jay88 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam, planuje zakup urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka laserowa, kserokopiarka, skaner) do biura. Na ten cel mam przeznaczone max 5500 zł. Szukam urządzenia dobrego, ale jednocześnie nie chce zbankrutować na materiałach eksploatacyjnych. Proszę o jakieś propozycje i z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EkspertLexmarka Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2009 Budżet całkiem pokaźny więc polecam Lexmarka X940E. Jest to sieciowe, laserowe, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne. Zapewnia doskonałą jakość druku kolorowego oraz dużą szybkość drukowania bo aż do 40 str./min. w czerni i do 30 str./min. w kolorze. Oferuje także drukowanie w wielu formatach, do A3 włącznie. Pojemne podajniki papieru sprawiają, że praca posuwa się naprzód bez żadnych przestojów. Jest to urządzenie wielofunkcyjne więc jest tu do dyspozycji skaner, kopiarka oraz faks z zaawansowanymi funkcjami. Oprócz tego 1 rok gwarancji typu OnSite (naprawa w miejscu awarii). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...