Skocz do zawartości
nrl

Crysis 2

Rekomendowane odpowiedzi

Gra wywarła na mnie spore wrażenie i bardzo widać pozytywny wpływ konsoli - lepszy gameplay, ulepszone sterowanie, mniej benchmarkowa a bardziej widowiskowa grafika. W 1920x1080 miałem już mało klatek i gra cały czas pokazywała że ma mało zasobów pamięci i w kółko coś doczytywała przez co ledwo dało się grać :) Ale ogólnie to gra zaskakuje pozytywnie w porównaniu do sztywnego i mdławego Crysisa. Jak pamiętamy na PC mieliśmy - "łał, ale grafika i tyle" - reszta sprowadzała się do oglądania nowych projektów leveli i obserwowania rozwoju fabuły. Tutaj już na początku levelu widać że koncepcja i założenia gry były dostosowane do konsoli. Co mnie bardzo cieszy bo jestem zwolennikiem gier a nie dx10-11, teselacji i innych pierdół pokolenia Neo. Jeśli ktoś martwi się jak będzie wyglądał akcja w grze a nie tym czy gra będzie miała więcej polygonów to może być raczej spokojny po tym co widziałem.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinni zamknąć ten temat do czasu wyjścia dema, albo do premiery, a mod wrzucałby jakieś ważniejsze informacje i linki na temat gry. Bo to co tu się wyprawia przyprawia o mdłości. Ludzie ściągają tą żałosną Betę i przechodzą grę. Do tego walą spoilerami jak wczoraj jeden z userów (kroganin), któremu najchętniej dałbym bana za tego mega spoilera. Piszecie, że to jakiś tam bulid ze stycznia. Że ta gra będzie działać i wyglądać tak samo. Nawet gdzieniegdzie czytałem opinie o tym, że będzie tylko DX9, a o DX 11 można zapomnieć. Wszystko niby przez konsole.Może i miały wpływ na wersje PC. Nie grałem więc na razie się wstrzymuje z takimi komentarzami.

 

Kenigier człowieku zastanów się zanim coś napiszesz. Warhead to był porządny dodatek i gdyby Crysis 2 taki był to z pewnością wypadłby lepiej od Crysis 1. Sterowanie lepsze twierdzisz? Ja tam nic nie miałem do tego z Crysisa 1. Grało się całkiem przyjemnie i nawet pod koniec gra się zrobiła ciekawa. Nie wspominając już o Warhead, który od początku do końca był co najmniej dobry. Co do bug'ów to i w jedynce były. Pewnie wydadzą jakieś łatki i możliwe, że ta Beta to jakiś okrutny żart. Nie wierze, by Crytek wypuścił finalną wersję w takiej postaci. Także ja na razie się wstrzymuje z opinią do czasu premiery. A za ściąganie Bety podziękuję ;)

Edytowane przez Devil
  • Upvote 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydostała się jakaś pierwotna wersja z ogólnie zarysowaną fabułą i z niezoptymalizowanym silnikiem i wszyscy w płacz <_< Nawet jeśli build jest ze stycznia, to crytek od czasu jego kompilacji ma do premiery jeszcze jakieś 2 miesiące, więc poprawią niedociągnięcia. Pewnie nawet nie raz zmodyfikują nie co fabułę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Np zniszczenia obiektow.

Stoje na szklanym dachu napierdzielam serie pod nogi i stoje dalej.

Budynki tez sa mega odporne na wszystko...

 

Co do poprawiania jest wiele

 

Co do mozliwosci sprzetu, to ta sciana jest cholernie daleko

 

Ja pisałem o grafice. Co do fizyki, masz rację. Krok w dobrym kierunku został zrobiony m.in. w Mafii 2, ale do pełni szczęścia sporo brakuje. Edytowane przez Nicolass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od CryEngine 3 mozna by oczekiwac jakiegos modelu destrukcji otoczenia ( minimum to co oferuje od ponad roku BC i BC2 )

wiekszej ilosci poligonow ( czesc pojazdow wyglada jak w grach z przed 2-3 lat ) Bardziej zaawansowana Geometria to jest to czego brakuje

byc moze zapodadza jakas tam teselacje w wersji dla DX11 .....

Jezeli nie to znakiem tego coderzy opierdalali sie i nic wiecej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra prawie nie ulegnie zmianom , dorzucą dof i tesselacje pod dx11 i tyle. Raczej każdy zauważył wpływ tworzenia wersji konsolowych i pc w jednym czasie. Grafika nie jest zła , trzyma poziom warheada i w pewnych aspektach jest lepsza m.in ze względu na GI , które nie zabija wydajności jak np.w metro lub stalkerze. Mogliby jednak wrzucić lepsze textury , raczej nie ma przy tym dużo roboty i efekt końcowy w postaci ogólnie lepsze grafiki murowany. Co do fizyki być może to nie końcowa wersja , w katalogu rc się te same pliki od fizyki tylko w innych wersjach oraz plik od physx(cudart). Co do błędów w samej grze to o nie ma co się martwić , ponieważ w becie jest plik kiedy/co poprawili i widać , że poprawiają szybko i dużo błędów.

 

Crytek mógłby zrobić gierkę , która zabije każdy sprzęt i super grafą tylko czy ma to sens? Raczej nie , bo nikt takiej gry nie kupi.

Edytowane przez sideband
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cevat Yerli thanks community for support and reassures fans that PC “will always be important”.

 

Crysis 2 developer Crytek has insisted that it still considers the PC to be an important platform despite the potential impact on sales of its upcoming sequel leaking over the weekend.

 

Yesterday we reported that a late development build of Crysis 2 had leaked onto file-sharing sites. While not the finished product the leak contained the full game, online multiplayer and, crucially, the DRM signing keys, opening up the final game to piracy five weeks before it is even released.

 

Now Crytek CEO Cevat Yerli has moved to reassure fans who were wondering whether the developer might be put off from releasing future games on the notoriously unsecure PC platform. “While we are deeply disappointed by these events,” he said on the Crysis 2 forums, “we are all completely overwhelmed by the support we have received from you, our community.

 

“Despite this unfortunate incident, we can assure you that PC gaming is very important to us and will always be important to Crytek in the future. We are all still focused on delivering a great gaming experience to our true and honest fans. I hope you will enjoy Crysis 2 on PC, as we think it is our best PC game yet!”

 

While Crytek’s attitude is reassuring, theirs is an increasingly rare stance to take. Last year Capcom producer Yoshinori Ono said there would be no PC version of Super Street Fighter IV following rampant piracy of the original game. Crytek themselves said that piracy of the original Crysis prompted them to develop its sequel for consoles as well as PC.

 

src: http://www.next-gen.biz/news/crytek-pc-still-important-despite-crysis-2-leak

 

W skrócie Crytek stara się robić dobrą minę do złej gry. Jednak o sequelach wyłącznie na PC na pewno możemy zapomnieć.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra prawie nie ulegnie zmianom , dorzucą dof i tesselacje pod dx11 i tyle. Raczej każdy zauważył wpływ tworzenia wersji konsolowych i pc w jednym czasie. Grafika nie jest zła , trzyma poziom warheada i w pewnych aspektach jest lepsza m.in ze względu na GI , które nie zabija wydajności jak np.w metro lub stalkerze. Mogliby jednak wrzucić lepsze textury , raczej nie ma przy tym dużo roboty i efekt końcowy w postaci ogólnie lepsze grafiki murowany. Co do fizyki być może to nie końcowa wersja , w katalogu rc się te same pliki od fizyki tylko w innych wersjach oraz plik od physx(cudart). Co do błędów w samej grze to o nie ma co się martwić , ponieważ w becie jest plik kiedy/co poprawili i widać , że poprawiają szybko i dużo błędów.

 

Crytek mógłby zrobić gierkę , która zabije każdy sprzęt i super grafą tylko czy ma to sens? Raczej nie , bo nikt takiej gry nie kupi.

 

Gadasz bzdury.

 

Nie chcę mi się teraz szukać tego screena, ale na forum beyond3d ktoś odkrył, że najwyższe możliwe ustawienie w tej "becie" to medium... więc z ocenianiem grafiki radzę się powstrzymać do premiery gry.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gadasz bzdury.

 

Nie chcę mi się teraz szukać tego screena, ale na forum beyond3d ktoś odkrył, że najwyższe możliwe ustawienie w tej "becie" to medium... więc z ocenianiem grafiki radzę się powstrzymać do premiery gry.

 

Ja tez mogę ci pokazać log , nie rozśmieszaj mnie , bo ta gra sporo lepiej wygląda od warheada na high. To , że komuś nie wchodzą opcje na wyższe nie mój problem i mają chłopacy nawet 60fps na niezbyt mocnych maszynkach.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o gamepleay to jestem spokojny. Raczej nudno nie będzie i tempem akcji może być podobnie jak w Waheadzie. Jak grafika nawet będzie nieco słabsza, ale przy tym płynnie to i tak będę zadowolony. Chociaż jak na dzisiejsze czasy i możliwości powinni popracować nad jeszcze lepszą grafiką z pełnym wykorzystaniem Teselacji. Coś by się w końcu ruszyło na rynku PC od czasu Crysisa 1 pod tym względem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś jest ciekaw jak gra wygląda graficznie (ustawienia chyba maksymalne jakie mozna ustawić w becie) to zapraszam pod ten link (klikając w obrazek uzyskacie powiększenie):

 

Crysis2 2011 02 16 19 21 26 43 - Free hosted at iimmgg.com

 

P.S. to tyko pare pierwszych etapów - obrazki wybrałem tak żeby nie było spoilerów

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze wersja premierowa bedzie sie roznic od wersji ktora wyciekla w nie tak znacznym stopniu. Premiera , premiera, ale gra zanim trafi do dystrybucji nie bedzie poprawiana jeszcze 2-3 tygodnie przed premiera, bez przesady. Jezeli ta beta ktora wyciekla to wersja z konca stycznia zalozmy to do poczatku marca kiedy zapewne juz nie bedzie czasu na jakiekolwiek zmiany z powodu przygotowan do dystrybucji, mamy tylko jeden miesiac. Ile rzeczy mozna poprawic w grze przygotowywanej przez dwa lata albo i wiecej w ciagu miesiaca ? niech kazdy na swoj zdrowy rozsadek sobie odpowie :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Tylko szkoda że MP, chociaż jeden level SP mogli dać, żeby można tą wypaśną grafike było podziwiać i dokładnie zanalizować co do piksela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czuje nutkę sarkazmu w tym Twoim poście. Gra wyszła też na konsolę przecież. To musi być Crap w takim razie ;)

 

Zgadza sie ,

 

Zeby nie bylo tak ze DX11 pokaze to co bylo max ustawieniami w Betce :/ albo roznice beda ledwo zauwazalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...