Skocz do zawartości
BuMeL

Zepsuł Ci się Seagate ? Wyślij do producenta w 10 minut!

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak już pisałem wcześniej , skontaktowałem się z seagate'm nie przez telefon lecz poprzez e-mail.Zależało mi na odzyskaniu danych(poprzez ponowne wgranie softa)opisałem problem,odpisałem na kilka pytań( czy dysk wydaje jakieś dziwne dźwięki, oraz czy czuć że głowica nadal się kręci) i Pan z Seagate przeniósł moją sprawę do i365 oraz podał mi numer sprawy.Polecam ten sposób, może trwa to trochę dłużej ale jak ktoś słabiej zna angielski to może sobie na spokojnie w domu e-mail napisać.

Aby napisać do seagate trzeba wejść na ich stronę(seagate.com) zarejstrować się i otworzyć nowa sprawę.W niej opisać problem,podać jaki ma się dysk,nr seryjny, windows itp itd :) Dzisiaj kurier był z samego rana , wziął dysk i poleciał do Amsterdamu :D .Mam nadzieję że nie będzie problemu i nie dostanę kary 1400 euro :D Jak dysk wróci napiszę jeszcze coś!

Jak na razie dzięki BuMeL za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Uprzejmie proszę osoby które przeszły już przez proces wymiany zepsutego dysku przez firmę Seagate o pomoc w rozszyfrowaniu maili które otrzymałem już po wysłaniu dysku do Warszawy. Proces zwrotu przebiegał w języku polskim, niestety maile przychodzą po angielsku. Pozwalam sobie zamieścić treść otrzymanych wiadomości w kolejności w jakiej je dostałem. Dodam tylko iż na stronie Seagate kiedy wybieram opcje sprawdzenia stanu zwrotu otrzymuje informacje że dysk nie został jeszcze otrzymany przez firmę Seagate. Z góry dziękuje za pomoc i myślę że informacje te przydadzą się również osobom które w przyszłość będą przechodziły przez proces reklamacyjny.

 

1.

Dołączona grafika

2.

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super, cesze się. Natchnąłem się gdzieś na informacje, że Seagate wysyła numer pozwalający poprzez stronę internetowa DHL sprawdzić informacje o przesyłce. Czy w otrzymanym przeze mnie mailu podany jest ten numer? Widzę tylko informacje że wysyłka realizowana jest przez DHL ale numery przesyłki nie potrafię zidentyfikować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mój maxtorek wrócił:) Seagate wystawił mi rachunek za odzyskiwanie danych i wgranie softa na całe 0 euro:) Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc Bumelowi!Bumel jak możesz dopisz że bez problemu można to wszystko załatwić przez e-mail , ja nie kontaktowałem się z seagatem po case number przez telefon:) Fakt że trwa to trochę dłużej ale jak ktoś nie zna bardzo dobrze angielskiego to bezstresowo może to załatwić pisząc na spokojnie e-mail:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ST3500320AS dotarł do sigeta 30 września więc mam nadzieje że na dniach dostane jakieś info czy wysłali nowy czy nie :)

 

Ale martwię się bo był 1 bad sector tylko i wysłałem dlatego że dysk sobie terkocze co jakieś 3 sekundy, a inne dyski u mnie tego nie mają więc ten się wyróżniał :wink: jak myślicie uznają to??

 

Do tego jeszcze wgrałem do niego firmware SD1A zamiast SD15 ale nie pomagało...

 

EDIT: Właśnie przyszedł nowy 7200.11 500gb :D odczyt 89mb/s i 12.1ms (firmware od nowości SD1A) jak myślicie opchnąć go i kupić Samsunga F3 :wink: ??

Edytowane przez pavel54

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam dysk Segate 500GB serii 12 ma on 10 badów, gwarancje na niego mam w agito 36msc, gwarancje przyjmuje serwis agito. Mam pytanie czy jak wyślę dysk bezpośrednio do producenta na gwarancję i otrzymam nowy dysk już z innym numerem seryjnym to czy agito przyjmie mi dysk na gwarancję gdyby np znów padł i bym wysłał go do nich?, bo już numer seryjny nie będzie się zgadzał z tym dyskiem co oni mi sprzedali.

 

I jeszcze pytanie, jak wysyłam dysk do seagate to czy mam im napisać na kartce co mu dolega? :razz:

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam dysk Segate 500GB serii 12 ma on 10 badów, gwarancje na niego mam w agito 36msc, gwarancje przyjmuje serwis agito. Mam pytanie czy jak wyślę dysk bezpośrednio do producenta na gwarancję i otrzymam nowy dysk już z innym numerem seryjnym to czy agito przyjmie mi dysk na gwarancję gdyby np znów padł i bym wysłał go do nich?, bo już numer seryjny nie będzie się zgadzał z tym dyskiem co oni mi sprzedali.

 

I jeszcze pytanie, jak wysyłam dysk do seagate to czy mam im napisać na kartce co mu dolega? :razz:

Ja im nic nie pisałem ocb a miał 1 bada i wymienili :wink: co do 1 pytania to nie wiem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem już wszystko krok po kroku teraz tylko muszę im to wysłać i mam pytanie mogę wysłać to w kopercie bąbelkowej ?, dysk oczywiście będzie siedział w plastikowym pudełku po dysku smasunga, do tego pudełko owinięte też w babelki i wszystko wsadzone do koperty, wszystko na pewno będzie dobrze zapakowane, czy ktoś już tak wysyłał dysk do nich?, czy lepiej w jakimś kartonie to wysłać?. Mam jeszcze pytanie czy mam im na jakiejś kartce napisac numer zamówienia i wrzucić jeszcze do tego pudełka czy wystarczy im ten z etykiety wysyłkowej?. Wiem że zadaje dużo pytań ale chce aby wszystko przebiegło bez problemów ;p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) gwarancje przyjmuje serwis agito. Mam pytanie czy jak wyślę dysk bezpośrednio do producenta na gwarancję i otrzymam nowy dysk już z innym numerem seryjnym to czy agito przyjmie mi dysk na gwarancję gdyby np znów padł i bym wysłał go do nich?, bo już numer seryjny nie będzie się zgadzał z tym dyskiem co oni mi sprzedali.

Za pierwszym razem jak padla mi Barracuda 7200.10 ST3250410AS to wyslalem ja do Sprzedawcy (Proline). Troche to trwalo ale ostatecznie dostalem nowy dysk, z nowym S/N i papierkiem, na ktorym widnieje S/N dysku posylanego na gwarancje z adnotacja w polu "opis naprawy", ze dysk wymieniono. Na tym dokumencie nigdzie nie mam podanego S/N dysku, ktory otrzymalem...

Co ciekawe, ten dysk po niecalych 3 miechach padl dokladnie w ten sam sposob jak pierwszy... i teraz wysylam juz od razu do Producenta z mysla, ze szybciej on upora sie z tematem wymiany...

 

Zastanawia mnie to co wyzej napisal maruh - co z gwarancja, ktora rowniez mam (:?:) w Proline :?: Czy kazda nastepna (ewentualna) naprawa/wymiana realizowana moze byc tylko bezposrednio u Producenta i Sprzedawca nie musi juz palcem kiwac i moze mnie olac :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Jakieś dwa tygodnie temu wysłałem dysk na gwarancje. Wszystko fajne dysk doszedł do producenta:) Jednak popełniłem błąd przy składaniu zamówienia.

 

post-151021-1256238515_thumb.jpg

 

 

Chodzi o to, że wysłałem tak jakby dwa razy ten sam dysk na gwarancje:/ Widać że jeden dysk już dotarł a na drugi jeszcze czekają. Można coś z tym zrobić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie wróciła do mnie Barracuda ES.2 z odzyskiwania w i365.

 

Strach troche był, dysk pracował w raid0 z drugim identycznym, dodatkowo dane były zaszyfrowane - ale udało się. po powrocie z serwisu raid zestawił się bez problemów i dane odzyskałem.

 

Procedura poszła bardzo sprawnie

dzień 1 - mail do seagate, po uzyskaniu case number rejestracja w i365

dzień 2 - kurier (na koszt i365)

dzień 3 - potwierdzenie przyjęcia dysku do serwisu (e-mail)

dzień 4 - naprawa oraz wysyłka

dzień 5 - kurier odwozi dysk do mnie

 

Jestem pod wrażeniem sprawności obsługi klienta w seagate/i365

 

@ BuMeL - ślicznie dziękuję za ten temat, inaczej nawet bym nie wiedział, że taka możliwość istnieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja Barak już od dwóch tygodni jest na gwarancji. Ile to może trwać?? :/

Mam tak samo, moją wysłałem 2,5 tyg temu i dalej czekam -_- , dalej jest status in process...

 

Czy to normalne?

 

Niby miało być szybko, max 7 dni i dysk mamy, a zaczynam się trochę niecierpliwić czy w ogóle jakiś dysk otrzymam... Mam nadzieję że mi go przyślą bo będę stratny kupę kasy.

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wysyłaliście za potwierdzeniem odbioru? Tak przynajmniej by była podkładka, że dysk dotarł do Collection Point, wtedy można by coś zdziałać w obsłudze klienta, np. mailowo ich ponaglić. Wysyłałem już dwa dyski do Seagate'a na gwarancję (kurierem w obu przypadkach) i zawsze wymiana dysku zajmowała im max 10 dni. Tylko WD nie spieszy się z obsługą RMA, w ich przypadku 2 tygodnie to standard, a magazyn mieści się pod tym samym adresem w W-wie co Seagate'a.

 

Najlepiej napiszcie do customer service maila co i jak, niech sprawdzą co się dzieje z RMA.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SEAGATE oficjalnie ma w ostatnich tygodniach spory zastój jeśli chodzi o zwroty dysków 7200.11 oraz 7200.12, stąd opóźnienia. Wszyscy zgłaszający proszeni są o cierpliwość bądź kontakt z biurem obsługi w celu otrzymania stosownych informacji.

Edytowane przez BuMeL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SEAGATE oficjalnie ma spory zastój jeśli chodzi o zwroty dysków, stąd opóźnienia. Wszyscy zgłaszający proszeni są o cierpliwość bądź kontakt z biurem obsługi w celu otrzymania stosownych informacji.

W takim razie jestem spokojniejszy i poczekam jeszcze :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szybko kanał dystrybucji, a jeśli sklep zbankrutował to jest firma, która zajmuje się serwisem gwarancyjnym dysków Samsung, szczegóły jak nie zapomnę i jak znajdę podam jutro.

Edytowane przez BuMeL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu się mylisz. Żaden lokalny serwis Samsunga nie przyjmie dysku. Samsung nie daje klientowi końcowemu Gwarancji Producenta tylko gwarancję handlową 36 miesięcy dla dystrybutora czyli jedyna opcja to sklep. Jedna firma w Polsce zajmuje się zbiórką uszkodzonych dysków Samsung pod warunkiem posiadania przez kupującego oryginału dowodu zakupu, spreparowania odpowiedniego pisemka z opisem usterki itp. Dyski po oględzinach i niedługich testach w serwisie wymieniane są na nowe. Niestety dla kupujących Samsung robi dość dobre dyski, które osobiście chwalę ale serwis jest strasznie ograniczony.

 

Wystarczy zadzwonić pod infolinię Samsunga a dowiesz się wszystkiego.

Edytowane przez BuMeL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...