Skocz do zawartości
BuMeL

Zepsuł Ci Się Seagate ? Wyślij Do Producenta W 10 Minut !

Rekomendowane odpowiedzi

I tu się mylisz. Żaden lokalny serwis Samsunga nie przyjmie dysku.

Przecież napisałem, że miesiąc temu byłem z takim pytaniem w olsztyńskim punkcie serwisowym samsunga. Facet kazał przyjść z dyskiem i rachunkiem/fakturą. Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SAMSUNG:

 

http://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/

->

 

Po pierwsze robimy to:

http://www.samsung.com/global/business/hdd...es/ES_Tool.html

 

Po drugie sprawdzamy gwarancję ( 3 lata od daty produkcji dla end userów):

 

http://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/Warr...ntychecker.aspx

 

Jeżeli wyskoczy nam kod 100, czyli This product is under warranty, zaznaczamy dysk, klikamy continue

 

wypełniamy niezbędne dane ankietowe i klikamy submit. Otrzymujemy numer RMA i wysyłamy dysk pod wskazany adres.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, to jestem pare informacji z plecy. Jeszcze chyba pod koniec sierpnia czy na początku września Samsung nie miał systemu RMA :| a to ci niespodzianka.

 

Jeszcze trzeba zaczekać aż rynek konkurencyjny zmusi Samsunga do przedłużenia gwarancji o kolejne 2 lata u producenta jak ma się to w przypadku SG i WD i będzie komiksowo :P

Edytowane przez BuMeL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SEAGATE oficjalnie ma w ostatnich tygodniach spory zastój jeśli chodzi o zwroty dysków 7200.11 oraz 7200.12, stąd opóźnienia. Wszyscy zgłaszający proszeni są o cierpliwość bądź kontakt z biurem obsługi w celu otrzymania stosownych informacji.

[spisek=on]

Ja wyslalem 7200.10 i tez czekam juz dosc dlugo - wiec to chyba cos powazniejszego... :razz:

[spisek=off]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, święta za pasem, w tej chwili producenci większy nacisk kładą na sprzedaż bo to najlepszy okres na zysk. Wcale się temu nie dziwię, jednak przedłużanie realizacji z 7 dni na 21 to też niezdrowo :P ale bądźcie cierpliwi, reklamacje realizowane są oczywiście od najstarszych więc większość dysków wysłanych w pierwszym i drugim tygodniu miesiąca praktycznie są już spakowane i czekają na zwrot klientom. Przynajmniej takie informacje uzyskałem wczoraj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... jak ma się to w przypadku SG i WD i będzie komiksowo :P

Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36?

 

W każdym razie BuMeL wrzuć to moje info o Samsungach do tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36?

 

W każdym razie BuMeL wrzuć to moje info o Samsungach do tematu.

Seagate daje 5 letnią gwarę, w październiku wymieniałam właśnie dysk na nowy i jest 5 lat gwary, WD ma 36

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Okres gwarancji od sprzedawcy nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.

Widziales by "niezgodnosc towaru z umowa" obejmowala 3 lata? Obejmuje 2 przy czym po 6 miesiacach musisz udowodnic, ze wada byla. Jakby nie bylo to podali 3 letnia gware, ktora nie wchodzi pod paragraf "niezgodnosci".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój dysk właśnie wrócił :), został wymieniony na nowy. Ładnie był zapakowany w grube gąbki :-P gdyby tak u nas pakowali..., jak zamówiłem dysk w agito to przyszedł w kopercie bąbelkowej a potem dziw że się sypią.

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Mój dysk właśnie wrócił :), został wymieniony na nowy. Ładnie był zapakowany w grube gąbki :-P gdyby tak u nas pakowali..., jak zamówiłem dysk w agito to przyszedł w kopercie bąbelkowej a potem dziw że się sypią.

 

Dołączona grafika

LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2:

Bosz, jakby tak przysyłali dyski to by była masakra. Chyba połowa by była padnięta od zaraz. :lol2:

Ja jak kupowałem w Agito.pl to mi ładnie zapakowali i zabezpieczyli, może nie padnie. :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja Barka przyszła 15 min temu:P Dostałem regenerowaną (naklejka z zielonym paskiem).

Miałem identycznie zapakowany jak maruh.

U mnie to samo - tez dzis odebralem, przesylke, tez identycznie zapakowane... ale z jedna roznica - dostalem 7200.12 w zamian za 7200.10, ktora wysylalem :)

 

BTW: ktos zainteresowany kupnem 7200.10 250GB :?: :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2:

Tak, agito przysłało mi dysk w kopercie bąbelkowej, dysk dodatkowo był owinięty jeszcze w kawałek folii bąbelkowej. I się po czasie posypał. Za to jak kupiłem samsunga F3 w proline to przyszedł ładnie zapakowany w kartonie i super zabezpieczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36?

...

Seagate daje 5 letnią gwarę, w październiku wymieniałam właśnie dysk na nowy i jest 5 lat gwary, WD ma 36

Długość gwarancji zależy od modelu dysku nie od producenta dysku (czasami od daty

sprzedaży lub produkcji.)

WD i Seagate dają 36 miesięcy na podstawowe modele dysków a na niektóre 60 miesięcy.

Przykładowo wszystkie WD black mają 60 miesięcy gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile dni od wysłania dostaliście te dyski od seagate?

Ja czekałem około miesiąca, ponieważ seagate miał jakiś przestój. A tak to czeka się max 2 tyg z tego co słyszałem i czytałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!Ja swój dysk oddałem 3-go listopada i czekam i czekam i nic...komputer kupowałem w małym sklepie, który zaopatruje się w komputroniku...szlag mnie trafia bo jestem świadomy tego że zanim komputronik łaskawie wysłał dysk do producenta to na pewno minęło kilka dni, bo przecież nie będą wysyłać jednego dysku tylko pewnie czekają aż im się trochę tego uzbiera...:( moje pytanie brzmi jak długo mogę czekać na nowy dysk?dlaczego to tak długo trwa:/i czy mogę np poprosić sprzedawce ze sklepu w którym kompa kupowałem o fakturę na poszczególne podzespoły żeby w przyszłości samemu sobie wysyłać je do serwisów co na pewno skutecznie skróciłoby czas oczekiwania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Abelzeusz tylko że ty nie potrzebowałeś żadnego dokumentu potwierdzającego że zakupiłeś ten dysk ; p wystarczy że podczas numer seryjny dysku i tyle ;) Więc mogłeś sam bezpośrednio wysłać na gwarancję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...