Skocz do zawartości
BuMeL

Zepsuł Ci Się Seagate ? Wyślij Do Producenta W 10 Minut !

Rekomendowane odpowiedzi

Dysk wysłałem listem poleconym priorytetowym.

Śledzę przesyłkę za pomocą: http://sledzenie.poczta-polska.pl/ ale coś mi się nie zgadza.

 

 

 

 

Data nadania 2012-08-02

Urząd nadania 03295

Masa (kg) 0.020

Typ przesyłki RPR - List polecony priorytetowy

 

świadczenia:

 

Jeżeli urząd nadania to jest kod pocztowy poczty, w której wysyłałem to się nie zgadza.

Waga powinna wynosić 0.747 a nie 0.020.

Ktoś mi to wyjaśni?

 

Lista zdarzeń przesyłki jest pusta.

Edytowane przez Trolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam dysk Samsunga, ale jak wiadomo teraz Segate zajmuje się gwarancjami

Pytanie moje dotyczy, czy ktoś wysyłał dysk na gwarancję z powodu drgań?

Tzn dysk działa w pełni sprawnie, jednakże powoduje drgania niewiele mniejsze od wibracji w komórce, co powoduje irytujące buczenie obudowy która również wpada w drgania.

Oczywiście dysk przechodzi testy w programie i nie ma żadnych kodów błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da sie jakos monitorowac stan przesylki miedzy ups warszawa a seagate?

 

edit: moje pytanie stad, ze dlugo strasznie to trwa, okazalo sie, ze listonosz nikogo nie zastal (co jest dziwne) zostawil awizo i paczka lezy na poczcie, natomiast ups-scs awiza nie dostali a paczek z poczy nie odbieraja. A ja teraz bede czekal 2 tyg az paczka do mnie wroci lol, smiesza mnie juz takie sytuacje bardziej niz denerwuja.

 

Pozdrawiam wszystkich oczekujacych na sprawne dyski.

Edytowane przez redrim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam dysk Samsunga, ale jak wiadomo teraz Segate zajmuje się gwarancjami

Pytanie moje dotyczy, czy ktoś wysyłał dysk na gwarancję z powodu drgań?

Tzn dysk działa w pełni sprawnie, jednakże powoduje drgania niewiele mniejsze od wibracji w komórce, co powoduje irytujące buczenie obudowy która również wpada w drgania.

Oczywiście dysk przechodzi testy w programie i nie ma żadnych kodów błędów

 

Mam dokładnie taki sam problem z moim Samsungiem, i również przyłączam się do pytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To mój pierwszy post na tym forum więc Witam Wszystkich Serdecznie.

 

Poradnik bardzo się przydał gdyż niestety byłem zmuszony odesłać na reklamacji swój dysk. Procedura bardzo szybka gdyż paczkę wysyłałem w poniedziałek a kurier z dyskiem od producenta przyjechał w piątek czyli wyrobili się w 5 dni. Dysk otrzymałem certyfikowany po naprawie z tą zieloną obwódką. Wstępne testy wypadły pomyślnie teraz gdy czas pozwoli przyjdzie pora na testy gruntowne aby sprawdzić czy jest wszystko ok. Procedura reklamacyjna jest prosta i ogranicza się do podania numeru seryjnego i paru kliknięć. Nie musiałem podawać kodu z programu Seatools. Nawiązując do postu wyżej Jeżeli jest problem z Samsungiem procedura powinna wyglądać podobnie. Gdy dysk wpada w tak duże wibracje porównywalne do wibracji telefonu komórkowego to wstępnie można stawiać na uszkodzenie napędu czyli silniczka. Dla bezpieczeństwa polecam napisać email do supportu i zapytać się czy to podlega reklamacji w celu uniknięcia kosztów związanych z ewentualnym nie uznaniem reklamacji. Gdy natomiast usterka ta podlega reklamacji i jest jeszcze gwarancja śmiało wysyłać i w ciągu paru dni można się cieszyć dyskiem bez wad. Dla porównania napisze że dysk nie powinien buczeć, wpadać w drgania ani w wibracje. U mnie gdy dotykam dysku czy podczas pracy czy spoczynku nie wyczuwam drgań nawet gdy dysk nie jest przykręcony śrubkami. Dlatego radze jak najszybciej zająć się tym problemem.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Wam przy rejestracji RMA, a raczej juz przy wyborze miejsca docelowego wysylki wywala taki blad?

 

Funkcja realizacji zamówienia jest tymczasowo niedostępna. Spróbuj ponownie później.

 

=========================================================================

BEGIN Seagate diagnostic information

=========================================================================

 

ExceptionType: 0

MessageKey: RETURNS_FUNCTIONS_UNAVAILABLE

Message:

SystemMessage:

 

Error Record # : 1

Timestamp : 2012-08-30 00:56:16.005

Error Message : Security alert. Order is for memberId=9414989 but current user=10624970. The orderId set in requestProperties is incorrect, or somehow the active userId has changed. Abort.

ClassName : com.seagate.commerce.returns.util.ReturnOrderHelper

MethodName : getPendingOrder

Exception : None

Internal OrderId: 6509972

 

=========================================================================

END Seagate diagnostic information

=========================================================================

 

?????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość z tu piszących cieszy się z szybkiego rozwiązania sprawy, ja wysłałem dysk 4 września i do tej pory nie dostałem potwierdzenia z firmy Seagate, aczkolwiek paczka została odebrana przez UPS. Ktoś z Was w obecnym okresie wysyłał dysk na wymiane i jest zorientowany ile to trwało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

wysyłasz do Warszawy oni wysyłają do NETHERLANDS a oni potem do ciebie wysyłka od nich trwa trzy dni ale wszystko ładnie pięknie wysyłają wiadomości

na emeila jak podałeś ja wysłałem po trzech dniach odebrali w Warszawie przysłali mi wiadomość że odebrali i po dwóch tygodniach dostałem wiadomość

że dysk został do mnie wysłany I LINK WYSYŁAJĄ DO ŚLEDZENIA KURIERA DHL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wysyłałem 3 dyski i mam wrażenie, że nie bawią sie w dokładne sprawdzanie tylko wymieniają jak leci (oczywiście na dyski Recertified). Wszystkie to były Samsungi made in China (2 x 3.5' i jeden 2.5'). Nie miały badów ani wibracji ale SMART pokazywał sporo błędów pomniejszego kalibru i stwierdziłem, że zaryzykuję.

 

Potwierdzenia mailowe nt statusu wymiany/naprawy dostaje się dość szybko więc mam wrażenie że u kolegi jkaeno coś jest nie tak z tą wymianą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z serwisu co z moim dyskiem. Patrząc na niektóre wpisy na tym forum to już nie wiem co mam myśleć.

 

Thank you for responding to Seagate technical support.

 

 

Your drives have been selected for quality testing.

 

It is likely that the drives on RMA 100******** have been received, but they will not be officially "received" on the order until the drives have completed testing. Once testing is complete, the drives will be received on the order and you will receive an email with the results.

Edytowane przez jkaeno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostałem dysk ale pewnie jest tak jak wyżej napisał Night_Bird

bo dostałem dysk chyba starszy z zielona paskiem na naklejce i mój był 9VT166-302 a teraz dostałem 9VT166-301

 

Po otwarciu dysku dysk brudny od spodu zakurzony elektronika to tak zjechana w miejscu którym wpina się serwis

 

Nigdy wiecej tej firmy żadnego nie kupie i odradzam miałem osiem dysków tej firmy do 160GB i jedna 500GB były ok.

ale potem500gb i dwie szt. 2TB to szmelc !!!

Edytowane przez Gregory79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Poczta dostarczyła mój dysk tydzień temu do UPS -SCS w Warszawie (w poniedziałek 10 września). Do tej pory na stronie Seagate mam status "Oczekujące na zwrot" (nie otzymane przez firmę Seagate). Jestem już trochę zaniepokojony. Zastanawiam się w jaki sposób kontaktować się z nimi. Czy może jeszcze poczekać?

Królestwo za kontakt w języku polskim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie szybkie pytanko nt. zwrotu Seagate. Strasznie to wszystko skomplikowali, w czasie procedury wygenerowało mi kartkę z adresami moim i UPS w Warszawie. Jestem z Warszawy więc bez sensu jest wysyłać dysk pocztą. Można zawieźć HDD na podany adres UPS i oni dalej będą się o niego martwili?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Poczta dostarczyła mój dysk tydzień temu do UPS -SCS w Warszawie (w poniedziałek 10 września). Do tej pory na stronie Seagate mam status "Oczekujące na zwrot" (nie otzymane przez firmę Seagate). Jestem już trochę zaniepokojony. Zastanawiam się w jaki sposób kontaktować się z nimi. Czy może jeszcze poczekać?

Królestwo za kontakt w języku polskim.

 

możesz sprawdzić gdzie jest paczka z dyskiem na stronie poczty jak była źle zapakowana albo normalna paczka mogli nie przyjąć ja wysłałem na warunkach szczególnych dwadzieścia parę zł dałem za wysyłkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz sprawdzić gdzie jest paczka z dyskiem na stronie poczty jak była źle zapakowana albo normalna paczka mogli nie przyjąć ja wysłałem na warunkach szczególnych dwadzieścia parę zł dałem za wysyłkę

 

Sprawdzałem. Tak jak napisałem Poczta dostarczyła dysk 10.09.2012.

 

2012-09-10 13:41 WER Warszawa Doręczenie

Edytowane przez gaus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mój seagate ST31500341AS 1.5TB w hd tune w zakładce health podświetla na żółto 3 linie:

 

Dołączona grafika

 

Hd tune i systemowy scan disk nie wykrywają żadnych bad sektorów. Dysk chciałem sprzedać i teraz nie wiem czy mogę go opisać jako 100% sprawny czy uszkodzony. Nie chcę by kupujący miał potem do mnie jakieś pretensje. Czy wg powyższych danych dysk nadaje się do wysłania na gwarancję?

Edytowane przez shaper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nadaje. W praktyce każdy remapowany sektor to bad a w każdej chwili może być ich więcej i będą widoczne w zwykłym skanowaniu powierzchni dysku.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Edytowane przez jkaeno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do UPS -SCS. Dowiedziałem się tylko tyle, że trzeba kontaktować się poprze stronę www z firmą Seagate. Tak zrobiłem. Wysłałem potwierdzenie nadania i odpowiedzieli, że dysk poddawany jest testom i dopuki się nie zakończą nie zmieni się status realizacji. Dziwne. Testowanie może potrwać nawet 30 dni. Strasznie długo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shaper, sprawdzałeś na stronie Seagate czy napewno nie masz gwary?

 

Moja 500-ka miała 4 lata i zostało jej jeszcze rok gwarancji producenta.

Zawiozłem go w środę do siedziby UPS, w czwartek po południu dostałem wiadomość że drugi dysk został wysłany do mnie DHL-em, a wczoraj kolejna wiadomość że najpóźniej we wtorek powinienem go dostać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do UPS -SCS. Dowiedziałem się tylko tyle, że trzeba kontaktować się poprze stronę www z firmą Seagate. Tak zrobiłem. Wysłałem potwierdzenie nadania i odpowiedzieli, że dysk poddawany jest testom i dopuki się nie zakończą nie zmieni się status realizacji. Dziwne. Testowanie może potrwać nawet 30 dni. Strasznie długo.

 

Witam wszystkich.

Mogę potwierdzić tę sytuację, ponieważ mam podobną. Mój dysk dotarł do W-wy 13 września i obecnie jest poddawany (bliżej nieokreślonym) wewnętrznym procedurom testowym, po zakończeniu których dopiero zmieni się status RMA. Takie zapewnienie otrzymałem podczas chatu z miłą Panią w Seagate. Tak więc cierpliwie czekam...

Tylko nasuwa się pytanie dlaczego niektóre dyski wymieniają praktycznie od ręki, a niektóre "testują" i to tak długo...

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi cierpliwości trochę brakuje. Długo czekałem na dostawę z bublowatego sklepu, a potem okazało się, że dysk nie działa. Ciężkie życie. Powinienem cieszyć się już od miesiąca, a tu tylko niepewność.

A czy użytkownik jkaeno dostał już swój dysk?

Edytowane przez gaus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko nasuwa się pytanie dlaczego niektóre dyski wymieniają praktycznie od ręki, a niektóre "testują" i to tak długo...

Mój HDD blokował kompa przy starcie a po podpięciu na uruchomionym systemie nie był znajdowany. Możliwe że to jest jakimś kryterium czy dysk wymieniają od razu czy czeka na wyrok. W moim przypadku drugi dysk był odesłany w ciągu doby, i w 6 dni miałem go zpowrotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój HDD blokował kompa przy starcie a po podpięciu na uruchomionym systemie nie był znajdowany. Możliwe że to jest jakimś kryterium czy dysk wymieniają od razu czy czeka na wyrok. W moim przypadku drugi dysk był odesłany w ciągu doby, i w 6 dni miałem go zpowrotem.

 

Bardzo możliwe, ja również miałem podobne objawy, więc tu reguła potwierdzałaby się... W każdym razie po dzisiejszym moim e-mailu do Seagate otrzymałem wreszcie potwierdzenie otrzymania przez nich dysku i, o ile dobrze rozumiem, uznania reklamacji ("Total Clean Received Quantity: 1").

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy użytkownik jkaeno dostał już swój dysk?

Jeszcze nie ale dostałem wiadomość, że już jest wysłany. Szkoda tylko, że śledzenie przesyłki nie działa. Po wpisaniu numeru pokazuje się błąd.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Edytowane przez jkaeno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...