BuMeL Opublikowano 5 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2010 Płaci klient, w zależności od reakcji SG na zgłoszenie, nie znam reguły, większość dysków odbiera i365 na swój koszt, który refunduje SG, czasem jednak zdarzało mi się, że musiałem wysyłać na koszt klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shauni Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) A więc tak... 1czerwca wyslalam dysk priorytetem i teraz otrzymalam wiadomosc od Seagaty: Moje dane, jakieś tam cyferki i pod spodem Total Requested Quantity 1 Total Clean Received Quantity 1 Total Expected Not Received Qty 0 Total Discrepant Quantity 0 Total Return Unrepaired Quantity 0 Total OOW Charges 0.00 Dear Sir or Madam, Your RMA (Return Material Authorization) Number is 100******* Your Order Reference Number is 100******* This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgement, please amend your records accordingly. Best regards, Seagate Technology ******** ALWAYS REFERENCE RMA NUMBER ******** when inquiring about or sending in your order. O co w tym chodzi? :D Moglby mi ktos wytlumaczyć, bo nie bardzo łapie... Chyba wszystko ok, tak? Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Shauni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 Kilka-naście postów wyżej były opisywane wiadomości od SG, dostałaś info, że Twój dysk dotarł do punktu zbornego. Prześledź jeszcze raz temat, żeby nie było niedomówień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shauni Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 Oj przepraszam. Czytałam cały temat, ale jakoś mi to umknęło. Godzinkę temu dostałam emaila z wiadomośćią, że dysk został wyslany DHLem. Uf ciekawa jestem co to za dysk będzie... czy model ten sam, czy jakiś inny... i jaka pojemność :] Dziękuję za tutorial!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 Dziękujemy w zielonych, numer konta na PW ;) Dostaniesz ten sam dysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shauni Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2010 Tak się zastanawiam... Właśnie przyszedł mój dysk no i... czy gwarancja nie powinna zostać przedłużona troszkę? :) Chociaż... została przełużona o 9dni hahaha! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2010 Jak w przypadku każdej reklamacji, okres gwarancji został przedłużony o czas przebywania sprzętu w serwisie ... w przypadku SG jeszcze o czas dostawy, czas zgłoszenia, czas montażu i czas radości ze sprawnego dysku ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) A ja mam takie pytanko - mam dysk Seagate Barracuda 7200.11, model ST3320620NS o S/N:5QF5LPA3, z firmware 3.AEG, nalepką Certified Repaired HDD - jak mogę sprawdzić czy do czarnej serii nalezy? Dysk padł w transporcie - chciałem naprawić kompa rodzicom - był zabezpieczony jak trzeba ale od czasu wyjęcia go z torby nie wstał - w biosie go nie widać, nie czuć by pracował. Obchodziłem się z nim jednak delikatnie (zapewne delikatniej niz Poczta Polska) więc nie czuję się tu winny. Jednak obawiam sięczepialstwa ze strony serwisu, zwłaszcza, ze farba w miejscu styku z obudową jest dość mocno wytarta. Czy mogą mnie skasować jesli cośtam sobie wymyślą? Aha - napiszą mi co się dyskowi stało?miło by było wiedzieć co padło. Edytowane 24 Czerwca 2010 przez dr.elich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2010 1. O ile dobrze pamiętam to "czarna seria" obejmowała firmware dysków 500Gb. 2. Jest napisane JAK BYK, że o przyjęciu dysku decyduje Seagate więc tylko oni mogą Ci powiedzieć czy dysk podlega poprawce. 3. Nie napiszą co było przyczyną awarii. Od Autora tematu. Dyski Certified Repaired nie podlegają poprawce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk3l Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) Dokładnie. Mam teraz 7200.11 320gb i on nie podlega odzyskiwaniu: "Data Recovery is not part of the hardware warranty and thus not covered by us. You will have to carry the cost. This drive is not one that was affected by the Firmware issue (in that case you would not get SeaTools errors either)." BTW: strona zwrotów nie działa poprawnie? Od dawna? Na jak dlugo? System użytkownika firmy Seagate natrafił na problemy. Spróbuj ponownie później. Edytowane 9 Lipca 2010 przez majk3l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinpl12 Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Witam w instrukcji jest napisane To tyle. Proszę bardzo dokładnie zapoznać się z procedurami, upewnić się, że zgłaszany dysk na pewno ma uszkodzony firmware i nie robić niczego pochopnie. W razie błędnej diagnozy, koszty odzyskiwania wynoszą 700-1400 EURO ! To chodzi tylko o odzyskiwanie danych w ramach gwarancji czy jeszcze o zwykle wysłanie żeby przysłali mi nowy lub naprawiony dysk bo sie trochę przestraszyłem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Tylko odzysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qki86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2010 a co jeśli kupiłem dysk w sklepie i naklejka łącznie z folią była przecięta a ja idiota wziąłem ten dysk? Czy jeśli np. gwarancji nie uznają przez to że nalepka jest przecieta to czy ponosze jakies koszty? Dysk to awaryjna seria 500gb z uwalonym firmware Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Nawet na to nie spojrza... Ja ostatnio wyslalem im dysk z wylamanym wejsciem SATA ;] Przyslali nowke funke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qki86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Jestem w szoku. Paczka priorytetem pocztą doszła w jeden dzień. Dostałem maile o nr przesyłki kurierskiej zwrotnej. Teraz pytanie bo nigdzie w ich mailach nie widzę czy uznali gwarancję albo słabo patrzę. Czy dowiem sie dopiero jak otrzymam paczkę? Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez Qki86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam, mój dysk tez dotknal problem z firmware, odzyskalem dane w lab w amsterdamie, dysk mam juz w domu, teraz pytanie, czy zgrac sobie teraz dane i wyslac go do warszawy na wymiane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qki86 Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 Ludziska normalnie nie wierze! Oddali mi dysk z gwarancji - inny numer seryjny, naklejka jest z zieloną obwolutką i po kilka dniach pracy pojawił się jeden bad sector w dodatku dysk podczas pracy sam z się wyłacza (znika z systemu win7) O ile dobrze pamietam a nie chce mi sie studiować całęgo tematu od nowa czy ktoś nie pisał że nie naprawiają (nie realizują już gwarancji) na dyskach z zieloną obwolutą? Pilnie potrzebuje odpowiedzi bo mam jeszcze pożyczoną 500tke od kumpla i wysłałbym jeszcze raz na gwarancje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 3 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 Nie realizują poprawki firmware, dyski z zieloną naklejką podlegają normalnej procedurze RMA w całym czasie trwania okresu gwarancyjnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Czy prawdą jest, iż: Seagate zaostrza restrykcje serwisow gwarancyjnych :: ProLine.pl Najlepszy Internetowy Sklep Komputerowy Wrocław ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Nie, to wielka ściema, zobacz TUTAJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floyd Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Witam Mam pytanie odnośnie dysku WD15EADS, w czym problem wysłałem go na gwarancje przysłano mi nowy egzemplarz , w czym problem otóż po zarejestrowaniu go na stronie WD pokazało mi że ma on tylko 120 dni gwarancji, natomiast na starym padniętym dysku zostało mi grubo ponad rok gwarancji, teraz pytanie czy to normalna praktyka firm , dając zamiennik skracają gwarancje ? ps. sorry ze pisze o dysku innej firmy, ale nie chciałem zakładać nowego tematu , pytanie czysto poglądowe Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś ten problem do producenta, nie mogą skrócić gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blantek_hinoburu Opublikowano 6 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2010 (edytowane) Witam Zrobiłem sprawdzenie dysku seagate st3500320as o s/n 9qm1z2z9 firmware sd15 programem hd tune(w załącznikach screen shoty) i moje pytanie brzmi czy na gwarancji mi wymienią/naprawią? sprawdziłem jest na gwarancji do 2013 pozdrawiam Edytowane 6 Listopada 2010 przez blantek_hinoburu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2010 Tak przyjma i nie maja nic do gadania ! Dysk sypie sie na potęge ( według smarta ....) tyle ze nie moge tego powiedziec w 100% bo Seagate ukrył parametr C4 .... i to jest najwieksze świństwo jakie mogł zrobić .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dewastator Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Ja mam pytanie odnośnie odzyskiwania danych. Po rozmowie z tech support otrzymałem numer, lecz daje spotykam schody. Proces rejestracji produktu na i-360 uległ zmianie, no i zostało dodane pole credit card - jest to obowiązkowe pole i nie mogę go pominąć. Jak się z tym uporać ? by odzyskać nieodpłatnie dane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rones Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) Odzyskanie danych, zostało wykonane bez problemu. Edit: Dysk juz w domku, wszystko za free. Nalezy postepowac zgodnie z instrukcja zawarta w pierwszym poscie. Cala procedura trwa do 2-3 tygodni. Edytowane 6 Grudnia 2010 przez rones Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan99 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2011 Witam. Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa. W regulaminie zwrotu napisali, że po utworzeniu RMA mam 30 dni na wysłanie uszkodzonego dysku. Napisali, że za brak zwrotu nakładana jest kara zależna od pojemności dysku. Pytanie brzmi czy kara taka na prawdę może zostać na mnie nałożona, jeśli mój Seagate nie dotrze do nich w tym terminie? Pytanie drugie: czy jeśli nie wyślę dysku stracę tylko aktualny numer RMA czy całkowicie przepadnie gwarancja? Z góry dzięki za informację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fumfel20 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2011 3 tygodnie czekania i końcu doszedł :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5iatka Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2011 no i wczoraj odebrałem ładnie zapakowaną paczkę z 500gb hdd...zobaczymy jak ten egzemplarze się będzie spisywać Faktem jest, że spisali się nieźle ( nie licząc wpadki z dyskami ) :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomis69 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2011 (edytowane) Niestety mam problem ze znalezieniem opcji języka polskiego pod numerem 00-800-4732-4283. Automat pyta się w jakim języku ma być prowadzona rozmowa, ale polskiego tam nie ma. Czy muszę wybrać opcję np. angielskiego i poprosić angielską konsultantkę o polską konsultantkę? Czy dysk 750Gb też podlega bezpłatnemu odzysku danych?? Edytowane 27 Stycznia 2011 przez tomis69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...