Skocz do zawartości
nrl

Crysis 2

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Firekage

Jak zwykle małe gro użytkowników forum nie łapie ironii. "Gra, która nic nie wnosi i jest nudna jak flaki z olejem" "banchmark a nie gra". Takie opinie właśnie miał "kryzys" u większości "konsolowców" i chłopców z "ZX Sprectrum".

Czy mnie się coś stało, że "kryzys" na konsole trafia? :huh: Nie! Wręcz przeciwnie. Będę miał dobrą zabawę z gry a poza tym ubaw z tego co napisałem w poprzednim poście. Myślcie trochę.

 

Pozdrawiam.

Twoja "blyskotliwa" ironia nie trafia do ludzi , ktorzy maja w 4 literach konsole i sie nimi nie interesuja ;) Myslenie nie ma tutaj zadnego zwiazku z tematem. Zreszta , jakos dziwnym trafem jesli chodzi o "benczmarka + nudna gre" to ja slyszalem czesto w kontekscie pctow od osob , ktore mialy slabe kompy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Twoja "blyskotliwa" ironia nie trafia do ludzi , ktorzy maja w 4 literach konsole i sie nimi nie interesuja ;) Myslenie nie ma tutaj zadnego zwiazku z tematem. Zreszta , jakos dziwnym trafem jesli chodzi o "benczmarka + nudna gre" to ja slyszalem czesto w kontekscie pctow od osob , ktore mialy slabe kompy ;)

Owszem Crysis był znienawidzony przez ludzi ze słabymi PC ;) Ale w okresie gdy wychodził Crysis miałem Xa i siedziałem na forach konsolowych. Wyszedł news, że Crysis tylko na PC to od razu komentarze typu "a po co ta gra na konsole? to tylko benchmark, grafika i zero gameplayu". Wyszedł news, że Crysis będzie na konsole to od razu "zapowiada się HIT!" itp. Po prostu żenada :lol:

 

Mi tak jak Tobie jedynka się podobała w dodatku przy multi spędziłem sporo czasu, jest kilka ciekawych modów i map, bencha nie włączyłem ani razu ; ]. Lubie gry z otwartymi mapami gdzie się można bawić i próbować zrobić coś na różne sposoby. Dlatego też i ceniłem sobie Crysisa bardziej niż CoD4 gdzie szło się strasznie wąskim korytarzem ze skryptami ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Owszem Crysis był znienawidzony przez ludzi ze słabymi PC ;) Ale w okresie gdy wychodził Crysis miałem Xa i siedziałem na forach konsolowych. Wyszedł news, że Crysis tylko na PC to od razu komentarze typu "a po co ta gra na konsole? to tylko benchmark, grafika i zero gameplayu". Wyszedł news, że Crysis będzie na konsole to od razu "zapowiada się HIT!" itp. Po prostu żenada :lol:

Tak , ale jak mowilem - ten , ktory nie ma konsoli , nie interesuje sie tym jakos nie bardzo bedzie rozumial ta "ironie" , a ze i ta tyczyla sie pctow to inna para kaloszy. Zreszta , gry z konsol to same wypasy wg. branzy :P (bez wojenki :P)

Mi tak jak Tobie jedynka się podobała w dodatku przy multi spędziłem sporo czasu, jest kilka ciekawych modów i map, bencha nie włączyłem ani razu ; ]. Lubie gry z otwartymi mapami gdzie się można bawić i próbować zrobić coś na różne sposoby. Dlatego też i ceniłem sobie Crysisa bardziej niż CoD4 gdzie szło się strasznie wąskim korytarzem ze skryptami ;/

Widze , ze jestesmy zgodni co do tego punktu - duze mapy , kilka drog dojscia i w sumie jako taka swoboda w tym swiecie , bo zupelnej nie ma przeciez przez fabule , ale wystarczajaca , nie ma skryptow i biegu przed siebie po utartej lini , choc to rozwiazanie na pierwszy rzut moze sie podobac , pozniej znasz juz zachowania wrogow , rozplanowania i to co zrobia... Crysis ma to do siebie ,ze dosc czesto moza w niego grac od nowa dzieki modom - np. graficznym (na marginesie dodam , ze pojawil sie BlueSky - ponoc ciekawie to wyglada , ale nie mialem okazji jeszcze sprawdzic).

 

Znajac zycie dwojka tez przyniesie sporo modow graficznych , ale chcialbym aby byly dluzsze bo jednak czas grania w Warheda to jakas kpina. Jak sie czlowiek sprezy to w 3h powinien to przejsc , tymczasem w jedynke na pierwszy raz "bralo sie" w te 9-12h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

"We don't need to dumb down the game; the technology provides all the horsepower we need to make a kick-ass 360 game, a kick-ass PS3 game, and push the PC gaming forward still," Yerli said.

hope so.

 

Cevat w wywiadzie mówi o tym, że gra nie będzie skonsolizowana. Na PC gra ma wyglądać o wiele lepiej niż na PS3 i Xboxie 360 z wiadomych względów. Przy czym na konsolach gra i tak ma zachwycać grafiką w porównaniu do konkurencji a na PC gra ma wyglądać o wiele lepiej niż Crysis i znów popchnąć możliwości PC do limitów. Zobaczymy tylko co z tego gadania wyjdzie.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Pisać o fullu ludki :>

Chyba temat z Wolfensteinem II pomyliłeś.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=OfJJRlvEEts...player_embedded

 

Im by się physx przydał, na filmiku widać, że podczas wybuchu jest mocny spadek klatek. ( to samo działo się w Crysis podczas dużych eksplozji).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla pieniaczy przypominam o Poważnym Samie. gra durna nudna i ogółem debilna ale zabawy przy niej była masa :D pierwsza część to tez była gra demonstrująca silnik graficzny. a powstały kolejne dwie części :) historia lubi się powtarzać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam pisałem, że jedynka była nudna, ale na początku. Potem się rozkręcała. To że mam konsolę nic do tego nie ma. W momencie mojego narzekania w temacie Crysis miałem już dobry sprzęt by w niego swobodnie pograć. Mimo to przechodziłem go na siłę. Za to o Warhead nie mogę napisać tego samego. Gra jest o niebo lepsza i już od początku. Jeśli Crysis 2 będzie miał podobne tępo akcji to myślę, że będzie na co czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOnsole w ogole nie znaja czegos takiego jak DirectX...

Taaaak ? :)

 

A microsoft napisal specjalne API dla swojego X360, po co mialby korzystac z gotowego :>

 

Nie wiem czy slyszales o frameworku XNA do tworzenia gier na X360 wlasnie, ktore korzysta z bibliotek DirectX :)

 

Apropo Crysis . Ta gra byla znienawidzona przez wielu nie tylko z powodu wymagan sprzetowych, tylko klamstwom jakich dopuszczal sie developer i wciskania ludzim sciemy z DX10 razem z nowym systemem M$ albo rzekomym wykorzystaniu wielu rdzeni .

 

And then a few days after the Crysis demo launched the bad news was announced. When using Directx 9 you can’t run the game at “very high” settings, which drastically improves the visual experience from lower settings. A member at Crysis-online poked around a bit with the demo files and found a way to get almost exactly the same visual quality with Directx 9. This meant that the developers (Crytek) had purposefully worsened the Directx 9 setting to make Microsofts new technology appear superior. Apparently Crytek dosen’t mind lying to their customers.

 

This is not all. Crytek CEO Cevat Yerli was interviewed a while back by Shacknews and talked about how beneficial multi-core processors would be for the game. Finally those who had spent big bucks on quad-cores would earn their increased perfomance.

 

“Multi-core will be beneficial in the experience, particularly in faster but also smoother framerates. […] We recommend quad core over higher clock.”

 

Quad core was the advice Crytek had to give to hopeful gamers saving money for upgrades. What was the reality again? The reality is that four cores gives zero, I repeat, ZERO perfomance increase in Crysis. And thats not all, because once again the 64-bit question has to be adressed.

 

Cevat Yerli was also interviewed by Gamespot among others praising “more bits in the processor”:

“I would recommend gamers run 64-bit only under very high configurations.”

 

Better Performance at higher graphics settings? This was not the reality. The truth is that 64-bit improves NOTHING in Crysis!

 

Game developers being a part of the marketing of new technology and hardware, no longer concentrating on delivering the best possible product but convincing consumers to open their wallets and unnecessarily upgrading their systems?

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też - zawsze podczas odpalania crysisa oglądałem całe intro, bo... było genialne. W Warheadzie jeszcze genialniejsze. A co do tych DirectX to może i nie mają ale są chyba na poziomie 9.0c ? czy nie?

Chodzi o to intro ?

http://www.youtube.com/watch?v=IKMh5NNb_pY

 

Moim zdaniem fajne ale dużo gorsze od crysis1 ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ten trailer nanosuita 2 w sumie nic nie pokazal poza wygladem...

A co do intra warchead - takie powinno być. Na enginie gry, pokazuje najciekawsze cechy i czego sie spodziewac :D akcja + mozliwosci ubranka bojowego :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to faktu że takie monitory dalej pozostaną tylko ciekawostką, dla takich gigantów nie widzę przyszłości.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Mnie się to rozwiązanie wcale nie podoba (nawet gdyby nie było ramek). Wolałbym jeden wielki TV o normalnych proporcjach 16:9, po co mi aż tak szeroko? Większość czasu będzie się patrzeć na środek.

Do tego Full HD z AAx4 pociągnie jakiś przyzwoity sprzęt, a nie trzeba będzie robić Octo-SLI/CF czy Bóg wie czego.

 

Jakby użyć dziewięciu monitorów to proporcje by były fajne, tyle że nie siedział bym 50 cm do nich więc taka rozdzielczość zupełnie bez sensu.

 

Co ciekawsze w tym filmiku to sama grafika. Jakość wprawdzie beznadziejna, ale las wydaje się wygladać bardzo fajnie (chyba też niezły HDR), a woda wymiata.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że kilka monitorów można ustawić naokoło siebie - w przypadku wielkiego monitora tak nie zrobisz, chyba, że będzie łukowato wygięty. Jakbyś miał monitor szeroki na 4 metry i siedziałbyś 50cm od niego, nie widziałbyś tego, co jest przy bocznych krawędziach - niezależnie od tego, jak obracałbyś głowę. To fakt - i tak będziesz patrzył na środek, ale ruch samych gałek ocznych jest chyba nieco szybszy, niż ruszanie mychą, żeby zobaczyć to, co jest np. po lewej stronie. Ideałem byłoby siedzenie wewnątrz sfery, będącej wielkim monitorem :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...