Skocz do zawartości
nrl

Crysis 2

Rekomendowane odpowiedzi

DNF? Bez żartów, gdyby nie sentyment do poprzedniej części nikt by w tego kotleta nie zagrał.

 

Dla Ciebie kotlet, dla mnie jeden z najlepszych FPSów, które zagrałem w tym roku.

 

@kartnik

Nie byłoby problemu, gdyby wydali hotfixa, ale niestety Crytek wypiął swoje 4 litery na pecetowców i hotfixa już nie wyda.

 

@up

W jaki sposób zbindować quicksave?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co Ci ta wiedza skoro w grze nie działa? W becie się dało. W finalnej wersji już nie.

 

Wpisywało się w konsoli komendę save i gra była zapisywana, domyślam się, że można zbindować wpisując albo w konsoli albo w pliku konfiguracyjnym komendę:

bind f5 save

w ten sposób powinno być zbindowane zapisywanie pod f5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra zwykła jak poniedziałkowe popołudnie - kotlet

 

jak dla mnie 6/10 - powinna być za 15,99pln dawana do konsoli/ gazety

zwykła, odmużdżająca strzelanka gdzie idziesz do przodu i....idziesz do przodu. Fabuła IMO zrobiona na siłę, żeby była "ciekawa". Choć bez niej i tak

grałoby się tak samo....byle do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Usunąłem grę na tzw siłę a nie przez odinstaluj. Wyczyściłem rejestr jakimś programikiem ale nadal po wrzuceniu płyty do napędu nie mam opcji instalacji gry. Jakiś pomysł co z tym zrobić żeby zainstalować ponownie grę? Będę wdzięczny za sugestie bo mi brak pomysłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marantz5003

Słuchajcie po wgraniu patcha 1.9 dx11 i high teksture oprócz tego, że mam mniej fpsów i lepsze cegły na ścianach zauważyłem, że użycie ramu podczas grania dochodzi do 4,9gb gdzie po wyłączeniu gry spada do 1.5gb Czy to normalne? Po za tym użycie ramu gpu dochodzi do 1240mb gdzie na karcie mam 1280 ( gtx 570 ) czy to normalne wg was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie użycie ramu (ultra; DX 11;1680x1050@noAA) wygląda tak:

 

Dołączona grafika

 

Przy czym sam system pożera mi 1.7 GB (sporo tak w ogóle). Plik stronicowy wyłączony.

 

 

Czyli nie zżera nawet 2GB ramu. Użycie vram ok 1GB. Prawie że na granicy. Przynajmniej tyle wskazuje MSI Afterburner. Teseslacja chyba tyle pochłania, bo na pewno nie te średnie tekstury.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marantz5003

Po za tym w tej grze mam najsłabsze oc karty wywala się gra nawet po lekkim oc :( tj bez podnoszenia napięcie z 742mhz na 800mhz i wywala sie gra :( w innych grach to nie występuje.

ustawiłem wszystko na extreem bo na ultra wszystko tnie dx11 i high teksture włączone i mam 50-60fps tych ultra nie warto włączać

Odkryłem że problem słabe oc w grze występuje tylko na ustawieniach extreem na ultra moge grać i grać jakieś pomysły dla czego tak?

Edytowane przez marantz5003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam wszystkim mod MaLDoHD v4 poprawiający grafikę. Tekstury super wyraźne, teraz teselacja w tej grze wygląda tak jak powinna wygladać. Mało tego, płynność gry wyraźnie podskoczyła. Przez 99% czasu miałem 80-100fps (taką blokade ustawiłem) i rzadko kiedy spadało poniżej 80 a to wszystko w fullhd, max ustawienia graficzne (takie ustawienia wymaga ten mod) + DX11 + SMAA. Poniżej 70fps nie zaobserwowałem a grałem cały czas z frapsem zerkając co chwile.

 

Nie patrzcie na screeny bo one nawet w połowie nie oddają tego co widzimy na ekranie. Crysis2 słabo wypada na screenach, dużo lepiej to prezentuje się w ruchu.

 

Nie mam pojęcia ile gra po modzie łyka RAM i VRAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem o tym napisać, ale było już na głównej. Cóś tam musieli wyłaczyć co pożera tyle zasobów, bo jakoś nie wierzę by mod poprawiał optymalizację. Może coś związane z oświetleniem map lub inny efekt co sprawiał że pod DX11 w oryginale miałem 24-35 FPS. Teraz mam 35-70. Na zewnątrz średnio 40 ze spadkami do 35, a wewnątrz budynków ok 55, ale zwykle jest stałe 60. Sprawdzałem z Vsync i bez Vsync i w budynkach wzrastało nawet do 70 FPS. Sam jestem w szoku, bo gra wygląda lepiej niż w oryginale. No ale jak wspomniałem coś tam musieli wyłączyć by był taki przyrost. Ciekawe tylko co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...