werysoft Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 Mam uszkodzony hdd samsung F3 500GB HD502HJ. Usterka kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej. Dysk zakupiony w grudniu 2010, na stronie seagate sprawdziłem po numerze seryjnym, że gwarancja jest do grudnia 2013. Mój problem polega na tym, że nie mam żadnego dowodu zakupu ani karty gwarancyjnej. Czy przyjmą mi dysk do darmowej naprawy gwarancyjnej bez tych dokumentów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoVol Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 Wytłumacz mi jedno dlaczego dysk samsunga sprawdzasz na stronie seagate'a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99tomcat Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 Wytłumacz mi jedno dlaczego dysk samsunga sprawdzasz na stronie seagate'a? bo wykupił dział dysków od samsunga? :lol: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 (edytowane) Bo od grudnia 2011 seagate przejął obsługę gwarancyjną dysków od samsunga. Nie wiedzieliście o tym? Tu macie link: http://telmark.waw.pl/index.php?id=9 Proszę o odpowiedź do postu nr 361. A przynajmniej powiedzcie, czy do dysków seagate trzeba dołączać dowód zakupu lub gwarancję. BuMel - dziękuję, czytałem ale przeoczyłem, bo szukałem infa o samsungu. Edytowane 9 Lutego 2012 przez werysoft 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 Zepsuł Ci Się Seagate ? Wyślij Do Producenta W 10 Minut ! - PurePC.pl - Forum Dyskusyjne - strona 3 Nakłaniam po raz kolejny do czytania tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koffi Opublikowano 9 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2012 Witam Ogólnie super temat bardzo pomocny, ale chciałbym zasięgnąć rady. Posiadam od 2 lat przenośny dysk SAMSUNG 500 GB USB(http://www.dyski.samsung.ohoh.pl/?p=samsung-hxmu050da) i niestety traf chciał, że po podłączeniu do obojętnie jakiego sprzętu nie wykrywa go i nigdzie w systemie nie ma o nim znaku. Po podłączeniu świeci się dioda ale dysk wydaje przez chwilę dziwne pikanie ( nie wiem czy to było przedtem). parę pytań: 1. jest szansa, że na tym dysku coś się uchowało i da się go uratować? 2. jeśli nie, to czy wysyłając go do serwisu, mogę spróbować o darmowe odzyskiwanie danych (jeśli odmówią to trudno ale czy w tym przypadku warto pytać?) 3. jeśli w/w odpowiedzi na nie, to kupiłem ten dysk w Vobisie to lepiej oddać im i niech się martwią, czy wysłać do zachodnich wyjadaczy i mieć wszystko pod kontrolą:) Dzięki za pomoc i sorry jeśli to off-topic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 9 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2012 Jak nie ma na dysku plomb to możesz go spróbować delikatnie rozebrać, bez użycia metalowych narzędzi i podpiąć pod SATA, wyeliminujesz wątpliwości czy to dysk czy kontroler padł. Zapomnij o darmowym odzyskiwaniu na niego. Jak masz możliwość wysyłaj do producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seagate7200 Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 (edytowane) Witam! Ja natomiast jestem nieszczęśliwym posiadaczem Barracudy 7200.10 ;( A mój problem wygląda tak, że dysk mój po rozpoczęciu pracy po jakimś czasie się wiesza... i coś w nim stuka, czy tam przeskakuje... wszystkie dane na dysku są, tylko po prostu nie mogę ich odczytać, znaczy mogę odczytać ale tylko do momentu, aż dysk złapie zwieche .'/ Byłem na stronie producenta... i zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją podaną tutaj na forum. Dostałem numer RMA oraz wiem ,że gwarancję na dysk mam do września 2012, wiec trzeba było by już zacząć działać... Mam tylko jedną niewiadomą!! Co się stanie po wysłaniu dysku? Czy dadzą mi po prostu nowy dysk, czy naprawią ten który mam? Czy stracę dane zapisane na mojej Barracudzie? Czy jednak nie? Polski serwis Seagate to są jakieś ułomy... nic nie wiedzą oprócz tego, że przyjmują dyski i wysyłają je do Holandii... Proszę o pomoc !! Edytowane 11 Marca 2012 przez seagate7200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2012 "Polski Serwis" nie istnieje. Dostaniesz nowy dysk albo inny, przywrócony do obrotu (nikt nie wie co robią z dyskami, Seagate się nie przyznaje). O danych zapomnij. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seagate7200 Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2012 "Polski Serwis" nie istnieje. Dostaniesz nowy dysk albo inny, przywrócony do obrotu (nikt nie wie co robią z dyskami, Seagate się nie przyznaje). O danych zapomnij. to w nawet w ramach gwarancji, nie da rady bym odzyskal dane? cos ktos tu pisal o DATA RECOVERY w ramach gwarancji :( PROSZE POWIEDZ ŻE JESZCZE NIC STRACONEGO :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seagate7200 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) EJ HELP ME KTOŚ!! I JESZCZE raz gwoli wyjaśnienia.... ja nie utraciłem danych!! ja mam chyba raczej problem z głowica czy tam igła ( jak zwał tak zwał ) bo dane normalnie na dysku są i można je odczytać!! oczywiście do czasu aż igła nie zacznie szwankować ;( Edytowane 22 Marca 2012 przez seagate7200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2012 Napisałem już, zapomnij o odzyskaniu danych w SG bo poprawka tyczyła się tylko dysków 7200.11 z błędem firmware, było to omawiane w temacie. Czytać się nie chce to i niedługo negów zarobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamail86 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) EJ HELP ME KTOŚ!! I JESZCZE raz gwoli wyjaśnienia.... ja nie utraciłem danych!! ja mam chyba raczej problem z głowica czy tam igła ( jak zwał tak zwał ) bo dane normalnie na dysku są i można je odczytać!! oczywiście do czasu aż igła nie zacznie szwankować ;( Spróbuj spod slaxa skopiować dane. Mi kiedyś w podobnym przypadku właśnie nim udało się przekopiować dane (tylko pod tym systemem dysk się nie zacinał, ale za to pochrzaniły się polskie znaki w nazwach plików oraz długie ścieżki dostępu bo ten system ma trochę niedorobioną obsługę NTFSa ale może właśnie dzięki temu dysk się nie zacinał ;)). Edytowane 22 Marca 2012 przez kamail86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2012 chyba musze szybko wysylac na gwarancje bo jest do wrzesnia, a niektorzy juz 3 razy wymieniali... http://www.tomshardware.co.uk/forum/252416-14-seagate-barracuda-st31500541as-loud-random-clicking-noise Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jochen Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Dysk wysłany i przyjęty przez firmę Seagate. W opcjach zamówinia pisze "przetwarzane". No właśnie jak długo trwa procedura gwarancji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanderfel Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2012 takie być moze głupie pytanie, natomiast bardzo mnie to meczy. mam zamiar wysłac jutro swój dysk na gwarancje. wydrukowałem ta etykiete na paczke i teraz tak. jak pojde z tym na poczte to od razu pojdzie jako paczka, czy musze dodatkowy blankiet wypełniać ? adres który jest podany to siedziba firmy kurierskiej UPS. Skad bedą wiedzieli co jest w paczce i co mają z nią zrobić ? do czego jest ten numer RMA który jest wydrukowany na kartce ? z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Polecam lekturę : Wzory adresowania listów, paczek i druków pocztowych Return merchandise authorization - Wikipedia, the free encyclopedia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanderfel Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2012 czyli jak dojdzie do UPSu paczka z karteczka na paczce to oni juz beda wiedzieli co z nia dalej robic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grochu96 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ja mam pytanie, wysłałem na poczcie paczkę z tyłu nakleiłem tą naklejkę od seagate z RMA i adresem A z drugiej strony naklejke od poczty? Czy UPS będzie wiedzieć co w tej paczce jest? RMA jest napisane. Wysłałem paczkę 2tyg temu Na poczcie pisze, że paczka doszła. A stan zwrotu sprawdzam i pisze, że nie otrzymali paczki ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grochu96 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Dzisiaj dostałem wiadomość od seagate. Możecie mi powiedzieć co to znaczy 1. Total Requested Quantity : 1 2. Total Clean Received Quantity : 1 3. Total Expected Not Received Qty : 0 4. Total Discrepant Quantity : 0 5. Total Return Unrepaired Quantity : 0 6. Total OOW Charges : 0.00 Dear Sir or Madam, Your RMA (Return Material Authorization) Number is 1005226675. Your Order Reference Number is 1005226675. This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgment, please amend your records accordingly. If your Return Acknowledgment Line 5 shows the Total Return Unrepaired Quantity (RUR) greater than 0, then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid. For a full list of all conditions not covered by warranty, please reference warranty statement supplied with the product and also reference our Seagate Return Policy on our website at www.Seagate.com. Please also reference the Seagate Warranty Void Checklist on our website under Warranty Support and Returns Assistance as a visual aid for items that Seagate will not accept as a justified warranty claim. Please be advised that you must pay all applicable duties and customs charges for shipments to and from Seagate. You may also be required to pay freight costs associated with returning the product(s) to you. If no arrangements have been made 30 days after this notice, you will automatically release ownership of the drives to Seagate [not applicable to AMER (US, Canada and Brazil)] ** ** ** ** ALWAYS REFERENCE RMA NUMBER ** ** ** ** when inquiring about or sending in your order. AMER (US, Canada and Brazil), ASIA PACIFIC Please go to http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us if you have questions about your order. EMEA :EUROPE, MIDDLE EAST, AFRICA Email : euro.customer.support@seagate.com Should you have any questions please contact us with a subject line "Return Unrepaired Inquiry". You can arrange pickup of the drive/s at the following address, please have the courier reference your RMA number and number of units to be picked up. SEAGATE TECHNOLOGY, INT 'L Koolhovenlaan 1 Schiphol-Rijk 1119 NB Netherlands Best Regards, Seagate Technology Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Przyjęty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grochu96 Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 Ja mam pytanie wysłałem do seagate dysk ST3500320AS a oni odsyłają mi ST3500413AS czy to normalne? Wysłałem 7200.11 a odsyłają 7200.12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2012 7200.11 są EOL, zapewne z dobrze znanych powodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenti Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 Witam, Właśnie ma przyjechać do mnie kurier od Seagate (DHL) Czy mam płacić za przesyłkę czy producent pokrywa koszt transportu do mnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Night_Bird Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 Seagate płaci ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenti Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 (edytowane) A jak jest z gwarancja na dysk ? Edytowane 2 Maja 2012 przez zenti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Night_Bird Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 (edytowane) "Mam rozumieć ze ten dysk co dostane to jest w ramach gwarancji i nie muszę go wysyłać jak mi naprawiać stary do Wawy a oni wyślą moj naprawiony? " Eeee, napisz to jeszcze raz po ludzku bo nie mogę rozkminić o co chodzi ;-) Edytowane 2 Maja 2012 przez Night_Bird Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenti Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 (edytowane) Chodzi o to czy dysk który dostane jest np. na 30 dni a potem odsyłam do nich a oni wysyłają mi mój naprawiony dysk.Czy jak dostane ten dysk od nich to jest mój na własność. Edytowane 2 Maja 2012 przez zenti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 Dysk jest na 14 dni, później Seagate wskazuje Ci komu najbliżej musisz go oddać jako dysk zastępczy, w tym czasie Twój powinien już wrócić do domu. Tamta osoba ma go kolejne 14 dni i przekazuje dalej. W ten sposób Seagate rozwiązał problem braku dysku na czas pobytu uszkodzonego w serwisie. Boże, gdzie selekcja naturalna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 Dysk jest na 14 dni, później Seagate wskazuje Ci komu najbliżej musisz go oddać jako dysk zastępczy, w tym czasie Twój powinien już wrócić do domu. Tamta osoba ma go kolejne 14 dni i przekazuje dalej. W ten sposób Seagate rozwiązał problem braku dysku na czas pobytu uszkodzonego w serwisie. Boże, gdzie selekcja naturalna ?? Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...