Skocz do zawartości
.PaVLo.

Thief 4

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika


Według jednej z reklam umieszczonych w magazynie EDGE, 11 maja studio Eidos Montreal ujawni swój drugi, tajemniczy projekt. Jakiś czas temu pojawiły się plotki, że najprawdopodobniej będzie to czwarta odsłona świetnej serii Thief. Opublikowane przez kilku użytkowników (forum poświęconemu grze) zeskanowane ogłoszenie wydaje się potwierdzać wcześniejsze tezy, chociaż nie jest jednoznaczne.

Dołączona grafika


Jak widać na załączonym obrazku, ogłoszenie wystosowane przez Eidos Montreal zawiera informację o dacie ujawnienia tajemniczego dzieła. Niestety jego nazwa jest zasłonięta, ale fani mają na ten temat swoje teorie, mniej lub bardziej absurdalne. Oczywiście większość z nich nie ma wątpliwości – chodzi o kolejne przygody charyzmatycznego złodzieja Garretta, który odwiedził nas już trzykrotnie.


Więcej na http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46293

Osobiscie nie moge sie już doczekać, marzy mi się powrót do korzeni ;] Edytowane przez .PaVLo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co z tego wyjdzie. Trylogia przygód Garreta była genialna. Trzecia część gry świetnie dopełniła fabułę.

Zastanawiam się skąd chcą pociągnąć dalej opowieść. Dalsze przygody Garreta trochę nie mają już sensu, musieliby zmienić główną postać (np. na tego dzieciaka z końcówki 3 :)), chyba, że pokazali by co się wydarzyło przed pierwszą częścią, jak Garret się szkolił, pierwsze proroctwo itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy są nowe wieści odnośnie tej produkcji?

 

Aktualnie odświeżam część trzecią z lepszymi teksturami i prezentuje się całkiem przyzwoicie. Odgłosy otoczenia i muzyka - magiczne.

O dziwo w pamięć zapadają pochrząkiwania i ziewanie strażników :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przydałoby się trochę wznowić ten temat, tak więc odkopuję. :)

 

Pojawiły się ostatnio nowe screeny - link do całej galerii.

 

Jak na mój gust, to twórcy chyba nie trafili w epokę - o ile dobrze pamiętam, Garret żył w średniowieczu, a nie jakimś dziwnym połączeniu baroku ze steampunkiem i żołnierzami w zbrojach. No i ten rozkładany łuk... Oby wyszło jak najlepiej i dało się wyczuć ducha poprzednich części, ale niestety jestem dość sceptyczny po tym, co widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po trailerze widać, że chcą pójść bardziej w stronę steampunku(podobnie jak Metal Age). Gdzieś czytałem też, że chcą też zminimalizować elementy nadprzyrodzone zombie etc. co by się zgadzało. Mam tylko nadzieje, że różnorodność na tym nie ucierpi, katakumby z jedynki pamiętam do dziś Dołączona grafika .

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zombie, gigantyczne pająki i inne stwory to było coś co dawało smaczek całej grze, ale jeśli ktoś nie grał we wcześniejsze części to przypominam, że w grze pojawiały się również roboty i inne dziwne wynalazki nie pasujące do epoki średniowiecza, więc to co pokazują na screenach czy trailerach wcale tak daleko nie odbiega od pierwowzoru. Jednak po cichu mam nadzieję, że nie spartaczą tytułu i nie zrobią kolejnego "Asasyna" i znów będzie można zdobywać w wymyślny sposób pochowane kosztowności oraz wszelkiego rodzaju przełączniki do ukrytych pomieszczeń lub skrytek :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PaVLo - tylko, że nawet te roboty swoim topornym wyglądem dobrze wpisały się w klimat tamtejszej epoki. Nie mam nic przeciwko rebootowi, ale nie lubię, jak ktoś zmienia "otoczkę" całej gry.

 

No i rzeczywiście jest obawa o te elementy zręcznościowe - wcześniej nie były one tak ważne. Największą uwagę trzeba było skupić na pozostawaniu w ciemności, rozglądaniu się za kosztownościami i uważaniu, czy przypadkiem nie wejdziemy na jakąś podłogę ze stalowych płyt i to było właśnie fajne. Teraz też mi nie potrzebne jakieś widowiskowe akcje - w końcu prawdziwy złodziej robi wszystko po cichu. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie stwierdzenie, że dzisiaj nie gra się tak, jak 10 lat temu

 

Dokładnie na to samo zdanie zwróciłem uwagę i obawiam się trochę tego że wyjdzie kicha.Niby potwierdził że będzie to skradanka,ale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku (0:40) Garret zrzucił wielką skrzynię i nikt się tym nawet nie zainteresował.

2:25 - a co z warunkiem "do not kill anyone"? (no i te QTE - ...meh...)

 

Przy wytrychach brakuje mi używania kilku ich typów - otwieranie zamka trwało dłużej i poza tym czas się nie zatrzymywał, więc ktoś mógł nas zobaczyć, a tutaj mamy zwykłą minigierkę prawie jak z obliviona.

 

No i graficznie wygląda to słabo. Wiem, że grali na konsoli, ale mam nadzieję, że na pc-cie będzie to wyglądało o wiele, wiele lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2:25 - a co z warunkiem "do not kill anyone"? 

Z informacji, która była niedawno wynika, że to będzie można włączyć/wyłączyć tak jak autozapis, elementy interfejsu itd.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Oq9NMBOu97Q

Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.eurogamer.net/articles/2013-04-03-thief-dev-explains-why-it-ditched-original-garrett-voice-actor

So why did using full performance capture mean Eidos Montreal couldn't use Russell for Garrett?"With the new visual of Garrett we'd created, we found that there was a disconnect that we couldn't ignore between the concepted character and Stephen's voice today," Gallagher explained."And to answer your question directly, the actor playing Garrett needed to be able to perform his own stunts," Verbert said."Garrett's a really athletic guy. We could have pasted Stephen's voice on top of the actions and stunts of someone else, but this wouldn't appear natural. It really wouldn't make any sense to capture the full performance for our other characters, but not for our star."

Bullllszyyyt :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest klimat ale  technologicznie  czegos tej grze brakuje jak na  rok 2014  :(

 

Ponoc gra  dostaje dosc nieskie oceny jak na  oczekiwania fanow .

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Graficznie nie mogło być rewelacji w końcu zrobili ją na Unrealu, ale jeśli będzie klimat, to jakoś przeboleję :> Podobno na konsolach jest niezły dramat, bo PS4 pomimo wersji w FullHD miewa spadki płynności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...