Gość Harry Lloyd Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2010 (edytowane) Ja zupełnie nie widze różnic między F3 a New Vegas w kwestii jakości questów. Ilość owszem, w NV jest ich kilka razy więcej, długość już pomijając. A jak wyglądają? Większość to przecież idź gdzieś, zrób coś, zabij przeciwników po drodze. Co sie zmieniło to że nasze akcje wpływają na reptuacje w danych lokacjach, co tak na dobra sprawę ma marginalne znaczenie, bo nawet jak ktoś któraś z głównych fakcji nas nienawidzi to dostaniemy przebaczenie na pewnym etapie głównego wątku. A sam główny wątek jak dla mnie dużo ciekawszy w F3, bardziej w stylu drugiej części, a tutaj mamy walkę o władzę. Ogólnie New Vegas jest świetną grą, ale te wszystkie babole związane z walką czasami strasznie odbierają przyjemność. Tego w F3 nie było, gre przeszedłem cztery razy spędzając łącznie kilkaset godzin, i czerpałem przyjemność z każdej godziny. A swoją drogą to Fallouta lubie nie za to że jest RPG-em, tylko za to że jest Falloutem. Każda gra w tym świecie by mi pasowała. Nie grałem nigdy w żadnego innego RPG-a, i pewnie nie zagram. Edytowane 14 Listopada 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Ale mnie wciągnęło, łojezu :) 36 godzin przegrane, 23 level, nie wszedłem jeszcze nawet do new vegas, a ciągnie mnie do gry cały czas. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak dobrze się bawiłem przy nowej grze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Ja mam za sobą już 48 godzin (tryb"Trudny"), dopiero 13LV, ale gram z modem, który 1.5x zmniejsza ilość zdobywanego doświadczenia, i nie zdążyłem odkryć jeszcze połowy mapy. Zaglądam za każdą skałę i taktycznie podchodzę do każdej walki odkrywając najbardziej skuteczną broń na danego przeciwnika a przy tym cały czas dbając o amunicję, która powoli zaczyna się kurczyć, poza tym sporo czasu zajmuje zbieranie przedmiotów i ich segregacja pod względem wartości do ciężaru oraz ich przydatności. Reasumując, bawię się tą grą i nie spieszy mi się do odkrywania jak najszybciej każdej lokacji, zresztą niektóre są za trudne dla mojej postaci :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) No nie myślałem że to napiszę ale ... jest lepiej ... dużo lepiej. Z mojego punktu widzenia (zatwardziałego wielbiciela F1i2) F:NV jest prawie dobre. Widać że twórcy się przyłożyli jak i że posłuchali graczy. W porównaniu do F3, wiele usprawnień w mechanice, zadaniach i fabule (grafikę mam gdzieś). Nie rozumiem tylko dlaczego przedmioty nadal nie mają opisów!!! Bez modów się nie obędzie, na szczęście przeniesienie ich jest proste. Podsumowując: jak się kierunek utrzyma to jeszcze jedna lub dwie części i będzie całkiem dobrze ;) Z tą częścią prawie powróciła moja ulubiona kombinacja: That Gun/12.7mm Pistol i Sniper Rifle. W starych to było: 0,223FMJ Pistol + Sniper Rifle/Gauss Rifle Swoją drogą That Gun to ma być 0,223FMJ Pistol, tyle że go trochę zepsuli :( Edytowane 17 Listopada 2010 przez Outlander Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Mam 80h przegrane i jeszcze masę questów, za każdym pagórkiem jest nowa lokacja. Nie znudziło mnie nic a nic. Cały czas mam takie samo parcie na granie w F3NV :) IMHO zdecydowany GOTY dla FNV w tym roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Dokładnie tyle samo h 18 lvl i jeszcze dużo przede mną ale trochę zapał spadł ale jade dalej tym razem w mniejszych porcjach ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Jakie macie mody? Które warte uwagi :D? Ja póki co dałem sobie asekuracyjnie level cap 45, granie po skończeniu MQ, boobleheads i sprint. Macie jeszcze jakieś ciekawe, sprawdzone mody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papillon86 Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Fellout i Nevada Skies Pierwszy zmienia kolory na bardziej realistyczne, drugi dodaje pogodę, lepsze textury chmur, efekty dźwiękowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cahir- Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Co do modów, to używam bądź używałem następujących: Better Game Performance - mod wyrzucający ze świata pewne elementy nie związane z żadnym questem. używałem go jak miałem gf8600 Aimpoint crosshair - po prostu standardowy celownik mnie denerwuje. MTUI - mniejsze czcionki, większe okna handlu i rozmów. I to właściwie wszystko, jak skończe wszystkie questy w grze, odwiedzę wszystkie lokacje i zbiorę wszystkie unikalne bronie to zacznę się bawić z większą ilością modów :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papillon86 Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Tymczasem grupka zapaleńców pracuje nad modem przenoszącym cały świat znany z F1 i F2 na engine FNV. Fallout 2161 mod for Fallout: New Vegas - Mod DB Fallout 2161 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AveVanHell Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Podpowiedzcie : gdzie jest zgubiony pistolet Bractwa Stali ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cahir- Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Pistolet jest w lokacji nazywającej się Scorpion Gulch (wąwóz skorpionów, czy jakoś tak, to jest wolne tłumaczenie z wersji anglojęzycznej którą posiadam) leży na samym środku na skale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Ten projekt 2161 może być ciekawy, tylko czarno to widze w takiej postaci, czyli darmowy mod tworzony przez zapewne skromną grupę ludzi. Mogła by Bethesda wspomóc taki pomysł, i zrobić z tego faktyczny mega DLC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Tymczasem grupka zapaleńców pracuje nad modem przenoszącym cały świat znany z F1 i F2 na engine FNV. Fallout 2161 mod for Fallout: New Vegas - Mod DB Fallout 2161 Nieźle ale ten engine jest za słaby na to...albo wymyślili by jakiś sposób aby grafika była bardziej surowa ? coś w ten deseń. Nie chce F1 i F2 w takim 3D. Edytowane 22 Listopada 2010 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) Chyba ciekawy mod - http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34971 Edytowane 24 Listopada 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Chyba ciekawy mod - Interface Mod - Revelation at Fallout New Vegas Nexus - New Vegas mods and community O, oldschoolowy interface jeszcze jak by opisy itemów dodali byłoby ekstra. Tak czy siak sciągam ;). Thx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 dlaczego zmodyfikowana zwykła snajperka (karbonizowane części) zadaje większe obrażenia niż unikatowa (ta z Pustyni Gobi) , moim zdaniem to głupie, unikaty powinny być lepsze od zwyklaków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Czy to ma jakiekolwiek znaczenie? Prawidłowo użyta snajperka oznacza i tak śmierć na miejscu, więc parę obrażeń w jedną, czy drugą stronę różnicy nie robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Dokładnie, na odległości snajperka to genialna broń. Z bliska też nie jest zła, bo ma świetne criticale, a z perkiem na więcej criticali i czerwonym beretem można mieć od 55 do 100% (!!!) szansy na criticala, zależnie od cechy Luck. Ja sie już przerzuciłem na bronie energetyczne, ale snajperkę będę zawsze nosił do sneak criticali w terenie. Normalnie teraz używam Q-35 (unikat plasma rifle) oraz Laser RCW na trudniejszych wrogów z bliska. Różnego rodzaju granaty też są przydatne. Mam też perka Meltdown, który sporo daje jak wrogowie są w grupach. Niedawno też znalazłem unikatowy shotgun Dinner Bell, ale za wiele sie go nie naużywałem. Może jednak będę, bo broń na prawdę wymiata z bliska. Mam level 25 obecnie, wiec jeszcze tylko trzy perki. Nie ma jednak tak trudnego wyboru, bo wiele perków zostało masakrycznie ograniczonych w porównaniu do F3. Np. Grim Reaper's Sprint odnawiał wszystkie AP, a teraz tylko 20. W zamian wezme tego co po prosztu szybciej regeneruje AP. Wezme chyba jeszcze Jury Rigging, bo bardzo przydatne do naprawy unikatowych broni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 Czy mi sie wydaje czy ruch myszki jest jakis dziwny w tej grze ? Tak jakby kursor plywal ? Sa moze jakies mody poprawiajace tekstury jak w F3 ? Acha warto inwestowac w agility ? Bo w sumie zlozylem postac jak do F2 z maksem charyzmy, inteligencji i sporym agility chcac sie nastwic na rozmowy i strzelanie , ale w sumie przy real timie czy agility cos daje poza punktami do VATS ? Moze lepiej to przerzucic na percepcje i luck ? Zreszta tak w sumie to czy inteligencja jest warta inwestycji ? Bo z tego co mi mignelo w jakiejs recenzji ma ona umiarkowany wplyw na skill pointy co level? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 Czy mi sie wydaje czy ruch myszki jest jakis dziwny w tej grze ? Tak jakby kursor plywal ? Tak się dzieje jak masz mało klatek/s - gra zamiast przycinać, zwalnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 Cechy mają praktycznie takie samo znaczenie jak w F3. Mając inteligencję 1 dalej dialogi będą wyglądać tak samo. Czasami dostajemy dialogowe opcje typu "[intelligence] sddfjaknfandas" itd, tyczy sie to tez pozostałych cech, ale jest to bardzo rzadkie. Z reguły takie opcje dotyczą skilli. Tak samo siła nie wpływa na to jakich broni możemy używać, nie wiem czy to bug czy tak ma być, bo z siłą 6 używałem super sledge który wymaga siły 8. Może obrażenia mniejsze albo coś? Nie wiem, ale chyba nie powinno sie dać. W F2 cechy bardzo wpływały na rozgrywkę. Z niską inteligencją w dialogach był bełkot, a z niską charyzmą nie dało sie praktycznie żadnych speech checków przejsć. Tutaj wystarczy skille wysoko wyciągnąć, i atrybuty można mieć nawet na 1. Wg mnie bardzo przydatna jest percepcja, głównie dla wykrywania wrogów (ED-E tu jest też obowiązkowy w terenie), inteligencja również ma sens, chyba że nie chcemy szybko rozwijać postaci. Siła ma marginalny wpływ na to ile możemy nosić (w F2 były duuużo większe odstępy), a wytrzymałość ma wplyw praktycznie na to ile implantów możemy mieć. Szczęscie ma podobne znaczenie, głównie wpływa na random encountery, na gambling, no i na criticale. Ja wybrałem 1, wolałem zainwestować w reszte. Jak bym robił nową postać to jednak z charyzmą zszedł bym także do 1, i dołożył do reszty. Oczywiście nie warto dawać 10, bo wszystkie cechy można zwiększyć w trakcie gry, czy to perkami, czy to implantami, czy też ubiorem. Kilka informacji o pierwszym dodatku, który na początku będzie tylko na Xboksa. Spare a thought for Fallout: New Vegas' poor courier. Not only does he get shot in the head and buried in a shallow grave at the beginning of the game, but in the forthcoming Dead Money DLC, he's also subjected to more misfortune when he falls victim to a raw deal. Sounds like a job for Arnie to us. Working alongside three fellow wastelanders, your quest involves recovering the fabled treasure of the Sierra Madre Casino, as your life hangs in the balance. Lured to the site where the Sierra Madre Casino's treasure lies deep in a vault down below, your journey begins and the stakes are high. Here are some of the features you can expect to see in Fallout New Vegas' Dead Money DLC, including a newly-raised level cap to 35: Take part in a suspenseful post-apocalyptic casino heist in which you’ll need to work with three companions, each of whom has their own motivation for helping you. Add hours of extended gameplay where you’ll encounter the mysterious Ghost People, pre-war death traps and the holographic security system of the Sierra Madre. Navigate your way through a challenging new storyline, with even tougher choices. New perks, achievements, and a raised level cap to 35! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 Dzieki (jakbym gral wiecej niz 2h w F3 to bym sie nie pytal ;) ) Trzeba bedzie w takim razie kilka rzeczy przemodelowac przy wyjsciu z wiochy. No i moda na wiecej opcji dialogowych na raz musze wgrac bo przy 3 to tragedia. Tak się dzieje jak masz mało klatek/s - gra zamiast przycinać, zwalnia. Fraps twierdzi , ze mam stabilne 60 hmm sprobuje wylaczyc vsynca i zmniejszyc AA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 Czy mi sie wydaje czy ruch myszki jest jakis dziwny w tej grze ? Tak jakby kursor plywal ? Może chodzi ci o akcelerację? czy jak to się tam zwie, to samo było w f3 myszka dziwnie się zachowywała, trzeba było wtedy zrobić coś takiego BAMM! ale co zrobić w przypadku NV to nie wiem, myślałem że ten problem już znikł wraz z nową grą ale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 +18 :shock: :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2010 (edytowane) +18 :shock: obrazek :lol2: no ale jak to tak.... :lol2: Edytowane 26 Listopada 2010 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2010 Mod dodający Barbie do gry - Desert Succubus Seduces New Vegas | FileBlog A tu chyba coś dużo ciekawszego - Wasteland Defense Mod Defends Fallout | FileBlog Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dobrze zrobię jak "oleje" troszkę misje poboczne/zwiedzanie mapy i ostro pociągnę główny wątek? Po prostu chodzi mi o to aby nie ominąć jakiejś misji z głównego wątku bo już tam byłem zwiedzając bez celu mapę. Np. jak w F3 prawie na początku dotarłem do tego miasta na statku, mogłem troszkę z tym poczekać i w efekcie 1 misje mi "wycięło" ale można było do niej wrócić(na zasadzie można ją zrobić i tak, ale nic z niej nie wynika bo już wiedziałem gdzie jest ojciec). Czyli lecieć teraz główny wątek fabularny a później sobie pozwiedzam mapę, czy olać to i bawić się w Kolumba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2010 Nic cie nie ominie zwiedzając mapę. Nawet jak cie jakaś fakcja znienawidzi to na pewnym etapie ci przebaczą, przed wyborem jednej z nich. Główny wątek jest krótki, a przed punktem bez powrotu lepiej sobie nazbierać broni i rozbudować postać, bo jest ciężko. Między początkiem a Vegas jest w sumie tylko jedna lokacja gdzie się coś ruszy do przodu, a tam i tak warto iść zwiedzając. Możesz też zrobić główny wątek do czasu Vegas bo nie trwa to długo, a w momencie gdy masz już wybór fakcji możesz robić wszystko inne. Ja właśnie tak grałem, mając rozbudowaną postać i bronie przeszedłem wszystkie cztery możliwości, a teraz sobie eksploruję dalej. Co do bugów, to irytuje mnie bardzo bug związany z bronią, obojętnie jaką, która często znika z ekranu, lub wędruje ponad naszą głowę itp. To samo było w F3, ale już w pierwszym patchu to naprawili. Tutaj coś im sie nie udało na razie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 (edytowane) Nie wiem czy było, ale wrzucić nie zawadzi :) Fanowski filmik w klimacie Fallouta. http://www.youtube.com/watch?v=zvztobKlEMI&feature=player_embedded#! Edytowane 20 Grudnia 2010 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...