Skocz do zawartości
BuMeL

Zepsuł Ci Się Seagate ? Wyślij Do Producenta W 10 Minut !

Rekomendowane odpowiedzi

OEM musisz zgłosić do odpowiedniego buildera. Jeśli system Seagate wskazuje, że dysk nie podlega gwarancji to musi zostać zareklamowany wraz z urządzeniem (PC, laptop, multimedia). Jeśli kupiłeś dysk w wersji OEM to pozostaje zgłosić się do sprzedawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy post więc witam wszystkich.

Mam pytanko, padł mi dysk 250GB 7200 z serii 10 bios go nie wykrywa (parę razy udało mu się wstać i nawet uruchomił system ale po paru minutach się wywalał znowu a teraz nawet go nie widzi). talerze się kręcą. Czy dla tej serii mogę go wysłać na bezpłatne odzyskiwanie danych czy z danych muszę zrezygnować i tylko na naprawę mogę liczyć? mam jeszcze 2 tygodnie gwarancji. Może lepiej samemu dać go do odzysku danych gdzieś prywatnie a później ewentualnie próbować na gwarancję wysłać czy bez sensu pomysł?

Wiem że sporo pytań ale nie bardzo wiem jak się za niego zabrać żeby odzyskać dane i mieć sprawny dysk.

Niby "czarna seria" to 500GB 7200.11 ale kurcze w moim to też chyba wygląda jak firmware?

Faktycznie trzeba im teraz wysłać w folii antystatycznej? czytałem cały wątek i podobno na początku się nie rzucali o takie szczegóły, jak to wygląda na ten moment?

Proszę o szybką odpowiedź bo gwarancja upływa :rolleyes:

 

Z góry dzięki za informację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej się nie czepiają, instrukcja poprawnego pakowania jest i do dzisiaj nie uległa zmianie. Jest wyraźnie napisane, że TYLKO 7200.11 podlegają poprawce firmware więc czytaj ze zrozumieniem. Jak oddasz prywatnie do odzysku i dysk zostanie otwarty to masz po gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Czy jeśli mam taki odczyt z hd tune i 1 bad sector to mogę bez obaw go wysłać na gwarancję? Dodam jeszcze że z dysku co parę sekund i podczas kopiowania dysk bardzo głośno brzęczy. Mój dysk to Barracuda 7200.11

Edytowane przez MacFly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mi dysk przycina w grach, kompa mam od 3 dni - wcześniej(przez 3 miesiące - składany we wrześniu) używał go brat. Wymieniłem w nim grafikę na Radka 6770. Po włączeniu gier zauważyłem, że komputer co jakiś czas przycina na dosłownie chwilkę i wraca do normalności. Sprzęt jest ok, dobrze dobrany, nic sie nie grzeje. Pozostaje dysk. Zrobiłem testy w HD Tune:

Dołączona grafika

Czy dysk jest uszkodzony, słać go na gwarancję? Pisali mi, że w lini [07] jest uszkodzenie - to powoduje te przycięcia w grach?

 

Dysk: Seagate Barracuda 500GB SATA3 (ST3500413AS)

Edytowane przez Mjut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak dysk jest okej. ;) Problem był od strony gry(chciałem sprawdzić nową grafikę i na tę grę trafiło), inne śmigają bez problemu. Czytałem, że dyski od Seagate w tej lini mają takie duże liczby. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z moim dyskiem Seagate. Już z jakiś miesiąc temu wyskoczyło mi info od windows żeby zrobić kopię zapasową bo jest jakiś błąd z dyskiem. Problem zignorowałem i dalej z niego korzystałem. Wczoraj wyskoczyło to samo info, a dodatkowo zaczął się zacinać system i jakieś trzaski zaczęły dobiegać z dysku. Od razu wyłączyłem i więcej wczoraj nie włączałem. Dzisiaj o dziwo bez problemów chodzi, zrobiłem backup ważnych rzeczy i test smartpost-175071-0-50364500-1323632140_thumb.jpg

 

Nadaje się na gwarancję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem - wysłałem dysk który był na gwarancji - sprawdzałem na stronie było ok 6-7 mies. gwarancji.

Dysk dotarł do seagate i dostałem informacje że dysk nie jest objęty gwarancja i na stronie tez już pisze że dysk nie jest objęty gwarancji i produkt został zwrócony.

Sprawdzałem to po otrzymaniu emaila od Seagate w którym pisze ze nie uznano mojej gwarancji bo produkt nie jest nią objęty.

Pisze że mam odpowiedzieć do 30 dni aby zwrócili mi dysk.

Odpisałem do nich że chce poznać koszty tego zwrotu oraz że gdy wysłałem dysk był on na gwarancji i proszę o zwrot mojego dysku.

Dziś dostałem informacje, że dysk wysłano ale w zamówieniu pisze inny model niż ten co ja wysłałem i inny numer katalogowy.

 

O co chodzi ? Mam teraz zapłacić za nowy dysk ? Co mam robić jak przyjedzie kurier i każe płacić za nowy dysk ? Nie odebrać paczki ? Teraz zostanę bez dysku starego i jeszcze z problemem pewnie jak nie odbiorę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Otóż wysłałem mój dysk zewnętrzny na gwarancje Seagate. Wszystko poszło ok, gwarancja zatwierdzona, dysk ponoć naprawiony i odesłany. Z tym, że dysk wysłałem w obudowie i z zasilaczem do niej, a spowrotem otrzymałem sam dysk już bez obudowy i zasilacza.

 

Do którego działu Seagate napisać, aby wytłumaczyć całą tą sytuację?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obudowa z zasilaczem nie należała do fabrycznego wyposażenia dysku więc została potraktowana jak opakowanie transportowe: Ty wysłałeś w swoim, oni odesłali w swoim. Możesz się kłócić ale wątpię, żeby ktokolwiek chociaż odpowiedział na Twoje wezwanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem...

 

Wysłalem 5 dysków, zawinięte w folie bąbelkową (nie miałem akurat antystyatycznej ale nie raz tak wysyłałem) i odrzucili mi dyski na GW z powodu braku tej foli...

 

W ogóle problem był już od początku z UPS. Wysłałem dyski do Warszawy i stamtąd nie było już żadnego info. Dzwoniłem do UPS o co chodzi i powiedzieli, że system miał problem i nie przyjeło dysków ale mimo to wysłali... Oni nic nie pomogą, mam gadać z Seagate...

Wysłałem maila i dostałem info po około miesiącu od wysyłki dysków, że zostały one odrzucone z powodu braku foli. Aby je otrzymac muszę ponieść koszta transportu i chyba jakieś operacyjne ale nie wiem nawet ile.

 

Co robić w tym przypadku? Ktoś ma z taką sprawą jakieś doświedczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście zawsze staram się pakować w folię antystatyczną, w którą generalnie powinien być zapakowany każdy sprzęt elektroniczny, chociaż nie raz zdarzało mi się bez ale nigdy SG nie odrzucił mi reklamacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...