Jump to content
Sign in to follow this  
BuMeL

Zepsuł Ci Się Seagate ? Wyślij Do Producenta W 10 Minut !

Recommended Posts

I tu się mylisz. Żaden lokalny serwis Samsunga nie przyjmie dysku.

Przecież napisałem, że miesiąc temu byłem z takim pytaniem w olsztyńskim punkcie serwisowym samsunga. Facet kazał przyjść z dyskiem i rachunkiem/fakturą. Edited by Grobel

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAMSUNG:

 

http://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/

->

 

Po pierwsze robimy to:

http://www.samsung.com/global/business/hdd...es/ES_Tool.html

 

Po drugie sprawdzamy gwarancję ( 3 lata od daty produkcji dla end userów):

 

http://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/Warr...ntychecker.aspx

 

Jeżeli wyskoczy nam kod 100, czyli This product is under warranty, zaznaczamy dysk, klikamy continue

 

wypełniamy niezbędne dane ankietowe i klikamy submit. Otrzymujemy numer RMA i wysyłamy dysk pod wskazany adres.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze, to jestem pare informacji z plecy. Jeszcze chyba pod koniec sierpnia czy na początku września Samsung nie miał systemu RMA :| a to ci niespodzianka.

 

Jeszcze trzeba zaczekać aż rynek konkurencyjny zmusi Samsunga do przedłużenia gwarancji o kolejne 2 lata u producenta jak ma się to w przypadku SG i WD i będzie komiksowo :P

Edited by BuMeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

SEAGATE oficjalnie ma w ostatnich tygodniach spory zastój jeśli chodzi o zwroty dysków 7200.11 oraz 7200.12, stąd opóźnienia. Wszyscy zgłaszający proszeni są o cierpliwość bądź kontakt z biurem obsługi w celu otrzymania stosownych informacji.

[spisek=on]

Ja wyslalem 7200.10 i tez czekam juz dosc dlugo - wiec to chyba cos powazniejszego... :razz:

[spisek=off]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, święta za pasem, w tej chwili producenci większy nacisk kładą na sprzedaż bo to najlepszy okres na zysk. Wcale się temu nie dziwię, jednak przedłużanie realizacji z 7 dni na 21 to też niezdrowo :P ale bądźcie cierpliwi, reklamacje realizowane są oczywiście od najstarszych więc większość dysków wysłanych w pierwszym i drugim tygodniu miesiąca praktycznie są już spakowane i czekają na zwrot klientom. Przynajmniej takie informacje uzyskałem wczoraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... jak ma się to w przypadku SG i WD i będzie komiksowo :P

Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36?

 

W każdym razie BuMeL wrzuć to moje info o Samsungach do tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36?

 

W każdym razie BuMeL wrzuć to moje info o Samsungach do tematu.

Seagate daje 5 letnią gwarę, w październiku wymieniałam właśnie dysk na nowy i jest 5 lat gwary, WD ma 36

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja barka została dzisiaj wysłana. :-D

U mnie to samo w tracker pokazuje - pewnie do konca tygodnia dotrze na miejsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okres gwarancji od sprzedawcy nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.

Widziales by "niezgodnosc towaru z umowa" obejmowala 3 lata? Obejmuje 2 przy czym po 6 miesiacach musisz udowodnic, ze wada byla. Jakby nie bylo to podali 3 letnia gware, ktora nie wchodzi pod paragraf "niezgodnosci".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój dysk właśnie wrócił :), został wymieniony na nowy. Ładnie był zapakowany w grube gąbki :-P gdyby tak u nas pakowali..., jak zamówiłem dysk w agito to przyszedł w kopercie bąbelkowej a potem dziw że się sypią.

 

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja Barka przyszła 15 min temu:P Dostałem regenerowaną (naklejka z zielonym paskiem).

Miałem identycznie zapakowany jak maruh.

Edited by choody92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój dysk właśnie wrócił :), został wymieniony na nowy. Ładnie był zapakowany w grube gąbki :-P gdyby tak u nas pakowali..., jak zamówiłem dysk w agito to przyszedł w kopercie bąbelkowej a potem dziw że się sypią.

 

Dołączona grafika

LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2:

Bosz, jakby tak przysyłali dyski to by była masakra. Chyba połowa by była padnięta od zaraz. :lol2:

Ja jak kupowałem w Agito.pl to mi ładnie zapakowali i zabezpieczyli, może nie padnie. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja Barka przyszła 15 min temu:P Dostałem regenerowaną (naklejka z zielonym paskiem).

Miałem identycznie zapakowany jak maruh.

U mnie to samo - tez dzis odebralem, przesylke, tez identycznie zapakowane... ale z jedna roznica - dostalem 7200.12 w zamian za 7200.10, ktora wysylalem :)

 

BTW: ktos zainteresowany kupnem 7200.10 250GB :?: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2:

Tak, agito przysłało mi dysk w kopercie bąbelkowej, dysk dodatkowo był owinięty jeszcze w kawałek folii bąbelkowej. I się po czasie posypał. Za to jak kupiłem samsunga F3 w proline to przyszedł ładnie zapakowany w kartonie i super zabezpieczony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36?

...

Seagate daje 5 letnią gwarę, w październiku wymieniałam właśnie dysk na nowy i jest 5 lat gwary, WD ma 36

Długość gwarancji zależy od modelu dysku nie od producenta dysku (czasami od daty

sprzedaży lub produkcji.)

WD i Seagate dają 36 miesięcy na podstawowe modele dysków a na niektóre 60 miesięcy.

Przykładowo wszystkie WD black mają 60 miesięcy gwarancji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile dni od wysłania dostaliście te dyski od seagate?

Ja czekałem około miesiąca, ponieważ seagate miał jakiś przestój. A tak to czeka się max 2 tyg z tego co słyszałem i czytałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!!Ja swój dysk oddałem 3-go listopada i czekam i czekam i nic...komputer kupowałem w małym sklepie, który zaopatruje się w komputroniku...szlag mnie trafia bo jestem świadomy tego że zanim komputronik łaskawie wysłał dysk do producenta to na pewno minęło kilka dni, bo przecież nie będą wysyłać jednego dysku tylko pewnie czekają aż im się trochę tego uzbiera...:( moje pytanie brzmi jak długo mogę czekać na nowy dysk?dlaczego to tak długo trwa:/i czy mogę np poprosić sprzedawce ze sklepu w którym kompa kupowałem o fakturę na poszczególne podzespoły żeby w przyszłości samemu sobie wysyłać je do serwisów co na pewno skutecznie skróciłoby czas oczekiwania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abelzeusz tylko że ty nie potrzebowałeś żadnego dokumentu potwierdzającego że zakupiłeś ten dysk ; p wystarczy że podczas numer seryjny dysku i tyle ;) Więc mogłeś sam bezpośrednio wysłać na gwarancję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.