Zwykły User Opublikowano 6 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2009 Już jest spolszczenie do CoP-a, pewno za parę/naście dni będzie pełne wypasione full spolszczenie, wydawca gry sobie po prostu jaja robi i totalnie niepoważne podejście odstawia. Za pół roku to ludzie już zapomną o tej grze a tu trza będzie ją wydawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwscore Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 grę i tak kupię nawet jak by miała wyjść w 2045 ale faktycznie jaja sobie zrobili kupie chyba po rusku i spróbuje spolszczyć bo już tak panowie robili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 jakieś namiary na to spolszczenie ? (lub lepsze zangielszczenie) ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karaczan Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 Hehehe rozwiazalem juz swoj problem z jakoscia grafiki. Jednak czesc plikow zrobila sie read-only ;) Zmiana atrybutow pomogla. Jeden problem mam nadal, mianowicie przedemna chodzi taki jakby cien. Dobrze widac to w dzien, jak teren wraz z chodzeniem ciemnieje, i obiekty tez, jakbym rzucal jakis magiczny cien tak do 1/3ekranu gdzies. Mial ktos podobny problem? A takto gierka swietna, optymalizacja w koncu jakos daje rade. Nie wywala sie, chodzi w miare elegancko, nawet z wieksza iloscia ludzi/cieni/sunshaftow. Grywalnosc wysoka, mimo koszmarnego tlumaczenia na angielski ;) Wie ktos skad dorwac klucze otwierajace pojemnik z ciezarowki na moscie? Maja tam byc pojemniki z gazem do zagazowania pijawek w legowisku. W transporterach opancerzonych nie ma, albo nie widzialem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 jakieś namiary na to spolszczenie ? (lub lepsze zangielszczenie) ??? nesci: http://stalker.filefront.com/file/STALKER_...Language;104527 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 Karaczan - masz może na myśli taki okrąg cienia? Tak jakby nad tobą była chmura, która wokół ciebie rzuca cień? Bo ja właśnie coś takiego mam nie wiem dlaczego, bo wcześniej tego nei było. Chyba nowe stery od nV coś sknociły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karaczan Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 Karaczan - masz może na myśli taki okrąg cienia? Tak jakby nad tobą była chmura, która wokół ciebie rzuca cień? Bo ja właśnie coś takiego mam nie wiem dlaczego, bo wcześniej tego nei było. Chyba nowe stery od nV coś sknociły.No dokladnie ten sam problem mam ;) Karta ATI, stery 9.9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uziel101 Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 u mnie to samo :/ dziwna sprawa jak znajdziecie rozwiązanie dajcie proszę znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 niestety nie udało mi się rozwiązać tego problemu. Ani zmiana sterów, ustawień w grze, wielkości pliku wymiany nic nie daje rezultatu. Na starszych sterach nie miałem tego jednak teraz jak chciałem zainstalować starsze to w systemie zrobił mi się mix i mam teraz składniki 3 różnych paczek. Nie chce mi się z tym dzis bawić dalej jutro pokombinuję .. . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 Ja dodam ze mialem cos takiego juz w poprzedniej czesci stalkera ;) i nie moglem sobie z tym poradzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 Mialem to samo z tym cieniem otaczajacym do okola , po kilkukrotnej zmianie ustawien Renderowania zostalem przy Full Dynamic Lighting i problem znikl , widac kolejny babol oni nigdy juz tego Stalkera niedopracuja ,predzej zrobia nowy silnik z nowymi bledami ;) Dajcie jakies kody na kase bo mnie krew zalewa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 niby działa, nie sprawdziłem: The shadows quality might well be able to be improved - I haven't looked into that yet (the default shadow quality is ok for me for the time being). This is NOT a cut and paste section of user.ltx - ie. you'll need to change or replace only the lines listed. r2_sun on r2_sun_depth_far_bias -0.0001 r2_sun_depth_far_scale 1. r2_sun_depth_near_bias 0.0001 r2_sun_depth_near_scale 1. r2_sun_details on r2_sun_far 100. r2_sun_focus on r2_sun_lumscale 1. r2_sun_lumscale_amb 1. r2_sun_lumscale_hemi 1. r2_sun_near 22. r2_sun_near_border 1. r2_sun_tsm off r2_tf_mipbias 0. r2_tonemap on r2_tonemap_adaptation 1. r2_tonemap_amount 0.7 r2_tonemap_lowlum 0.0001 r2_tonemap_middlegray 1. The tonemap values are not actually part of the shadow fix so are optional to try - I find the values I've got here work well for me to give good lighting quality and nice shadowed vs unshadowed area contrast. Also, r2_tf_mipbias gives clearer and sharper textures out to further distance with values less than zero BUT this also can cause "shimmering" - and conversely values greater than zero can help reduce shimmering. EDIT: Changed r2_tonemap_middlegray to 1. (this should have been 1 all along - basically, lower values make the game darker/gloomier) Added r2_sun_tsm off - should have included this from the beginning - setting this to on with my other values causes some shadows to pop into existence only when you get fairly close to them - with it off all shadows are where they should be from long distance even if they might be somewhat fuzzy at a distance and resolve to be clearer as you get closer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karaczan Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 LPKorn3324 u mnie podzialalo, dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 też miałem ten cień, ale spokojnie da się go wyłączyć w menu ustawień. poszukaj opcji związanych z sun lighting, odznacz i bez problemu. U mnie działa na najwyższej jakości (improved full coverage) z wyłączonym tym badziewstwem z cieniem słońca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 hehe bo nie rozumiesz idei tej opcji - to nie jest dosłownie "cień słońca" tylko odpowiednie jego natężenie. Włącz tą opcję i przyjrzyj się. Gra staje sie w zależności od pory dnia i pogody jaśniejsza (tekstury i obiekty na Ziemi) bądź ciemniejsza podczas gdy wyłączając tą opcję mamy cały czas takie samo natężenie światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzczYpior_n1 Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) Więc jak wyłączyć ten krąg? Bo drażni niemiłosiernie, odechciewa sie grać dosłownie... To o grzebaniu w pliku powoduje pewnie popsucie grafiki dlatego wyłącza okrąg cienia :/ też miałem ten cień, ale spokojnie da się go wyłączyć w menu ustawień. poszukaj opcji związanych z sun lighting, odznacz i bez problemu. U mnie działa na najwyższej jakości (improved full coverage) z wyłączonym tym badziewstwem z cieniem słońca. Chyba nie wiesz co mówisz. Po wyłączeniu cienia słońca gra wygląda jak kaszana, cały czas jakby było pochmurno mimo, że słońce świeci, smętnie i źle. Bez sensu z tym krągiem... Edytowane 8 Października 2009 przez DejwiT11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karaczan Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 Mnie po recznym gmeraniu w configach, z pomoca rozpiski LPKorn3324 nie pogorszylo widocznie grafiki, nie pogorszylo cieniowania ani jakosci cieni za to pomoglo na ta "chmure" nad moja postacia. Wiekszosc configu sie zgadza z oryginalna moja zawartoscia, glownie chyba opcja r2_sun_tsm off powoduje zanik "chmury". Ja zmienilem wiekszosc, fajnie by bylo jak ktos moglby sama ta jedna linijke sobie przekleic i zobaczyc czy zadziala ;) BTW wie ktos gdzie zdobyc te klucze do kontenera z gazem (ten w ciezarowce na moscie, na 1szej mapie) I gdzie zdobyc narzedzia do modyfikacji broni? Jestem juz na 2giej mapie a narzedzi ani widu, ani slychu :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzczYpior_n1 Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 No ja chciałem spróbować ale r2_sun_tsm off mam "fabrycznie" w tym pliku więc? Chyba to nie ta opcja... Musze dopisać/zmienić reszte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 też miałem ten cień, ale spokojnie da się go wyłączyć w menu ustawień. poszukaj opcji związanych z sun lighting, odznacz i bez problemu. U mnie działa na najwyższej jakości (improved full coverage) z wyłączonym tym badziewstwem z cieniem słońca. Jestes pewien ze improved full coverage to najwyzszy poziom renderowania sceny ?? u mnie w tym trybie wszystko wyglada gorzej niz w Full Dynamic Lighting i oczywiscie chodzi 2x szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzczYpior_n1 Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) Jestes pewien ze improved full coverage to najwyzszy poziom renderowania sceny ?? u mnie w tym trybie wszystko wyglada gorzej niz w Full Dynamic Lighting i oczywiscie chodzi 2x szybciej. Tak, im niżej tym lepsza grafika, czyli to na dole z dx10, przynajmniej w zamyśle twórców gry :) Czyli po spolszczeniu zwie sie "pełne rozszerzone oświetlenie dynamiczne dx10". A jak w praktyce wyglądają "gorsze" ustawienia, czy lepiej czy gorzej to nie wiem bo nawet nie ustawiałem tylko dałem full ;) wqrwia krąg cienia. Zaraz spróbuje dopisać te linijki... Edytowane 8 Października 2009 przez DejwiT11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2009 ja zmieniłem te polecenia i problem rozwiązany zasadniczo to jest to bardziej kalibracja niż usuwanie cienia ale faktycznie daje pożądany efekt. r2_tonemap_middlegray 1 - proponuję 0.8, na 1 jest za cukierkowo z kolei teraz mam 0.7 i troszkę brakuje światła szczególnie jasności nieba więc podejrzewam, że 0.8 będzie tip-top. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 zakładam że improved full coverage to najlepsza opcja bo idą one po kolei rosnąco w dół tak przynajmniej po 3 pierwszych wykapowałem. ale z drugiej strony nie wiem jak mogłem ją wybrać skoro gram na windows xp. a tam nie ma dx 10 ??? To jaka jest ostatecznie najlepsza opcja z grafą ? bo szczerze to mi clear sky ładniej wyglądało niż toto. mam w tej opcji full coverage średnio 70 fps (1600x1200,bez aa, poza słońcem wszystko na max, grafa gtx 260 core 216, proc e5200 3.16 ghz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 to niemożliwe ;) sprawdź w user.ltx linijkę: renderer renderer_rX r2 - dx9 r3 - dx10 (wiadomo tylko vista/7) r4 - dx11 (7) najlepiej wygląda na dx11 to oczywiste ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 W ruskiej wersji stalkera jest juz DX11? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 a dlaczego miałoby nie być? Za ~pół roku wersja jaką dostaniemy będzie w 99% taka sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 renderer renderer_rX r2 - dx9 r3 - dx10 (wiadomo tylko vista/7) r4 - dx11 (7) najlepiej wygląda na dx11 to oczywiste ;p DX11, który jeszcze nie wyszedł, do tego na GF9600GT. Magia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 Wysoce prawdopodobne ze z tymi Renderami to wystepuje jakis Babol obecna Ruska wersja jest ciagle w praniu ,pewniakiem do premiery wersji US bedzie dodanych pare poprawek . Niech ktos zarzuci jakims kodami na kase ,bo czasu nie mam zeby sie wszystkiego dorabiac :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 A te spolszczenie to jakieś bardziej profesjonalne czy jakiś sh1t z translatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 DX11, który jeszcze nie wyszedł, do tego na GF9600GT. Magia. POMYŚLMY przez chwilę - czy napisałem, że gram na dx11 u siebie? Tak racja dx, którego jeszcze nie ma wiadomo 7'ka rtm nie ma dx'a bo po co, a screeny z porównań m.in z pcgameshardware to redaktorzy importują z przyszłości to jest dopiero Magia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 to niemożliwe ;) sprawdź w user.ltx linijkę: renderer renderer_rX r2 - dx9 r3 - dx10 (wiadomo tylko vista/7) r4 - dx11 (7) najlepiej wygląda na dx11 to oczywiste ;p to nie wiem - co to znaczy improved full coverage - i dlaczego mogę to wybrać skoro gram na dx 9 i win xp? co więcej, po zmianie na full dynamic lighting, część opcji mam niedostępne np. depth of field , soft water itd. - a na improved mogę je wybierać. Nic już z tego nie kumam - byłoby ok gdyby ktoś przetłumaczył gfx opcje w menu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...