Skocz do zawartości
BuMeL

Zepsuł Ci Się Seagate ? Wyślij Do Producenta W 10 Minut !

Rekomendowane odpowiedzi

Płaci klient, w zależności od reakcji SG na zgłoszenie, nie znam reguły, większość dysków odbiera i365 na swój koszt, który refunduje SG, czasem jednak zdarzało mi się, że musiałem wysyłać na koszt klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak... 1czerwca wyslalam dysk priorytetem i teraz otrzymalam wiadomosc od Seagaty:

 

Moje dane, jakieś tam cyferki i pod spodem

 

 

 

Total Requested Quantity 1

Total Clean Received Quantity 1

Total Expected Not Received Qty 0

Total Discrepant Quantity 0

Total Return Unrepaired Quantity 0

Total OOW Charges 0.00

 

 

Dear Sir or Madam,

 

Your RMA (Return Material Authorization) Number is 100*******

Your Order Reference Number is 100*******

This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgement, please amend your records accordingly.

 

Best regards,

Seagate Technology

 

 

******** ALWAYS REFERENCE RMA NUMBER ********

when inquiring about or sending in your order.

 

 

O co w tym chodzi? :D Moglby mi ktos wytlumaczyć, bo nie bardzo łapie... Chyba wszystko ok, tak?

Edytowane przez Shauni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka-naście postów wyżej były opisywane wiadomości od SG, dostałaś info, że Twój dysk dotarł do punktu zbornego. Prześledź jeszcze raz temat, żeby nie było niedomówień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj przepraszam. Czytałam cały temat, ale jakoś mi to umknęło. Godzinkę temu dostałam emaila z wiadomośćią, że dysk został wyslany DHLem. Uf ciekawa jestem co to za dysk będzie... czy model ten sam, czy jakiś inny... i jaka pojemność :]

Dziękuję za tutorial!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w przypadku każdej reklamacji, okres gwarancji został przedłużony o czas przebywania sprzętu w serwisie ... w przypadku SG jeszcze o czas dostawy, czas zgłoszenia, czas montażu i czas radości ze sprawnego dysku ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko - mam dysk Seagate Barracuda 7200.11, model ST3320620NS o S/N:5QF5LPA3, z firmware 3.AEG, nalepką Certified Repaired HDD - jak mogę sprawdzić czy do czarnej serii nalezy?

Dysk padł w transporcie - chciałem naprawić kompa rodzicom - był zabezpieczony jak trzeba ale od czasu wyjęcia go z torby nie wstał - w biosie go nie widać, nie czuć by pracował. Obchodziłem się z nim jednak delikatnie (zapewne delikatniej niz Poczta Polska) więc nie czuję się tu winny. Jednak obawiam sięczepialstwa ze strony serwisu, zwłaszcza, ze farba w miejscu styku z obudową jest dość mocno wytarta. Czy mogą mnie skasować jesli cośtam sobie wymyślą?

Aha - napiszą mi co się dyskowi stało?miło by było wiedzieć co padło.

Edytowane przez dr.elich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. O ile dobrze pamiętam to "czarna seria" obejmowała firmware dysków 500Gb.

2. Jest napisane JAK BYK, że o przyjęciu dysku decyduje Seagate więc tylko oni mogą Ci powiedzieć czy dysk podlega poprawce.

3. Nie napiszą co było przyczyną awarii.

 

Od Autora tematu. Dyski Certified Repaired nie podlegają poprawce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Mam teraz 7200.11 320gb i on nie podlega odzyskiwaniu:

 

"Data Recovery is not part of the hardware warranty and thus not covered by us. You will have to carry the cost. This drive is not one that was affected by the Firmware issue (in that case you would not get SeaTools errors either)."

 

BTW: strona zwrotów nie działa poprawnie? Od dawna? Na jak dlugo?

 

System użytkownika firmy Seagate natrafił na problemy. Spróbuj ponownie później.

 

Edytowane przez majk3l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w instrukcji jest napisane

 

To tyle. Proszę bardzo dokładnie zapoznać się z procedurami, upewnić się, że zgłaszany dysk na pewno ma uszkodzony firmware i nie robić niczego pochopnie. W razie błędnej diagnozy, koszty odzyskiwania wynoszą 700-1400 EURO !

 

To chodzi tylko o odzyskiwanie danych w ramach gwarancji czy jeszcze o zwykle wysłanie żeby przysłali mi nowy lub naprawiony dysk bo sie trochę przestraszyłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co jeśli kupiłem dysk w sklepie i naklejka łącznie z folią była przecięta a ja idiota wziąłem ten dysk? Czy jeśli np. gwarancji nie uznają przez to że nalepka jest przecieta to czy ponosze jakies koszty? Dysk to awaryjna seria 500gb z uwalonym firmware

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w szoku. Paczka priorytetem pocztą doszła w jeden dzień. Dostałem maile o nr przesyłki kurierskiej zwrotnej. Teraz pytanie bo nigdzie w ich mailach nie widzę czy uznali gwarancję albo słabo patrzę. Czy dowiem sie dopiero jak otrzymam paczkę?

Edytowane przez Qki86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludziska normalnie nie wierze! Oddali mi dysk z gwarancji - inny numer seryjny, naklejka jest z zieloną obwolutką i po kilka dniach pracy pojawił się jeden bad sector w dodatku dysk podczas pracy sam z się wyłacza (znika z systemu win7) O ile dobrze pamietam a nie chce mi sie studiować całęgo tematu od nowa czy ktoś nie pisał że nie naprawiają (nie realizują już gwarancji) na dyskach z zieloną obwolutą? Pilnie potrzebuje odpowiedzi bo mam jeszcze pożyczoną 500tke od kumpla i wysłałbym jeszcze raz na gwarancje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanie odnośnie dysku WD15EADS, w czym problem wysłałem go na gwarancje przysłano mi nowy egzemplarz , w czym problem otóż po zarejestrowaniu go na stronie WD pokazało mi że ma on tylko 120 dni gwarancji, natomiast na starym padniętym dysku zostało mi grubo ponad rok gwarancji, teraz pytanie czy to normalna praktyka firm , dając zamiennik skracają gwarancje ?

 

ps. sorry ze pisze o dysku innej firmy, ale nie chciałem zakładać nowego tematu , pytanie czysto poglądowe

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zrobiłem sprawdzenie dysku seagate st3500320as o s/n 9qm1z2z9 firmware sd15 programem hd tune(w załącznikach screen shoty) i moje pytanie brzmi czy na gwarancji mi wymienią/naprawią?

sprawdziłem jest na gwarancji do 2013

pozdrawiam

post-184578-0-40806800-1289052575_thumb.jpg

post-184578-0-40678500-1289052603_thumb.jpg

Edytowane przez blantek_hinoburu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przyjma i nie maja nic do gadania !

Dysk sypie sie na potęge ( według smarta ....) tyle ze nie moge tego powiedziec w 100% bo Seagate ukrył parametr C4 .... i to jest najwieksze świństwo jakie mogł zrobić ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnośnie odzyskiwania danych. Po rozmowie z tech support otrzymałem numer, lecz daje spotykam schody. Proces rejestracji produktu na i-360 uległ zmianie, no i zostało dodane pole credit card - jest to obowiązkowe pole i nie mogę go pominąć. Jak się z tym uporać ? by odzyskać nieodpłatnie dane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odzyskanie danych, zostało wykonane bez problemu.

Edit: Dysk juz w domku, wszystko za free. Nalezy postepowac zgodnie z instrukcja zawarta w pierwszym poscie. Cala procedura trwa do 2-3 tygodni.

Edytowane przez rones

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa. W regulaminie zwrotu napisali, że po utworzeniu RMA mam 30 dni na wysłanie uszkodzonego dysku. Napisali, że za brak zwrotu nakładana jest kara zależna od pojemności dysku.

Pytanie brzmi czy kara taka na prawdę może zostać na mnie nałożona, jeśli mój Seagate nie dotrze do nich w tym terminie?

Pytanie drugie: czy jeśli nie wyślę dysku stracę tylko aktualny numer RMA czy całkowicie przepadnie gwarancja?

Z góry dzięki za informację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam problem ze znalezieniem opcji języka polskiego pod numerem 00-800-4732-4283. Automat pyta się w jakim języku ma być prowadzona rozmowa, ale polskiego tam nie ma. Czy muszę wybrać opcję np. angielskiego i poprosić angielską konsultantkę o polską konsultantkę?

 

Czy dysk 750Gb też podlega bezpłatnemu odzysku danych??

Edytowane przez tomis69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...