BuMeL Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2012 .... nie pal tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okar19 Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Witam, Z racji tego ze nie jestem ogarnięty w tego typu sprawach prosze o pomoc , Wczoraj zaczal wariować mi dysk . Ze screenów okazało się że ma bad sektory Ta instrukcja która jest na pierwszej stornie jest troche nie na czasie Pozmieniało się tam troche i chciałbym dowiedzieć się o ten kod seatools zrobiłem 3 testy tym programem i wszystko przeszło pomyslnie , ogolnie nie kumam czy mam zrobic wszystkie czy jeden test czy o co w tym chodzi. byly tez jakieś gotowe kody na tej stronie ale żaden nie odpowiadal za bad ketory , może mam obojetnie jaki wpisać ? np slaba wydajnosc ? i do paczki wrzucić kartke z informacja że dysk ma bad sektory ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenti Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 (edytowane) @BuMeL Mogłeś sobie tego oszczędzić :angry: Edytowane 4 Maja 2012 przez zenti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 (edytowane) i do paczki wrzucić kartke z informacja że dysk ma bad sektory ? Wystarczy samo zgłoszenie, nie wrzucasz nic do paczki. Wiem, że parę rzeczy się pozmieniało, niestety nie mam czasu poprawić poradnika. Ostatni dysk zgłaszałem gdzieś z miesiąc temu i nie przypominam sobie abym musiał wpisywać kod z seatools. @BuMeL Mogłeś sobie tego oszczędzić :angry: Nie, bo o ile zrozumiem dwudziestolatka, który nigdy w życiu nie wysyłał paczki pocztowej (widocznie nie miał takiej potrzeby) to wymiana gwarancyjna urządzenia powinna być jasna dla każdego. Edytowane 4 Maja 2012 przez BuMeL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okar19 Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 niestety teraz trzeba podać ten kod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłaszacie dyski jako gość czy jesteście zarejestrowani ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenti Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Mogę dodać że przyjmują też dyski wysłane w kopercie bąbelkowej(jako list) tylko w środku musi być dobrze zabezpieczony oraz widoczny miejscu napisany nr. RMA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Pod warunkiem, że gdzieś na poczcie przy sortowaniu nie uszkodzą koperty, wtedy może być bieda. Osobiście bym nie ryzykował, szczególnie że małe pudełko waży niewiele więcej niż koperta z wypełniaczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alco81 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2012 Witajcie, czy macie jakieś informacje odnośnie kłopotów z tą usługą? kilkakrotnie już z niej korzystałem z doskonałym rezultatem, lecz ostatnio zdarzyła się bardzo nieprzyjemna przygoda 14 maja wypełniłem formularz na stronie i zamówiłem kuriera 15 maja paczka wysłana została zgodnie z wytycznymi, numer RMA w widocznym miejscu na adres UPS-SCS w Warszawie 16 maja patrząc na dane trackingowe z firmy kurierskiej podpisano odbiór paczki o godzinie 11 w czym zatem problem? mija już ponad tydzień, a na stronie Seagate nadal dyski mają status "oczekuje na zwrot", gdy tymczasem przy poprzednich wymianach najpóźniej trzeciego dnia ten stan się zmieniał spotkał się już ktoś z was z takimi problemami (opóźnieniami)? czy i gdzie można interweniować w tej sprawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2012 Poczytaj kilka postów wyżej, ktoś już pisał że była obsuwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okar19 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 mam pytanie Dla produktów firmy Seagate, należy zwrócić wszystkie akcesoria które były dołączone do produktu.jeżeli nic nie mam tylko sam dysk to nie wymienią mi na nowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 A co dostałeś wraz z dyskiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okar19 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 wiesz ... nie pamiętam ale to raczej było tylko samo opakowanie , nie wiem może 4 śruby ale raczej nic więcej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 No to co niby chcesz dołączać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okar19 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 no wlasnie nie wiem nie chcialbym aby bylo tak że jak nie dam 4 sróbek to mi odesla to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekB Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 Procedura poszła sprawnie. Dysk wysłany 21.05.2012, dziś już wrócił to znaczy 29.05.2012 nowy zapakowany z zieloną obwódką. Zero problemów z przesyłką. Zapakowany w folie antystatyczną. A dysk to był Barracuda 3500413AS i taki sam wrócił seria 7200.12. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alco81 Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 przepraszam, że znowu powracam do mojego problemu poruszonego kilka postów wyżej ale sprawa zaczyna stać na ostrzu noża a po wysłanych dyskach ślad zaginął... jedyne co mam, to informację z trackera firmy kurierskiej, że przesyłkę odebrano (za podpisem) jest to tym bardziej irytujące, że koledzy w postach poniżej piszą o sprawnej realizacji czy jest jakaś możliwość reklamacji tej usługi? co mam w tym przypadku zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 Kontaktować się z supportem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel100 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam, Mam dosyć poważny problem. Wysłałem dysk na gwarancje jakieś 3 tygodnie temu i do tej pory zero odzewu. Co można zrobić? Nie ma supportu w języku polskim a z obcymi nie ciekawie u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2012 Co można zrobić? To samo co chłopaki wyżej i Wszyscy Twoi poprzednicy, czekać albo pisać do supportu. NIKOMU jeszcze dysk nie zginął ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okar19 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2012 witam, wyslalem dysk , sprawdzam teraz stan zamówienia i jest zamkniete czyli o co chodzi ? w fodlerze spam miałem email zatytułowany Seagate RMS Receipt Acknowledgement RMA#: xxxxxxxx nie wiem o co w tym wszystkim chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2012 Było, szukaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okar19 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2012 wpisałem w wyszukiwarce "Seagate RMS Receipt" i pokazało mój post więc nie wiem jak mam tego szukać . jak możesz to powiedz o co w tym chodzi , czy juz wyslane czy jak : / Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desalvo27 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Witam Jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość. Temat początkowo może nie wydawać się powiązany z TOPICIEM, lecz jest :) mam taki oto problem. Posiadam dysk zewnętrzny 3.5 Samsung HD154UI. Wczoraj rano działał on jeszcze normalnie. Następnie po niedługim czasie komputer zaczął widzieć dysk bez możliwości dostępu do niego i rozpoznania nazwy, więc zacząłem odzyskiwać dane co w pewnym stopniu mi się udało. Niestety następnie dysk zaczął wydawać niepokojące odgłosy i po krótkim czasie przestał już być nawet widzialny dla komputera. Problem ten występuje cały czas. Byłem dzisiaj w sklepie komputerowym, zaprezentowałem Panu działanie dysku i stwierdził, że pewnie głowica lub jakaś część w środku uległa uszkodzeniu i dysk nie nadaje się do naprawy (środek jest hermetycznie zamykany). Dysk jest Samsunga, ale Seagate przejęło tą część Samsunga i dlatego piszę w tym topicu. Mam gwarancję na ten dysk i właściwe pytanie zadam poniżej. Pytania mam takie : 1) Czy jest to problem typowo mechaniczny ? 2) Czy istnieje możliwość odzyskania danych we własnym zakresie jeśli jest to problem typowo mechaniczny a nie software'owy(samemu - nie przez specjalistyczną firmę, bo pewnie koszt odzyskania 1TB danych wyniesie ~1000zł - Pan w sklepie komputerowym opisywał jak takie firmy odzyskują dane z dysku) jeżeli naprawdę jest to uszkodzenie wewnętrzne dysku? 3) Czy jeżeli jest to usterka mechaniczna to serwis gwarancyjny Seagate odzyska moje dane w ramach gwarancji ? ( Na czym polega to "firmware" opisywane w tym temacie?). Czy opłaca się wysyłać taki dysk do odzyskania danych? Nie chciałbym ponieść horrendalnych kosztów i zostać z niczym ... 4) Czy jeżeli jest to usterka mechaniczna, wewnątrz dysku to nie ma problemu z gwarancją zwykłą Seagate ? Tzn zgłoszenie, wysyłka do Warszawy i otrzymanie nowego dysku w ramach gwarancji ? Zapoznałem się z tym jak przebiega proces zgłoszenia zwrotu, jednakże jest tam potrzebny "Kod testowy SeaTools", którego nie posiadam gdyż dysk nie jest w ogóle widoczny przez komputer/y. Czy zatem wtedy wklejam jeden z kodów podanych tutaj : Mój odnośnik? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i liczę na pomoc :) Pozdrawiam EDIT : otrzymałem taką odpowiedź od Seagate Thank you for contacting Seagate Technical Support.Unfortunately data is not covered under warranty.Is the drive seen in the BIOS?Is the drive in an enclosure? If yes, please connect the drive directly via. the SATA connection to the motherboard.Please make sure you try different cabled and different power ports.Should this not work you can either RMA the drive, however if you require the data off the drive you will need to contact a certified professional data recovery company.We recommend SRS: https://services.seagate.com/For more information or all other questions you can contact again Seagate technical support. Czy to oznacza definitywnie, że nie odzyskam danych w ramach gwarancji ? Mała uwaga również co do poradnika z pierwszej strony - podany link na który można pisać w celu kontaktu z odzyskaniem danych jest niekatualny. Przychodzi automatyczna odpowiedź, że należy pisać poprzez Seagate lub Seagate Service. Liczę na waszą pomoc Edytowane 28 Czerwca 2012 przez desalvo27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2012 Procedura poprawki firmware dotyczy TYLKO dysków Barracuda 7200.11 produkowanych między wrześniem 2009 a lutym 2010r. Odzyskiwanie danych z dysków Seagate 7200.11 w ramach gwarancji. Zwiększona czcionka i czerwony kolor to nie ozdobnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okar19 Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2012 Mam pytanie , czy gwarancja powinna być odnowiona przy wymianie dysku ? Wadliwy dysk miał do końca tego roku , wysłałem przysłali taki sam model i gwarancja jest również do końca tego roku , czy tak powinno być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2012 Strasznie dziwne pytania zadajecie. Jak po wymianie dostajesz nowy towar to masz nową gwarancję, jak dostajesz ekwiwalent, np. Repaired to gwarancja jest przedłużana o czas pobytu w serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiedzmin_ Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2012 Ze swojej strony mogę potwierdzić, że wymiana jest dość sprawna. Wymieniłem 2x 160GB w dwóch etapach, za każdym razem trwało to ok. 15min na stronie a potem ok. tygodnia wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2012 Samsungi zgłasza się tak samo ? Przy wpisywaniu numeru seryjnego wywala błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolek Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2012 (edytowane) Czy mogę dysk dostarczyć osobiście? Mam do Szyszkowej 35/37 niedaleko, a pocztą niewiadomo kiedy dojdzie. Edytowane 1 Sierpnia 2012 przez Trolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...