Skocz do zawartości
BuMeL

Zepsuł Ci Się Seagate ? Wyślij Do Producenta W 10 Minut !

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra tego nie doczytałem błąd ale oczywiście dysku bym nie rozkręcał tylko obudowę jak by się zrypał i wiedziałem ze stracę gware bo o to nie pytałem . Dobra teraz muszę przeczytać chyba ten temat bo nie czytałem bo nie wiem jak bym miał go wysyłać jak bym nie miał nr dysku itp a obudowy wiadomo nie można otwierać :). ps oczywiście jak cos pytam wszystko na zapas może tam na obudowach naklejce sa wszystkie namiary nr dysku itp napisane nie miałem wiec nie wiem i sobie wcześniej pytam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeczytałem ogólnie cały temat(troszkę tego było). Ogólnie jakieś 3 miesiące temu odmówiła mi posłuszeństwa moja 500-tka która była pełna...Dość długo zwlekałem na wysłanie dysku gdyż nie był mi potrzebny no ale w końcu się do tego zabrałem. Jeśli chodzi o pakowanie to tutaj nie mam żadnych pytań. Ogólnie dysk nie jest wykrywany przez bios(bez uszkodzeń fizycznych) wiec wydaje mi się że uszkodzony firmware.. oby.. i tutaj myślę oczywiście nadzieją że nie przyjdzie mi żaden rachunek. Mniejsza o to ogólnie chciałem zapytać czy jest konieczność dzwonienia do konsultantki czy można od razu wypełnić to wszystko na stronie segate?? Aha właśnie odzyskują z dysku wszystko łącznie z zainstalowanym wcześniej windowsem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak oto po 6 miesiącach na nowym dysku, powracam do tematu z problemem. Dziś dysk zaczął odmawiać posłuszeństwa (informacje od Windowsa o problemie z dyskiem i możliwości utraty danych). Sprawdziłem to: zresetowałem pc, czekam aż wystartuje - blue screen. Zmieniłem na inną taśmę i pod SeaTools wykonałem test. Wynik: masa bad sektorów.

 

Tutaj moje pytanie, czy taki dysk nadaje się już do wysyłki? Planuje go odesłać i otrzymać nowy lub naprawiony a taki od miejsca sprzedać (nigdy więcej Seagate).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj moje pytanie, czy taki dysk nadaje się już do wysyłki?

Dla oświecenia ciemnej strony społeczności użytkowników PC, AGD, RTV i każdego innego sprzętu mechanicznego/elektronicznego, posiadającego tak zwaną "Gwarancję".

 

Wszystko, co powoduje, że sprzęt nie nadaje się do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, kwalifikuje go do naprawy/wymiany gwarancyjnej o ile okres gwarancji jeszcze nie minął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciemna strona społeczeństwa użytkowników PC, AGD, RTV i reszty - dziękuje(my). Pytałem dla upewnienia gdyż słyszałem od (wpisz tutaj dowolne imię) że mogą być problemy ze zwrotem. Mimo to sprawdzę jutro dysk po formacie, gdyż dowiedziałem się ze mogą to być bad sektory logiczne a nie fizyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przyszedł do mnie sigejcik z naprawy firmware'a, zaraz podpinam zobacze czy dziala ... czy dobrze pamietam ze zalecane jest wyslanie tego dysku na wymiane (1 tutorial) po odzyskaniu danych mimo iz dziala on bez zastrzezen?

Edytowane przez alcen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się może orientuje jak wygląda gwarancja z dyskami "refurbished"?kupiłem taki i gwarancja sklepu już upłynęła, natomiast na stronce seagate piszą, że jeszcze jest..Wyskoczył mi w programie diagnostycznym jakiś bad sector i w SMART są odstępstwa od normy.Z dyskiem był taki problem, że kabel nie stykał ale wymieniłem na inny i jest ok..raz na miesiąc zdarzy się bluescreen ale nie wiem jaka przyczyna. Generalnie jak ustalę czy faktycznie jest trafiony a pewnie tak będzie to chciałbym wiedzieć czy przyjmą..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy padl komus drugi raz dysk w ten sam sposob? Bo tak sie zastanawiam, ani to nie byla wada mechaniczna (wadliwe lozysko) tylko firmware, zmienili to co bylo zbugowane i zaladowali dobry firmware, czyli w moim mniemaniu najprawdopodobniej dostane nowy / mniej wysluzony z firmware takim jaki mi wgrali teraz (czyli 'dobrym'). Zle rozumuje? Bede wdzieczny za wyjasnienia. Bo tak sie zastanawiam czy mozliwe jest ze ten firmware moze pasc jeszcze raz, skoro wgrali mi juz dobrego.

Edytowane przez alcen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się może orientuje jak wygląda gwarancja z dyskami "refurbished"?

Akurat ja się orientuję. Rusz się i przeczytaj pierwszy post. Możesz zajrzeć też TUTAJ.

 

 

alcen niektóre sztuki po 2-3 razy wysyłałem ale to baaardzo sporadyczne przypadki.

Edytowane przez BuMeL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo wlasnie cholera, sprawa rozwiazana ekspresowo, takze wymiana pewnie tez przebiegnie ok, tylko ze czlowiekowi sie nie chce rozstawac ze sprzetem ktory 'praktycznie' na ta chwile dziala i jest super :>. Nic, dzieki BuMeL jeszcze raz, pomysle jeszcze, moze jednak odesle ...

Edytowane przez alcen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, przeczytłem już wcześniej, ale chciałbym wiedzieć czy jeśli kupiłem dysk, który ma napis refurbished na seagetowskiej naklejce to zasady te obowiązują w ten sam spoosób i info ze stronki po wklepaniu seriala jest prawdziwe? Może dla Ciebie pytanie wydaje się głupie, ale chciałbym odpowiedzi od kogoś kto ma z tym doświadczenie w praktyce - dla mnie np. nie jest jasne jak producent interpretuje taki status. Zresztą często sprzęt z taką etykietką ma w sklepach krótszy okres gwarancji - zapewne nie bez powodu..

Edytowane przez dr.elich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak szybko docieraly od was dyski do seagate ?? , ja wyslalem w piatek w tamtym tygodniu , in caly czas jest jeszcze status ze nie odebrali odemnie dysku , troche dlugo to juz trwa bo tydzien jutro mija a paczka szla ze szczecina teoretycznie najpozniej we wtorek powinna byc a tu cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie jeszcze raz spojrzalem ,i jednak wyslalem sam priorytet bez poleconego tak wiec , dzisiaj mija rowno tydzien , a seagate nie dostal jeszcze odemnie dysku masakra nie wiem co jest a padl mi zewnetrzny freeagent 500gb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@spoxxx

 

nie martw się ja tez czekam i czekam a firma seagate nie dostała odemnie dysku a wysłałem 25.01

 

małe sprostowanie właśnie dostałem meila ze dysk został dostarczony do firmy seagate i teraz tylko az odesla mi nowy dysk z powrotem :)

Edytowane przez rafiki20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dzisiaj ok 9 dostalem komunikat ze dysk dotarl , a o godzinie 15 ze juz zostal do mnie wyslany przez dhl , tylko lipa bo nie podali zadnego numeru listu przewozowego sa jakies tam numery ale krotkie i samnie moge kontrolowac przesylki bede musial w domu wyczekiwac kuriera caly dzien , bo ano nie maja mojego telefonu ani nic wiec troche porazka jak dla mnie

 

tak wiec dysk jednak dzisiaj do mnie dotarl faktycznie zostal nadany 1 lutego ,ale przesylka miedzynarodowa a dokladnie dysk do mnie dotarł z Holandi :) , zapakowany tak jak kolegom wczesniej , tyle ze myslalem ze dostarcza mi dysk zapakowany fabrycznie jak nowy , leczy luzem włozony bym w pudelko z kabelkiem , jestem zadowolony , tym bardziej ze dysk kupywalem po niskiej cenie z allegro niby bez gwarancji , taka gwara wszedzie powinna byc , bez srania typu miej fakture miej paragon i jeszcze miej gwarancje wielkie plus dla seagate z mojej strony

Edytowane przez spoxxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Chciałbym zapytać, czy sklepy internetowe odsyłają reklamowane Barrakudy z czarnej serii do Seagate i z urzędu rozpoczyna się procedura odzyskiwania danych za free? Niestety dopiero po odesłaniu dysku, teraz czytam, że trafiłem na jakąś czarną serię. Czytam też, że komputronik współpracuję z firmą odzyskującą dane za kasiorę. Obawiam się, że to może się źle skończyć dla mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seagate daje 5 letnią gwarę, w październiku wymieniałam właśnie dysk na nowy i jest 5 lat gwary, WD ma 36

Również mam 5 letnią gwarancję na dysk wymieniany jakiś czas temu.

 

 

3397172[/snapback]

Widziales by "niezgodnosc towaru z umowa" obejmowala 3 lata? Obejmuje 2 przy czym po 6 miesiacach musisz udowodnic, ze wada byla. Jakby nie bylo to podali 3 letnia gware, ktora nie wchodzi pod paragraf "niezgodnosci".

 

Niezgodność to inna bajka, ale jest powodem dlaczego dla konsumenta zawsze jest minimum 2 lata gw. Wszystko co ponad 2 lata to już domena producenta, nie sklepu.

 

Okres gwarancji od sprzedawcy nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.

Ma - gwarancja od sprzedawcy to zawsze gwarancja producenta. Mowa o towarze "legalnym", z dystrybucji.

 

12 tez padają, w mniejszym stopniu ale są dużo bardziej awaryjne od konkurencji.

Do mnie jeszcze żadna 12 nie wróciła :-) A 11 cała masa.

 

 

Sory, ze tak odkopuje, ale szukałem swojego info o Samsungach i normalnie nie mogę czytać tych dyrdymałów.

 

BTW: Seagate oferuje odzysk danych w cenie. A SAMSUNG>? Spotkał się ktoś?

Edytowane przez majk3l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...