Skocz do zawartości
nrl

Crysis 2

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, to niech mi ktoś pokaże jak powinna wyglądać kompletna linia z tymi komendami i ścieżką do gry czy folderu gry, bo mi nie działczy nic a nic...

 

SpectatorX, tworzysz skrót od/do "Crysis2Demo.exe". Klikasz prawym przyciskiem myszy w utworzony skrót i z menu kontekstowego wybierasz "Właściwości" - powinno Ci się otworzyć okienko na zakładce "Skrót" z zaznaczoną ścieżką "Element docelowy:" - "D:\Gry\Electronic Arts\Crytek\Crysis 2 Demo\bin32\Crysis2Demo.exe" do której [po cudzysłowiu] dodajesz kod z parametrami podany przez ojejku:

 

+cl_fov=90 +r_DrawNearFoV = 90 +pl_movement.power_sprint_targetFov=90 +r_Motionblur=0 +g_skipIntro=1

...i tak to powinno wyglądać:

 

"D:\Gry\Electronic Arts\Crytek\Crysis 2 Demo\bin32\Crysis2Demo.exe" +cl_fov=90 +r_DrawNearFoV = 90 +pl_movement.power_sprint_targetFov=90 +r_Motionblur=0 +g_skipIntro=1

Klikasz "OK" i już! :D :)

 

 

[ ;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka minut później wyedytowałem posta i napisałem, że robiłem skrót do launchera zamiast właściwego pliku i dlatego nie działało ;-)

 

 

Teraz tylko jeszcze jak tu wyłączyć głos nanoskafandra... z czasem zaczyna wkurzać jak słyszę ten głos co chwilę.

Edytowane przez SpectatorX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No żem dzisiaj zaszalał :) Obcykałem cały system rozgrywki + bonusy i grało mi się naprawdę dobrze. Niestety dopiero na FOV 90. Na standardzie to tragedia przypominająca tę z Bioshock 2. Na początku kompletny chaos, nie wiedziałem co się dzieje. Co rusz ktoś mnie sprzątał nie wadomo skąd :) No ale kolejna rundka, kolejna i maszyna ruszyła. Aż żem się zdziwił kiedy zaliczyłem Goodlik'a 23:0. Klawisze jeszcze bym zbindował to byłoby jeszcze lepiej. 4 klasy, bonusy dają dużo kombinacji taktycznych. Rozgrywka wydawała mi się dobrze zbalansowana a patrząc na płynność z jaką gra chodziła na "GAMER" i jak wygląda, to gra będzie pięknie chodziła w singlu. Wreszcie to wygląda jak gra a nie benchmark.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do bindowania klawiszy to dla wygody w opcjach (że nie usunęli z opcji możliwości zmiany klawiszy, aż dziwne) przypisałem sobie nanovision i melee pod dodatkowe klawisze boczne na myszce, bo przy szukaniu po omacku kciukiem n i v często kończyło się fatalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra udało mi się w końcu wbić na jakiś serwer. OMG jaka ta grafika jest mocno średnia. Nie no Crytek to przegiął w tym momencie. To już BulletStorm wygląda miejscami lepiej. Głównie tu mi chodzi o tekstury. Ustawienia grafiki mam oczywiście na Hardcore. Więc raczej nie mam mowy o niskich detalach. A tekstury są tragiczne.

 

 

Dobra idę pograć i dać jakąś szansę tej grze.

 

EDIT: No tak przez przypadek jednak ustawiłem na Gemer. Po przełączeniu na Hardcore i wpisaniu komend do skrótu jakoś to teraz wygląda. Ale mocno odbiega od pierwszego Crysisa.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra mimo średniej grafiki ładnie mi wygrzewa kartę. 80'C i 95-99 użycia Pograłem troszkę i przyznam, że grało się nawet całkiem przyjemnie. Troszkę spora mapa jak na 11 graczy. więc trzeba było się nachodzić. Zwłaszcza, że było sporo kamp ze snajperkami. Co mnie rzuciło się w oczy, a raczej w uszy to dźwięki wystrzeliwanych pocisków. O ile z bliska brzmi to jakoś, to z daleko jest to jakieś pykanie. Brzmi to żałośnie. Oby w pełnej wersji jakoś to usprawnili. O ile w ogóle zdecyduje się na zakup.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem i dopiero na 3 czy 4 serwerze odpaliło po chwili ładowanie mapy. No i po głębszej penetracji dalej podtrzymuje swoje zdanie. Crytek odwalił chałę i podziękuję za ich grę. Zwłaszcza, że multi nie wyróżnia się niczym specjalnie... Także BC2 i COD4 dalej w czołówce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wyjsciu z gry mam taka zarowe (brightness na full), ze po kazdej sesji musze restartowac kompa :/ jest jakis fix na to ?

 

1280x1024 z profilem HARDCORE i nawet najmniejszego zaciachu nie ma.

Edytowane przez logimen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, sprawdze bo wlasnie odpalam gierke :D

 

EDIT:

 

niestety nie pomaga ta opcja, nawet wylogowanie. Tylko restart. Mam nadzieje, ze w pelnej to naprawia :/

Edytowane przez logimen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mnie oceniac grafike jednak na moim prawie zabytku w full hd przy prawie najwyzszych ustawieniach smiga 25-30 fps to takie mniej wiecej, duzych spadkow fps nie widzialem co mnie cholera zdziwilo i o dziwo giera chodzila plynnie,po zejsciu z rodzialka o szczebel nizej (1680x1050) niewielka zmiana w ilosci fps (minimalny to ~30) tak wiec jesli tak ma chodzic crysis 2 na moim jak to juz mowilem zabytku, to smole wersje na ps3 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crysis 2 - w dniu premiery tylko z obsługą DirectX 9 | Wiadomość 2011-03-03 12:20:16 | GRY-OnLine

"Crysis 2 - w dniu premiery tylko z obsługą DirectX 9" :lol2::lol2::lol2::lol2:

 

... czyli z serii Jakby szybko wyciągnąć od Was pieniądze dając Wam niedopracowany produkt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję tylko, że kiedyś to się odbiję na nich czyli wszystkich producentach co stosują takie praktyki. Niestety i tak możemy się spodziewać wysokiej sprzedaży. Nieogarnięte dzieciaki zza wielkiej wody i tak to kupią nie patrząc specjalnie na grafikę. Ruszenia się można spodziewać tylko i wyłącznie po wyjściu nowych konsol. To nie one mają na to bezpośredni wplyw. Tylko lenistwo i chęć zysku. Za czasów PS2 i Xboxa jeszcze wychodziły gry tylko na PC z znacznie lepszą grafiką. Potem coś się spie... i zaczęły wychodzić niedopracowane porty. Często fatalnie zoptymalizowane lub pozbawione niektórych efektów. Jak Resident Evil 4. Tu w przypadku Crysis 2 to kolejny takie produkt, ale z nieco lepszą grafiką na PC. Po prostu nie chciało im się na nowo pisać kodu. Tworzyć tekstury i modele. Przerobili wszystko i wyostrzyli tekstury. Oczywiście tylko w teorii, bo jeszcze nie widziałem wersji na PC, X360 i PS3 jednocześnie. Pozostaje jeszcze kwestia samego DX11. Nawet jeśli dodadzą jego obsługę to znając dzisiejsze praktyki, to pewnie wyjdzie jakiś patch. Który nic nie zmieni, albo da marne efekty z Teselacją na średnich teksturach. Mogli po prostu osobno wydać grę na PC na starym silniku po mocnym tuningu. Z tego silnika jeszcze sporo się da wycisnąć. A oni kompletnie go olali tylko ze względu na chęć zysków z wersji konsolowych. Chcą więcej jak każdy. Takie czasy :/

 

p.s btw poczytajcie sobie komentarze pod artykułem z GOL i zobaczcie kto się wypowiada. Pamięta ktoś hydro ? Miał konto na PPC i dawnym tłiku. I te jego legendarne stwierdzenie - słowa "Kanciastość jest bardziej realistyczna:" :lol: - nawiązanie do jego Lary i starej serii Tomb Raider ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie pier$%% czasy! - jak to powiedziala jedna z postaci w Wiedzminie :razz: Z jednej strony to dobrze, coraz mniej gier "must have" - tyle ze u mnie z tej grupy zostaly tylko ME3 i Wiedzmin 2.

 

Co do wojen PC vs konsole mozna powiedziec ze:

- wiecej gier powstaje na konsole przez piractwo na PC

- gry PC wygladaja gorzej niz by mogly wygladac przez konsole - z optymalizacja tak samo.

 

Teraz mi sie przypomnialo, ze w przypadku Crysis'a 2 jest tak samo jak w przypadku Assassin's Creed'a. Pierwsza czesc z DX10, druga juz tylko z DX9 <_< Nie ma co narzekac na grafe, bo i tak aktualnie wiekszosc gier ma juz znosna, tj. nie razaca w oczy jak kilka/kilkanascie lat temu. Teraz producenci mogliby znowu popracowac nad fabula swych tworow, bo nowe produkcje sa coraz bardziej plytkie (nie mowie ze wszystkie, ale coraz wiecej). I to wlasnie ta cecha gier kiedys przykuwala na dluugie godziny do monitora.

Edytowane przez Quave
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Czyli fail, gra stworzona wokół DX9, dokleją pare efektów DX11 jak wszyscy, no ale w sumie można sie było tego spodziewać. Na pewno tego nie kupie, pożycze kiedyś do singla i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj pojawił się film prezentujący mozliwosci nowej wersji silnika CRYENGINE (w zakresie renderingu obrazu) pokazany na ostatnim Game Developers Conference

 

CryEngine 3 Video Game, GDC 11: Exclusive Tech Showcase HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie namawiaj do zuego :) Tak głośno myśląc pewnie każdy kto oczekiwał na tą grę i miodne bijatyki w multi a sie zawiódł to skorzysta z kopii zapasowej dla singla z szyderczym uśmiechem na ustach i jeszcze jako bunt odczuje z tego satysfakcję. Taka prawda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potencjal owszem to on ma (widzialem filmik), ale co z tego jak Crytek to za grosz rozumu nie ma. Zrobili by giere od podstaw na PC, przeportowali na klocki i pewnie lepiej by na siebie i na nich zarobila niz robiac na odwrot. Chciec to moc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w tym racja.

Niestety CryEngine3 trąci konsolowymi naleciałościami. Widać kiepską jakość tekstur.

Ale przecież Crytek ma sztab analityków, którzy wiedzą jaka ilość gier sprzedaje się na konsole a jaka na blaszaka. Widać kwestia zysków przeważyła szalę i poszli w kierunku konsol. Ot, biznes.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to demko. Oczojebny bloom, rozmycie, fov z [gluteus maximus] na poczatku i w ogole takie uproszczone to. Jeżeli chodzi o grafike - jest masa efektów, które mają oderwać wzrok od nieostrych testór itp rzeczy. Dziwne jest to ze po 10-15 min ciach!ianej gry zaczęło mi sie to podobać ale i tak pewnie na demku sie skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój jaki potencjał ? Zrobili filmik, gdzie się wszystko świeci, pare efektów i już twierdzicie, że ma potencjał :lol: Pomijając fakt, że nikt z Was nie miał styczności z SDK tego silnika, to patrząc na sam filmik to nawet oświetlenie jest strasznie nienaturalne! To każdy grafik Wam powie, że to oświetlenie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, ale wrzucą marketingowa papkę "Fully linear lighting pipeline" i joł tu de floł, nikt nie ma takiego oświetlenia jak nasz silnik generuje. Dla mnie to jest strasznie ochydne a nie ładne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no silnik ma potencjal i tego nie da sie ukryc, wie to kazdy kto bawil sie Sandboxem chocby przy Far Cry'u (Cryengine1). Oswietlenie mozna zmienic bez problemu.

Edytowane przez _q_b_a_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...