artuditu Napisano 14 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 14 Lipca 2009 Podziemia to inna bajka bo tam był spory klimacik. Chciałbym też niedostawać w łeb granatem z 200m. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 http://www.youtube.com/watch?v=2NEM2kNYLK4 gameplay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 Zastanawia mnie dlaczego ciągle pokazują tylko tą jedną mapę. Oby nie dla tego, że niczym innym nie ma się co chwalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 rzucili kilka screenów Prypeci i to wszystko. Podejrzewam, że reszta jest w zaawansowanym developingu ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mastertab Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 (edytowane) Przynajmniej są rzeczy które się nie zmieniają (trzymanie broni) :lol2: może popracują nad tym przy kolejnej części <_< Edytowane 30 Lipca 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 Animacje ogólnie przydało by w tej grze od nowa zrobić. Kucanie, chodzenie, bieganie, skakanie a nawet trzymanie broni :P Te skręcone nogi podczas biegu w bok i tak niczego nie przebiją ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario2k Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 Jak narazie to oni tylko nowe mapy zapodaja , ( po czesci pewnie byly gotowe juz ponad 2-3 lata temu ) teraz sklejone do kupy i mamy nowe Stalkery , malo robic duzo zarobic takie obecnie motto tworcow gier. Szkoda ale Pierwszego Stalkera to oni juz nie pobija , napewno nie w ten sposob. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 No tak - przydało by sie animacje podrasować ale ogólnie jest ekstra. Nie moge sie doczakać, że w końcu side questy będą fajne. I jeszcze jedno - koleś nie gra na full w tym gameplayu - raczej na med bo low tekstury ak74 widze ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 (edytowane) Mi grafika nie przeszkadza. Animacje owszem mogliby poprawić bo kuleją od 1 części. Bardziej bolą mnie mapy. Bieganie przez pola niczego wcale nie jest fajne. Pod tym względem cały czas wygrywa 1 część. No i nad czym by mogli pomyśleć... Coś jak DLC w F3. dodatkowe mapy w każdej części. Znaczy żeby można było dopiąć mapy z 1 2 i 3 razem ze sobą. Niestety wszelkie innowacje są chowane na rzecz S2. Edytowane 30 Lipca 2009 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 Przecież bedzie cały duży Pryprat ;). Mi sie ta mapa bardzo podoba - mega klimat loonera. Prypiat z podziemiami do tego i jest pysznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 30 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 30 Lipca 2009 Jak narazie to oni tylko nowe mapy zapodaja , ( po czesci pewnie byly gotowe juz ponad 2-3 lata temu ) teraz sklejone do kupy i mamy nowe Stalkery , malo robic duzo zarobic takie obecnie motto tworcow gier. Szkoda ale Pierwszego Stalkera to oni juz nie pobija , napewno nie w ten sposob. w ten sposób mogą :) wystarczy poprawić wiele drobnych aczkolwiek istotnych elementów jakie w 1 części zawiodły. Na prawdę jakby się przypatrzeć grze dokładnie to 70% jej sukcesu to drobne usprawnienia jak zbalansowane parametry broni, troszkę lepsze AI, odpowiedni skrypt pogody, system handlowania itp - przeważająca większość z tych usprawnień nie wymagała by wcale robienia nowych tekstur, efektów czy super zaawansowanych skryptów nie, wystarczyło by otworzyć notatnik i pozmieniać trochę cyferek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 31 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2009 LPKorn no tak niby takie detale ale tak naprawdę to trzeba by było znów usiąść nad grą i zacząć projektować wiele rzeczy od nowa, robić lepsze algorytmy itd a to już nie takie "hop siup" ;p Ja bym chciał zobaczyć w końcu wydaną dobrze chodzącą wersję a nie jak do tej pory, betatesty po premierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 31 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2009 Handel i parametry broni to się modami poprawi, niestety mapy i fabuła to już inna sprawa. Wolałbym uniknąć questów typu zabij 10 dzików. Brakuje mi też map typu Wild Teritory czy Bar z SoC. Bagna z CS to nie mój klimat. Niby spory teren, ale w większości to trawa. ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 31 Lipca 2009 Zgłoś Napisano 31 Lipca 2009 Handel i parametry broni to się modami poprawi, niestety mapy i fabuła to już inna sprawa. Wolałbym uniknąć questów typu zabij 10 dzików. Brakuje mi też map typu Wild Teritory czy Bar z SoC. Bagna z CS to nie mój klimat. Niby spory teren, ale w większości to trawa. ;/No w CS też mi tego trochę brakowało. Mogli przecież wrzucić bar i WT do niego i dodać parę questów i troche zmodyfikować teren. Może to bedzie graniczny obszar na połódnie od prypeci ? Zobaczymy. Ja czekam z niecierpliwością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diggerx Napisano 20 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Nowy bardzo ciekawy trailer: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat Atmosphere Trailer Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez diggerx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 20 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 20 Sierpnia 2009 Ekstra. Nawet jakby Stakera pomieszali z czymś jeszcze ale nie wiemy jeszcze z czym. pro dla mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 Całkiem klimatycznie tylko szkoda, że 2 lata minęły od premiery SoC a gra wygląda nie wiele lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 Najbardziej klimatyczny trailer jaki widziałem. Ktoś się postarał ;] Co do samej gry to oceniać będę jak przejdę, ale boję się, że Prypeć będzie dość mała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caleb Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 Lokacja na starej składnicy kolejowej miażdży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manhunt Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 Dla mnie właśnie taka grafa pasuje do klimatu, i w tą grę i tak się gra praktycznie TYLKO dla klimatu który miażdży ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) Całkiem klimatycznie tylko szkoda, że 2 lata minęły od premiery SoC a gra wygląda nie wiele lepiej. jak dla mnie to ten silnik jest zaraz za crysisem więc nie wiem w czym można narzekać :) premiera NIBY w listopadzie ale wcale taki pewien tego bym nie był ;) Co do samej gry to oceniać będę jak przejdę, ale boję się, że Prypeć będzie dość mała. Może tak być mimo, że GSC zarzeka się, że lokacje mają być wielkie to przyznano, że silnik ma ograniczenia w ilości wielokątów i po prostu więcej ponad jakąś granicę nie da się zbudować planszy. Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 Najbardziej klimatyczny trailer jaki widziałem. Ktoś się postarał ;] Co do samej gry to oceniać będę jak przejdę, ale boję się, że Prypeć będzie dość mała. Może tak być mimo, że GSC zarzeka się, że lokacje mają być wielkie to przyznano, że silnik ma ograniczenia w ilości wielokątów i po prostu więcej ponad jakąś granicę nie da się zbudować planszy.Z tego co mi sie wydaje to Prypeć powinna być duża i dokładnie zagospodarowana. Tak chyba zapowiadali i do tego podtytuł zobowiązuje ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 Powinna być... właściwe słowa. Jednak wiele rzeczy być powinno, a nie jest ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diggerx Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) Z ta Prypecia bedzie pewnie jak z Limanskiem, dosyc duze miasto ale co z tego jak byla tylko jedna mozliwa sciezka do przejscia przez nie. Obym sie mylil. Martwi mnie jeszcze to ze cos jakby za szybko chca ta gre wydac i moze z tego wyjsc jeszcze bardziej zabugowany produkt niz CS, ale chociaz z drugiej strony jakichs wielkich zmian w silniku chyba nie robili wiec ten nieco ponad rok od przemiery CS moze chlopakom z GSC Game World wystarczyc na dopracowanie map i rozgrywki bo silnik gotowy juz wlasciwie maja. Jak myslicie? Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez diggerx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 Rok to i tak dużo. Mają engine i cześć map już zrobionych. Moim zdaniem spokojnie to wystarcza. Co do bugów to bedzie loteria - bo niezależnie od czasu GSC chyba nie lubi optymalizować swojego kody czyt. likwidować różnego rodzaju kwiatków. Poza tym chcą to wydać szybko aby sie w pełni skupić nad robieniem Stalkera 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 21 Sierpnia 2009 GSC ~miesiąc temu wynajęło zewnętrzną firmę, która zajmuje się 'beta-testami' miejmy nadzieję, że takie płatne wyszukiwanie bugów okaże się prawidłowym rozwiązaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 22 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2009 Jak to ktoś na forum Stalkera napisał: Ogólnie rzecz biorąc jestem optymistą i mam nadzieję, że CoP w najgorszym wypadku będzie grą na poziomie CS, chociaż pięknie by było gdyby przewyższał SoC'a, no ale cóż trzeba też być realistą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni Napisano 22 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2009 Ja osobiście uważam że nie ma co za dużo oczekiwać :) lepiej zostać mile zaskoczonym niż oczekiwać nie wiadomo czego. Silnik już trochę czasu ma na karku więc nie spodziewam się jakiś ekstra efektów wsadzanych na siłę by potem gra sypała błędami. Czekam na wersje z 3 epizodami w ładnym opakowaniu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 30 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 30 Sierpnia 2009 http://stalker.gameru.net/gallery/cop-screenshots/0101.jpg http://stalker.gameru.net/gallery/cop-screenshots/0102.jpg 2 nowe screeny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 30 Sierpnia 2009 Zgłoś Napisano 30 Sierpnia 2009 Ciekawe co to za lokacja na 2 screenie. Ktoś wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...