s opóźnienia to 4-5s przewagi Barichelo więc myśle że i tak miał szanse i nagroda jak najbardziej zasłużona. BMW lekki postęp. Heidfeld jak zwykle niezły start szkoda że Kubicy nie wyszedł choć i tak pewnie 7 miejsca nie dałby rady zdobyć. Button jest szybszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Dokładnie, widać tam że z drugiej strony też mechanik biegł z kołem, wogóle ten pitstop wyglądał na nieprzygotowany, być może źle się dogadali z Lewisem przed jego zjazdem. Zobaczymy co powiedzą w wywiadach. Szkoda że Lewis przegrał, ale z drugiej strony dobrze, bo jeszcze cała kariera przed nim, a Rubensowi się w końcu należało zwycięstwo, być może ostatnie. Dali mu wolną rękę i wreszcie pokazał pełnię możliwości. Fajnie się ten sezon rozkręcił. To marne wyścigi Brawn GP, to marne wyścigi Red Bulla, powrót McLarena chyba na stałe, coraz lepsza forma Ferrari, coraz lepsza forma Force India. To jest fajne że każdy zespół ma gorsze i lepsze wyścigi, najwyraźniej przy tych bolidach dużo większą rolę odgrywają tor i warunki, nie wszystkie się dopasowują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2009 To jest fajne że każdy zespół ma gorsze i lepsze wyścigiNo może poza BMW Sauber,bo oni mają tylko te gorsze jak na swoje możliwości,ogólnie wyścig fajny i przyjemnie się oglądało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) w studio senior Kubica wspomniał coś że toyota dobrze płaci więc chyba Ranault lub Toyota w sezonie 2010 ;) zawody dość ciekawe były tym razem Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez Racuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Nieuniknione :wink: EDIT DOWN Jak dorośniesz to emotka " :wink: " również przestanie być dla Ciebie "potwierdzeniem" :lol: Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez chemiczny_ali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Chemiczny ali plotki kraza od dluzszego czasu, a onet jakoś nie jest dla mnie potwierdzeniem tych plotek. Co do wyścigu to był ciekawy, Kubica wkońcu zdobył z 1 punkt, a Barrichello fajnie sie cieszył ze swojej wygranej:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehiel Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 w studio senior Kubica wspomniał coś że toyota dobrze płaci więc chyba Ranault lub Toyota w sezonie 2010 ;) zawody dość ciekawe były tym razem Taa, wspomniał także że nie wie czy dobrym pomysłem byłoby przejść do korporacyjnego zespołu jakim jest Toyota. Ja bym brał jeszcze pod uwagę także takie teamy jak Williams i BrawnGP. A tak naprawdę, to jeszcze pewnie minimum miesiąc nie będziemy wiedzieć w jakim zespole będzie jeżdził Kubica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Borowczyk podczas komentowania wyścigu napomknął, że jednym z największych sponsorów BrawnGP jest Polak. Właściciel firmy Henry Loyd. Może to o niczym nie świadczy ale może ten sponsor lobbuje o przyjęcie Roberta do zespołu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Myślicie, że Brawn (Brytyjczyk) pozwoli na to aby Kubica (Polak) pokazał jak słabym kierowcą jest Button (również Brytyjczyk) i to wszystko w brytyjskim zespole? :lol: Chociaż nie powiem, byłoby ciekawie. Ja jednak coś czuję, że będzie to reno :? Poczekamy zobaczymy :) pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Brawn nie ma nic do gadania, jak nie ma pieniedzy to nawet button nie pojedzie. Taka sama sytuacja jak z alonso i przejscien santandera do ferrari, przeciez to oczywiste ze santander sam wylozy kase i bedzie lobbowac za alonso. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gi3r3k Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Akurat sponsorów i ich wpływów bym nie przeceniał - to po prostu jeden z ważnych elementów, które składają się na wybór kierowcy, ale nie najważniejszy. O ile mi wiadomo Petronas nie przeforsował żadnego malezyjskiego kierowcy w BMW Sauber :lol: . Z Haidfeldem jeździł Robert Kubica, bodajże Polak... A ta Polska chyba na innym kontynencie jest, prawda? :lol: Oj, kiepsko u mnie z geografią :lol2: . Oczywiście można napisać, że za to niemieckie BMW przeforsowało Haidfelda... Ale na przykład w Ferrari nie ma żadnego kierowcy-Włocha... więc ten klucz także odpada. Brawn GP / Toyota / Renault / Williams.... Wygląda to ciekawie. Robert dobrze robi, nie spiesząc się z decyzją. Kto będzie mocny w ostatnich wyścigach, będzie się liczył w przyszłym sezonie. Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez Gi3r3k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Brawn nie ma nic do gadania, jak nie ma pieniedzy to nawet button nie pojedzie. Taka sama sytuacja jak z alonso i przejscien santandera do ferrari, przeciez to oczywiste ze santander sam wylozy kase i bedzie lobbowac za alonso. Sytuacja z Alonso była już jasna dawno temu. Już jak odchodził z MC, że po odejściu Raikkonena przejdzie do Ferrari, a ta przygoda z reno to taka zapchaj dziura :wink: A teraz gdy pojawił się Santander to dodatkowy powód, ale nie decydujący, więc nie filozof :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Ale na przykład w Ferrari nie ma żadnego kierowcy-Włocha... więc ten klucz także odpada.Luca Badoer? :P IMO najlepiej by było, gdyby Robert w przyszłym sezonie jeździł w Williamsie lub Brawn GP.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gi3r3k Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 No faktycznie :wink: . Miałem na myśli oczywiście kierowców podstawowych, nie testowych, ale lekko mnie zagiąłeś, o nim zapomniałem :razz: . Choć po ostatnim wyścigu nie powinienem... Fakt faktem, że sponsor ma tylko dodatkowe znaczenie, a nie podstawowe, więc w sumie zgadzam się z chemicznym_alim. Akurat w Brawn GP i Williamsie będzie miał ciężko, żeby wywalczyć pozycję nr. 1 (no, może trochę łatwiej w Williamsie), ale nie ma to jak wyzwanie :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 williams? popiescilo was? przeciez ten zespol nie rokuje zadnych szans na stworzenie konkurencyjnego bolidu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 A przed sezonem dawałeś jakieś szanse Brawn GP w walce o mistrza? W BMW tez nie było powiedziane, że Robert będzie liderem, więc wszystko się może zdarzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Renault ma szybsze bolidy od BMW a jak widać po Alonso jakoś da się punktować więc i tak miałby lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehiel Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Akurat w Brawn GP i Williamsie będzie miał ciężko, żeby wywalczyć pozycję nr. 1 (no, może trochę łatwiej w Williamsie), ale nie ma to jak wyzwanie :wink: . Williams będzie szukał kierowcy jeśli odejdzie Rosberg. A jeśli odejdzie Rosberg a trafi tam Kubica, to Polak będzie numerem jeden. W BrawnGP sytuacja jest duzo trudniejsza, bo jest tam Button, Anglik i prawdopodobnie mistrz świata. I jeszcze co do Williamsa, to nie zgadzam się z niektórymi tezami, ze oni będą mieli słabszy bolid. W następnym sezonie konstrukcje bolidów nie będą zbytnio dobiegać od obecnych, a Williams konstrukcję bazową ma dobrą i mam przeczucie, że ten bolid stać na więcej niż pokazuje to w tym sezonie. A tak na marginesie, to w motorsporcie pojawił się ciekawy tekst, jakoby Ferrari w przypadku braku powrotu Massy do ścigania, rozważało kandydaturę Kubicy jako drugiego kierowcy obok Alonso. Piszą tam także, że podobno Polak jest na radarze Ferrari już od jakiegoś czasu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 A przed sezonem dawałeś jakieś szanse Brawn GP w walce o mistrza?wiele znakow na niebie i ziemi mowilo, ze honda/brawn gp beda silne w tym sezonie, choc oczywiscie nikt nie spodziewal sie takiej dominacji. za red bullem znowu przemawial adrian newey i duzy potencjal finansowy, natomiast williams wydaje mi sie, ze brak funduszy i technologii ogranicza ich inzynierow. a co do sezonu ogorkowego to barichello chce zostac na jeszcze jeden sezon, wiec u brawna nie ma miejsc, alonso i ferrari to wymysl prasy, bo kimi przeciez nie idzie do zadnych rajdow. alonso w ferrari moglby sie znalezc tylko w przypadku braku startow massy w przyszlym sezonie. obstawiam, ze williams wroci do wielkiej historii i spiknie sie z silnikami renault i do tego wroci senna za kierownice. loeb pojawi sie w formule 1 dopiero w roku 2011, kiedy to zostana wycofane samochody "wrc" z rajdow wrc ^^, a kubica albo bedzie jezdzil w mcl z hamiltonem, albo z alonso w renault. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gi3r3k Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Williams będzie szukał kierowcy jeśli odejdzie Rosberg. A jeśli odejdzie Rosberg a trafi tam Kubica, to Polak będzie numerem jeden.Miałem na myśli, że zastąpi Nakajimę i będzie rywalizował właśnie z Rosbergiem. W BrawnGP sytuacja jest duzo trudniejsza, bo jest tam Button, Anglik i prawdopodobnie mistrz świata.To właśnie miałem na myśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Lol, inżynier informował Alonso że jesli spadnie deszcz, to przewidywany jest na zakrętach 14 i 15. Komentatorzy stwierdzili że sobie porozmawiali szyfrem. Lol. Zdecydowanie brakuje Sokoła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Wiesz , co innego przeczytac o tej rozmowe , co innego wysluchac komentarza np. zawodnika , a co innego wsluchiwac sie w te trzaski z komunikacji radiowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 co do brawnGP to sprawa jest jeszcze ciekawa z innej strony to jest jedno sezonowy hit. w przyszłym roku za pewne FIA zabroni stosować elementów które dziś dają wygrane dla brawnGP. więc ich bolid może zamykać stawkę a nie ją otwierać w przyszłym sezonie, williams to jest jednak bardziej stabilny zespół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Wiesz , co innego przeczytac o tej rozmowe , co innego wysluchac komentarza np. zawodnika , a co innego wsluchiwac sie w te trzaski z komunikacji radiowej.Ale ja posta napisałem chwilę po tym zdarzeniu. Jeśli ja nie miałem problemów ze zrozumieniem (a bardzo często mam), to nie wiem jak oni mogli. Renault akurat ma bardzo dobre radio. Sokół prawie każdy komunikat rozumiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 ... W BrawnGP sytuacja jest duzo trudniejsza, bo jest tam Button, Anglik i prawdopodobnie mistrz świata...To niczemu nie przeszkadza. Jakby dojeżdżał np zawsze drugi... nie musi byc nr jeden byle mógł dojeżdżać na wysokich miejscach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 jak jesteś drugi to nie jesteś pierwszy a chyba chodzi o to aby być pierwszym :) zresztą popatrz na baricello za czasów ferrari czasami musiał czekać aby schumi mógł wygrać. i choć dziś oficjalnie team orders są zakazane to i tak zespół będzie układał się pod pierwszego kierowcę. pierwszy kierowca będzie bardziej promowany i inne takie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 w przyszłym roku za pewne FIA zabroni stosować elementów które dziś dają wygrane dla brawnGP Z tego co wiem regulamin techniczny na przyszły sezon jest już opublikowany: http://www.formula1.pl/F1_news-6609-FIA_op...sezon_2010.html Aerodynamika będzie praktycznie nie zmieniona w porównaniu do tej z tego roku, więc zespoły z obecnej czołówki (może nie obecnej a tej z ostatnich wyścigów sezonu) teoretycznie są w lepszej sytuacji (mówił to zresztą Kubica w jednej z wypowiedzi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 jak jesteś drugi to nie jesteś pierwszy a chyba chodzi o to aby być pierwszym :) zresztą popatrz na baricello za czasów ferrari czasami musiał czekać aby schumi mógł wygrać. i choć dziś oficjalnie team orders są zakazane to i tak zespół będzie układał się pod pierwszego kierowcę. pierwszy kierowca będzie bardziej promowany i inne takie...To jest oczywiste. Ale nie od razu sie mistrzem dostaje, nawet będąc drugim można pokazać talent co potem owocuje dostaniem się do jeszcze lepszego teamu i wtedy można wygrywać. Pozatym mimo że Button dominował wcześniej teraz Barichello ma lepsze miejsca więc wszystko jest możliwe w teamie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 no ale wydaje mi się że Kubica pokazał na co go stac już dawno temu i zasługuje na bycie pierwszym kierowcą w np takim williamsie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2009 To co mowilem w marcu czy kwietniu wreszcie ewidentnie widac. Toyota/BWM = Szybkie tory Reszta - Wolne Force india GO GO ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...