Skocz do zawartości
BuMeL

Zepsuł Ci Się Seagate ? Wyślij Do Producenta W 10 Minut !

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem pytam sie pierwszy raz wysylalem dysk na gwarancje . jak im wysle ten dysk jeszcze raz to jest szansa ze dadza nowy bo jak mi znowu to gowno wcisna to nie wiem szkoda mi kasy na wysylanie do nich jak go i tak nie robia etykietke tylko zmienili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam od ok 3 mies. dysk zewnętrzny Seagate FreeAgentGo 2,5. Dziś podłączyłem go do PC, normalnie dział itd, w pewnym momencie pojawił mi się komunikat czy sformatować dysk (Win7) oczywiście kliknąłem anuluj, i się zaczęło, diody z dysku przestały świecić, odłączałem, podłączałem, uruchomiałem ponownie komputer, aktualizacja sterowników, i nic. W tym momencie wygląda to tak: podłączam, dysk się nie świeci ale kręci, po chwili zaczyna świecić ale przestaje się kręcić, zostaje wykryty przez sytem (dzwięk oraz w menadżerze urządzeń) ale nie widać partycji,oczywiście programy od Seagate oraz programy z neta typu MiniTool Partition, widzą dysk ale "UNKNOWN 2.2 TB" na dodatek z innym nr seryjnym (?!) Możliwości formatu oczywiście nie ma.

 

Czy ma ktoś może jakiś pomysł na naprawę bez wysyłki do serwisu? Kod z SeaTools: 9CD398DD jeśli komuś coś podpowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie znalazłem, więc raczej nie ma, ta strona seagate w porównaniu np z dellem to totalna porażka, no ale trudno.

wyślę do serwisu, wypełniłem już formularz, jutro wyślę paczkę, domyślam się że może być normalny blankiet z Poczty Polskiej tak? i jeszcze pytanie odnośnie danych, czy seagate może sprawdzić legalność danych na dysku i w przypadku jakiś zastrzeżeń, zatrzymać dysk, przekazać informację "dalej" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, tylko że ja zgłaszałem jeden i jeden wysłałem, nigdy nie miałem innego dysku seagate, wczoraj jak jeszcze sprawdzałem status na stronie, to był jeden, teraz jak patrze to są dwa z tym samym nr seryjnym, jeden na statusie "anulowane", drugie na "przetwarzane". Może wybrałem zły model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Current Pending Sector zniknął po użyciu funkcji Erease w HD Tune... Tak wiec nadal nadaje sie do zwrotu ? Czytałem cały temat i nie wiem nadal za bardzo co go dyskwalifikuje na serwis. Mozecie mi to objaśnić na przyszłość ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko, co powoduje niestabilność, błędy, brak działania, podejrzane odczyty smart (po wyeliminowaniu taśmy/kontrolera) i wszelkie ryzyko utraty danych.

 

ed. Jeśli w tym przypadku był błąd programowy to daj mu jeszcze trochę czasu.

Edytowane przez BuMeL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może niepotrzebnie robiłem Erease, teraz troszkę się boje ze jak wyśle to wystawia mi rachunek bo w ich mniemaniu dysk może być sprawny... :( Co doradzacie ? Czekać czy wysyłać bo zdążyłem zmienic BIOS z SD15 na SD1A czy jakos tak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seagate znowu skraca okres gwarancji?

Ostatnio natknąłem się na takie info"

 

"2 lipca 2011 r. firma Seagate wprowadziła zmianę okresu obowiązywania gwarancji na dyski sprzedawane za pośrednictwem dystrybutorów z 3 na 2 lata w przypadku następujących modeli:

Barracuda i Barracuda Green 3,5";

Momentus 2,5" (5400 i 7200 obr./min)."

 

Seagate skraca gwarancje na dyski do lat :: ProLine.pl Najlepszy Internetowy Sklep Komputerowy Wrocław

 

Najpierw skrócili z 5 do 3 lat. Potem zaostrzyli warunki gwarancji. Teraz skracają z 3 do 2 lat.

Edytowane przez dobweb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie robię coś źle czy coś się zmieniło? Nie mogę wpisać dwóch dysków aby wysłać je jako jedno zgłoszenie... Kiedyś była tabelka i wpisywałem kilka dysków teraz tylko jeden można? Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie związane pośrednio z tymi reklamacjami: chcę kupić teraz dysk Seagate. Jak wiadomo Seagate od pewnego momentu skrócił gwarancję z 3 lat do dwóch. Czy da się po numerze seryjnym stwierdzić jak długą gwarancją objęty jest dany dysk?

 

Po prostu nie chcę zakupić modelu z 2 letnią gwarancją.

 

.... edyta ...

 

Przeglądnąłem pierwszą stronę i jest tam na jednym slajdzie pokazana data zakończenia gwarancji dla reklamowanego dysku. Czyli powinno się dać to skontrolować.

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to bardzo skomplikowane. Po pierwsze wchodzisz na stronę Seagate i albo szukasz opcji check warranty albo rozpoczynasz zwyczajną procedurę zgłoszenia i kończysz w momencie sprawdzenia gwarancji na dysk Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema, czy jak wymienili mi dysk na nowy tydzien przed koncem gwarancji a po miesiacu zepsul sie znowu to powinni mi przedluzyc gwarancje? Dali mi nowy - znow uszkodzony dysk, ktory padl po miesiacu i nie mam zadnego papiera na to teraz ;/

 

 

 

Edit: mam jednak byla nowa gwarancja na nastepne 2 lata.

Edytowane przez Crash Zero

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to bardzo skomplikowane. Po pierwsze wchodzisz na stronę Seagate i albo szukasz opcji check warranty albo rozpoczynasz zwyczajną procedurę zgłoszenia i kończysz w momencie sprawdzenia gwarancji na dysk Dołączona grafika

 

Jak wyżej widać już na to wpadłem.

 

Zamiast "uderzać w ścianę" wystarczyło ew. potwierdzić że dobrze kombinuję.

 

Znalazłem krótszy sposób. Klikamy:

https://store.seagate.com/webapp/wcs/stores/servlet/SgCheckWarrantyView?storeId=11001&langId=-1&shipToCountry=PL

Tu można sprawdzić status gwarancji. Swoją drogą jestem ciekaw jak to będzie, bo na stronie sklepu był 36 m-cy gw. a na stronie seagate dostaję info że mam gw. tylko do 10 maja 2014r (32,5 miesiąca). Ile WAM wyskoczyło gwarancji od dnia zakupu? Miał ktoś całe 36 m-cy?

 

---------------

 

Sprawdziłem dwa kolejne dyski ... jeden z gw. do marca, drugi do czerwca 2014r (zakupione wczoraj).

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że mój dysk jest uszkodzony. Mam inne pytania :)

 

1. Czy instrukcja na pierwszej stronie jest nadal aktualna?

2. Wysyłka do nich jest na mój koszt , czy ich?

3. Wysyłka od nich do mnie jest na mój czy ich koszt?

4. Czy mam napisać jaki jest problem z dyskiem? Jeśli tak, to w języku polskim czy angielskim? Czy w obydwu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam

Postanowiłem wreszcie się zabrać za swojege Seagate'a, ktory od pół roku tylko leży podłączony do płyty głowniej, nie korzystam z racji dużej ilości badsectorów (model ST3250410AS).

Mam takie pytanie, czy jeśli będę wysyłał dysk to muszę dołączyć "zworke" na piny? Bo obawiam się ze zaginęła, a gdzieś wyczytałem ze nie uznają takiego dysku na wymiane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...