scoobyskub Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2009 (edytowane) Witam Jako że moja karta sypie artami od jakiegoś miesiąca, czy dwóch, to postanowiłem oddać ją na gwarancję, jednak nie mogę znaleźć karty gwarancyjnej. Mam jednak fakturę ze sklepu oraz naklejkę gwarancyjną na karcie graficznej. Czy wystarczy faktura i naklejka gwarancyjna do przyjęcia reklamacji? I druga sprawa - czy w razie przyjęcia reklamacji dostanę nową kartę w cenie starej (7900gs)? pozdrawiam Edytowane 5 Maja 2009 przez scoobyskub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2009 Powinno wystarczyć. Raczej coś o podobnej wydajności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barder90 Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2009 W moim przypadku skan faktury wystarczył i sklep wysłał do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobyskub Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2009 (edytowane) Powinno wystarczyć. Raczej coś o podobnej wydajności. W moim przypadku skan faktury wystarczył i sklep wysłał do serwisu.Dzięki za pomoc. Edytowane 5 Maja 2009 przez scoobyskub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hill70 Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2009 (edytowane) A tak dla ciekawości: dlaczego chcesz oddać "w ramach gwarancji"? Jeżeli od zakupu nie minęło więcej jak 2 lata i kupowałeś jako osoba fizyczna to w lepszej sytuacji jesteś oddając towar i powołując się na "niezgodność towaru z umową". Sprawa jest znacznie prostsza i jest duża szansa, że wymienią Ci kartę na nową "od ręki". Szczegóły w załączniku. ROZNICE__GWAR__NIEZG.doc Gwarancji na towar udziela jego producent, a za niezgodność towaru z umową odpowiada sprzedający i ma na załatwienie sprawy max 14 dni kalendarzowych, a jeżeli uznasz, że uszkodzony towar jest Ci niezbędny natychmiast to nawet nie tyle, sam sobie odpowiedz co jest dla Ciebie lepsze :) Edytowane 5 Maja 2009 przez hill70 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobyskub Opublikowano 6 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2009 Jest taka sprawa. Na fakturze pisze, że kupiłem kartę 7600 GS, a nie 7900 GS, czyli nastąpiła pomyłka sprzedającego. Jak teraz udowodnić, że kupiłem tą 7900 GS? :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 6 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2009 Słuchaj, idź z kartą bez żadnego dowodu zakupu i powiedz, że Ci się zepsuła. Nie masz już żadnego dowodu zakupu, ale na karcie jest naklejka sklepu i nr karty. Przyjąć mogą i nawet nie powinni za bardzo marudzić. Ja w dawnych czasach jak oddawałem 9550 to tylko się zapytali w jakim mniej więcej okresie zakupiłem kartę i zabrali ją od ręki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hill70 Opublikowano 6 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2009 A nr seryjnego na fakturze nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobyskub Opublikowano 6 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2009 Dobra, dzwoniłem i przyjmą z samą fakturą. Teraz trzeba mieć nadzieję, że dadzą nową kartę od razu... Z tego co wiem to 7900 GS już nie produkują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...