Kafarx Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2011 Witam, a co z dyskami OEM w przypadku gwarancji?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2011 OEM musisz zgłosić do odpowiedniego buildera. Jeśli system Seagate wskazuje, że dysk nie podlega gwarancji to musi zostać zareklamowany wraz z urządzeniem (PC, laptop, multimedia). Jeśli kupiłeś dysk w wersji OEM to pozostaje zgłosić się do sprzedawcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black787 Opublikowano 25 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2011 Czy należy wysłać tylko i wyłącznie sam dysk (bez kabla)? Wiem, że pytanie może wydać się głupie ale przejrzałem cały temat i nie znalazłem odp. Za odp z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hejger Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2011 Czemu mieliby nie przyjąć? Dysk jest na gwarancji, to muszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black787 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 Witam, dostałem potwierdzenie od Segate, że dysk doszedł. Chciałbym jednak zapytać czy dostanę też informację kiedy go wyślą i czy to potwierdzenie przyjęcia jest jednoznaczne z tym, że gwarancja została uwzględniona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacyfist Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2011 To mój pierwszy post więc witam wszystkich. Mam pytanko, padł mi dysk 250GB 7200 z serii 10 bios go nie wykrywa (parę razy udało mu się wstać i nawet uruchomił system ale po paru minutach się wywalał znowu a teraz nawet go nie widzi). talerze się kręcą. Czy dla tej serii mogę go wysłać na bezpłatne odzyskiwanie danych czy z danych muszę zrezygnować i tylko na naprawę mogę liczyć? mam jeszcze 2 tygodnie gwarancji. Może lepiej samemu dać go do odzysku danych gdzieś prywatnie a później ewentualnie próbować na gwarancję wysłać czy bez sensu pomysł? Wiem że sporo pytań ale nie bardzo wiem jak się za niego zabrać żeby odzyskać dane i mieć sprawny dysk. Niby "czarna seria" to 500GB 7200.11 ale kurcze w moim to też chyba wygląda jak firmware? Faktycznie trzeba im teraz wysłać w folii antystatycznej? czytałem cały wątek i podobno na początku się nie rzucali o takie szczegóły, jak to wygląda na ten moment? Proszę o szybką odpowiedź bo gwarancja upływa :rolleyes: Z góry dzięki za informację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2011 Dalej się nie czepiają, instrukcja poprawnego pakowania jest i do dzisiaj nie uległa zmianie. Jest wyraźnie napisane, że TYLKO 7200.11 podlegają poprawce firmware więc czytaj ze zrozumieniem. Jak oddasz prywatnie do odzysku i dysk zostanie otwarty to masz po gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacyfist Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2011 Czyli jednak albo dane i brak dysku albo dysk z gwarancji ale bez danych. Dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFly Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 (edytowane) Czy jeśli mam taki odczyt z hd tune i 1 bad sector to mogę bez obaw go wysłać na gwarancję? Dodam jeszcze że z dysku co parę sekund i podczas kopiowania dysk bardzo głośno brzęczy. Mój dysk to Barracuda 7200.11 Edytowane 24 Listopada 2011 przez MacFly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Sprawdź jeszcze na innej taśmie, jak będą te same objawy to możesz wysłać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFly Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Taśma czyli co nie jestem zbyt obeznany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 (edytowane) Takie długie, wąskie łączące dysk twardy z płytą główną ? Co to płyta chyba wiesz. Edytowane 24 Listopada 2011 przez BuMeL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFly Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 (edytowane) Jest to samo. Mogłeś odrazu mówić że chodzi o kabel serial ATA :P Aha i czy te brzęczenie to też jakaś usterka czy tak ma być? @edit Zna ktoś odpowiedz? Edytowane 25 Listopada 2011 przez MacFly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFly Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 Jeśli zapomniałem podać nr domu w zgłoszeniu to mogę się cofnąć i go dodać czy nie bardzo? I nie mogę wydrukować tej naklejki na paczkę jakiś błąd wyskakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie możesz. Możesz skontaktować się z SG i poprosić o anulowanie zgłoszenia albo wygaśnie ono samo po 30-60 dniach. Po tym możesz zrobić nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFly Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2011 (edytowane) I zauważyłem że nie wybrałem miejsca zwrotu. Zostanie anulowane? @edit A jak bym te zamówienie olał i zrobił następne? Edytowane 26 Listopada 2011 przez MacFly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mjut Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Cześć. Mi dysk przycina w grach, kompa mam od 3 dni - wcześniej(przez 3 miesiące - składany we wrześniu) używał go brat. Wymieniłem w nim grafikę na Radka 6770. Po włączeniu gier zauważyłem, że komputer co jakiś czas przycina na dosłownie chwilkę i wraca do normalności. Sprzęt jest ok, dobrze dobrany, nic sie nie grzeje. Pozostaje dysk. Zrobiłem testy w HD Tune: Czy dysk jest uszkodzony, słać go na gwarancję? Pisali mi, że w lini [07] jest uszkodzenie - to powoduje te przycięcia w grach? Dysk: Seagate Barracuda 500GB SATA3 (ST3500413AS) Edytowane 1 Grudnia 2011 przez Mjut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Dysk wygląda OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mjut Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jednak dysk jest okej. ;) Problem był od strony gry(chciałem sprawdzić nową grafikę i na tę grę trafiło), inne śmigają bez problemu. Czytałem, że dyski od Seagate w tej lini mają takie duże liczby. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmen Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam, mam problem z moim dyskiem Seagate. Już z jakiś miesiąc temu wyskoczyło mi info od windows żeby zrobić kopię zapasową bo jest jakiś błąd z dyskiem. Problem zignorowałem i dalej z niego korzystałem. Wczoraj wyskoczyło to samo info, a dodatkowo zaczął się zacinać system i jakieś trzaski zaczęły dobiegać z dysku. Od razu wyłączyłem i więcej wczoraj nie włączałem. Dzisiaj o dziwo bez problemów chodzi, zrobiłem backup ważnych rzeczy i test smart Nadaje się na gwarancję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2011 I to szybko zgrywaj dane masz nastepne 145 sektorów w kolejce do remapu... i na serwis ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwiazdorek88 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2011 A ja mam taki problem - wysłałem dysk który był na gwarancji - sprawdzałem na stronie było ok 6-7 mies. gwarancji. Dysk dotarł do seagate i dostałem informacje że dysk nie jest objęty gwarancja i na stronie tez już pisze że dysk nie jest objęty gwarancji i produkt został zwrócony. Sprawdzałem to po otrzymaniu emaila od Seagate w którym pisze ze nie uznano mojej gwarancji bo produkt nie jest nią objęty. Pisze że mam odpowiedzieć do 30 dni aby zwrócili mi dysk. Odpisałem do nich że chce poznać koszty tego zwrotu oraz że gdy wysłałem dysk był on na gwarancji i proszę o zwrot mojego dysku. Dziś dostałem informacje, że dysk wysłano ale w zamówieniu pisze inny model niż ten co ja wysłałem i inny numer katalogowy. O co chodzi ? Mam teraz zapłacić za nowy dysk ? Co mam robić jak przyjedzie kurier i każe płacić za nowy dysk ? Nie odebrać paczki ? Teraz zostanę bez dysku starego i jeszcze z problemem pewnie jak nie odbiorę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2011 Nie będziesz musiał za nic płacić, prawdopodobnie wyszedł błąd w systemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomaltus Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 Witam Otóż wysłałem mój dysk zewnętrzny na gwarancje Seagate. Wszystko poszło ok, gwarancja zatwierdzona, dysk ponoć naprawiony i odesłany. Z tym, że dysk wysłałem w obudowie i z zasilaczem do niej, a spowrotem otrzymałem sam dysk już bez obudowy i zasilacza. Do którego działu Seagate napisać, aby wytłumaczyć całą tą sytuację? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 Podaj model dysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomaltus Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 ST1500DL004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2012 Obudowa z zasilaczem nie należała do fabrycznego wyposażenia dysku więc została potraktowana jak opakowanie transportowe: Ty wysłałeś w swoim, oni odesłali w swoim. Możesz się kłócić ale wątpię, żeby ktokolwiek chociaż odpowiedział na Twoje wezwanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobson37 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam, mam problem... Wysłalem 5 dysków, zawinięte w folie bąbelkową (nie miałem akurat antystyatycznej ale nie raz tak wysyłałem) i odrzucili mi dyski na GW z powodu braku tej foli... W ogóle problem był już od początku z UPS. Wysłałem dyski do Warszawy i stamtąd nie było już żadnego info. Dzwoniłem do UPS o co chodzi i powiedzieli, że system miał problem i nie przyjeło dysków ale mimo to wysłali... Oni nic nie pomogą, mam gadać z Seagate... Wysłałem maila i dostałem info po około miesiącu od wysyłki dysków, że zostały one odrzucone z powodu braku foli. Aby je otrzymac muszę ponieść koszta transportu i chyba jakieś operacyjne ale nie wiem nawet ile. Co robić w tym przypadku? Ktoś ma z taką sprawą jakieś doświedczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 Osobiście zawsze staram się pakować w folię antystatyczną, w którą generalnie powinien być zapakowany każdy sprzęt elektroniczny, chociaż nie raz zdarzało mi się bez ale nigdy SG nie odrzucił mi reklamacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobson37 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2012 Szlag by ich trafił.... Musze sam kombinowac kuriera na własny koszt aby odebrał dyski z NL... wychodzi pod 120zł... Nie ma sensu raczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...