jkaeno Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Przed chwilą dostałem dysk. Od momentu wysłania trzy i pół tygodnia. Zaraz będę go sprawdzał. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory79 Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2012 (edytowane) a mi HD Tune Pro po wymianie dysku pokazuje mi to co na zdjęciu wymieniaja na padaki Edytowane 29 Września 2012 przez Gregory79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkaeno Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2012 (edytowane) Nigdy w pełni nie wierzyłem tym odczytom. W tej chwili temperatura mojego dysku to 35 milionów stopni. Prywatne słońce w domu. Szkoda, że takie zimne ;) A tak serio to gdyby faktycznie Twoje odczyty sie zgadzaly to bys pewnie nie był w stanie użyć takiego dysku. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Edytowane 29 Września 2012 przez jkaeno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyquist Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2012 jkaeno, Gregory, a tak z ciekawości - otrzymaliście takie same dyski jak wysłaliście, czy inne? Mnie osobiście trochę wkurzyło, że idzie do mnie wersja z 16MB buforem, gdzie wysłany był z 32MB :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory79 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2012 dostałem inny starszy i przyjarany wyglodowo i na elektronice też to widać że kombinowana ale na razie chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkaeno Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) Ja dostałem Seagate, nówke, wysłałem Samsunga. Techniczne prawie identyczny. Seagate jest odrobinę szybszy. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Edytowane 1 Października 2012 przez jkaeno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyquist Opublikowano 4 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2012 Tradycyjnie, wzorem innych, potwierdzam otrzymanie dysku od Seagate. Dysk ST3500418AS oznaczony "certified repaired", z niewielkimi ryskami na górnej pokrywie, chociaż za to bez śladów wkręcania w obudowę i z bliską zeru wartością uruchomień w SMART, więc trudno wywnioskować, czy po przejściach, czy faktycznie nowy. W każdym razie przetestowany wzdłuż i wszerz na razie działa bezproblemowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory79 Opublikowano 5 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2012 Ja kupiłem Segate żeby przerzucić dane z mojego nowo kupionego WD Black 1TB bo zrobiły się bad sektory i po paru miesiącach walnął segate i nie zdążyłem teraz jak mi wymienili segate oddałem WD na gwarancje bo w lutym się kończy i od oddania minęło równe dwa tygodnie i wymienili mi na nówkę sztukę data produkcji 1 wrzesień 2012r. chyba WD ma lepsze podejście niż segate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MethCat Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Witam! prawie 3 tygodnie temu (24.09)wysłałem 2 dyski w 2 różnych paczkach do seagate i przedwczoraj postanowiłem dowiedzieć się co się z nimi dzieje, ponieważ nie dostałem żadnych informacji o otrzymaniu przez nich dysków, ani nic podobnego. w odpowiedzi otrzymałem: It is likely that the drives on RMA * & * have arrived, but they will not be officially "received" on the order until the drives have completed testing. Once testing is complete, the drives will be received on the order and you will receive an email with the results. To be sure that the drives have arrived, please send us a proof of delivery showing the signature of the agent at the collection point who signed for the package. Nie rozumiem ostatniej linijki, mam kontaktować się z Warszawą o dowód przyjęcia paczki/ nadania jej ? Wie ktoś może ile mniej więcej będę musiał jeszcze czekać na dyski? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkaeno Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2012 Spokojnie czekaj. Ja czekałem około 3 tygodni. Nie słyszałem żeby komukolwiek zginął dysk. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeretyK Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2012 Jak jest z RMA Hitachi ( pod skrzydłami WD) chce kupic HGST Ultrastar A7K2000 1TB ale jest dostępny tylko w jednym sklepie a ewentualne RMA przez sklep trzeba wysyłać do Niemiec. Nie moge doszukać się polskiego przedstawicielstwa Hitachi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaus Opublikowano 14 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2012 Wie ktoś może ile mniej więcej będę musiał jeszcze czekać na dyski? Z góry dziękuję za odpowiedź. Ja im wysyłałem potwierdzenie nadania (zdjęcie), podałem w mailu nr przesyłki i stronę do sprawdzenia statusu paczki. Wysyłałem Pocztą Polską. Podziękowali i napisali, że sprawdzili dokładnie moje RMA i będą testować dysk - maksymalnie 30 dni. I prawie tyle "testy" trwały. Potem w rozmowie telefonicznej podali, że w ciągu dwóch tygodni wyślą dysk. Wysłali po tygodniu. I tak czekam na dostawę dysku, który UPS w Warszawie otrzymało 10 września (34 dni temu). Według mnie mają tam bajzel i nie raz coś im gdzieś zaginie, stąd prośba o przesłanie potwierdzenia wysyłki. Seagate skutecznie zniechęca do siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeretyK Opublikowano 16 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2012 (edytowane) Mam dwa dyski ES.2 250GB które pracowały w RAID0 ale macierz się rozsypała. Jeden dysk ma bad sektory a podczas skanu SeaTools wyskakuje błąd 6C9AC2A4 drugi ma problemy z rozpoznawaniem go w systemie( w jednym skanie miał 1 bad sektor w drugim skanie już nie - HDtune), raz jest wykrywany a raz nie. Wysłać je na gwarancje? Na stronie Seagate są narzędzia do naprawy bad sektorów. Oba dyski w zakładce Healt HDtune maja warning "0A Spin Retry Count 100 100 97 60 warning " a drugi dodatkowo "05 Reallocated Sector Count 100 100 36 6 warning" 0A - wg specyfikacji możliwe problemy z mechaniką dysku 05 oznacza że skończyły się sektory na podmianę dla bad sektorów? czy wystarczy to na uznanie gwarancji? Edytowane 16 Października 2012 przez HeretyK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MethCat Opublikowano 17 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2012 Ja im wysyłałem potwierdzenie nadania (zdjęcie), podałem w mailu nr przesyłki i stronę do sprawdzenia statusu paczki. Wysyłałem Pocztą Polską. Podziękowali i napisali, że sprawdzili dokładnie moje RMA i będą testować dysk - maksymalnie 30 dni. I prawie tyle "testy" trwały. Potem w rozmowie telefonicznej podali, że w ciągu dwóch tygodni wyślą dysk. Wysłali po tygodniu. I tak czekam na dostawę dysku, który UPS w Warszawie otrzymało 10 września (34 dni temu). Według mnie mają tam bajzel i nie raz coś im gdzieś zaginie, stąd prośba o przesłanie potwierdzenia wysyłki. Seagate skutecznie zniechęca do siebie. Jeszcze z ciekawości zapytam- kontaktowałeś się z nimi w języku polskim czy angielskim? Chyba będę musiał również wysłać im to potwierdzenie, bo magiczne 3 tygodnie mijają, a ja już jestem poirytowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaus Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2012 (edytowane) Jeszcze z ciekawości zapytam- kontaktowałeś się z nimi w języku polskim czy angielskim? Chyba będę musiał również wysłać im to potwierdzenie, bo magiczne 3 tygodnie mijają, a ja już jestem poirytowany. Kontaktowałem się po angielsku. Wczoraj po 37-u dniach oczekiwania zawitał kurier z dyskiem. Ja im wysłałem nowy, nie używany, nie działający dysk i nowy otrzymałem. Tyle radości. Mam chyba problem z zasilaniem. Po włączeniu listwy i komputera dysk jest wykrywany bez problemu, jednak po restarcie (bez wyłączania zasilania) BIOS nie wykrywa dysku - przycina się tylko na parę sekund. Dwa stare dyski działają bez problemu. Przeskanował dysk HDD Tune i nic nie wykryło. Załączam SMART, może ktoś oceni co tam jest, bo mi niewiele mówi. Edytowane 18 Października 2012 przez gaus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.g82 Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Witam, jestem tu nowy, więc chciałem się przywitać! Mam pytanie odnośnie wysyłki, rozumiem, że płacę tylko za wysyłkę do UPS w Warszawie? UPS do serwisu już nie? Oprócz kartki z wydruku ze strony seagate jeszcze coś muszę dorzucić (do środka jakaś kartka z opisem? Oprócz blankietu pocztowego. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaus Opublikowano 25 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2012 Witam, jestem tu nowy, więc chciałem się przywitać! Mam pytanie odnośnie wysyłki, rozumiem, że płacę tylko za wysyłkę do UPS w Warszawie? UPS do serwisu już nie? Oprócz kartki z wydruku ze strony seagate jeszcze coś muszę dorzucić (do środka jakaś kartka z opisem? Oprócz blankietu pocztowego. Pozdrawiam Wysłać do Warszawy w paczce z naklejką ze strony Seagate ( musi być nr RMA). Nic więcej nie potrzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.g82 Opublikowano 26 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2012 Wysłać do Warszawy w paczce z naklejką ze strony Seagate ( musi być nr RMA). Nic więcej nie potrzeba. Dzięki za odpowiedź. Wczoraj to samo mi powiedzieli w UPS, bo dzwoniłem. Tak z ciekawości: ile czasu czekaliście na swoje dyski ? Mój od początku wydawał dziwne "cykanie" (Barracuda 320 GB SATA, 7200.10), w końcu po załadowaniu windows, dysk przestał odpowiadać. Po resecie z budy bios po dłuższym zastanowieniu się nie wyświetlił jego, natomiast dysk ciągle mielił. Windows nie widział, PCLinuxOS widział część partycji wraz ze strukturą katalogów, trochę plików, których nie dał rady odczytać aby skopiować. Dysk był oczywiście również spradzony na innym kompie. Na szczęście jest jeszcze na gwarancji. To tyle w sprawie opsiu moich perypetii z seagatem. Pozdrawiam ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qsmier Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 mam dysk Seagate 7200.12 który ma podobne objawy(bios go nie wykrywa) jak z czarna seria 7200.11 czy jak wyśle na odzyskanie danych do Seagate to mi odzyskają dane + wymienią za 0zł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.g82 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 BIOS ogólnie wykrywa, tylko pewnie nie jest w stanie określić jego parametrów. Nikt mi nie odpisał odnośnie czasu realizacji, więc powiem jak u mnie sytuacja się przedstawia: dysk wysłałem pocztą 26.10 (piątek) - paczka priorytet -> 2.11 (piątek) dostałem mejla od seagate, że dysk jest w Holandii i zostanie wymieniony w ramach gwarancji -> 6.11 (wtorek) dostałem kolejnego mejla od seagate, że paczka z nowym dyskiem została wysłana przez DHL. Wg mejla, mam dostać ST320DM000. qsmier, nie chcę wprowadzać Ciebie w błąd, ale chyba gdzieś przeczytałem, że dyski 7200.11 objęte są również gwarancją odzysku danych. Przypadkiem natrafiłem na taką informację, ale tak jak napisałem, nie jestem w 100% pewien, czy dobrze to przeczytałem. Jeżeli znajdę link do tego newsa, to wkleję go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qsmier Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 a jak można sprawdzić czy to padło oprogramowanie(firmware)? czy coś innego, bo boje się że jak wyśle na odzysk danych to mi przyjdzie faktura $$$, mam możliwość podłaczenie go do terminala USB. i czy ktoś jeszcze może wyczytał gdzieś ze 7200.12 też jest objęte gwarancją odzysku danych? przeszukałem sieć i nic na ten temat nie mogę znaleść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMeX_EX Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) Wysłałem 2 tyg. temu dysk bo nie można było utworzyć partycji NTFS(była RAW). Dzisiaj dostałem ten sam model tylko z innym numerem seryjnym. Piszę na nim certyfikowany naprawiony hdd. Ma przepracowane 0 godzin. Na stronie Seagate w statusie zamówienia jest zamknięte. To oznacza że zamiast tamtego dostałem ten już na zawsze czy jak? EDIT: Czytając ten temat dogłębnie dowiedziałem się że ten dostałem już na zawsze. Edytowane 8 Listopada 2012 przez DaMeX_EX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.g82 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2012 Nie zauważyłem, że to był stary wpis, przepraszam. Mimo to podam link: http://www.idg.pl/news/334125/bezplatne.odzyskiwanie.danych.dla.wadliwych.dyskow.seagatea.html Dzisiaj przyszedł do mnie dysk, tak samo jak u DaMeX-a "Certified Repaired HDD". Sprawdziłem gwarancję - dysk jest nią objęty do 4 lutego przyszłego roku. Jeżeli chodzi o odzyskiwanie danych, to znalazłem pewien wpis na forum, być może komuś przyda się: http://www.hddrecovery.pl/forum/showthread.php?t=8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qsmier Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 wysłałem zapytanie do seagate czy ten model ma gwarancje odzysku dane i odpisali: "..odzyskanie danych nie jest częścią gwarancji, mamy serwis który odzyska dane ale musisz zapłacić za to.." więc pozostaje mi się pożegnać z moim danymi:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dannyr Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam, Mam przede wszystkim pytanie o czas realizacji i koszt wysyłki dysku,z opcją odzyskiwania danych. Czarna seria-7200.11, ponieważ widzę różne opinie od 7-30dni oraz, że wysyłka do Holandi za ok.50zł lub za free całość. Więc jak to jest? Dodam, ze obecny dysk to już reklamowany "Certified Reaired"7200.11 (przez sklep,bez odzysku danych). Zastanaiwam sie czy wysyłać do WWy na wymianę (brak odzysku ale szybciej) czy jednak z odzyskiem do amsterdamu? Może przed wysyłką sam odzykam dane.. Reasumując potrzebuję info o czasie realizacji i kosztach (opcja z odzyskiwaniem danych). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dannyr Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam ponownie, Post napisany przeze mnie wczoraj jest nieaktualny i niech tak zostanie!:) Dysk jest sprawny, zresztą jak cały komputer. Moja pomyłka wynikała z błędnego doprowadzenia zasilania do PC, czyli jego braku:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek9027 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) RECEIPT ACKNOWLEDGMENT Date: 27-DEC-2012 SEAGATE TECHNOLOGY, INT'L Koolhovenlaan 1 Schiphol-Rijk, Nederland 1119 NBRMA Number: 1006210930 Issue Date: 12-DEC-2012 Order Reference Number: 1006210930 Bill: RM23451579 Ship: RM23451578 Cezary Jastrzebski Wesola 5 Drwecz, mazowieckie Poland 07-411 Cezary Jastrzebski Wesola 5 Drwecz, mazowieckie Poland 07-411 Emailed to: cezary.jastrzebski@o2.pl Currency Displayed is USD Line/ Seq Seagate PN/ Customer PN PN Description/ Cust Line Ref # Issue Date/ Receipt Date Req Qty/ Rcv Qty # Exp Not Rcv Qty/ OOW Charges 1 9BX154-303 ST3500320AS 12-DEC-2012 1 1 1 1 No receipts 0 0.00 0 Serial No Expected Not Received: 5QM2V0XA 2 9BX154-303 ST3500320AS 12-DEC-2012 0 0 2 DISCREPANT RECEIPT 27-DEC-2012 1 0.00 0 Serial No Received: 5QM2VQXA 1. Total Requested Quantity : 1 2. Total Clean Received Quantity : 0 3. Total Expected Not Received Qty : 1 4. Total Discrepant Quantity : 1 5. Total Return Unrepaired Quantity : 0 6. Total OOW Charges : 0.00 Dear Sir or Madam, Your RMA (Return Material Authorization) Number is 1006210930. Your Order Reference Number is 1006210930. This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgment, please amend your records accordingly. If your Return Acknowledgment Line 5 shows the Total Return Unrepaired Quantity (RUR) greater than 0, then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid. For a full list of all conditions not covered by warranty, please reference warranty statement supplied with the product and also reference our Seagate Return Policy on our website at www.Seagate.com. Please also reference the Seagate Warranty Void Checklist on our website under Warranty Support and Returns Assistance as a visual aid for items that Seagate will not accept as a justified warranty claim. Please be advised that you must pay all applicable duties and customs charges for shipments to and from Seagate. You may also be required to pay freight costs associated with returning the product(s) to you. If no arrangements have been made 30 days after this notice, you will automatically release ownership of the drives to Seagate [not applicable to AMER (US, Canada and Brazil)]** ** ** ** ALWAYS REFERENCE RMA NUMBER ** ** ** ** when inquiring about or sending in your order. AMER (US, Canada and Brazil), ASIA PACIFIC Please go to http://www.seagate.c...bout/contact_us if you have questions about your order. EMEA :EUROPE, MIDDLE EAST, AFRICA Email : euro.customer.support@seagate.com Should you have any questions please contact us with a subject line "Return Unrepaired Inquiry". You can arrange pickup of the drive/s at the following address, please have the courier reference your RMA number and number of units to be picked up. SEAGATE TECHNOLOGY, INT 'L Koolhovenlaan 1 Schiphol-Rijk 1119 NB Netherlands Best Regards, Seagate Technology możecie mi to przetłumaczyć na nasz ojczysty? moge to przesłać komuś na poczte żeby e-mail był ładniej napisany bo tu się "rozwala" Edytowane 27 Grudnia 2012 przez czarek9027 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 http://pastebin.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapitanhack Opublikowano 30 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2012 Zaczęły mi się sypać dwa seagaty i mam kilka pytań. Czy do wysyłki producentowi potrzebny jest dowód zakupu? Czy jeżeli na stronie pisze że mój dysk jest jeszcze objęty gwarancją, a gwarancja ze sklepu mi się już skończyła to czy przyjmą reklamację? No i czy w ogóle taki dysk się nadaje do reklamacji: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 31 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2012 (edytowane) Skoro producent pisze że masz gwarancje to chyba jest ważniejszy od sklepu? Przecież gwarancji nie realizujesz przez sklep tylko bezpośrednio u producenta. Dowód zakupu nie. Tylko data zakupu jak dobrze pamiętam jest potrzebna do zarejestrowania dysku na stronie. Jak na ponad 16tys godzin pracy nie jest źle, 7 reloków to nie wiele. Gorzej jeśli degradacja szybko postępuje. Spin Retry, albo problem z zasilaniem (brak styku kabel) albo coś z mechaniką. Po upewnieniu/zmianie kabla nie będzie rosło to jeszcze OK. Jak rośnie to jw na gwarancje. Edytowane 31 Grudnia 2012 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...