..:::SiekieR:::.. Opublikowano 31 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2012 A jesli mam calibration retry count na poziomie 86 i wzroslo od kilku miesiecy wstecz o jakies 20 to wysylac? Dysk przenosny 2.5 cala samsung s2. Gwarancja niedlugo sie konczy, wiec to ostatnia szansa. Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapitanhack Opublikowano 1 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2013 Skoro producent pisze że masz gwarancje to chyba jest ważniejszy od sklepu? Przecież gwarancji nie realizujesz przez sklep tylko bezpośrednio u producenta. Dowód zakupu nie. Tylko data zakupu jak dobrze pamiętam jest potrzebna do zarejestrowania dysku na stronie. Jak na ponad 16tys godzin pracy nie jest źle, 7 reloków to nie wiele. Gorzej jeśli degradacja szybko postępuje. Spin Retry, albo problem z zasilaniem (brak styku kabel) albo coś z mechaniką. Po upewnieniu/zmianie kabla nie będzie rosło to jeszcze OK. Jak rośnie to jw na gwarancje. Właśnie nie pamiętam kiedy dysk został zakupiony, bo gdzieś mi wcięło fakturę. Co do dysku ze screena - zmieniałem kable i nic się nie zmieniało. Trudno powiedzieć czy te uszkodzenia postępują czy nie, w ciągu ostatnich kilkunastu dni nic się z nim nie działo. To w ogóle jest ta słynna barracuda 7200.11 z wadliwym firmware i chciałbym by ją wysłać razem z drugim dyskiem, na którym mi najbardziej zależy. Tylko zastanawiam się, czy jeśli okazało by się, że jednego dysku nie przyjmą na gwarancję to czy mi go od razu odeślą i każą pokryć koszty czy może zajmą się obydwoma dyskami na raz i później odeślą dyski razem (jeden naprawiony a drugi nie)? Jeszcze wkleję screeny tego seagata na którym mi najbardziej zależy: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 1 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2013 Czy ktoś się orientuje jaka seria dysków Seagate objęta jest odzyskiwaniem danych w ramach gwarancji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qhash Opublikowano 1 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2013 (edytowane) Ja niestety nie. Mam z kolei inny problem z gwarancją seagate. Mam SV35, potwierdzony, ze na gwarancji, zgłoszony na stronie http://www.seagate.c...d-replacements/ potwierdzony do odbioru, 0$, dostałem nawet etykietę UPC z adresem UPC w Wawie i moim do odbioru, dysk leży zapakowany ale od 2 tygodni nikt się po niego nie zjawił. Nie ma żadnego numeru listu przewozowego ani kodu kreskowego na etykiecie. Co powinienem zrobić w tej sytuacji ? Edytowane 1 Stycznia 2013 przez qhash Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2013 Odzysk danych tylko z serii 11 przy uszkodzonym oprogramowaniu. No do seria DM to taka sama kupa co 12 tka... 4k godzin i po dysku.. Jeszcze się nie nauczyli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fraor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2013 Witam, zgłosiłem dysk na gwarancji poprzez ich www, teraz chcę nadał przesyłkę kurierowi poprzez SendIt ale tam wymagane jest aby podać dane (Imię i Nazwisko, oraz nr. tel.) Odbiorcy. Jak ten problem rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zalmoksis Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 Jak wygląda aktualny stosunek Seagate do pakowania dysku w paczce? Na stronie (http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/packing-and-shipping-instructions/#1) piszą coś o jakichś gumach piankowych i żeby nie pakować w folię bąbelkową, co mnie nieco martwi. Jak wysyłaliście dyski, które wam przyjęli? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 W opakowaniu antystatycznym (oryginalne torby foliowe lub pudełko ESD). Wyłącznie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zalmoksis Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 W opakowaniu antystatycznym (oryginalne torby foliowe lub pudełko ESD). Wyłącznie! Że w folii antystatycznej to jasne, pytanie brzmi, co dalej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellos Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 Witam, i mnie dopadło. Mam dwa dyski Seagate Barracuda 7200.11 500GB z wadliwej serii ST3500320AS. Jakiś czas temu (a raczej kilka miesięcy temu) padł mi jeden z nich (bios go nie widzi), drugi działa. Nie przejmowałem się jednak zbytnio bo miejsca w kompie dużo. I czekałem aż się zbiorę i wyślę go na odzyskanie danych i coś z nim wreszcie poczne. Od początku na dyskach nie znajdowały się inne dane niż tylko fotografie. Na pierwszym (który działa) zdjęcia oryginalne na drugim (który padł) obrobione dla klientów. Dyski nie chodziły na co dzień, tylko podłączałem je na czas kiedy wykonywałem zlecenia. Niedawno zabrałem się do pożądków w kompie i zrobiłem sobie backup z tego 1 dysku (sprawnego - Oryginal) na inny dysk z myślą iż przełożę elektronikę do uszkodzonego dysku (bo czułem iż talerze chodzą) mając nadzieję, że to właśnie elektronika. Coś mnie jednak tchnęło i zacząłem szukać informacji przed rozkręceniem co może być jeszcze nie tak i czy może posiadam jeszcze na nie gwarancje producenta. I proszę, trafiam na trop iż posiadam dyski z wadliwej serii wypuszczonej przez producenta, a co lepsza zostały mi jeszcze 3 msc do końca gwarancji. Trafiając na tą stronę zacząłem mieć nadzieję, że może uda się odzyskać dane i to być może bezpłatnie, a do tego może otrzymam nowe dyski. Zacząłem więc działać, za radą BuMeL'a przed złożeniem zlecenia najpierw napisałem do supportu o odzyskanie danych oraz jednocześnie opisując iż posiadam 2 działający dysk z tej samej serii pytając czy podlegał by również gwarancji na wymianę na inną serię. Opisałem iż ten drugi działąjący dysk potrafi czasami nieźle przyżęzić i zdaża się, że czasem trzeba chwilę poczekać na dostęp do danych. Mail wyszedł dosłownie 20 min przed napisaniem tego postu (18:40) i pisząc go właśnie otrzymałem odpowiedź. Dear Seagate Customer, Unfortunately, Seagate is no longer accepting support requests from direct emails. Please submit your support request at the website listed below and we will be happy to assist you. If you currently have an ongoing email support case with Seagate Technical Support, please refer back to the first reply sent to you by Seagate and use the REPLY feature in your email client to respond. Otherwise, our email system will generate this auto-response. Seagate contact sites: Americas http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/ Europe, Middle East & Africa http://www.seagate.com/www/en-gb/about/contact_us/ Asia Pacific http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/contact-techsupport-apac Data Recovery: Do-It-Yourself Software Support http://support2.seagate.com/srsdiysupport Seagate Recovery Services http://services.seagate.com/ Useful options for online support include our Knowledge Base, Seagate Community Forum and How To Use support section. Knowledge Base http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/news.jsp?NewLang=en Forum http://forums.seagate.com/ How To Use http://www.seagate.com/www/en-us/support/howto/ Thank you for choosing Seagate. Dear Seagate Customer, Unfortunately, Seagate is no longer accepting support requests from direct emails. Please submit your support request at the website listed below and we will be happy to assist you. If you currently have an ongoing email support case with Seagate Technical Support, please refer back to the first reply sent to you by Seagate and use the REPLY feature in your email client to respond. Otherwise, our email system will generate this auto-response. Seagate contact sites: Americas http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/ Europe, Middle East & Africa http://www.seagate.com/www/en-gb/about/contact_us/ Asia Pacific http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/contact-techsupport-apac Data Recovery: Do-It-Yourself Software Support http://support2.seagate.com/srsdiysupport Seagate Recovery Services http://services.seagate.com/ Useful options for online support include our Knowledge Base, Seagate Community Forum and How To Use support section. Knowledge Base http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/news.jsp?NewLang=en Forum http://forums.seagate.com/ How To Use http://www.seagate.com/www/en-us/support/howto/ Thank you for choosing Seagate. Przechodzę więc do dalszego działania wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie. Mając dalej nadzieję, że coś wskuram. W każdym bądź razie chciałbym podziękować założycielowie tego posta BuMeL'owi bo naprawdę jest bardzo pomocny, a więc serdeczne dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellos Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Uff, przebrnąłem jakoś przez kontakt z Suportem i dziś dopiero dostałem Case number. Złożyłem wniosek i czekam teraz na informację czy wyślą kuriera, czy będę musiał sam wysłać dyski. Jednak wyglądało to trochę inaczej niż w tutorialu, jednak bez niego nie dał bym rady. Dzięki BuMeL !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slepotka Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) Przyjeli na gwarancje dysk włożony w blister, owinięty dużą ilością folii bombelkowej, aby nie latał. Całość zapakowałem do mocnego pudełka. Edytowane 27 Marca 2013 przez Slepotka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axcel Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Witam Czy strona serwisu względem screenów z 1 psota uległa zmianie? Jej design. Udało mi sie jednak znaleźć mniej więcej to co było opisane w 1 poscie i jedyne info na temat dysku z mojego netbooka jakie dostałem to: Składnik Określony przez Ciebie produkt został sprzedany jako składnik systemu. W celu obsługi skontaktuj się z miejscem zakupu. Seagate sprzedaje wiele dysków bezpośrednim klientom OEM (producentom oryginalnego sprzętu). Takie produkty są zazwyczaj skonfigurowane tylko dla klientów OEM jako składniki ich systemów. W celu uzyskania obsługi gwarancyjnej tych dysków musisz skontaktować się z miejscem zakupu. W przypadku zakupienia urządzenia bezpośrednio od Seagate wróć na poprzednią stronę i sprawdź swój numer klienta w Seagate, ponieważ wpisany przez Ciebie numer klienta ( ) jest niezgodny z naszą dokumentacją. Czyli seagate umywa sie od odpowiedzialnosci za dysk? W sklepie, gdzie kupilem netbooka już nie mam gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudy 102 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam Właśnie wysłałem mojego Seagate'a, ale tę etykietę na paczkę (wydrukowanej ze strony seagate) musiałem nakleić z jednej strony paczki,a zdrugiej druk pocztowy, bo mi inaczej nie chcieli przyjąć na poczcie. Będzie ok? Edytowane 12 Kwietnia 2013 przez rudy 102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellos Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Chciałbym poinformować, że otrzymałem dysk spowrotem i odzyskali mi 500GB danych w takim pożądeczku jaki miałem w koszcie faktury 0 zł. Po prostu jestem szęśliwy i nie wiem jak mam dziękować BuMeL'owi za ten post. Bo gdybm na niego nie trafił, to już bym się pożegnał z nimi. A tak to człowiek zrobił dobry uczynek z tego tematu i dobrze słóży ludziskom. Nie mówiąc o zaoszczędzeniu kilkuset złotych jeśli komuś naprawdę zależy. Pamiętajcie jednak, że po zwrocie przegrać ważne dane na inny dysk bo nie wiadomo jak długo pociągnie po takim recovery. Pozdrawiam i życzę wszystkim pozytywnego zgłaszania i rozpatrzenia reklamacji. Dzięki BuMeL. !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) @ Axcel - niestety ale dyski jakie są montowane np w laptopach, czy stacjonarnych od dużych firm (np. HP, DELL) muszą być zgłaszane do miejsca gdzie nabyłeś komputer. Seagate nie przyjmie takiego dysku wyjętego z kompa. Jeśli gwarancja się skończyła to mogiła, nic nie zrobisz. Kup nowy dysk, stary można opchnąć na części na allegro. @ rudy 102 - bez problemu @ Mellos, z łaski swojej sprawdzaj pisownię przed wysłaniem postów, bo Twoje błędy w postach aż wydłubują oczy. Update: Dwa dyski wysłałem na gwarancji jakos przed tuz przed albo podczas długiego weekendu majowego - dzisaj odebrałem - szybko poszło ;) Taka ciekawostka - dysk z serii NS jest w clam shellu i wiekszym opakowanjiu niz dyski z serii AS, ktory byl tylko w folii. Obydwa jednakze zapakowane w karton z pianka. Edytowane 8 Maja 2013 przez _KaszpiR_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3mek Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) Wysłałem dysk na gwarancję, który miał taki SMART: Zrobiłem jeszcze przed wysłaniem test "Long Generic" programem Seatools, który zakończył się błędem. Nie było żadnych wątpliwości już przed wysłaniem dysku. Po tygodniu przyszedł do mnie dysk "recertified". Skopiowałem na niego pare GB danych i SMART wygląda już tak: Niestety, Long Generic przechodzi pozytywnie. Odczytu z HDTune nie uznają, tak zostałem poinformowany w mailu. Na pewno jest to ostatni Seagate jakiego kupiłem, teraz tylko pytanie co mam zrobić w tej sytuacji? Czekać aż pogorszą sie parametry SMART i nie przejdzie testów w Seatools czy jest jakaś inna opcja? Z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 11 Października 2013 przez prz3mek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2013 Uff, przebrnąłem jakoś przez kontakt z Suportem i dziś dopiero dostałem Case number. Złożyłem wniosek i czekam teraz na informację czy wyślą kuriera, czy będę musiał sam wysłać dyski. Jednak wyglądało to trochę inaczej niż w tutorialu, jednak bez niego nie dał bym rady. Dzięki BuMeL !!! Nie myślcie sobie, że nie zaglądam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan997 Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2014 MI też się zepsuł przenośny dysk seagate 1TB expansion, wogole nie rusza przy podłączeniu słychać taki dziwny dźwięk i koniec, niechce utracić danych ktore sie na nim znajduja, dzwoniłem na ta infolinie co jest w pierwszym poście ale nie umiem dobrze rozmawiać po angielsku jakos udalo mi sie zapytac czy jest konsultant mowiacy po polsku ale odpowiedz była że niestety nie ma takich. Co zrobic dysk jest wciaz na gwarancji ale jak go tam wysle do przysla mi nowy? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IreuN Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Witajcie, posiadam dysk ST3000DM001, wszystko z nim gra, działa, tylko patrząc na HD Tune widzę takie coś: To co martwi mnie najbardziej to "End to End error", ponoć to błąd krytyczny i każde jego pogorszenie oznacza wadliwy dysk. Problem w tym, że SeaTools nie wykrywa kompletnie nic, w żadnym z testów. Tak więc skleiłem maila do supportu w którym opisałem sytuację i taką odpowiedź otrzymałem: Thank you for contacting Seagate.I understand that your internal drive is getting a S.M.A.R.T error "Count of parity errors which occur during data transfer from Flash controller to System". I can understand how this is of a concern to you.I also understand that the S.M.A.R.T test for Seatools is also not working, have you tried to do the Short Generic or the Long Generic test? I would also try that as well, if it gives you anything other than pass, the drive is definitely faulty.Your drive with the serial number xyz is still under warranty.I would suggest to start backing up your data off of your drive, as soon as possible. Any S.M.A.R.T error that occurs, can mean that your drive is close to failing. Please see this article for more information: Niżej wszystkie możliwe artykuły jak wysłać dysk na gwarancję, jak spakować, jak odzyskać dane, jak dane usunąć itd. Tylko żadnego konkretu czy ten dysk na gwarancję przyjmą, ona kończy się za miesiąc więc wolałbym się spieszyć.. Na innym forum koleś opisał podobny błąd, z wartością 1 i ponoć na gwarancji wymienili.. Poraźcie coś jeśli możecie, i do tego jak taki dysk zapakować, folia bąbelkowa plus co? I gdzie to coś kupić. :) Edytowane 9 Lutego 2015 przez IreuN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2015 w tym wątku jest wszystko opisane, wystarczy poczytać od początku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IreuN Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2015 Bardziej chodziło mi o to, czy ten błąd zostanie przyjęty na gwarancje.. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2015 napisali pod koniec żeby zrobić backup danych najszybciej jak możesz, bo każdy błąd przybliża dysk do zgonu, więc logika że masz spakować i wysyłać :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IreuN Opublikowano 13 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2015 Dobra, zrobiłem error scan w HD Tune i coś tam znalazł. W S.M.A.R.T. Nabiło jakieś błędy i już self testu w Seatools nie przechodzi. Więc chyba mogę rzeczywiście wysłać. ;) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turkina Opublikowano 17 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2015 Panowie mam problem z wypełnieniem zwrotu. Mieszkam w Puławach, po wpisaniu nazwy miasta mam błąd http://imgur.com/UKFWaPQJak to obejść? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider22 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Dysk ma 26 miesiacy Seagate twierdzi że gwarancja wygasła czyli już nie dają 3 lat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 3 lat to oni nie dają już od dawna, oszuści... Wysłane z mojego Lenovo S5000-F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk_1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Panowie, mam w pracy problem z zewnętrznym Seagate Expansion 3,5" - coś w nim padło, skrobie przy uruchomieniu, a Windows go nie widzi. Posądzam jakąś usterkę elektroniczno-mechaniczną. Dysk jest na gwarancji, jednak bardzo zależy mi na danych, które zawiera. Potrzebowałbym wiedzieć jaką procedurą odzyskać dane i zgłosić dysk do gwarancji w Seagacie. Jasną rzeczą jest, że za odzysk będę musiał zapłacić. Czy zatem korzystać ze standardowego formularza RMA, czy kontaktować się bezpośrednio z serwisem Seagate na Polskę (a jeżeli tak to czy ktoś ma kontakt do nich?)? Dzięki! Edit: widzę, że problem podobny do usera szczepan997 Edytowane 22 Listopada 2016 przez borsuk_1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...