Aquarium Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2011 DNF? Bez żartów, gdyby nie sentyment do poprzedniej części nikt by w tego kotleta nie zagrał. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kartnik Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2011 @konkurs Dzięki za info. Wczoraj wczytałem rozdział od początku, a dziś odpaliłem za pomocą witaminki i zadziałało. Ale swoją drogą crytek dał ciała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2011 Quicksave w becie można było ładnie sobie zbindować, w finalnym produkcie wogóle nie działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2011 DNF? Bez żartów, gdyby nie sentyment do poprzedniej części nikt by w tego kotleta nie zagrał. Dla Ciebie kotlet, dla mnie jeden z najlepszych FPSów, które zagrałem w tym roku. @kartnik Nie byłoby problemu, gdyby wydali hotfixa, ale niestety Crytek wypiął swoje 4 litery na pecetowców i hotfixa już nie wyda. @up W jaki sposób zbindować quicksave? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2011 Po co Ci ta wiedza skoro w grze nie działa? W becie się dało. W finalnej wersji już nie. Wpisywało się w konsoli komendę save i gra była zapisywana, domyślam się, że można zbindować wpisując albo w konsoli albo w pliku konfiguracyjnym komendę: bind f5 save w ten sposób powinno być zbindowane zapisywanie pod f5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Eh, nie doczytałem do końca :/ Dziwne, że w becie dali możliwość zbindowania quicków, a w fullu nie. (Heh, te minusowanie komentarzy :D ) Edytowane 7 Grudnia 2011 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2011 Ja tak samo zawiodłem się gdy ujrzałem finalną wersję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2011 Jesteście pewni, że nie działają checkpointy? Ja nie widzę abym miał z tym kłopot i żeby mi cofało grę. Zaczynam tak gdzie skończyłem i nie potrzebuję do tego żadnej "witaminki". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kartnik Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2011 To masz szczęście. Mi na końcu wczytywania wywalało błąd. Sporo ludzi ma z tym problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardas Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2011 gra zwykła jak poniedziałkowe popołudnie - kotlet jak dla mnie 6/10 - powinna być za 15,99pln dawana do konsoli/ gazety zwykła, odmużdżająca strzelanka gdzie idziesz do przodu i....idziesz do przodu. Fabuła IMO zrobiona na siłę, żeby była "ciekawa". Choć bez niej i tak grałoby się tak samo....byle do przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witam. Usunąłem grę na tzw siłę a nie przez odinstaluj. Wyczyściłem rejestr jakimś programikiem ale nadal po wrzuceniu płyty do napędu nie mam opcji instalacji gry. Jakiś pomysł co z tym zrobić żeby zainstalować ponownie grę? Będę wdzięczny za sugestie bo mi brak pomysłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Pytanie jakim programem czyściłeś rejestr? Coś kiepsko z tym. Z własnego doświadczenia proponuję użyć Revo uninstaller i pousuwać nim wszelkie wpisy po kryśku 2. Powinno pomóc po restarcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Albo z płyty odpalić ręcznie setup.exe czy jak tam się nazywał plik instalacyjny. Powinno pójść bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Za pierwszym razem regcleanerem i nie pomogło, przed chwilą ściągnąłem total uninstall i zadziałało. Problem rozwiązany. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 Słuchajcie po wgraniu patcha 1.9 dx11 i high teksture oprócz tego, że mam mniej fpsów i lepsze cegły na ścianach zauważyłem, że użycie ramu podczas grania dochodzi do 4,9gb gdzie po wyłączeniu gry spada do 1.5gb Czy to normalne? Po za tym użycie ramu gpu dochodzi do 1240mb gdzie na karcie mam 1280 ( gtx 570 ) czy to normalne wg was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2012 (edytowane) U mnie użycie ramu (ultra; DX 11;1680x1050@noAA) wygląda tak: Przy czym sam system pożera mi 1.7 GB (sporo tak w ogóle). Plik stronicowy wyłączony. Czyli nie zżera nawet 2GB ramu. Użycie vram ok 1GB. Prawie że na granicy. Przynajmniej tyle wskazuje MSI Afterburner. Teseslacja chyba tyle pochłania, bo na pewno nie te średnie tekstury. Edytowane 17 Stycznia 2012 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2012 (edytowane) Po za tym w tej grze mam najsłabsze oc karty wywala się gra nawet po lekkim oc :( tj bez podnoszenia napięcie z 742mhz na 800mhz i wywala sie gra :( w innych grach to nie występuje. ustawiłem wszystko na extreem bo na ultra wszystko tnie dx11 i high teksture włączone i mam 50-60fps tych ultra nie warto włączać Odkryłem że problem słabe oc w grze występuje tylko na ustawieniach extreem na ultra moge grać i grać jakieś pomysły dla czego tak? Edytowane 25 Stycznia 2012 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 Polecam wszystkim mod MaLDoHD v4 poprawiający grafikę. Tekstury super wyraźne, teraz teselacja w tej grze wygląda tak jak powinna wygladać. Mało tego, płynność gry wyraźnie podskoczyła. Przez 99% czasu miałem 80-100fps (taką blokade ustawiłem) i rzadko kiedy spadało poniżej 80 a to wszystko w fullhd, max ustawienia graficzne (takie ustawienia wymaga ten mod) + DX11 + SMAA. Poniżej 70fps nie zaobserwowałem a grałem cały czas z frapsem zerkając co chwile. Nie patrzcie na screeny bo one nawet w połowie nie oddają tego co widzimy na ekranie. Crysis2 słabo wypada na screenach, dużo lepiej to prezentuje się w ruchu. Nie mam pojęcia ile gra po modzie łyka RAM i VRAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2013 Miałem o tym napisać, ale było już na głównej. Cóś tam musieli wyłaczyć co pożera tyle zasobów, bo jakoś nie wierzę by mod poprawiał optymalizację. Może coś związane z oświetleniem map lub inny efekt co sprawiał że pod DX11 w oryginale miałem 24-35 FPS. Teraz mam 35-70. Na zewnątrz średnio 40 ze spadkami do 35, a wewnątrz budynków ok 55, ale zwykle jest stałe 60. Sprawdzałem z Vsync i bez Vsync i w budynkach wzrastało nawet do 70 FPS. Sam jestem w szoku, bo gra wygląda lepiej niż w oryginale. No ale jak wspomniałem coś tam musieli wyłączyć by był taki przyrost. Ciekawe tylko co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2013 Niech wyłączą to samo w C3 bo po modzie te dwie częsci wiele się od siebie nie różnią a różnica w wydajności ogromna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...