Skocz do zawartości
LPKorn3324

S.t.a.l.k.e.r. Call Of Pripyat

Rekomendowane odpowiedzi

to nie wiem - co to znaczy improved full coverage - i dlaczego mogę to wybrać skoro gram na dx 9 i win xp? co więcej, po zmianie na full dynamic lighting, część opcji mam

niedostępne np. depth of field , soft water itd. - a na improved mogę je wybierać. Nic już z tego nie kumam - byłoby ok gdyby ktoś przetłumaczył gfx opcje w menu...

Miałeś wyżej link do "spolszczenia" <_< . LINK Fakt, że przetłumaczone tylko menu i pare słów w grze ale opcje gfx masz przetłumaczone. Improved full coverage można wybrać na XP bo to jest dx9, natomiast prawdopodobnie na XP nie pokazuje sie wogóle opcja improved full coverage dx10 która jest tylko na Viście / 7.

 

A krąg cienia zlikwidowany! :) Dzięki LPKorn3324! Pogrzebanie w linijkach dało oczekiwany rezultat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie dane mi było chwilkę podziuchać...

 

Wizualnie - na wschodzie bez zmian. Gra wygląda dokładnie tak samo jak CS. Czyli jak na dzisiaj to bardzo przeciętnie.

 

Dopracowanie gry jest jednak zadowalające. Nie widać bardziej poważnych wpadek.

 

Klimat, klimat i jeszcze raz...mimo, że to dokładnie to samo co wcześniej, to nadal chwyta...niestety mój rosyjski jest na bardzo złym poziomie...

 

Jest jakieś w miarę dobre zangielszczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8 lat rosyjskiego w podstawówce (tej starej ;) 4 lata w liceum - cierpiałem, ale teraz się opłaca. przynajmniej kumam o co cho. dla mnie najlepsza częśc serii. grafice nic nie brakuje, fabuła wspaniała. no i K.L.I.M.A.T. kilka momentów - np. podziemia stacji krąg czy akcja pod dźwigami - miażdży. jak tylko wyjdzie u nas kupię do kolekcji (na razie gram na pożyczonej). to trzeba mieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8 lat rosyjskiego w podstawówce (tej starej ;) 4 lata w liceum - cierpiałem, ale teraz się opłaca. przynajmniej kumam o co cho.

Hehe -ja jeszcze nie grałem ale z tych samych powodów co Ty nie mam obaw :razz: . Zadziwia mnie natomiast u wielu osób chęć gry po angielsku :blink: . Angielski w zonie to dla mnie porażka. Sporą część klimatu diabli biorą moim zdaniem. To już zdecydowanie polskiemu bliżej. Oczywiście każdy sobie panem ale....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebrnąłem przez wątek główny.

WRAŻENIA:

in + :

- Dużo większe mapy niż w poprzednich częściach.

- Wymagania bez zmian (jest dobrze)

- Stalkerzy żyją. Łażą sobie tu i tam. Czasem nawet można natknąć się na amatorów artefaktów uwięzionych w anomaliach.

- Modyfikacje rozwiązane w ciekawy sposób.

- Questy mają większy polot niż dotychczas.

- Sporo cutscenek.

- Klimat...

- Podziemia. Jest ich trochę i są całkiem fajne.

- Możliwość spania z określoną godziną budzenia.

- Itemy z "czarnego rynku" ;)

- Mapy znacznie lepiej pomyślane. Fabryki, bunkry itp. Widać tą urbanizację.

- Widoczki, widoczki, widoczki... Polecam wdrapywać się na wieże, kominy, itp. Wtedy widać wielkość map.

No dobra, dość ekscytacji i zachwytów. Pora pomarudzić.

 

in - :

- Wątek główny, może i ciekawy, ale czegoś tu zabrakło.

- Zakończenie jakoby zrobione "na szybcika". Zabrakło pomysłu? Może premiera goniła? Nie wiadomo.

- Podziemia... Jak na taki rozmiar map, to naprawdę można było się bardziej postarać.

- Absurdy: Tunel do Prypeci niedostępny po jednorazowym przejściu.

- Zdarza się spawnowanie NPC tuż pod naszym nosem.

- Broń niszczy się od samego strzelania. No ok może być, ale nie po wystrzeleniu 1 magazynka. Oo

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz czekać do lutego-marca 2010 jak chcesz

tym bardziej że ludki już się chwalą polonizacją na 65% teraz tylko ręce zacierać żeby im te 35% szybko poszło i wydali dla mas :P

Tylko szansa na to ze ktoś po przejściu gry kupi org to jakieś 2,376% wiec raczej mała. Nawet preordera nie można zamówić ja wiem ale to nie oznacza ze trza odrazu grać na ruskiej (dosłownie i w przenośni) wersji.

Chyba czas przymknąć topic bo to ni ma sensu. Będą jakieś ważne informacje, daty wyjścia tego na świecie i w pl to topic sie odblokuje - piszcie wtedy na PW.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam dla Was wszystkich złą wiadomość. Na Imprezie S.T.A.L.K.E.R Fest jaka miała miejsce kilka dni temu w Kijowie w związku z premierą CoP podano do informacji oficjalne już daty wydania gry.

Niemcy grę otrzymają miesiąc później niż Europa wschodnia czyli w listopadzie tego roku co zaś tyczy się wersji światowej... luty 2010.

Zgadza się, dobrze widzicie. Dlaczego tak późno?! Dlaczego prawie, że pół roku (a w wypadku wersji polskiej pół roku murowane o ile w ogóle znajdzie się wydawca na terenie naszego kraju) później niż w wersji rosyjskiej? GSC twierdzi (na pierwszy rzut oka słusznie), że okres październik-styczeń to okres świąteczny gdzie pojawia się dużo bardzo mocnych pozycji, dlaczego więc robić sobie konkurencję nawzajem. Tym oto sposobem GSC chce przeczekać ten okres i wówczas w lutym grę wprowadzić na rynek.

O tym jak nieprawidłowa jest to decyzja aż szkoda mówić. Zaczynając od tego, że jest to tytuł wyłącznie na PC skierowany do specyficznej grupy odbiorców, do której raczej nie należą dzieciaki grające w nową Fifę czy NFS'a; poprzez opadnięcie całego szumu wokół gry po pół roku od jej rosyjskiej premiery po wreszcie fakt, że prędzej czy później pojawi się już całkiem znośny plik angielskiej lokalizacji. Wszystko to przemawia za tym, że ukraiński developer zamiast świętować sukces sprzedaży w lutym będzie pewnie liczył straty jakie wywołała jego niemądra decyzja. A jak polskie przysłowie mówi jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz.

http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=349

 

I tyle w temacie... brawa dla GSC..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie życie.

 

Nie chwaląc się powiem, że przed chwilą ukończyłem grę.

 

26 godzin tyle zajęło mi ukończenie wątku głównego z większością zadań pobocznych (nie wiem dokładnie ile ich wykonałem podobno jest ich 75).

 

Co do jednego jestem absolutnie pewny: CoP to najlepszy stalker jaki dotąd wyszedł. Znaczący krok w stronę początkowej idei tej gry.

 

W weekend na www wrzucę swoją recenzję (już teraz zachęcam do lektury:)) to również tutaj zalinkuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli warto czekać no ale kRuwa czemu tak długo każą. Taka polityka GSC na pewno nie przyniesie im zysków a raczej straty. Najwyżej sobie kupie wersje GER w listopadzie i "z angielszczenie" sie wrzuci...

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeżyte emisje: 27

Zakończone zadania: 87

Ale teraz zadania typu schroń się przed emisją są wliczane do zakończonych zadań!

Czyli 87-27= 60 de facto wykonanych "prawdziwych" misji.

 

Znów ale, jak idziesz z przewodnikiem lub śpisz dostajesz info o emisji i teraz?!

Jak śpisz lub z przewodnikiem to jesteś "niby" w bezpiecznym miejscu kryć się nie musisz, czyli zadania na ukrycie się nie ma(chyba) ale emisja jako tak jest wliczana(chyba).

No i tu może być błąd, bo z tego co pamiętam miałem sporo tych komunikatów o emisji jak spałem lub leciałem z przewodnikiem.

 

Reasumując minimalnie mam zaliczone 60zadań, max 70 może więcej??????

Liczyć nie liczyłem ile miałem emisji podczas snu i z przewodnikiem bo by było wtedy wszystko jasne :(

 

A cha.

Napisz ile Ty miałeś?!

 

A cha raz jeszcze.

Tak sobie myślę że te 27 na pół i z ~73 to misje miałem(kupa ich była i to ciekawych i różnych).

Edytowane przez Zwykły User

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak to jest z jakoscia tekstur w CoP mam wrazenie i chyba uzasadnione ze jest nizsza niz w CS choc wszystko ustawione na fulla. Sa jakies magiczne sztuczki zeby na XP pogmerac i to poprawic? Uzywam ostatniego trybu renderowania, bo jak sie przelacze na Full Dynamic Lighjting polowa opcji przestaje byc mozliwa do zaznaczenia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dystrybutorem pl wersji zostala Cenega. Szkoda gadac bo ich spolszczenia sa tak zenujace ze chyba nie warto czekac.

Edytowane przez Atrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam/wyczytałem jutro mają wiedzieć(CDA) kiedy wyjdzie i ile będzie kosztowała gra, oraz jaka polonizacja będzie. Ale to gdybanie takie CDA chyba.

 

No i Cenega chyba sporo sobie zażyczy za CoP-a(tak mi się wydaje po grach od nich) a np: LEM za ArmA2 na starcie chciał mało 70zł.

Ale zobaczymy jutro .....

 

A i jeszcze co, niby 28 mamy dostać finalną wersję spolszczenia do CoP-a :P się ludziska wzięły ostro do pracy. No więc kupujcie ruską grę i spolszczajcie :D

Edytowane przez Zwykły User

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 82 zadania, wiem o 4, których nie zrobiłem. Do tego Jęzeli mówimy o zadaniach to do tej liczby ogólnej wliczając się chyba zadania w wątku głównego?

Caleb - A mogłeś ustawić maksymalnie suwak dla tekstur? Bo u mnie na w7 bez zabawy z plikiem stronicowym nie ma takiej opcji.

 

Ja wrzuciłem do gamedata ~230MB tekstur betonu/metali, które teraz kopią tyłek ;) pozycja obowiązkowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caleb - A mogłeś ustawić maksymalnie suwak dla tekstur? Bo u mnie na w7 bez zabawy z plikiem stronicowym nie ma takiej opcji.

 

Ja wrzuciłem do gamedata ~230MB tekstur betonu/metali, które teraz kopią tyłek ;) pozycja obowiązkowa.

Ja moglem ustawic wszystko na max, stronicowanie mam 4-6GB. Co to za textury, podziel sie :) I jakie "SSAO mode" ustawic? Opcje: default, HDAO, HBAO - ustawilem HBAO jako ze ustatnie, wiec pewnie najlepsze?

 

Koncze wlasnie CS i w weekend moze uda mi sie zabrac za COP.

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to się dziwić, swoje lata ma - ile razy zmieniłeś konfig od premiery SoC? :wink:

Wiesz, nie w tym sek - bo jak przygladam sie teksturom w CS to wydaja sie po prostu lepsze, ostrzejsze, bardziej szczegolowe - min. na broni. Wieczorem podrzuce screeny porownawcze to zobaczyta :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...