BuMeL Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2011 Dlaczego mieliby nie przyjąć ? Jest na gwarancji i to w ich zakichanym interesie leży by działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulek3 Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2011 nie wiem pytam sie pierwszy raz wysylalem dysk na gwarancje . jak im wysle ten dysk jeszcze raz to jest szansa ze dadza nowy bo jak mi znowu to gowno wcisna to nie wiem szkoda mi kasy na wysylanie do nich jak go i tak nie robia etykietke tylko zmienili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pchelcok Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam, posiadam od ok 3 mies. dysk zewnętrzny Seagate FreeAgentGo 2,5. Dziś podłączyłem go do PC, normalnie dział itd, w pewnym momencie pojawił mi się komunikat czy sformatować dysk (Win7) oczywiście kliknąłem anuluj, i się zaczęło, diody z dysku przestały świecić, odłączałem, podłączałem, uruchomiałem ponownie komputer, aktualizacja sterowników, i nic. W tym momencie wygląda to tak: podłączam, dysk się nie świeci ale kręci, po chwili zaczyna świecić ale przestaje się kręcić, zostaje wykryty przez sytem (dzwięk oraz w menadżerze urządzeń) ale nie widać partycji,oczywiście programy od Seagate oraz programy z neta typu MiniTool Partition, widzą dysk ale "UNKNOWN 2.2 TB" na dodatek z innym nr seryjnym (?!) Możliwości formatu oczywiście nie ma. Czy ma ktoś może jakiś pomysł na naprawę bez wysyłki do serwisu? Kod z SeaTools: 9CD398DD jeśli komuś coś podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Spróbuj jeszcze aktualizacji firmware, jeżeli takowy producent wypuścił. Jak nie pomoże to serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pchelcok Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 niestety nie znalazłem, więc raczej nie ma, ta strona seagate w porównaniu np z dellem to totalna porażka, no ale trudno. wyślę do serwisu, wypełniłem już formularz, jutro wyślę paczkę, domyślam się że może być normalny blankiet z Poczty Polskiej tak? i jeszcze pytanie odnośnie danych, czy seagate może sprawdzić legalność danych na dysku i w przypadku jakiś zastrzeżeń, zatrzymać dysk, przekazać informację "dalej" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 20 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2011 Już było wspomniane, ich to nie interesuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelloss23 Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 (edytowane) post do usunięcia - problem udało się rozwiązać jeszcze zanim tu pojawiła się odpowiedź - przepraszam za bałagan i pozdrawiam ! Edytowane 23 Lipca 2011 przez xelloss23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pchelcok Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2011 Dostałem dziś maila (link w załączniku) i nie wiem czy jest ok bo jak się loguje na stronę Seagate i sprawdzam to status to jest że anulowane. seagate.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2011 Wychodzi, że zgłosiłeś dwa dyski a wysłałeś jeden. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pchelcok Opublikowano 27 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2011 no właśnie, tylko że ja zgłaszałem jeden i jeden wysłałem, nigdy nie miałem innego dysku seagate, wczoraj jak jeszcze sprawdzałem status na stronie, to był jeden, teraz jak patrze to są dwa z tym samym nr seryjnym, jeden na statusie "anulowane", drugie na "przetwarzane". Może wybrałem zły model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kronin Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam, Testowałem sławny dysk Seagate 500GB 7200.11 programikiem HD Tune i mam takie parametry... Dysk nadaje sie do wymiany przez Seagate ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Było wałkowane tu i w S.M.A.R.T. ..... nadaje się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kronin Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Current Pending Sector zniknął po użyciu funkcji Erease w HD Tune... Tak wiec nadal nadaje sie do zwrotu ? Czytałem cały temat i nie wiem nadal za bardzo co go dyskwalifikuje na serwis. Mozecie mi to objaśnić na przyszłość ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2011 (edytowane) Wszystko, co powoduje niestabilność, błędy, brak działania, podejrzane odczyty smart (po wyeliminowaniu taśmy/kontrolera) i wszelkie ryzyko utraty danych. ed. Jeśli w tym przypadku był błąd programowy to daj mu jeszcze trochę czasu. Edytowane 2 Sierpnia 2011 przez BuMeL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kronin Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Może niepotrzebnie robiłem Erease, teraz troszkę się boje ze jak wyśle to wystawia mi rachunek bo w ich mniemaniu dysk może być sprawny... :( Co doradzacie ? Czekać czy wysyłać bo zdążyłem zmienic BIOS z SD15 na SD1A czy jakos tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobweb Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) Seagate znowu skraca okres gwarancji? Ostatnio natknąłem się na takie info" "2 lipca 2011 r. firma Seagate wprowadziła zmianę okresu obowiązywania gwarancji na dyski sprzedawane za pośrednictwem dystrybutorów z 3 na 2 lata w przypadku następujących modeli: Barracuda i Barracuda Green 3,5"; Momentus 2,5" (5400 i 7200 obr./min)." Seagate skraca gwarancje na dyski do lat :: ProLine.pl Najlepszy Internetowy Sklep Komputerowy Wrocław Najpierw skrócili z 5 do 3 lat. Potem zaostrzyli warunki gwarancji. Teraz skracają z 3 do 2 lat. Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez dobweb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2011 (edytowane) prosze o skasowanie posta. Edytowane 20 Sierpnia 2011 przez ernik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobson37 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Panowie robię coś źle czy coś się zmieniło? Nie mogę wpisać dwóch dysków aby wysłać je jako jedno zgłoszenie... Kiedyś była tabelka i wpisywałem kilka dysków teraz tylko jeden można? Proszę o szybką odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Musisz być zalogowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobson37 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Dzięki za pomoc :) Powiedz mi tylko - kiedyś można było wysyłać bodajże do 5 dysków jako gość? Czy mi się coś ubzdurało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Dwa, po zarejestrowaniu 10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2011 (edytowane) Mam pytanie związane pośrednio z tymi reklamacjami: chcę kupić teraz dysk Seagate. Jak wiadomo Seagate od pewnego momentu skrócił gwarancję z 3 lat do dwóch. Czy da się po numerze seryjnym stwierdzić jak długą gwarancją objęty jest dany dysk? Po prostu nie chcę zakupić modelu z 2 letnią gwarancją. .... edyta ... Przeglądnąłem pierwszą stronę i jest tam na jednym slajdzie pokazana data zakończenia gwarancji dla reklamowanego dysku. Czyli powinno się dać to skontrolować. Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Tak, to bardzo skomplikowane. Po pierwsze wchodzisz na stronę Seagate i albo szukasz opcji check warranty albo rozpoczynasz zwyczajną procedurę zgłoszenia i kończysz w momencie sprawdzenia gwarancji na dysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekwisniewskipadl Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Siema, czy jak wymienili mi dysk na nowy tydzien przed koncem gwarancji a po miesiacu zepsul sie znowu to powinni mi przedluzyc gwarancje? Dali mi nowy - znow uszkodzony dysk, ktory padl po miesiacu i nie mam zadnego papiera na to teraz ;/ Edit: mam jednak byla nowa gwarancja na nastepne 2 lata. Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez Crash Zero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Tak, to bardzo skomplikowane. Po pierwsze wchodzisz na stronę Seagate i albo szukasz opcji check warranty albo rozpoczynasz zwyczajną procedurę zgłoszenia i kończysz w momencie sprawdzenia gwarancji na dysk Jak wyżej widać już na to wpadłem. Zamiast "uderzać w ścianę" wystarczyło ew. potwierdzić że dobrze kombinuję. Znalazłem krótszy sposób. Klikamy: https://store.seagate.com/webapp/wcs/stores/servlet/SgCheckWarrantyView?storeId=11001&langId=-1&shipToCountry=PL Tu można sprawdzić status gwarancji. Swoją drogą jestem ciekaw jak to będzie, bo na stronie sklepu był 36 m-cy gw. a na stronie seagate dostaję info że mam gw. tylko do 10 maja 2014r (32,5 miesiąca). Ile WAM wyskoczyło gwarancji od dnia zakupu? Miał ktoś całe 36 m-cy? --------------- Sprawdziłem dwa kolejne dyski ... jeden z gw. do marca, drugi do czerwca 2014r (zakupione wczoraj). Edytowane 7 Września 2011 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManSpy Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 Wiem, że mój dysk jest uszkodzony. Mam inne pytania :) 1. Czy instrukcja na pierwszej stronie jest nadal aktualna? 2. Wysyłka do nich jest na mój koszt , czy ich? 3. Wysyłka od nich do mnie jest na mój czy ich koszt? 4. Czy mam napisać jaki jest problem z dyskiem? Jeśli tak, to w języku polskim czy angielskim? Czy w obydwu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 Każdy po przeczytaniu tutka wie, że wysyłka do serwisu jest na Nasz koszt a odsyłka na koszt serwisu. Widać nie czytałeś. Nie każdy krok w instrukcji będzie już aktualny ale z braku czasu nie mam kiedy zaktualizować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManSpy Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2011 Ok, a mam im opisać problem? Jak tak, to po polsku, czy po angielsku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati90 Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 WItam Postanowiłem wreszcie się zabrać za swojege Seagate'a, ktory od pół roku tylko leży podłączony do płyty głowniej, nie korzystam z racji dużej ilości badsectorów (model ST3250410AS). Mam takie pytanie, czy jeśli będę wysyłał dysk to muszę dołączyć "zworke" na piny? Bo obawiam się ze zaginęła, a gdzieś wyczytałem ze nie uznają takiego dysku na wymiane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 Nom, nie zapomnij też oryginalnego woreczka antystatycznego, koniecznie z oryginalną białą plombą :| bo gdzieś wyczytałem, że inaczej nie przyjmą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...