ŻYWIEC Opublikowano 26 Kwietnia 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2003 Na wstępie powiem, że nigdzie tego nie mogłem znaleść na forum . A teraz do rzeczy. Mam WIN XP prof. Z mojego kompa korzysta kilka osób i chciałbym się dowiedzieć jak (krok po kroku) zrobić tak, aby oni nie mogli np. nic instalować na moim kompie oraz nie mogli otwierać niektórych plików ani włączać niektórych programów. Wiem, że to można zrobić gdzieś w panelu starowania, ale nie wiem gdzie ani jak. Może macie jakiegoś linka z poradami? Nie znam się na administrowaniu kontami, więc musicie mi wybaczyć z pozoru błahe pytanie. [/b] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 26 Kwietnia 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2003 na poczatek to panel sterowania --> konta robisz konta z ograniczeniami potem sobie reszte ustawiasz w: start --> uruchom --> gpedit.msc -->ustawienia systemu --> ustawienia zabezpieczen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-lexa Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Zanim nie opanujesz administrowania kontami ,wlacz konto goscia(konto bez hasla ale z restrykcyjnymi ograniczeniami). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŻYWIEC Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Zanim nie opanujesz administrowania kontami ,wlacz konto goscia(konto bez hasla ale z restrykcyjnymi ograniczeniami).Ale konto " gość" mnie nie ratuje, ponieważ nie mogę zablokować dostępu do niektórych plików i programów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...