Skocz do zawartości
mod:3d

Czym się na codzień zajmujecie .... ??

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ w wyszukiwarce nie znalazłem podobnego topica postanowiłem o to zapytać bo po prostu mnie to ciekawi i innych userów zapewne podobnie :twisted: ja na codzień jestem uczniem I klasy LO :cry: niestety, ale już za 2 latka na upragnione studia :P ponadto po szkole lubie gdzieś wyskoczyć z qmplami lub qmpelkami :wink: a tak to się jeszcze lubię obijać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grzesio: to moze wybaczmy mod:3d ze zamiescil ten topic bo tamten byl juz dawno wiec duzo sie moglo zmienic wiec proponowalbym abysmy napisali jeszcze raz. A skoro juz mowa o tym czym sie zajmujemy powiedzcie mi jak mozna zaczac prace jako informatyk??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grzesio: to moze wybaczmy mod:3d  ze zamiescil ten topic bo tamten byl juz dawno wiec duzo sie moglo zmienic wiec proponowalbym abysmy napisali jeszcze raz. A skoro juz mowa o tym czym sie zajmujemy powiedzcie mi jak mozna zaczac prace jako informatyk??

Moze by zaczac od studiow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak ale jakich?? Bo na panstwowe nie startuje bo mam za slabe swiadectwo... wiec sie nie dostane... wolalbym jakies prywatne ale rzeby te prywatne mialy jakas renome a nie ze pozniej gdzies pojde i dowiem sie ze "a pan z xxx to dziekujemy"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak ale jakich?? Bo na panstwowe nie startuje bo mam za slabe swiadectwo... wiec sie nie dostane... wolalbym jakies prywatne ale rzeby te prywatne mialy jakas renome a nie ze pozniej gdzies pojde i dowiem sie ze "a pan z xxx to dziekujemy"

No to po frytkach :D

Trzeba sie bylo wczesnie zorientowac :D

Ale jestem mily dzisiaj, co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach