Xeonik Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 WItam !! mam pytanko!! jak ustawic biosa po wyciagnieciu(przypadkiem) baterii:( !! teraz all jest ustawione na auto i nie dziala komp jak powinien!! podejzewam ze byl podkrecany!! niestety jestem zielony co do biosa nie nie mam zielonego pojecia jak ustawci czy tez moze jakaos odpowiednio i bezpiecznie podkrecic ten sprzet!! Pomozcie plis Config!! PG: ASUS P5Q Pro P45+ich10r, LGA775, fsb 1600 MHz, PROC: Intel Xeon E3110, 3GHz, fsb 1333 MHz, L2 Cache 6mb Ram: Geil Black Dragon PC2 8500 1066MHz 2GB x 2 DC Grafa: ASUS EAH 4870x2/HTDI/2G/A zasilacz: Corsair TX750w CPU fan: HP-120 AICu KARAKORUM p7015 Email: glasen@wp.pl gg: 1237418 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Na ile mhz działają obecnie pamięci? Bo są to 1066mhz więc mogą potrzebować dodatkowego napięcia czy ustawienia timingów. I tak w ogóle to co mam rozumieć pod pojęciem nie działa jak powinien? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borbo Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Jeżeli wszystko jest na auto to powinno działać, napisz coś dokładniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Właśnie nie. Płyty Asusa na ustawieniu ,,Auto,, lubią ustawiać różne głupie napięcia więc lepiej nie zostawiać tego tylko ustawić wszystko tak jak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...